Griffith -> neger -> Obama gok ik.quote:Op zaterdag 8 november 2008 19:41 schreef Klopkoek het volgende:
Waarom Griffith?
Ruzie in de VVD zou niet eens zo slecht uitkomen, mits goed getimed. Als dat goed aan wordt gepakt dan kan het de aandacht gaan afleiden van het mislukte neoliberale gedachtegoed
idd, daar zijn ze toe in staatquote:Op zaterdag 8 november 2008 19:42 schreef Monolith het volgende:
[..]
Griffith -> neger -> Obama gok ik.
Zeker. Bij de presentatie van het nieuwe liberale beginselprogramma ofzo.quote:Op zaterdag 8 november 2008 20:20 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Heeft iemand Rutte ooit betrapt op een (praktisch) idee?
http://player.omroep.nl/?aflID=8246375&start=0:4:39&end=0:22:28quote:Op zaterdag 8 november 2008 20:47 schreef Bluesdude het volgende:
http://player.omroep.nl/?aflID=8246375&start=0:4:39&end=0:22:28
begin te kijken op 16 minuten...met ondertiteling: 'hij heeft geen ideeen"
Daar komt ellende van, ha lach me doodquote:Op zaterdag 8 november 2008 20:43 schreef Schadenfreude het volgende:
Transscriptie:
(Bewonderen gezamenlijk Pechtold)
MvR: Het gaat ook om het praktische beleid. Wat dat betreft is Rutte een beetje hoofd in de wolken en zo.
AJB: Hij heeft geen ideeën, hij heeft geen ideeën. Dat is schokkend hoor. Rita hebben we d'r uitgelazerd. Dat was moeilijk genoeg, Maarten.
MvR: Dat is heel terecht dat het gebeurd is.
De nuance die sommige users aanbrengen dat hij het heeft over praktische ideeën haal ik er niet uit. Ik zou zelfs zover willen gaan dat Boekesteijn zinspeeld op een machtswisseling, maar dat niet ziet zitten na het drama met Verdonk.
quote:za 08 nov 2008, 18:14 | 53 reacties | lees voor
Arend Jan Boekestijn (VVD): "Mark Rutte heeft geen ideeën"
HILVERSUM - VVD-Kamerlid Arend Jan Boekestijn uit forse kritiek op zijn partijleider Mark Rutte. Boekestijn doet dit tegenover historicus Maarten van Rossem voor de camera van EénVandaag: “Hij heeft geen ideeën. Dat is schokkend hoor.” Het VVD Tweede Kamerlid vindt dat zijn VVD de afgelopen tijd “werkelijk alles heeft fout gedaan."
merci... mijn link was eerst onvolledig...nu niet meerquote:Op zaterdag 8 november 2008 20:58 schreef henkway het volgende:
[..]
http://player.omroep.nl/?aflID=8246375&start=0:4:39&end=0:22:28
Hoor ik nu ook niet meer, zag het live onder het eten, denk dat ik wat uitspraken doorelkaar heb gehaaldquote:Op zaterdag 8 november 2008 20:43 schreef Schadenfreude het volgende:
Transscriptie:
(Bewonderen gezamenlijk Pechtold)
MvR: Het gaat ook om het praktische beleid. Wat dat betreft is Rutte een beetje hoofd in de wolken en zo.
AJB: Hij heeft geen ideeën, hij heeft geen ideeën. Dat is schokkend hoor. Rita hebben we d'r uitgelazerd. Dat was moeilijk genoeg, Maarten.
MvR: Dat is heel terecht dat het gebeurd is.
De nuance die sommige users aanbrengen dat hij het heeft over praktische ideeën haal ik er niet uit. Ik zou zelfs zover willen gaan dat Boekesteijn zinspeeld op een machtswisseling, maar dat niet ziet zitten na het drama met Verdonk.
Goed punt.quote:Op zaterdag 8 november 2008 21:22 schreef Scaurus het volgende:
Dat Rutte is een sociaal-liberale koers voert, is sowieso fout. Daarmee gaat hij de concurrentie aan met Pechtold én Halsema. Het laat zich raden dat hij tegen de eerste weinig kans maakt. Rutte zou er beter aan doen zijn partij een conservatief-liberale partij te maken, zoals zij onder Bolkestein meer was. Daar is in het Nederlandse electoraat meer behoefte aan dan nog een sociaal-liberale partij.
Mijn excuses. Tevreden?quote:Op zaterdag 8 november 2008 21:34 schreef Klopkoek het volgende:
Owja, ik eis excuses van Scaurus en Monidique voor hun grote waffel tegen mij....
Die past niet in het continentale noord-Europa. De elite met het geld, en contacten met de VS, is echter al jarenlang bezig om NL in het Angelsaksische kamp te manouvreren zoals dat ook weer te zien was met de geinstigeerde Amerika-hype dit jaar.quote:Het lijkt me goed voor Nederland als er een stevige conservatieve liberale partij is.
Dat is bullshit. Het liberale conservatisme heeft sterke wortels in continentaal Europa. Frankrijk, Duitsland, Italië: allen hebben een conservatieve partij. Alleen Nederland niet. Dit omdat de Nederlandse politiek in de jaren '60 als een mak schaap heeft gebogen onder de druk van de nieuwe generatie. Tegenstand werd niet gegeven.quote:Op zaterdag 8 november 2008 21:38 schreef Klopkoek het volgende:
Die past niet in het continentale Europa. De elite met het geld is echter al jarenlang bezig om NL in het Angelsaksische kamp te manouvreren zoals dat ook weer te zien was met de geinstigeerde Amerika-hype dit jaar.
Daardoor komt er helaas meer ruimte voor zo'n partij.
Bedankt 'linkse' media!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |