Sinds wanneer niet?quote:Op zaterdag 8 november 2008 20:52 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Sinds wanneer luister jij naar die stijl muziek
Een Peugeot, geen idee welke thoughquote:Op zaterdag 8 november 2008 20:53 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Watveur auto heeft je moeder?
Dan verdien je het.quote:Op zaterdag 8 november 2008 20:58 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Serieus. Want er waren ooggetuigen en ik ben gewoon weggereden
Ze wilden het wel onderling oplossen, maar ik heb geen flauw idee hoe dat gaat met verzekeringquote:Op zaterdag 8 november 2008 20:58 schreef Broekpaling het volgende:
Wat motten ze? Schadevergoeding? Die zullen nog van je heuren!
206 volgens mijquote:Op zaterdag 8 november 2008 20:58 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Sinds wanneer niet?
Ik luister overal naar
[..]
Een Peugeot, geen idee welke though
Bestelbussen zien er ruk uit maar ze rijden zo chill.quote:Op zaterdag 8 november 2008 20:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja dat was zo'n lompe bestelbus met het incassatievermogen van een SUV
Anders bel je je verzekering? Helder licht.quote:Op zaterdag 8 november 2008 20:58 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ze wilden het wel onderling oplossen, maar ik heb geen flauw idee hoe dat gaat met verzekering
Ja klopt. Ze kunnen heerlijk optrekkenquote:Op zaterdag 8 november 2008 20:59 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Bestelbussen zien er ruk uit maar ze rijden zo chill.
Ja, godver ik ben daar een complete leek in man. Moet ik het betalen als ik wa of all risk verzekerd ben?quote:Op zaterdag 8 november 2008 20:59 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Anders bel je je verzekering? Helder licht.
Lostprophets....quote:
Ik heb het niet over optrekken.quote:Op zaterdag 8 november 2008 21:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja klopt. Ze kunnen heerlijk optrekken![]()
Ik werk daar niet meer, maar ik hoorde dat die auto niet eens APK gekeurd was..
Geen verrassing trouwens
Doorrijden na het veroorzaken van een ongeluk is een misdrijf.quote:Op zaterdag 8 november 2008 20:58 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Serieus. Want er waren ooggetuigen en ik ben gewoon weggereden
Ah die is wel nicequote:Op zaterdag 8 november 2008 21:01 schreef Broekpaling het volgende:
Blue Man Group doet trouwens de How To Be A Megastar tour.
wrijf het er inquote:Op zaterdag 8 november 2008 21:02 schreef remlof het volgende:
[..]
Doorrijden na het veroorzaken van een ongeluk is een misdrijf.
Heb je geluk gehadquote:Op zaterdag 8 november 2008 21:03 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
wrijf het er in![]()
Politie belde en die zei dat meneer het onderling op wilde lossen, dus geen aangifte.
Als ik ze weer kan zien ga ik weer. Was erg geslaagde avond.quote:Op zaterdag 8 november 2008 21:02 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Ah die is wel nice
Had paar maanden geleden zo'n optreden gedownload, wel tof
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |