abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63059203
Waarom Griffith?

Ruzie in de VVD zou niet eens zo slecht uitkomen, mits goed getimed. Als dat goed aan wordt gepakt dan kan het de aandacht gaan afleiden van het mislukte neoliberale gedachtegoed
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
pi_63059226
quote:
Op zaterdag 8 november 2008 19:41 schreef Klopkoek het volgende:
Waarom Griffith?

Ruzie in de VVD zou niet eens zo slecht uitkomen, mits goed getimed. Als dat goed aan wordt gepakt dan kan het de aandacht gaan afleiden van het mislukte neoliberale gedachtegoed
Griffith -> neger -> Obama gok ik.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_63059341
quote:
Op zaterdag 8 november 2008 19:42 schreef Monolith het volgende:

[..]

Griffith -> neger -> Obama gok ik.
idd, daar zijn ze toe in staat
pi_63059464
Veeg me op
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
  zaterdag 8 november 2008 @ 20:20:16 #30
153070 Rock_de_Braziliaan
Stranger than fiction
pi_63060300
Heeft iemand Rutte ooit betrapt op een (praktisch) idee?
"I think I'm in a tragedy"
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=FZFG5PKw504[/youtube]
"In America today profit is privatized but risk is increasingly socialized"
pi_63060472
quote:
Op zaterdag 8 november 2008 20:20 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Heeft iemand Rutte ooit betrapt op een (praktisch) idee?
Zeker. Bij de presentatie van het nieuwe liberale beginselprogramma ofzo.

Over meer innovatie met als praktijkvoorbeeld wat zou kunnen voor de toekomst: 'Een Ferrari met een elektromotor met een bandje dat het broem-broem geluid maakt'

Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
And that is the news.''
pi_63060581
http://cgi.omroep.nl/cgi-(...)2822/bb.20081108.asf

op ong 20 minuten.

dat stuk met de J vd Bosch van de EO was ook geinig
  zaterdag 8 november 2008 @ 20:37:09 #33
185261 Scaurus
Memento mori
pi_63060814
Gezien. Het lijkt er toch echt op dat Boekestijn 'hij heeft geen ideeën' zegt. Slim, AJB!
Winnaar van de POL Ton Elias Trofee - Beste nieuwkomer in '08
Atheïst - Conservatief - Republikeins - Realist. Duidelijk?
pi_63061063
Transscriptie:
(Bewonderen gezamenlijk Pechtold)
MvR: Het gaat ook om het praktische beleid. Wat dat betreft is Rutte een beetje hoofd in de wolken en zo.
AJB: Hij heeft geen ideeën, hij heeft geen ideeën. Dat is schokkend hoor. Rita hebben we d'r uitgelazerd. Dat was moeilijk genoeg, Maarten.
MvR: Dat is heel terecht dat het gebeurd is.

De nuance die sommige users aanbrengen dat hij het heeft over praktische ideeën haal ik er niet uit. Ik zou zelfs zover willen gaan dat Boekesteijn zinspeeld op een machtswisseling, maar dat niet ziet zitten na het drama met Verdonk.
"I can accept failure. I can not accept not trying."
pi_63061158
http://player.omroep.nl/?aflID=8246375&start=0:4:39&end=0:22:28

begin te kijken op 16 minuten...met ondertiteling: 'hij heeft geen ideeen"

[ Bericht 6% gewijzigd door Bluesdude op 08-11-2008 21:04:36 ]
pi_63061505
quote:
Op zaterdag 8 november 2008 20:43 schreef Schadenfreude het volgende:
Transscriptie:
MvR: Het gaat ook om het praktische beleid. Wat dat betreft is Rutte een beetje hoofd in de wolken en zo.
AJB: Hij heeft geen ideeën, hij heeft geen ideeën. Dat is schokkend hoor. Rita hebben we d'r uitgelazerd. Dat was moeilijk genoeg, Maarten.

De nuance die sommige users aanbrengen dat hij het heeft over praktische ideeën haal ik er niet uit. Ik zou zelfs zover willen gaan dat Boekesteijn zinspeeld op een machtswisseling, maar dat niet ziet zitten na het drama met Verdonk.
Daar komt ellende van, ha lach me dood
De lul, dik de lul
quote:
za 08 nov 2008, 18:14 | 53 reacties | lees voor
Arend Jan Boekestijn (VVD): "Mark Rutte heeft geen ideeën"
HILVERSUM - VVD-Kamerlid Arend Jan Boekestijn uit forse kritiek op zijn partijleider Mark Rutte. Boekestijn doet dit tegenover historicus Maarten van Rossem voor de camera van EénVandaag: “Hij heeft geen ideeën. Dat is schokkend hoor.” Het VVD Tweede Kamerlid vindt dat zijn VVD de afgelopen tijd “werkelijk alles heeft fout gedaan."
pi_63061590
Arend heeft wel gelijk maar hij mag het natuurlijk niet zeggen. Dit wordt een relletje.
lollig
pi_63061629
quote:
merci... mijn link was eerst onvolledig...nu niet meer
pi_63061655
quote:
Op zaterdag 8 november 2008 20:43 schreef Schadenfreude het volgende:
Transscriptie:

Hoor ik nu ook niet meer, zag het live onder het eten, denk dat ik wat uitspraken doorelkaar heb gehaald
  zaterdag 8 november 2008 @ 21:09:18 #41
185261 Scaurus
Memento mori
pi_63061719
Boekestijn is trouwens collega van Van Rossem. AJB doceerde jarenlang aan het instituut geschiedenis van de UU, waar MvR ook werkte.
pi_63061723
Tsja, Mark Rutte heeft ook geen ideeën.
pi_63061923
Ik denk trouwens niet dat dit gevolgen heeft. De VVD is het spoor bijster. Mark Rutte zit veilig zolang er niemand is die wel weet waar het heen moet. Daar gaat het gesprek ook eigenlijk over, of de VVD niet wat meer moet inzetten op liberalisme in plaats van conservatisme.
"I can accept failure. I can not accept not trying."
  zaterdag 8 november 2008 @ 21:22:57 #44
185261 Scaurus
Memento mori
pi_63062053
Dat Rutte is een sociaal-liberale koers voert, is sowieso fout. Daarmee gaat hij de concurrentie aan met Pechtold én Halsema. Het laat zich raden dat hij tegen de eerste weinig kans maakt. Rutte zou er beter aan doen zijn partij een conservatief-liberale partij te maken, zoals zij onder Bolkestein meer was. Daar is in het Nederlandse electoraat meer behoefte aan dan nog een sociaal-liberale partij.
pi_63062287
De VVD is al conservatief genoeg, helaas.
Deuger, Woke & Gutmensch
pi_63062331
Owja, ik eis excuses van Scaurus en Monidique voor hun grote waffel tegen mij.... Ik kan veel niet maar goed luisteren en de ondertitels lezen kan ik nog wel.
Deuger, Woke & Gutmensch
pi_63062335
quote:
Op zaterdag 8 november 2008 21:22 schreef Scaurus het volgende:
Dat Rutte is een sociaal-liberale koers voert, is sowieso fout. Daarmee gaat hij de concurrentie aan met Pechtold én Halsema. Het laat zich raden dat hij tegen de eerste weinig kans maakt. Rutte zou er beter aan doen zijn partij een conservatief-liberale partij te maken, zoals zij onder Bolkestein meer was. Daar is in het Nederlandse electoraat meer behoefte aan dan nog een sociaal-liberale partij.
Goed punt.
Je ziet ook dat als hij teveel naar D66 en GL neigt er steeds een beetje gezeur komt en de VVD weer met strenge integratie plannen komt. Lijkt soms een beetje geforceerd op 2 paarden wedden. al weet ik niet of ze dat wel hun bedoeling is.
Pechtold en Halsema weten sneller en concreter hun punt te maken. Als conservatief-liberale partij brengen ze een plek voor de kiezer die conservatief rechts is maar niks met Wilders of Verdonk te maken wil hebben. Hoog tijd dat er zo partij komt vind ik, al zal het niet de mijne zijn. Het lijkt me goed voor Nederland als er een stevige conservatieve liberale partij is.
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
And that is the news.''
  zaterdag 8 november 2008 @ 21:37:49 #48
185261 Scaurus
Memento mori
pi_63062425
quote:
Op zaterdag 8 november 2008 21:34 schreef Klopkoek het volgende:
Owja, ik eis excuses van Scaurus en Monidique voor hun grote waffel tegen mij....
Mijn excuses. Tevreden?
pi_63062440
quote:
Het lijkt me goed voor Nederland als er een stevige conservatieve liberale partij is.
Die past niet in het continentale noord-Europa. De elite met het geld, en contacten met de VS, is echter al jarenlang bezig om NL in het Angelsaksische kamp te manouvreren zoals dat ook weer te zien was met de geinstigeerde Amerika-hype dit jaar.

Daardoor komt er helaas meer ruimte voor zo'n partij.

Een conservatieve partij naar Zuid-Europees model zal er nooit komen en is zo mogelijk nog onwenselijker.

Bedankt 'linkse' media!
Deuger, Woke & Gutmensch
  zaterdag 8 november 2008 @ 21:45:21 #50
185261 Scaurus
Memento mori
pi_63062601
quote:
Op zaterdag 8 november 2008 21:38 schreef Klopkoek het volgende:
Die past niet in het continentale Europa. De elite met het geld is echter al jarenlang bezig om NL in het Angelsaksische kamp te manouvreren zoals dat ook weer te zien was met de geinstigeerde Amerika-hype dit jaar.

Daardoor komt er helaas meer ruimte voor zo'n partij.

Bedankt 'linkse' media!
Dat is bullshit. Het liberale conservatisme heeft sterke wortels in continentaal Europa. Frankrijk, Duitsland, Italië: allen hebben een conservatieve partij. Alleen Nederland niet. Dit omdat de Nederlandse politiek in de jaren '60 als een mak schaap heeft gebogen onder de druk van de nieuwe generatie. Tegenstand werd niet gegeven.

Anno 2008 is dat gelukkig anders. Het conservatisme is steeds meer jonge mensen toegedaan. Ze hekelen de holle retoriek van de grachtengordel, met haar praatjes over het multiculturalisme en het niet-bestaan van een Nederlandse identiteit. Ze stellen vraagtekens bij wat lange tijd als heilig gezien is. Kortom: ze zijn klaar om de wereld voor eens en altijd te verlossen van links! Revolutie!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')