quote:Op woensdag 12 november 2008 14:09 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Deze moet wel hier:
[ afbeelding ]
Boekestijn is zelf 1 van de redenen waarom Pechtold zo makkelijk zetels wint.quote:Op woensdag 12 november 2008 14:19 schreef FritsVanEgters het volgende:
Vlak ervoor zegt ie nog: "We hebben alles fout gedaan wat we fout konden doen."
Nu wel ja!
Dat van de PvdA is vooral beeldvorming, dat van de VVD waarheid. Jammer, of ook weer niet, onder Dijkstal was het nog een prima club.quote:Op woensdag 12 november 2008 17:11 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
Boekestijn is zelf 1 van de redenen waarom Pechtold zo makkelijk zetels wint.
Net als je denkt dat de PvdA zichzelf hard naar beneden haalt en dat niet harder kan, komt de VVD voorbij zeilen.
Tuurlijk. De gehypte Aboutaleb blundert weer eens opzichtig in zijn profileringsdrang en jij noemt dit en andere zaken die rondom de PvdA aan het licht komen vooral beeldvorming...quote:Op woensdag 12 november 2008 17:29 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Dat van de PvdA is vooral beeldvorming, dat van de VVD waarheid. Jammer, of ook weer niet, onder Dijkstal was het nog een prima club.
Beeeeehhhhhhhg Dijkstal.quote:Op woensdag 12 november 2008 17:29 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Dat van de PvdA is vooral beeldvorming, dat van de VVD waarheid. Jammer, of ook weer niet, onder Dijkstal was het nog een prima club.
Een tijd terug zat je op een game-forum je gal te spuien.quote:Op woensdag 12 november 2008 22:38 schreef Klopkoek het volgende:
Het gekkenhuis heeft weer wat eindejaars verlofregelingen uitgedeeld?
Hé kloppie,..........quote:Op woensdag 12 november 2008 22:38 schreef Klopkoek het volgende:
Het gekkenhuis heeft weer wat eindejaars verlofregelingen uitgedeeld?
Het is niet voor niets dat Rutte het tijdens de verkiezingen aflegde tegen Verdonk, die meer stemmen kreeg. Het is ook niet voor niets dat Verdonk na haar vertrek zo veel kiezers heeft meegenomen van de VVD. En het is ook niet voor niets dat de VVD in de peilingen krimpt, terwijl ze oppositiepartij zijn. De partij komt totaal niet uit de verf en lijkt vooral bezig met het imiteren van PVV-populisme. Een totale visie ontbreekt.quote:Op maandag 12 november 2007 09:47 schreef Elfletterig het volgende:
Ik heb het afgelopen jaar al vaker vastgesteld dat de VVD de weg kwijt is en absoluut geen thema's heeft om het kabinet mee te bestrijden. Rutte kwam met de gekste onderwerpen, niet zelden droop de wanhoop ervan af.
Frits, goed gezegd!quote:De VVD heeft een voorsprong op de rest qua besef dat ze de verkeerde leider hebben, dus wellicht grijpen ze op tijd in. De andere partijen waarschijnlijk niet.
Op zich wel, maar als fractievoorzitter vond ik hem een stuk sterker dan als minister.quote:Op donderdag 27 november 2008 09:49 schreef Doezelhaar het volgende:
Rouvoet vind ik een prima leider.
Natuurlijk ook wel een logisch gevolg van de zeer sterke hiërarchie en de 'ja en amen' mentaliteit. Ruimte voor andere ideeën zijn er niet binnen zo'n partij, en dat schept zoveel duidelijkheid dat strubbelingen niet snel voorkomen. Al helemaal niet naar buiten toe.quote:Op donderdag 27 november 2008 10:01 schreef FritsVanEgters het volgende:
Op zich wel, maar als fractievoorzitter vond ik hem een stuk sterker dan als minister.
Christelijke partijen vervangen hun leider trouwens sowieso minder gauw, minder interne discussie.
De SGP doet het al 20 jaar met dezelfde.
Ik vond Zalm geen goed leider voor de VVD, en zo goed is het ook allemaal niet gegaan destijds. Hij was een zeer bekwaam minister, en hopelijk blijkt hij straks ook gesschikt als bankdirecteur.quote:Op donderdag 27 november 2008 12:06 schreef bikkeltje2 het volgende:
Zalm zijn ze nu ook al kwijt (niet meer beschikbaar om als leider terug te treden). Best wel een handige zet van Bos!
True.quote:Op donderdag 27 november 2008 09:11 schreef FritsVanEgters het volgende:
De VVD heeft een voorsprong op de rest qua besef dat ze de verkeerde leider hebben, dus wellicht grijpen ze op tijd in. De andere partijen waarschijnlijk niet.
Gelijk heb je, maar Zalm was toch lang niet zo slecht als Rutte!quote:Op donderdag 27 november 2008 13:43 schreef TheSilverSpoon het volgende:
[..]
Ik vond Zalm geen goed leider voor de VVD, en zo goed is het ook allemaal niet gegaan destijds. Hij was een zeer bekwaam minister, en hopelijk blijkt hij straks ook gesschikt als bankdirecteur.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |