Nu moeten ze nog fit worden!quote:Op zaterdag 8 november 2008 18:45 schreef Breach het volgende:
De lijst met blessures wordt gelukkig weer een stukje korter
En fit blijven!quote:
En Ajax.quote:Op zaterdag 8 november 2008 19:13 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Hup NEC en Twente!
Wij ook bijna altijd, behalve vandaagquote:Op zaterdag 8 november 2008 19:28 schreef Silenus het volgende:
Mijn maat heeft een normale uitkaart en gaat gewoon altijd naar de Primera, heeft bijna altijd kaarten. Volgens mij heb je daar toch meer kans dan online.
En dan zeggen dat wij altijd zo met jullie bezig zijn?quote:Op zaterdag 8 november 2008 19:33 schreef bloodysunday het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ].
Weet niet of hij er al opstond maar deze kwam ik iig tegen op ajax1.nl:p
Nu niet nee nu het goed gaatquote:Op zaterdag 8 november 2008 19:43 schreef Kopbal het volgende:
[..]
En dan zeggen dat wij altijd zo met jullie bezig zijn?
Hoorde van een vriend van me die donderdag in de arena zat dat er ook constant anti-Feyenoordliedjes werden gezongen, iemand die het kan bevestigen?
Ze staan al achterquote:Op zaterdag 8 november 2008 20:12 schreef Black-Death het volgende:
Wederom puntverlies van PSV zou wel gaaf zijn
Crane post hier gelukkig nooitquote:
Eerst maar eens zien te winnen morgen. Sparta moet je niet onderschatten ookal zijn ze slechter dan Ajax.quote:Op zaterdag 8 november 2008 20:50 schreef BB-boy het volgende:
Ik ga m'n keeltje alvast smeren voor volgende week.
"EN PSV DOET NIET MEER MEE EN PSV DOET NIET MEER MEE"
Ook tegen kleintjes hebben we het niet makkelijk. Zilina zouden we ook wel even oprollen.quote:Op zaterdag 8 november 2008 21:02 schreef toma het volgende:
[..]
Eerst maar eens zien te winnen morgen. Sparta moet je niet onderschatten ookal zijn ze slechter dan Ajax.
En dat is tevens de laatste keer dat we gescoord hebbenquote:Op zaterdag 8 november 2008 21:19 schreef Saekerhett het volgende:
Morgen gewoon winnen, maakt niet uit hoe, 1-0 is genoeg. En dan PSV eindelijk weer eens verslaan thuis in een competitiewedstrijd. Het is toch te triest voor woorden dat we sinds het Arena-tijdperk alleen in het seizoen 2003-2004 (2-1) thuis hebben gewonnen van PSV in de competitie...
Inderdaad dat zal moeilijk zat worden tegen Sparta. Hier mag je geen punten tegen laten liggen dan doet zo'n wedstrijd tegen PSV er niet meer toe.quote:Op zaterdag 8 november 2008 20:58 schreef sjimz het volgende:
Eerst maar zelf morgen 3 punten binnen sprokkelen.
Normaal gesproken wel ja. Maarja, het blijft Ajaxquote:Op zaterdag 8 november 2008 21:11 schreef Silaz het volgende:
MOrgen moeten de drie punten er zeker wel inzitten
eens moet de 1e keer zijnquote:Op zaterdag 8 november 2008 21:42 schreef Suijk het volgende:
Gewoon knallen ja. Want dat hebben we dit seizoen al 0 keer gedaan.
We zijn waarschijnlijk iig favoriet. Dat is de laatste jaren wel eens anders geweest.quote:Op zaterdag 8 november 2008 22:46 schreef versteegrob het volgende:
Ben benieuwd wat het gaat worden tegen psv. Ajax heeft al 4 wedstrijden tegen psv thuis niet meer gescoord
Voor die clubs hoef/mag je echt niet bang zijn kom op zeg.quote:Op zaterdag 8 november 2008 22:53 schreef RayMania het volgende:
Laten we maar eerst goed Sparta en Volendam doorkomen voordat we verder gaan kijken.
Echt, waar komt die arrogantie nou toch weer vandaan. Hebben we al een wedstrijd met goed voetbal gewonnen dit jaar? Verloren wij niet gewoon van Willem II? Bijna hadden we MSK fucking Zilina nog met een punt laten wegkomen uit Amsterdam. We winnen van niemand makkelijk.quote:Op zaterdag 8 november 2008 23:04 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Voor die clubs hoef/mag je echt niet bang zijn kom op zeg.
Maar toch zijn dat 6 punten bij elkaarquote:Op zaterdag 8 november 2008 23:04 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, maar toch bestaat de kans dat ze het verkloten.quote:Op zaterdag 8 november 2008 23:04 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Statistieken zeggen niets. Ik ben er nog niet zo zeker van. Eerst maar eens zien te winnen voordat je een grote mond hebt.quote:Op zaterdag 8 november 2008 23:07 schreef Silenus het volgende:
Al stellen we elf muppets op, we winnen elk jaar van Sparta in de Arena dus morgen ook.
De laatste 25 jaar 106 keer gescoord. En 13 tegen. Komt goed.
Utrecht voor de beker vond ik een zeer leuke en goede wedstrijd.quote:Op zaterdag 8 november 2008 23:07 schreef Suijk het volgende:
[..]
Echt, waar komt die arrogantie nou toch weer vandaan. Hebben we al een wedstrijd met goed voetbal gewonnen dit jaar? Verloren wij niet gewoon van Willem II? Bijna hadden we MSK fucking Zilina nog met een punt laten wegkomen uit Amsterdam. We winnen van niemand makkelijk.
Lekker vergelijkbaar, het Ajax tegen WIllem II en het Ajax dat nu speelt. Zilina bijna een punt? No way.quote:Op zaterdag 8 november 2008 23:07 schreef Suijk het volgende:
[..]
Echt, waar komt die arrogantie nou toch weer vandaan. Hebben we al een wedstrijd met goed voetbal gewonnen dit jaar? Verloren wij niet gewoon van Willem II? Bijna hadden we MSK fucking Zilina nog met een punt laten wegkomen uit Amsterdam. We winnen van niemand makkelijk.
10,10,10,10,10,10quote:Op zaterdag 8 november 2008 23:09 schreef toma het volgende:
[..]
Statistieken zeggen niets. Ik ben er nog niet zo zeker van. Eerst maar eens zien te winnen voordat je een grote mond hebt.
Inderdaad. Sparta en Volendam zijn, met alle respect, tegenstanders die het zelfvertrouwen van en het makkelijk scoren van goals door Huntelaar op kunnen krikken.quote:Op zaterdag 8 november 2008 23:28 schreef Wooldoor het volgende:
Het zou wel leuk zijn als Huntelaar eens los gaat komen en tegen Sparta en Volendam begint met scoren. Zou erg belangrijk zijn tegen Psv en Az
Ik wil niet dat Ajax kampioen word door de zwakte van de tegenstander.quote:Op zaterdag 8 november 2008 23:23 schreef koningdavid het volgende:
De reden dat PSV nu nog redelijk hoog staat is doordat ze zo'n makkelijk programma thuis hadden (Volendam, Sparta, Willem II, etc.). Elke moeilijk wedstrijd op papier hebben ze verloren.
Goede zaak, dit jaar moeten we onze kans grijpen.
Dat wil ik al 8 jaarquote:Op zaterdag 8 november 2008 23:43 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Ik wil niet dat Ajax kampioen word door de zwakte van de tegenstander.
We worden dit jaar op eigen kracht kampioen, hoe goed de tegenstanders ook zijn, WIJ zijn beter.
Ik wil na de winterstop een ongenaakbaar Ajax zien.
Volendam heeft een goede lijn keeperquote:Op zaterdag 8 november 2008 23:33 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Inderdaad. Sparta en Volendam zijn, met alle respect, tegenstanders die het zelfvertrouwen van en het makkelijk scoren van goals door Huntelaar op kunnen krikken.
Vind je het vreemd, zijn lichaamsbreedte is al genoeg om de helft van het goal te dekken.quote:Op zaterdag 8 november 2008 23:49 schreef Chadi het volgende:
[..]
Volendam heeft een goede lijn keeper
En hij komt niet van de lijn af.. effe voor de wedstrijd weg vegenquote:Op zaterdag 8 november 2008 23:50 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Vind je het vreemd, zijn lichaamsbreedte is al genoeg om de helft van het goal te dekken.
Gewoon een cheeseburger op de middenstip neerleggenquote:Op zaterdag 8 november 2008 23:53 schreef Chadi het volgende:
[..]
En hij komt niet van de lijn af.. effe voor de wedstrijd weg vegen
Wat is daar?quote:Op zaterdag 8 november 2008 23:52 schreef patrickt37 het volgende:
Wie van de fokkers gaat er in december naar de Zeelandhallen in Goes?
We hebben Marcoquote:Op zaterdag 8 november 2008 23:07 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ehm, even denken......quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verdomde eigenwijs
Viva la afca
quote:Op zondag 9 november 2008 00:12 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Ehm, even denken......Haha, ik ook niet hoor, echter ik vroeg me af of alleen de supporters regio Brabant en Zeeland deze uitnodiging hebben gehad.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Er is altijd AZ nog.quote:Op zaterdag 8 november 2008 23:43 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Ik wil niet dat Ajax kampioen word door de zwakte van de tegenstander.
We worden dit jaar op eigen kracht kampioen, hoe goed de tegenstanders ook zijn, WIJ zijn beter.
Ik wil na de winterstop een ongenaakbaar Ajax zien.
Ja, en?quote:
ik hoop de Jong. Vind hem niet veel beter dan Kennedy maar het verschil is dat die jongen nog wel een toekomst heeft. Ik hoop dat Marco met dezelfde 11 begint als tegen Zilina.quote:Op zondag 9 november 2008 01:14 schreef Radegast het volgende:
Wat denken jullie, De Jong of Bakircioglu in de basis morgen?
Ik hoop de 11 winnende.quote:Op zondag 9 november 2008 01:26 schreef BB-boy het volgende:
Dan nog liever Rommedahl of Martina.
Kennedy zal spelen maar persoonlijk had ik liever Siem gezien.quote:Op zondag 9 november 2008 01:14 schreef Radegast het volgende:
Wat denken jullie, De Jong of Bakircioglu in de basis morgen?
Ik kan prima lezen, dank je. Al wat ik bedoelde is dat zelfs als psv afhaakt voor de titel we in AZ nog een geduchte concurrent hebben. Ik ben dus wel onder de indruk van ze.quote:Op zondag 9 november 2008 01:12 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Ja, en?
Lezen is een kunst. Ajax moet kampioen worden op eigen kracht. Tot nu toe behoort AZ nog steeds niet tot mijn favorieten, zeker gezien het makkelijk programma wat ze gehad hebben.
Gezien het verleden zal dat erg moeilijk gaan worden ja.quote:Op zondag 9 november 2008 03:24 schreef Houniet het volgende:
Eerst maar winnen van Sparta.
Volgens mij gaan ze 2x per uur? Dat was vandaag in ieder geval zo, wel vanaf Amsterdam Centraal zonder tussenstop dus dan moet je vanaf daar met de metro naar de ArenA.....quote:Op zondag 9 november 2008 01:34 schreef Silenus het volgende:
Voor de treinreizigers uit het zuiden, er rijden morgen geen treinen tussen A'dam en Utrecht dus ga niet te laat van huis.
Klopt helemaalquote:Op zondag 9 november 2008 04:15 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Volgens mij gaan ze 2x per uur? Dat was vandaag in ieder geval zo, wel vanaf Amsterdam Centraal zonder tussenstop dus dan moet je vanaf daar met de metro naar de ArenA.....
Joh zou typisch Ajax zijn om vandaag tegen sparta punten te verspelen, mja we zullen zien!quote:Op zondag 9 november 2008 08:50 schreef koningdavid het volgende:
Ik ben bang voor onderschatting vandaag.
Maatje van me heeft het uitgezocht. We doen er een half uurtje over van utrecht naar Amsterdam Bijlmer zei hijquote:Op zondag 9 november 2008 04:15 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Volgens mij gaan ze 2x per uur? Dat was vandaag in ieder geval zo, wel vanaf Amsterdam Centraal zonder tussenstop dus dan moet je vanaf daar met de metro naar de ArenA.....
Gewone uitkaart moet geen probleem worden denk. En gewoon een seizoenskaart geeft geen toegang tot uitwedstrijden volgens mij.. (of je moet zo'n reglement tekenen bij Ajax zelf)quote:Op zondag 9 november 2008 10:40 schreef --HOOLIE-- het volgende:
FF een vraagje tussendoor....
Wat zou de kans zijn om aan kaarten voor HSV te komen, zonder Europese uitkaart??
Ik heb een gewone uitkaart en vrienden van mij alleen een seizoenskaart...
Iemand een idee....
Vreemd dat de afgeschreven Kennedy dan de voorkeur krijgt boven een jongen uit de eigen opleiding.. Niet echt des Ajax.quote:'Afgeschreven' Kennedy in basis Ajax
AMSTERDAM - Bij Ajax begint Kennedy Bakircioglu vanmiddag tegen Sparta Rotterdam zo goed als zeker in de basis. Opmerkelijk, want de Zweed werd afgelopen zomer afgeschreven en mocht vertrekken bij Ajax. Na goede invalbeurten tegen FC Twente en MSK Zilina zijn de kansen van Bakircioglu echter gekeerd.
Kennedy staat als rechtsbuiten op de plek van Suarez, die in de tweede helft tegen MSK Zilina achter spits Klaas-Jan Huntelaar ging spelen. "Dat is me goed bevallen”, gaf Ajax-trainer Marco van Basten aan. De verwachte rentree in de basis van Bakircioglu gaat naar verwachting ten koste van Siem de Jong.
Ajax: geblesseerd: Aissati, Cvitanich, Donald, Gentenaar, Van der Heijden, Sarpong, Stekelenburg, Sulejmani.
Sparta Rotterdam: geblesseerd: Van Bueren, Van Gessel, Jaggy, Rutjes, Touzani, Wilusz.
telegraaf
Opmerkelijk ja. Hopelijk doet hij het beter dan afgelopen week, toen legde hij alle ballen terugquote:Op zondag 9 november 2008 10:46 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Vreemd dat de afgeschreven Kennedy dan de voorkeur krijgt boven een jongen uit de eigen opleiding.. Niet echt des Ajax.
Siem de Jong heeft ook nog niet zo veel laten zien waarom hij in de basis zou moeten spelen.quote:Op zondag 9 november 2008 10:46 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Vreemd dat de afgeschreven Kennedy dan de voorkeur krijgt boven een jongen uit de eigen opleiding.. Niet echt des Ajax.
Je zou dan denken dat tegen Sparta een uitgelezen mogelijkheid is om die jongen speelminuten te geven.quote:Op zondag 9 november 2008 10:51 schreef sjimz het volgende:
[..]
Siem de Jong heeft ook nog niet zo veel laten zien waarom hij in de basis zou moeten spelen.
Echt dood zonde want ik weet zeker dat hij het aankan.
Graagquote:
Die Leonardo-avatar mag wel weg hoorquote:Op zondag 9 november 2008 10:55 schreef denthemen het volgende:
Winnennnnn
Gast, het is pas 9 november man.quote:Op zondag 9 november 2008 11:58 schreef M-unit het volgende:
wie nog meer 17 december vak 118?
Een kutwedstrijd zal het wel worden maar onder Marco wordt er gelukkig niet veel weggegeven (muv Heerenveen) dus een doodsaaie billenkijpende 1-0 moet minstens kunnen.quote:Op zondag 9 november 2008 08:50 schreef koningdavid het volgende:
Ik ben bang voor onderschatting vandaag.
Ja indd, waar kennen we dat van. Ik ben ook nog wat kalm, straks gaat het fout ofzo...quote:Op zondag 9 november 2008 12:12 schreef Blight het volgende:
PSV verliest en Ajax moet tegen een kleintje. Hmmm..
En dan van die zenuwslopende terugspeelballetjes vlak voor tijdquote:Op zondag 9 november 2008 12:01 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Een kutwedstrijd zal het wel worden maar onder Marco wordt er gelukkig niet veel weggegeven (muv Heerenveen) dus een doodsaaie billenkijpende 1-0 moet minstens kunnen.
Ajax heeft dit seizoen eerder bewezen punten te pakken als Psv ze laat liggen. Ik heb er zeker vertrouwen in en zeg 3-0 inclusief een nieuw recordquote:Op zondag 9 november 2008 12:14 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ja indd, waar kennen we dat van. Ik ben ook nog wat kalm, straks gaat het fout ofzo...
Idd, gewoon afwachten dus maar weerquote:Op zondag 9 november 2008 12:12 schreef Blight het volgende:
PSV verliest en Ajax moet tegen een kleintje. Hmmm..
Ja, 18 maart.quote:Op zondag 9 november 2008 12:46 schreef Mr-Sander het volgende:
Die 9-0 was schitterend. Was toch op een verjaardag van Ajax, dacht ik?
Kiest Eredivisie Live voor AZ en Feyenoord danquote:Op zondag 9 november 2008 13:03 schreef Chadi het volgende:
Gelukkig komt de wedstrijd op Setanta Sport 2 anders had je het wee rniet kunnen volgen via de nederlandse TV
Gewoon op kanaal 3.quote:Op zondag 9 november 2008 13:04 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Kiest Eredivisie Live voor AZ en Feyenoord dan?
Kanaal 3 kan ik niet vinden op de schotel? Weet jij de frequentie?quote:
.quote:Op zondag 9 november 2008 13:06 schreef Chadi het volgende:
[..]
Kanaal 3 kan ik niet vinden op de schotel? Weet jij de frequentie?
Maar ja engelse comment is een stuk beter
Digitenne heeft alleen maar 2 voetbalkanalen.quote:Op zondag 9 november 2008 13:06 schreef Wooldoor het volgende:
14.30-16.15 - LIVE: Ajax-Sparta op kanaal 3
Nee kijk via de schotel naar de eerste twee zenders. De derde zender kan ik nergens vinden op de schotel. Kan natuurlijk wel kijken naar de feeds altijd omdat die voordat ze in Hilversum zijn opgevangen kunnen wordenquote:Op zondag 9 november 2008 13:16 schreef Noshiba het volgende:
Hoe hebben jullie hier eredivise live aangeschaft? Incl 130 euro voor zo een kastje?
Was al weer helemaal vergeten dat Sparta ooit gedegradeerd was.quote:Op zondag 9 november 2008 12:43 schreef Houniet het volgende:
Resultaten van de laatste vijf edities:
2007/2008 Ajax - Sparta Rotterdam 6-2 (15-02-2008)
2006/2007 Ajax - Sparta Rotterdam 5-2 (22-04-2007)
2005/2006 Ajax - Sparta Rotterdam 6-0 (05-03-2006)
2001/2002 Ajax - Sparta Rotterdam 3-0 (23-09-2001)
2000/2001 Ajax - Sparta Rotterdam 9-0 (18-03-2001)
En dan moet er niemand met een brommer langs rijden anders zie je ook geen moerquote:Op zondag 9 november 2008 13:17 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Digitenne heeft alleen maar 2 voetbalkanalen.
Inderdaad, dat heeft een maat van me ookquote:Op zondag 9 november 2008 13:19 schreef Chadi het volgende:
[..]
En dan moet er niemand met een brommer langs rijden anders zie je ook geen moer
Inderdaad, dat zal iedereen goed doen.quote:Op zondag 9 november 2008 13:21 schreef S-Two het volgende:
Hopen dat Huntelaar weer gaat scoren.
Jah dan krijg je zin om dat ding het raam uit te keilen. Ik heb dat abbo maar opgezegd.. meer frustratie dan goewd voor me was. Helemaal als je speciaal voor de buis zit voor ajax en dat er dan iemand met zijn gare scootmobiel in slakke tempo langs rolt.quote:Op zondag 9 november 2008 13:21 schreef Houniet het volgende:
[..]
Inderdaad, dat heeft een maat van me ook. Echt verrot als je Ajax zit te kijken.
Dankuquote:Op zondag 9 november 2008 14:20 schreef Houniet het volgende:
[..]
Live wedstrijden via internet-streams #24
Daar wel.
En met Ghhhhhhabri.quote:Op zondag 9 november 2008 @ 14:16 schreef Pizzakoppo het volgende:
theo trilstem met het commentaarrrrrrrrrrrr
mooi kut idd!quote:Op zondag 9 november 2008 14:50 schreef TiMPiN het volgende:
Ik wil kanaal 3 hebben...az en feyenoord hier![]()
Nee joh. Je ziet het in de herhaling toch; gewoon ongelukkig neergekomen.quote:Op zondag 9 november 2008 15:07 schreef versteegrob het volgende:
Niet best voor ajax, zal wel weer het veld zijn
Hoezo zal je net zien? Hou er maar vast rekening mee.quote:Op zondag 9 november 2008 @ 15:10 schreef Dr.Daggla het volgende:
Zal je net zien dat we Huntelaar nu ook een paar weken kwijt zijn.
Suarez dan maar als centrumspits.
Bodul is geblesseerd.quote:Op zondag 9 november 2008 15:12 schreef s0k het volgende:
is darko bodul niet fit? Die gast acht zich even goed als zlatan. Lijkt me een prima vervanger
Dat gaan we zo tegen PSV spelen. Alleen systeem 4-5-1 blijft over.quote:Op zondag 9 november 2008 15:12 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Hoezo zal je net zien? Hou er maar vast rekening mee.
Je vergeet Sulejmani.quote:Op zondag 9 november 2008 15:14 schreef leonnekes het volgende:
[..]
Dat gaan we zo tegen PSV spelen. Alleen systeem 4-5-1 blijft over.
Vermeer,
Silva, Oldeger, Vermalen, Verthogen
Gabri, De Jong, Lindgeren, Enoh, Emauelson
Suarez
(er kunnen hier spel fouten in zitten)
Klote natuurlijk, maar aan de andere kant: hij scoort thuis nooit tegen PSV..quote:Op zondag 9 november 2008 15:10 schreef BoerBert het volgende:
Ongelofelijk. Die gast is bijna nooit geblesseerd, en nu moeten we bijna tegen PSV en dan doet ie aast niet mee
Kut. En Dennis Rommedahl dan?quote:Op zondag 9 november 2008 @ 15:17 schreef TiMPiN het volgende:
Die doet zeer waarschijnlijk niet mee tegen PSV
Hij werd duidelijk aangeraakt.quote:Op zondag 9 november 2008 15:18 schreef Chadi het volgende:
Suarez weer met een duik.. wanneer leert ie dat nou godverdomme af.
Vond dit niet echt een fopduik.quote:Op zondag 9 november 2008 15:18 schreef Chadi het volgende:
Suarez weer met een duik.. wanneer leert ie dat nou godverdomme af.
Er zit een vloek op Ajax - Psv, ongeacht de positie van die boeren.. Ik wou dat ik er zoveel vertrouwen in had.quote:Op zondag 9 november 2008 15:17 schreef M0NTANA het volgende:
Zelfs met Evander Sno in de spits zal PSV kansloos zijn.
Z'n reactie na de kaart zegt ook boekdelen.quote:
Hij gooide zijn band meteen naar Lindgren .. Denk dat hij wel wat gevoeld moest hebben wat niet helemaal pluis wasquote:Op zondag 9 november 2008 15:25 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ja, nou ja, Verziwkte enkel kan in een paar dagen over zijn.. Gescheurde enkelband is een heel ander verhaal.
Kan flink pijn doen hoor een verzwikte enkel.quote:Op zondag 9 november 2008 15:27 schreef Chadi het volgende:
[..]
Hij gooide zijn band meteen naar Lindgren .. Denk dat hij wel wat gevoeld moest hebben wat niet helemaal pluis was
quote:Voor Klaas-Jan Huntelaar was Ajax-Sparta Rotterdam al na 38 minuten afgelopen. De spits, maker van de 1-0, moest zich met een enkelblessure laten vervangen.
Voor Huntelaar ging het mis tijdens een duel met Spartaan Krisztián Vermes. Een enkel van de aanvoerder klapte dubbel en al vrij snel was duidelijk dat hij niet verder kon spelen.
Hoewel de ernst van de kwetsuur nog niet duidelijk is, is de inzetbaarheid van Huntelaar tijdens de komende week twijfelachtig. Woensdag speelt Ajax een uitwedstrijd in het KNVB Beker-toernooi tegen FC Volendam en zondag wacht in de Arena de topper tegen PSV.
Weet er alles van. Binnen een half uur zit er een ei op je enkel. Ik kon toen een maand niet voetballen. Hopelijk duurt dat bij Klaas-Jan minder lang want we kunnen hem niet missen tegen psv.quote:Op zondag 9 november 2008 15:28 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Kan flink pijn doen hoor een verzwikte enkel.
Werd net uitgelegd door Menzo. Hij trapte op de hak van Vermes en verzwikte daardoor zn enkel.quote:Op zondag 9 november 2008 15:28 schreef Jo_Jo het volgende:
Weet iemand wat er met huntelaar is gebeurt??
Bij mij precies zo, alleen ik kon 2 maanden niet voetballen. Gelukkig zit er enorm veel verschil per persoon in enkelblessures, zo stond Rio (quote:Op zondag 9 november 2008 15:29 schreef toma het volgende:
[..]
Weet er alles van. Binnen een half uur zit er een ei op je enkel. Ik kon toen een maand niet voetballen. Hopelijk duurt dat bij Klaas-Jan minder lang want we kunnen hem niet missen tegen psv.
Beneden liep hij er gewoon weer op. Ik ben benieuwd wat hij heeft.quote:Op zondag 9 november 2008 15:30 schreef Pizzakoppo het volgende:
dit is absoluut opgerekt of gescheurd
Je kunt m verrekken of scheuren. Als het alleen verrekt is dan duurt het niet zo lang, als ie gescheurd is zal het wat langer duren. Aangezien Huntelaar (net als alle prof-voetballers) waarschijnlijk vrij stevige enkels heeft zal het wel meevallen.quote:Op zondag 9 november 2008 15:31 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Bij mij precies zo, alleen ik kon 2 maanden niet voetballen. Gelukkig zit er enorm veel verschil per persoon in enkelblessures, zo stond Rio () maar 3 weken aan de kant.
Ja maar die pijn kan verbijten en is na een seconde of 30 weg . als je wat scheurt voel je een enorme pijn als je er weer op wil lopen...quote:Op zondag 9 november 2008 15:28 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Kan flink pijn doen hoor een verzwikte enkel.
Als ie gescheurd is loop je er echt niet op.quote:Op zondag 9 november 2008 15:33 schreef Houniet het volgende:
[..]
Beneden liep hij er gewoon weer op. Ik ben benieuwd wat hij heeft.
Dan is ie dus niet gescheurd.quote:Op zondag 9 november 2008 15:35 schreef Chadi het volgende:
[..]
Als ie gescheurd is loop je er echt niet op.
Beide sloegen nergens op, Ajax kan er ook niks aan doen dat de scheids syndroom van Down heeftquote:Op zondag 9 november 2008 15:41 schreef Chadi het volgende:
2 gele kaarten pakken als je 3/0 voor staat
Ja idd. Suarez werpt geraakt en van de Wiel deed helemaal niks.quote:Op zondag 9 november 2008 15:43 schreef MaxC het volgende:
[..]
Beide sloegen nergens op, Ajax kan er ook niks aan doen dat de scheids syndroom van Down heeft
Inderdaad. Ik zal er niet rouwig om zijn als we straks het kampioensfeest vieren.quote:
echt een drama idd. Hij fluit in het voordeel van Sparta en geeft Suarez EN vd Wiel onterecht geel.quote:Op zondag 9 november 2008 15:51 schreef Dr.Daggla het volgende:
Lekker, die scheidsrechter. Wat een mongool.
Zou mij niets verbazen als Van der Wiel or Suarez er zo nog afgaat....
JAquote:Op zondag 9 november 2008 15:59 schreef TiMPiN het volgende:
Want Huntelaar is voetballend altijd goed?
Beter van wel.quote:Op zondag 9 november 2008 @ 15:59 schreef versteegrob het volgende:
AZ is dus echt wel de concurrent. Dan is Sulejmani er toch wel mee met Enoh?
Inderdaad, ik zag hem er 100% op lopen.quote:Op zondag 9 november 2008 15:35 schreef Chadi het volgende:
[..]
Goede kaatser, balvast en goed aanspeelbaar. Dus ja.quote:Op zondag 9 november 2008 15:59 schreef TiMPiN het volgende:
Want Huntelaar is voetballend altijd goed?
Jah hij doet inmens veel verdedigend werk en hij maakt met zijn loopacties altijd ruimte voor de anderen.quote:Op zondag 9 november 2008 16:02 schreef BoerBert het volgende:
Het werk van Huntelaar wordt onderschat inderdaad.
quote:Op zondag 9 november 2008 16:09 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
![]()
Kijk jij nou naar de wedstrijd of..?
oh zeker weten van wel, ik scheurde 3 maand geleden mijn enkelband af tijdens voetballen en kon nog een uur lang lopen en zelfs autorijden, wel ontstaat er meteen een dik ei op je enkel maar lopen kan gewoon,quote:Op zondag 9 november 2008 15:35 schreef Chadi het volgende:
[..]
Je scheurt hem af en ja kan je volle gewicht op je enkel zetten?quote:Op zondag 9 november 2008 16:11 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
oh zeker weten van wel, ik scheurde 3 maand geleden mijn enkelband af tijdens voetballen en kon nog een uur lang lopen en zelfs autorijden, wel ontstaat er meteen een dik ei op je enkel maar lopen kan gewoon,
Die eerste was gewoon een lullige klotegoal en die 2e was gewoon prima ingekopt maar ik snap niet waarom de kleinere Lindgren be beste kopper van Sparta moet dekken.quote:Op zondag 9 november 2008 16:18 schreef Chadi het volgende:
Hoe kan je nou 2 goals weg geven tegen Sparta. Als het nou wereld goals waren ok..
Buitenspelgoal en een corner. Kan gebeuren.quote:Op zondag 9 november 2008 16:18 schreef Chadi het volgende:
Hoe kan je nou 2 goals weg geven tegen Sparta. Als het nou wereld goals waren ok..
Inderdaad ja, ik heb anderhalf maand op krukken gelopen en toch liep ik van het veld af, sterker nog, ik probeerde in eerste instantie de pijn eruit te rennen puur en alleen omdat je niet veel voelt op het moment dat het is gebeurt. Overigens is het niet zo dat je geen steun meer hebt op je enkel hoor, enkelbanden zitten zowel links als recht van de enkels.quote:Op zondag 9 november 2008 16:19 schreef Chadi het volgende:
[..]
Je scheurt hem af en ja kan je volle gewicht op je enkel zetten?
Dat snapte ik ook niet helemaal.quote:Op zondag 9 november 2008 16:20 schreef Wooldoor het volgende:
[..]
Die eerste was gewoon een lullige klotegoal en die 2e was gewoon prima ingekopt maar ik snap niet waarom de kleinere Lindgren be beste kopper van Sparta moet dekken.
Heel erg jammer inderdaad.quote:
Ik verwacht het traditionele '4 tot 6 weken'quote:Op zondag 9 november 2008 16:20 schreef Houniet het volgende:
Ik denk dat KJH er twee weken uit is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |