Hij gooide zijn band meteen naar Lindgren .. Denk dat hij wel wat gevoeld moest hebben wat niet helemaal pluis wasquote:Op zondag 9 november 2008 15:25 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ja, nou ja, Verziwkte enkel kan in een paar dagen over zijn.. Gescheurde enkelband is een heel ander verhaal.
Kan flink pijn doen hoor een verzwikte enkel.quote:Op zondag 9 november 2008 15:27 schreef Chadi het volgende:
[..]
Hij gooide zijn band meteen naar Lindgren .. Denk dat hij wel wat gevoeld moest hebben wat niet helemaal pluis was
quote:Voor Klaas-Jan Huntelaar was Ajax-Sparta Rotterdam al na 38 minuten afgelopen. De spits, maker van de 1-0, moest zich met een enkelblessure laten vervangen.
Voor Huntelaar ging het mis tijdens een duel met Spartaan Krisztián Vermes. Een enkel van de aanvoerder klapte dubbel en al vrij snel was duidelijk dat hij niet verder kon spelen.
Hoewel de ernst van de kwetsuur nog niet duidelijk is, is de inzetbaarheid van Huntelaar tijdens de komende week twijfelachtig. Woensdag speelt Ajax een uitwedstrijd in het KNVB Beker-toernooi tegen FC Volendam en zondag wacht in de Arena de topper tegen PSV.
Weet er alles van. Binnen een half uur zit er een ei op je enkel. Ik kon toen een maand niet voetballen. Hopelijk duurt dat bij Klaas-Jan minder lang want we kunnen hem niet missen tegen psv.quote:Op zondag 9 november 2008 15:28 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Kan flink pijn doen hoor een verzwikte enkel.
Werd net uitgelegd door Menzo. Hij trapte op de hak van Vermes en verzwikte daardoor zn enkel.quote:Op zondag 9 november 2008 15:28 schreef Jo_Jo het volgende:
Weet iemand wat er met huntelaar is gebeurt??
Bij mij precies zo, alleen ik kon 2 maanden niet voetballen. Gelukkig zit er enorm veel verschil per persoon in enkelblessures, zo stond Rio (quote:Op zondag 9 november 2008 15:29 schreef toma het volgende:
[..]
Weet er alles van. Binnen een half uur zit er een ei op je enkel. Ik kon toen een maand niet voetballen. Hopelijk duurt dat bij Klaas-Jan minder lang want we kunnen hem niet missen tegen psv.
Beneden liep hij er gewoon weer op. Ik ben benieuwd wat hij heeft.quote:Op zondag 9 november 2008 15:30 schreef Pizzakoppo het volgende:
dit is absoluut opgerekt of gescheurd
Je kunt m verrekken of scheuren. Als het alleen verrekt is dan duurt het niet zo lang, als ie gescheurd is zal het wat langer duren. Aangezien Huntelaar (net als alle prof-voetballers) waarschijnlijk vrij stevige enkels heeft zal het wel meevallen.quote:Op zondag 9 november 2008 15:31 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Bij mij precies zo, alleen ik kon 2 maanden niet voetballen. Gelukkig zit er enorm veel verschil per persoon in enkelblessures, zo stond Rio () maar 3 weken aan de kant.
Ja maar die pijn kan verbijten en is na een seconde of 30 weg . als je wat scheurt voel je een enorme pijn als je er weer op wil lopen...quote:Op zondag 9 november 2008 15:28 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Kan flink pijn doen hoor een verzwikte enkel.
Als ie gescheurd is loop je er echt niet op.quote:Op zondag 9 november 2008 15:33 schreef Houniet het volgende:
[..]
Beneden liep hij er gewoon weer op. Ik ben benieuwd wat hij heeft.
Dan is ie dus niet gescheurd.quote:Op zondag 9 november 2008 15:35 schreef Chadi het volgende:
[..]
Als ie gescheurd is loop je er echt niet op.
Beide sloegen nergens op, Ajax kan er ook niks aan doen dat de scheids syndroom van Down heeftquote:Op zondag 9 november 2008 15:41 schreef Chadi het volgende:
2 gele kaarten pakken als je 3/0 voor staat
Ja idd. Suarez werpt geraakt en van de Wiel deed helemaal niks.quote:Op zondag 9 november 2008 15:43 schreef MaxC het volgende:
[..]
Beide sloegen nergens op, Ajax kan er ook niks aan doen dat de scheids syndroom van Down heeft
Inderdaad. Ik zal er niet rouwig om zijn als we straks het kampioensfeest vieren.quote:
echt een drama idd. Hij fluit in het voordeel van Sparta en geeft Suarez EN vd Wiel onterecht geel.quote:Op zondag 9 november 2008 15:51 schreef Dr.Daggla het volgende:
Lekker, die scheidsrechter. Wat een mongool.
Zou mij niets verbazen als Van der Wiel or Suarez er zo nog afgaat....
JAquote:Op zondag 9 november 2008 15:59 schreef TiMPiN het volgende:
Want Huntelaar is voetballend altijd goed?
Beter van wel.quote:Op zondag 9 november 2008 @ 15:59 schreef versteegrob het volgende:
AZ is dus echt wel de concurrent. Dan is Sulejmani er toch wel mee met Enoh?
Inderdaad, ik zag hem er 100% op lopen.quote:Op zondag 9 november 2008 15:35 schreef Chadi het volgende:
[..]
Als ie gescheurd is loop je er echt niet op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |