Hmmm, dat is minderquote:Op zaterdag 8 november 2008 22:44 schreef Californium het volgende:
En niet zo'n gezellig huisgenootje nee
quote:
jah zekerquote:
Whehe... wel lief zijn hehquote:Op zaterdag 8 november 2008 22:49 schreef Californium het volgende:
[..]
jah zekerze is niet onaardig
maar ze is anders dan ik
en als de meeste van mijn vriendinnen.... verder geen probleem
maar klikt niet altijd.... en ze heeft nooit op zichzelf gewoond en daar kan ik me best aan irriteren
quote:
Logisch.... en dan is er fok!quote:Op zaterdag 8 november 2008 22:51 schreef Californium het volgende:
[..]
doe me best....maar soms dan is de koek even op
Ik dacht dat ik toen lang moest wachten... bijna 1,5 weekquote:
Pff.. niet origineelquote:
quote:Op zaterdag 8 november 2008 22:52 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik toen lang moest wachten... bijna 1,5 week
thanks for the infoquote:Op zaterdag 8 november 2008 23:07 schreef jackson het volgende:
Mieters..... Geil!
Ooh.... sorry, was jij er ookquote:
En een mooie ookquote:
quote:
Dan had ik het wat netter gezegd.... Zoals:quote:
met beschuit in bedquote:Op zaterdag 8 november 2008 23:22 schreef jackson het volgende:
[..]
Dan had ik het wat netter gezegd.... Zoals:
Nou zeg, ik zou best eens wat beschuitjes willen eten met een dame, naakt... in bed....
Ik lik ze wel weer van je af hoorquote:Op zaterdag 8 november 2008 23:28 schreef Californium het volgende:
[..]
met beschuit in bedal die kruimels die aan je lichaam gaan plakken
moet je je ook gewoon goed wassenquote:Op zaterdag 8 november 2008 23:28 schreef Californium het volgende:
[..]
met beschuit in bedal die kruimels die aan je lichaam gaan plakken
quote:Op zaterdag 8 november 2008 23:28 schreef nicomart het volgende:
[..]
ja het is dat Cali de boel vepest
quote:Op zaterdag 8 november 2008 23:30 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik lik ze wel weer van je af hoor
ojaquote:Op zaterdag 8 november 2008 23:31 schreef nicomart het volgende:
[..]
moet je je ook gewoon goed wassen
quote:
*troost*quote:
Modde kotsen ?!quote:
Ooh, gaan we naar bedquote:
je had wat in te halen?quote:Op zondag 9 november 2008 11:26 schreef HostiMeister het volgende:
Tering wat heb ik lang geslapen zeg
Nee was het maar zo`n feestquote:Op zondag 9 november 2008 11:49 schreef HostiMeister het volgende:
Het is trouwens niet eens meer zaterdag
Ruk is dat héquote:Op zondag 9 november 2008 12:47 schreef HostiMeister het volgende:
Bleurgh, dadelijk helemaal afreizen naar limboland, uit eten met de familie, to-taal geen zin in...
Going south?quote:Op zondag 9 november 2008 12:47 schreef HostiMeister het volgende:
Bleurgh, dadelijk helemaal afreizen naar limboland, uit eten met de familie, to-taal geen zin in...
pokerstarsquote:
GOEDEMORGENquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 26 juli 2009 15:19 schreef The_Dean het volgende:
Wat ben je ook een klier :D
quote:Op zondag 9 november 2008 15:16 schreef PieterBas het volgende:
Ajax!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Als ze dit nog verspelenquote:
Alleen is deze vele malen stoerderquote:Op zondag 9 november 2008 14:58 schreef PieterBas het volgende:
Vind die rechter wel iets op Paris Hilton lijken...![]()
En toch moet ik Paris credits geven over de manier hoe zichzelf op markt zet en verkoopt..quote:Op zondag 9 november 2008 15:41 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Alleen is deze vele malen stoerder
Paris Hilton
pure marketingquote:Op zondag 9 november 2008 15:48 schreef PieterBas het volgende:
[..]
En toch moet ik Paris credits geven over de manier hoe zichzelf op markt zet en verkoopt..
Preciesquote:
En mocht de gelenheid zich voordoen, zou ik haar niet zonder slag of stoot mijn bed uittrappenquote:
dat viel mij ook al opquote:Op zondag 9 november 2008 17:09 schreef Cuegirllie het volgende:
Geen idee, tot nu toe ben ik nog niet verdwenen
zal je dan toch iets goeds doen?quote:
Met The Hoff?quote:Op zondag 9 november 2008 16:38 schreef nicomart het volgende:
Giisteravond was trouwen Knightrider the movie op tv.. Wist niet eens dat die bestond
toch wel?:Dquote:Op zondag 9 november 2008 17:18 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
zal je dan toch iets goeds doen?
jaaaaquote:
Mag ik die driedequote:Op zondag 9 november 2008 14:45 schreef The_Dean het volgende:
Doe mij maar een van deze![]()
[ afbeelding ]
Altijd leuk films van 15-20 jaar oud.. die denken hoe het gaat in 2000-2010quote:Op zondag 9 november 2008 17:30 schreef nicomart het volgende:
Was trouwens mooi in die film.. Gemaakt in 1991 en ging over de "toekomst" van het jaar 2000.
Criminelen ging niet de cel in, maar werden ingevroren.. Wat dan wel weer mooi was, was dat een mobiele telefoon nog steeds de omvang van een koelkast had
goed plan ....same here.... moet ef wachten tot de oven is voorverwarmt....quote:Op zondag 9 november 2008 18:38 schreef Houniet het volgende:
Zullen we hem effe volmaken Cali. Dan kan ik koken.
Pizzaquote:Op zondag 9 november 2008 18:40 schreef Californium het volgende:
wat ga je maken Hou?
lekkerquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |