oww dan sprak ik voor ons beidenquote:Op zaterdag 8 november 2008 22:22 schreef jackson het volgende:
Nou, als ik een beetje doortrek lukt dat ook wel hoor
Dat is wel weer zoquote:Op zaterdag 8 november 2008 22:20 schreef jackson het volgende:
[..]
Tiesto doet zijn best.... Kan het ook goed waarderen op zich, hij spinned meer dan alleen trance en dat is positief
heb het een paar keer geprobeerd, maar het is blijkbaar niets voor mijquote:Op zaterdag 8 november 2008 22:23 schreef jackson het volgende:
[..]
Het mixen vanaf je pc geeft wel een berg vrijheid.... Dat bevalt me wel
Zo is dat...quote:Op zaterdag 8 november 2008 22:23 schreef nicomart het volgende:
[..]
inderdaad... draaien please! Niet ouwehoeren!
Zie je.... We kunnen dat best samen doenquote:Op zaterdag 8 november 2008 22:23 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
oww dan sprak ik voor ons beiden
Het is mijn 3e set met ableton tegenover weet ik hoeveel live-sets die ik gemixed heb, doe het weinig maar nu ik een nieuw appartement heb wel handig. Mijn draaitafels staan wat verder van mijn pcquote:Op zaterdag 8 november 2008 22:24 schreef nicomart het volgende:
[..]
heb het een paar keer geprobeerd, maar het is blijkbaar niets voor mij
Ik denk wel dat jij dat kanquote:Op zaterdag 8 november 2008 22:26 schreef nicomart het volgende:
[..]
zo ik dat kunnen mailen naar tiesto@radio538.nl
Het is nog hilarischer op de podcastquote:Op zaterdag 8 november 2008 22:21 schreef nicomart het volgende:
alleen al die opgelezen stukken tekst van Tiesto staat me altijd zo tegen
Ja, te slecht... Ik snap dat ook niet, dan een stuk liever die gekke Jeanquote:Op zaterdag 8 november 2008 22:27 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Het is nog hilarischer op de podcast
haiquote:
Cuequote:
Ja top.... Nouja, beetje ziekjes maar een knuffel van R en een kusje van jouw doen wonderenquote:
quote:Op zaterdag 8 november 2008 22:42 schreef jackson het volgende:
[..]
Ja top.... Nouja, beetje ziekjes maar een knuffel van R en een kusje van jouw doen wonderen
Ach, ik ben nog niet ziek genoeg om niet geil te zijn... dus het kan ergerquote:Op zaterdag 8 november 2008 22:42 schreef Californium het volgende:
[..]
mooi
hopelijk ben je snel weer beter
Internet op mijn kamer sinds vorige weekquote:Op zaterdag 8 november 2008 22:42 schreef Cuegirllie het volgende:
Wat ben je hier tegenwoordig vaak te vinden CaliZo saai daar?
Aah oke, dat verklaard het wel jaquote:Op zaterdag 8 november 2008 22:44 schreef Californium het volgende:
[..]
Internet op mijn kamer sinds vorige weekhad ik eerst alleen op stage
![]()
![]()
En niet zo'n gezellig huisgenootje nee
quote:Op zaterdag 8 november 2008 22:43 schreef jackson het volgende:
[..]
Ach, ik ben nog niet ziek genoeg om niet geil te zijn... dus het kan erger
Duurde evenquote:Op zaterdag 8 november 2008 22:44 schreef Californium het volgende:
[..]
Internet op mijn kamer sinds vorige weekhad ik eerst alleen op stage
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |