Ja ons spel is oogstrelendquote:Op zaterdag 8 november 2008 21:10 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Rustig maar. Morgen mag Ajax weer spelen.
AZ?quote:Op zaterdag 8 november 2008 21:11 schreef PyTh het volgende:
Als PSV het niet wordt moet AZ maar kampioen worden.
quote:Op zaterdag 8 november 2008 21:11 schreef achterop23 het volgende:
[..]
meest afgespeeld:
Johnny Cash – Hurt
ik zeg niets, hint song titel (naast dat het een topnummer is!!!)
Ik schuif ook niet alles af op pech. En die structurele blessures zie ik ook niet, maar dat zal wel aan mij liggen. Ja ze waren er veel aan het begin van dit seizoen. Dat heeft naar mijn mening alles te maken met de cultuuromslag van Verbeek.quote:Op zaterdag 8 november 2008 21:06 schreef toma het volgende:
[..]
Ik denk dat dat niet realistisch is. Je kunt niet alles afschuiven op pech, feijenoord heeft structureel veel last van blessures en achterin staat het niet bepaald als een huis. Ze moeten het hebben van super talent Wijnaldum die de motor is in het elftal. Maar je kunt niet leunen op de talenten van een 17-jarige speler want die krijgt gegarandeerd nog een slechte periode (zoals ieder talent). Ik denk dat een plek tussen de 5e en de 8e plaats realistisch is voor Feijenoord.
inderdaad mooi nummer.quote:Op zaterdag 8 november 2008 21:13 schreef toma het volgende:
[..]I hurt myself today, to feel if I stil feel. I focus on the pain.. the only thing thats real.
Cash
Zwaar leven als Feijenoordsupporter.quote:Op zaterdag 8 november 2008 21:11 schreef achterop23 het volgende:
[..]
meest afgespeeld:
Johnny Cash – Hurt
ik zeg niets, hint song titel (naast dat het een topnummer is!!!)
Voor jullie valt het nog wel meequote:Op zaterdag 8 november 2008 21:15 schreef Dos37 het volgende:
heuuy Roda naar de jupiler league, dat pest einde ook niet te rijden.
Als er zo 'gevoetbalt' blijft nietquote:Op zaterdag 8 november 2008 21:19 schreef kutstudent_ het volgende:
Hoe speelt Vitesse? Gaat er nog gescoord worden daaro?
goed idee, ik stuur de NiN versie (quote:Op zaterdag 8 november 2008 21:16 schreef Happel het volgende:
[..]
Zwaar leven als Feijenoordsupporter.
En het is natuurlijk een prachtig kwetsbaar nummer. Aanzienlijk beter dan de NiN-versie.
quote:Automated Ajax Testing
Automated functional testing for Ajax/Web 2.0 applications-Free Eval
www.parasoft.com
Toch denk ik dat Groningen, Heerenveen, NAC en AZ een betere selectie hebben dan Feijenoord. Feijenoord mist spelers als Anderson, Pranjic, Granqvist, Grindheim, Amoah, El Hamdaoui. Die clubs hebben gewoon veel meer kwaliteit in de selectie. De verdediging van Feijenoord is te slecht om mee te doen met de besten Timmer en Hofland hebben duidelijk hun beste tijd al gehad net als die fossielen voorin die erg blessure gevoelig lijken. Een seizoen zoals NEC vorig seizoen had zou mogelijk zijn maar dan moet er een wonder gebeuren. 5e tot de 8e plaats is realistisch. Als ze daar boven komen draaien ze een topseizoen.quote:Op zaterdag 8 november 2008 21:14 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik schuif ook niet alles af op pech. En die structurele blessures zie ik ook niet, maar dat zal wel aan mij liggen. Ja ze waren er veel aan het begin van dit seizoen. Dat heeft naar mijn mening alles te maken met de cultuuromslag van Verbeek.
Ik zie Feijenoord sterker worden in de wedstrijden die ze spelen. En dat is niet alleen maar omdat Wijnaldum het fantastisch doet. Ik zou het i.i.g. niet gek vinden wanneer we zo een seizoen krijgen zoals NEC. Slecht beginnen, sterk eindigen. En een top vijf is goed haalbaar als de organisatie goed blijft staan.
Greene is weg en die stond garant voor tegendoelpunten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |