Ik vind deze misschien ook nog wel leuker, al is het wel zo dat het ook heel verschillend is.quote:Op zaterdag 8 november 2008 18:38 schreef Norrage het volgende:
Dit is zoooooo veel leuker dan de album top 100! Ik had gedurende de albums maken al mijn short(long)list gemaakt! Dus die moet ik een dezer dagen eens gaan neerzetten
Juistquote:Op zaterdag 8 november 2008 18:48 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Nog even 'albums' veranderen in 'singles' in de laatste alinea.
Heb ik iets gemist?quote:De enige echte regel is dat er geen platen van 2008 of later in mogen
Nou ja, sinds internet met leaks en downloads enzo hebben sommige mensen al albums die pas in 2009 uitkomen op hun schijf staanquote:
Ik heb geen 3000 albums, maar wel 3000 singles...dus het is veel leuker een selectie te maken uit een heleboel dan dat ik een top 100 albums maak met alleen maar dezelfde artiesten. Bij mij komt het in ieder geval vaker voor dat ik een leuk nummer ken dat op een kutalbum staat dan andersom.quote:Op zaterdag 8 november 2008 18:46 schreef ranja het volgende:
[..]
Ik vind deze misschien ook nog wel leuker, al is het wel zo dat het ook heel verschillend is.
Sommieg bands hebben een paar geweldige nummers maar komen nooit aan een albumlijst toe terwijl ik van andere bands geen idee heb welk nummer ik in deze lijst zou moeten zetten, maar weer wel in de albumlijst
Anders is het ook meteen editie 2009, natuurlijk.quote:Op zaterdag 8 november 2008 22:29 schreef ranja het volgende:
Was vorige keer ookVoor het einde van het jaar wil ik wel klaar zijn...
Oke, vandaarquote:Op zaterdag 8 november 2008 21:07 schreef ranja het volgende:
[..]
Nou ja, sinds internet met leaks en downloads enzo hebben sommige mensen al albums die pas in 2009 uitkomen op hun schijf staan
Jij hebt liever lijstjes met enkel nummers van maar 1 artiest?quote:Op zondag 9 november 2008 13:59 schreef Munz het volgende:
Het opleggen van het aantal singles per groep vindt ik niet echt passen..
Wel goede nummers hoor maar ik vind het een beetje inspiratieloosquote:Op zondag 9 november 2008 13:59 schreef Munz het volgende:
Het opleggen van het aantal singles per groep vindt ik niet echt passen..
1. Deep Purple - Child in Time
2. Pearl Jam - Alive
3. Pink Floyd - Shine on you crazy diamond
4. Pink Floyd - Comfortably Numb (PULSE, de gewone versie zou 40 plaatsen lager staan)
5. Metallica - Fade to Black
6. Deep Purple - Highway Star (made in japan)
7. Tool - Schism
8. Pearl Jam - Black
9. Led Zeppelin - Whole Lotta Love
10. Guns 'n' Roses - Patience
11. Metallica - Seek & Destroy
12. Joy Division - Love Will Tear Us Apart$
13. The Cure - A Forest
14. Nirvana - Smells Like Teen Spirit
15. Guns 'n' Roses - November Rain
16. Led Zeppelin - Stairway to Heaven
17. Smashing Pumpkins - Disarm
18. Black Sabbath - Paranoid
19. The Doors - Light my Fire
20. Tool - Lateralus
21. Radiohead - Creep
22. R.E.M. - The One I Love
23. Radiohead - Paranoid Android
24. Eagles - Hotel California
25. Lynyrd Skynyrd - Freebird (lange versie)
Nog niet, komt ook doordat ik 2 van de 3 niet ken.quote:Op zondag 9 november 2008 16:16 schreef cafca het volgende:
Nummers zijn vaak op sentiment gekozen. Is het je opgevallen dat er 3 dames in mijn top 10 staan?
Ja, ik zag in jouw lijst ook een paar nummers die ik vergeten wasquote:Op zondag 9 november 2008 16:14 schreef omapietje het volgende:
Mooie lijst Cafca ! Staan er een aantal tussen waar ik heb zitten twijfelen.
Ik kan niet echt zeggen dat het jouw muziek is maar luister er eens naar, zou ik zeggenquote:Op zondag 9 november 2008 16:21 schreef ranja het volgende:
[..]
Nog niet, komt ook doordat ik 2 van de 3 niet ken.
max. 5 in de top100 vind ik ook wel wat weinig eigenlijk.quote:Op zondag 9 november 2008 14:09 schreef peaceman het volgende:
[..]
Jij hebt liever lijstjes met enkel nummers van maar 1 artiest?![]()
Dat voorkomt wel dat mensen een heel goed album gaan leegplukken en bijna volledig in de songs top 100 zetten. Een album is een album en een single/song is wat anders.quote:Op zondag 9 november 2008 16:55 schreef Wombcat het volgende:
max. 5 in de top100 vind ik ook wel wat weinig eigenlijk.
Ja, OK. Stel dan een max. per album (b.v. 2) en iets meer per artiest (b.v. 10). Hoewel 10 misschien weer wat aan de hoge kant is.quote:Op zondag 9 november 2008 16:57 schreef ranja het volgende:
[..]
Dat voorkomt wel dat mensen een heel goed album gaan leegplukken en bijna volledig in de songs top 100 zetten. Een album is een album en een single/song is wat anders.
Nee hoor da's 't probleem niet. Alleen zijn er een paar bands waarvan bij mij er dan echt meer dan 5 in de top 100 horen (en da's dan echt op basis van het liedje).quote:Op zondag 9 november 2008 17:29 schreef ranja het volgende:
Ach, zo moeilijk is het toch niet om 20 bands of artiesten te bedenken die je goed genoeg vind voor een top 100? Vaak zijn er sowieso ook een hoop losse singles die goed zijn en zich tussen je favoriete bands nestelen. Misschien iets langer nadenken
Bij mij hetzelfde. Als het had gemogen had ik in mijn lijstje van 50 misschien wel 10x X Japan staan. Maar ik heb er gewoon voor gekozen 3 van hun (aller)beste nummers (lastige keuze) bovenaan te zetten in de hoop dat iemand anders ze ook noemt en dat ze zometeen ergens in de uiteindelijke Top 100 staanquote:Op zondag 9 november 2008 17:33 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Nee hoor da's 't probleem niet. Alleen zijn er een paar bands waarvan bij mij er dan echt meer dan 5 in de top 100 horen (en da's dan echt op basis van het liedje).
Ja, ge-wel-dig nummer!quote:Op zondag 9 november 2008 16:51 schreef methodmich het volgende:
Geinig dat cafca dezelfde song van Polly Paulusma heeft gekozen zeg! En dan ook nog erg hoog.
Is ook wel aardig en staat op mijn 'shortlist' van circa 400 songs, maar de cover van CCR overtreft wat mij betreft het origineel...quote:Op zondag 9 november 2008 10:33 schreef Bookie65 het volgende:
Leuke lijst Kozzmic, maar van I put a spell on you is maar 1 echte versie:
Als je daar een youtub-link van plaatst, moet je niet vewachten dat iedereen die helemaal afkijktquote:Op zondag 9 november 2008 20:51 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Hoe zit het trouwens met extreem lange nummers zoals Sleep - Dopesmoker.
Daarom vind ik deze juist niet te doen. Zoveel nummers om uit te kiezen. Bij de single top 100 zou je m'n nummer 100 met 1 kunnen omwisselen zonder dat ik het merk. En de albums heb ik goed gedocumenteerd en is de selectie veel strenger. Er zijn naast de beste nummers van de beste albums ook nog eens duizenden nummers die zo mooi zijn, maar waar ik nooit aan zal denken.quote:Op zaterdag 8 november 2008 18:46 schreef ranja het volgende:
[..]
Ik vind deze misschien ook nog wel leuker, al is het wel zo dat het ook heel verschillend is.
Sommieg bands hebben een paar geweldige nummers maar komen nooit aan een albumlijst toe terwijl ik van andere bands geen idee heb welk nummer ik in deze lijst zou moeten zetten, maar weer wel in de albumlijst
Zonde!quote:Op zondag 9 november 2008 20:23 schreef cafca het volgende:
[..]
Ja, ge-wel-dig nummer!
Nu ik jouw lijst zie, bedenk ik dat ik onze Zuid-Afrikaanse vrienden vergeten ben, allebei!
quote:Op maandag 10 november 2008 18:53 schreef ouderejongere het volgende:
Ik zal ook maar even reageren, de albumtophonderd is zonder mijn inbreng gemaakt.
1. Rick Astley - Never Gonna Give You Up
Mooi mooi,quote:Op zondag 9 november 2008 16:50 schreef methodmich het volgende:
Zo, mijn lijst is al af. Heb voor mezelf de beperking opgelegd slechts één nummer per artiest te kiezen.
quote:Op maandag 10 november 2008 18:53 schreef ouderejongere het volgende:
Ik zal ook maar even reageren, de albumtophonderd is zonder mijn inbreng gemaakt.
1. Rick Astley - Never Gonna Give You Up
quote:Op woensdag 12 november 2008 14:26 schreef placebeau het volgende:
70) massive attack ft. Mos def - I against I
en ik maar denken dat ik vrijwel alles van hem had, was even zoeken, maar blijkt dat dit nummer dus alleen op bepaalde vinyl versies van SAW2 stond (volgens wiki), maar ik heb hem gevondenquote:
Heb je geen vervanger?quote:Op woensdag 12 november 2008 17:06 schreef Desunoto het volgende:
Oepsie, ik ontdek een nummer in mijn lijstje van 2008![]()
namelijk: 30. Matenrou Opera - Eve
Als het nodig is mag je hem helemaal van de lijst schrappen.
The GazettE - Calm Envyquote:
Okquote:Op woensdag 12 november 2008 18:22 schreef Desunoto het volgende:
[..]
The GazettE - Calm Envy
Ik kan m'n post niet meer editten, maar als je deze op 30 wilt zetten, bedankt!
Je bent hier de titel (ik denk Teardrop?) vergeten.quote:Op woensdag 12 november 2008 21:31 schreef Hexagon het volgende:
13. Massive Attack ft. Liz Fraser 1998.
titelquote:Op woensdag 12 november 2008 21:31 schreef Hexagon het volgende:
13. Massive Attack ft. Liz Fraser 1998.
quote:Op woensdag 12 november 2008 22:10 schreef Burnett het volgende:
12. Waterboys - Rags
Gelukt, op een paar op You Tube voor mij onvindbare songs na!quote:Op maandag 10 november 2008 17:50 schreef methodmich het volgende:
[..]
Voor de lol zal ik proberen om vrijdag mijn lijst ook in compleet YouTube-overzicht te posten, dan kan iedereen ook nog luisteren als ze iets niet kennen. Moeten ze wel willen dan natuurlijk.
Dat moet dan single zijn, neem ik aan.quote:Op zaterdag 8 november 2008 18:04 schreef ranja het volgende:
Maak je een top 10 dan mag je maximaal 1 album per artiest
Ja, dat welquote:Op zaterdag 15 november 2008 10:22 schreef Arcee het volgende:
[..]
Dat moet dan single zijn, neem ik aan.
breng er dan verandering inquote:Op zaterdag 15 november 2008 12:24 schreef Desunoto het volgende:
Beetje reclame maken voor jullie lijstje in dit topic![]()
+ inspiratieloze top 3
jij wordt vervelend... waarom steeds in de toernooi topics?quote:Op zaterdag 15 november 2008 12:19 schreef Munz het volgende:
Zoals sommigen hier misschien nog weten..
Het hoeven ook niet persé singles te zijn. Album nummers of b-kanten mogen inderdaad ook.quote:Op zondag 16 november 2008 11:52 schreef Tokus het volgende:
Ik zie velen Shine On You Crazy Diamond van Pink Floyd noemen, maar ik kan nergens terugvinden dat dat nummer op single is uitgebracht. Het was een b-kant van Have A Cigar.
O ja ik zie het nu ook in de openingspost staan. Onzin dus om het de "singles top 100" te noemen.quote:Op zondag 16 november 2008 11:54 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Het hoeven ook niet persé singles te zijn. Album nummers of b-kanten mogen inderdaad ook.
Deze bestaat nietquote:Op zondag 9 november 2008 21:54 schreef Maringo het volgende:
72. The Doors - House of the Rising Sun
quote:
Deze ook nietquote:
Al 2 stemmen voor 1 van de beste nummers van de Bee Gees!quote:Op zondag 16 november 2008 18:44 schreef pleomousie het volgende:
49. Bee Gees - New York Mining Disaster 1941 (1967)
Ik ben benieuwd naar de uitslag...
Tja het moet toch een naam hebben en het stimuleert misschien een beetje om niet de obscuurste b-kantjes in de lijst te zettenquote:Op zondag 16 november 2008 11:57 schreef Tokus het volgende:
O ja ik zie het nu ook in de openingspost staan. Onzin dus om het de "singles top 100" te noemen.
een top 100 prima maar een top 102 is teveelquote:Op zondag 16 november 2008 12:51 schreef IJsblock het volgende:
66 Muse-Bliss
67 The Presidents Of The United States Of America-Lump
68 Police-Can't Stand Losing
67 Guns 'n' Roses-Welcome To The Jungle
68 Jimi Hendrix-Purple Haze
69 Queens Of The Stone Age-No One Knows
Gefixt!quote:Op zondag 16 november 2008 20:45 schreef ranja het volgende:
[..]
een top 100 prima maar een top 102 is teveel
hier gaat het mis, wil je wat veranderen of zal ik de onderste 2 er af gooien?
Het nummer "Piano Man" van Billie Joel heb ik gewoon wat mee en "Lost For Words" wordt te veel ondergewaardeerd. Het is niet zo'n mooi nummer als bijv. Wish You Were here van PF, maar er zit zoveel emotie in dat nummer dat het toch zeker een plaatsje in mijn single top 100 verdient (en hopelijk ook in de eindlijst).quote:Op zondag 16 november 2008 23:14 schreef Norrage het volgende:
Vette lijst pleomousie! Piano Man en met name de (redelijk onbekende) Lost For Words van PF!
quote:Op zondag 16 november 2008 11:05 schreef Djeez het volgende:
Ook maar eens een lijstje erop pleuren:
1: Street Spirit (fade out) - Radiohead
16: Exit Music (for a film) - Radiohead
20: Creep - Radiohead
(dit zou je ook als TVP mogen beschouwenquote:Op zaterdag 8 november 2008 18:04 schreef ranja het volgende:
Verder geldt een maximaal aantal per band in je lijst.
Maak je een top 10 dan mag je maximaal 1 album per artiest, bij een top 20/25 2, bij een top 50 3 en bij een top 100 5 singles per artiest (als je wil mogen die 5 dus wel op 1 tot 5 staan, maar alleen als je een top 100 maakt).
oeps ...quote:Op dinsdag 18 november 2008 13:54 schreef WeezerButler het volgende:
20 Beck – Lost Cause
80 Beck – Lost cause
En dan moet je ze daarna ook nog eens gaan rangschikkenquote:Op dinsdag 18 november 2008 19:24 schreef peaceman het volgende:
gisteren mijn shortlist teruggebracht van 205 naar 140. Nog 40 moeilijke keuzes te gaan dus.
Klopt, tis zo ding wat ik maar niet in mn kop krijg, ik zeg het altijd fout..... tis van The Animals.quote:
Ik had 'm al aangepast, leek me waarschijnlijk dat je deze bedoelde en niet 1 van the Doorsquote:Op woensdag 19 november 2008 08:48 schreef Maringo het volgende:
Klopt, tis zo ding wat ik maar niet in mn kop krijg, ik zeg het altijd fout..... tis van The Animals.
@ ranja: of je die ff in jouw lijst der lijsten ook wilt aanpassen. tx
(Hij staat bij mij op plaats 72)
graagquote:Op woensdag 19 november 2008 09:08 schreef WeezerButler het volgende:
Prachtig kan ik nog een nummer toevoegen !!!
geweldigquote:Op woensdag 19 november 2008 09:09 schreef ranja het volgende:
[..]
Ik had 'm al aangepast, leek me waarschijnlijk dat je deze bedoelde en niet 1 van the Doors
Welnee joh, gewoon een top 500 maken (ook al tellen die laatste 400 niet mee)quote:Op woensdag 19 november 2008 14:55 schreef WeezerButler het volgende:
Tja, eigenlijk is het omgekeerd evenredig. Hoe langer de lijst (zoals mijn 100), hoe lulliger het is dat ondanks de 100 plaatsen er geen ruimte was voor o.a. Arcade Fire, the Shins, Elliott Smith, the Who, Otis Redding die ik ook wel tot favorieten reken. Volgend jaar ook maar een 10tal maken ... maar ik zie veel moois bij de overige lijsten.
Tja, singles is voor veel mensen toch lastiger dan albums. Ook als het niet per sé singles hoeven te zijn.. dan is de keuze nog groterquote:Op woensdag 19 november 2008 19:30 schreef ranja het volgende:
28 lijsten inmiddels, dat mag nog wel wat meer worden.
Heb je al een kleine tussenstand inmiddels?quote:Op woensdag 19 november 2008 19:30 schreef ranja het volgende:
28 lijsten inmiddels, dat mag nog wel wat meer worden.
Succes in ieder geval met die kloteklus, respect!quote:Op woensdag 19 november 2008 21:18 schreef ranja het volgende:
Nee, afgezien van dat ik die niet post heb ik ook nog niks berekend
Had je je top 20 moeten luisterenquote:Op zaterdag 22 november 2008 08:22 schreef cafca het volgende:
Ja, met zo'n single-lijst kom je nóg meer nummers tegen in andere lijsten waarvan je denkt: "oh, die had er bij mij ook in gemoeten"
Ik heb overigens net voor de grap mijn eigen top 10 achter elkaar gedraaid, en dan ben ik toch wel tevreden. Dat zijn écht wel 10 van de 20 mooiste platen ooit!
da's toch geen solo-nummer?quote:
Zoals ik het me herinner wel, maar je brengt me aan het twijfelen, dus als iemand het zeker weet...quote:
Is Fleetwood Mac idd.quote:Op zaterdag 22 november 2008 21:54 schreef Charmian het volgende:
[..]
Zoals ik het me herinner wel, maar je brengt me aan het twijfelen, dus als iemand het zeker weet...![]()
Anyways, het gaat me om het nummer dus uitgevoerd Stevie Nicks solo of Fleedwood Mac dat maakt me niks uit
Ik dacht dat ik de enigste zou zijnquote:
Ik heb 'm veranderdquote:
Dat dacht ik dus ook. Maar ik vind het gewoon een geweldig nummer.quote:Op zaterdag 22 november 2008 22:52 schreef maartennn_ja het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik de enigste zou zijn![]()
denk dat die van mij richting het einde komt, dan kan ik nog lekker spieken in alle lijstjes
quote:Op zondag 23 november 2008 10:19 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
En dan heet 'ie potverdikkeme ook nog eens Sara ipv Sarah
Dan telt je lijst als top 96.quote:Op zondag 30 november 2008 16:34 schreef NRH het volgende:
De nummers uit 2008 laat ik wel staan (ook omdat ik het een rare regel vind). Anders zou de top-100 immers niet meer staan voor de 100 nummers die ik op dit moment het mooist vind. Ik heb de desbetreffende nummers cursief gemaakt.
Ik kom nog wel met een lijste.quote:Op maandag 1 december 2008 17:38 schreef ranja het volgende:
Ik heb er nog maar weinig binnen, maar het gaat niet snel meer. 41 lijsten, dat is nog niet de helft van het aantal lijsten bij de albums. Daarbij is de diversiteit nog wat groter zodat er veel minder punten nodig zijn om hoog te komen. Hopelijk trekt het nog een beetje aan.
Ik vond twee keer The Cult wel genoeg...en ben 'm vergetenquote:Op woensdag 26 november 2008 20:45 schreef cafca het volgende:
Mooie lijst Berkery! Alleen....wel Revolution, en geen Rain?
Volgend jaar prop ik er ook een nummer van White zombie tussenquote:Op donderdag 27 november 2008 17:02 schreef methodmich het volgende:
Voor het kiezen van een Zombies-nummer alleen al verdient Berkery!
liever niet dit weekend! Ik moet maandag een werkstuk inleveren en nog sinterklaas vieren en werken dus ik heb nu geen tijd om een lijst te maken, maar na maandag wil ik er graag nog een samenstellenquote:Op donderdag 4 december 2008 18:50 schreef ranja het volgende:
Niet allemaal trivia puzzels oplossen, er moeten nog meer lijsten bij
Ik heb er nu 45. Ik zal eens kijken of ik komend weekend tijd en zin heb om de lijst te maken of nog een week wacht, maar laat de lijsten nog maar komen....10, 20, 100, maakt niet uit.
Heb ook even een oproepje gedaan in het VBL-forum. Al weet ik niet of dat wat op gaat leverenquote:Op donderdag 4 december 2008 19:23 schreef ranja het volgende:
Ok, duidelijkIk wacht nog een week. Hopelijk komen er in de tussentijd nog wat meer lijsten bij.
Hum. Bijzondere telling zoquote:Op vrijdag 5 december 2008 12:16 schreef Nuongirl het volgende:
20. First time - Robin Beck
21. Toen ik jou zag - Hero
22. Rood - Marco Borsato
23. I Would Stay - Krezip
24. Kronenburg Park - Frank Boeijen Groep
25. It's my life - Talk Talk
22 Michel - Anouk
23 Harder dan ik hebben kan - Blof
24 Don't forget about me - Simple Minds
25 Clocks - Coldplay
26 Kryptonite - 3 Doors Down
27 Perfect day - Lou Reed
28 Nothing Gonna stop us now - Starship
29 Stop loving you - Toto
30 Als ze er niet is - De Dijk
Hehehehe, ben ik gelukkig niet de enige die deze fout maakte......quote:Op vrijdag 5 december 2008 17:19 schreef ranja het volgende:
[..]
Hum. Bijzondere telling zo
Ik kan 'm als top 54 tellen of je moet even aan het veranderen
Dat komt niet eens in m'n lijstje nostalgische muziek voorquote:
Komt ergens eind volgende week geloof ik. Pfaf opent die meestal.quote:Op dinsdag 9 december 2008 20:41 schreef Breach het volgende:
Dit is misschien wel de beste plek om te vragen.. Is er jaarlijks ook een topic met de lijstjes met meest favoriete nummers van 2008 zelf? En zo ja, is die er al?
Jep, snap er nog steeds weinig van wat mensen nu zo briljant aan die cover vinden.quote:Op dinsdag 9 december 2008 16:05 schreef ruud.nl het volgende:
Hmm, Jeff Buckley waarschijnlijk wel weer op 1.
*Breach sluit zich hierbij aanquote:Op woensdag 10 december 2008 00:46 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
Jep, snap er nog steeds weinig van wat mensen nu zo briljant aan die cover vinden.
En ik sluit me er ook bij aan eigenlijk, maar goed, dan is het topic niet meer leuk.quote:
Ik heb nog helemaal niets van dit topic op de FP gezien... en daardoor moet ik nu nog beginnen met m'n lijstjequote:Op dinsdag 9 december 2008 22:46 schreef ranja het volgende:
55 lijsten al, dat gaat de goeie kant op
vind er ook echt geen bal aan...het orgineel kan me meer bekoren.quote:Op woensdag 10 december 2008 00:46 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
Jep, snap er nog steeds weinig van wat mensen nu zo briljant aan die cover vinden.
Zeker wel, zo ben ik op dit topic gekomen, alleen wanneer het op de FP stond dat weet ik niet precies meer.quote:Op woensdag 10 december 2008 18:52 schreef ranja het volgende:
ik geloof ook niet dat het op de FP heeft gestaan
Ik kan me nauwelijks een dag voor de geest halen dat ik niet op de FP geweest ben, sinds 10 november.quote:Op woensdag 10 december 2008 20:07 schreef IJsblock het volgende:
[..]
Zeker wel, zo ben ik op dit topic gekomen, alleen wanneer het op de FP stond dat weet ik niet precies meer.
Eet smakelijk!quote:Op woensdag 10 december 2008 20:40 schreef Curchulain het volgende:
[..]
Ik kan me nauwelijks een dag voor de geest halen dat ik niet op de FP geweest ben, sinds 10 november.
Magoed, ben nu thuis. Na het eten ga ik in ieder geval een poging wagen.
6 november... dan stem ik voor een sgggopje. En eigenlijk ook voor een echt vastgestelde deadline van 19 december ofzo. Kortetermijnsluitingen vind ik altijd zo ad hoc gevonden.quote:Op woensdag 10 december 2008 20:53 schreef IJsblock het volgende:
[..]
Eet smakelijk!![]()
Het nieuwsbericht heb ik eventjes opgezocht: [Verkiezing] FOK! single top 100 aller tijden 2008
Die mag niet, komt uit 2008quote:Op woensdag 10 december 2008 21:58 schreef cora4034 het volgende:
98 Coldplay Viva la Vida
Our Daily Reminders moet dat zijn.quote:Op woensdag 10 december 2008 21:58 schreef cora4034 het volgende:
71 Zita Swoon/ Our daily rememberance
Moet zijn: chan chan.quote:81 Buena vista social club / can can
quote:Oja: Let ajb een beetje op de spelling van de titels én bandnamen. Het helpt mij heel erg als iedereen de titels op dezelfde manier spelt. Bij twijfel kun je altijd kijken op sites als rateyourmusic, discogs, allmusic of amazon hoe de titel echt gespeld wordt.
zondequote:Op woensdag 10 december 2008 22:57 schreef cora4034 het volgende:
Ik haal de lijst wel weg.
quote:Voor de statistieken:
33 x Verenigd Koninkrijk
22 x Verenigde Staten
10 x Duitsland
10 x Nederland
6 x Canada
4 x België
4 x Frankrijk
3 x Finland
2 x Zweden
1 x Ierland
1 x IJsland
1 x Japan
1 x Nieuw-Zeeland
1 x Slovenië
1 x Spanje
50 x mannelijk stemgeluid (38 x zang, 12 x rap)
16 x vrouwelijk stemgeluid (allen zang)
34 x instrumentaal, gesampled of te zeer door de vocoder gemangeld om nog herkend te worden
quote:Op dinsdag 9 december 2008 15:57 schreef MartijnS het volgende:
En hier de wat leesbaardere versie
1 Sigur Rós - Untitled #8
Ontdekt dankzij Hello Goodbye, daar komen haar nummers regelmatig voorbij.quote:
Goed gezien, zou dure punten kosten voor deze wereldplaat!!!quote:Op woensdag 10 december 2008 22:39 schreef peaceman het volgende:
[..]
Our Daily Reminders moet dat zijn.
Alleen jammer dat de lijst is weggehaald.quote:Op donderdag 11 december 2008 17:24 schreef methodmich het volgende:
[..]
Goed gezien, zou dure punten kosten voor deze wereldplaat!!!
Je bedoelt John Lennon, neem ik aanquote:Op donderdag 11 december 2008 21:42 schreef donutsarenasty het volgende:
086 The Beatles – Imagine
Dat vindt ranja vast een goed planquote:Op donderdag 11 december 2008 22:06 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Verdomme.. honderd is weinig! Volgens jaar een top duizend?
Ontzettend vette lijst!quote:Op donderdag 11 december 2008 22:06 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Mijn o-zo vrolijkklinkende muzieklijst
7x U2 in de lijst. Volgens mij zijn dat twee singles teveel.quote:Op donderdag 11 december 2008 21:42 schreef donutsarenasty het volgende:
dat was me nog niet opgevallenquote:Op donderdag 11 december 2008 22:51 schreef Marky_Mark01 het volgende:
7x U2 in de lijst. Volgens mij zijn dat twee singles teveel.
Die is uit 2008...quote:
Tja de nummer 1 heeft voor een groot deel ook met jeugdsentiment te makenquote:Op vrijdag 12 december 2008 10:20 schreef Norrage het volgende:
Lekker lijstje hoor. Jammer van de #1, maar verder veel dubbele met mijn favoriete muziek
quote:Op vrijdag 12 december 2008 12:30 schreef donutsarenasty het volgende:
ja helaas, maar de Ting Tings - That's Not My name komt uit 2008
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |