Nee duurt nog een half uur ofzoquote:
Idd jaquote:Op zaterdag 8 november 2008 22:12 schreef jackson het volgende:
[..]
Precies... gewoon volgas seks en heel geen verhaal
Dit is ook echt weer een juweeltje... Heerlijk easy, veel diepgangquote:
Je houdt van klaarkomende mannenquote:Op zaterdag 8 november 2008 22:13 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Nee duurt nog een half uur ofzo
[..]
Idd ja![]()
En kortere scenes
Ieeh gadverquote:Op zaterdag 8 november 2008 22:13 schreef jackson het volgende:
[..]
Je houdt van klaarkomende mannen?
Die heb ik dan weer gemist...quote:Op zaterdag 8 november 2008 22:13 schreef jackson het volgende:
[..]
Dit is ook echt weer een juweeltje... Heerlijk easy, veel diepgang
Dennis draaide een dikke remix van Coldplay eerder vanavond
We zouden samen moeten kijkenquote:Op zaterdag 8 november 2008 22:14 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ieeh gadver
Vinger/befscenesAl dat geneuk is ook maar saai
Het gekke is dat DD altijd kwaliteit is eigenlijk... Zelden een aantal slechte platen achterelkaar. Ik vind het met name in de auto echt top..quote:
hahaquote:
Waarom...quote:
Altijd wel relaxed als je in de auto zit naar het stappen. Club Life vind ik dan kwalitatief gezien minder, hoewel daar wel gisteren een aantal trance classics voorbij kwamenquote:Op zaterdag 8 november 2008 22:16 schreef jackson het volgende:
[..]
Het gekke is dat DD altijd kwaliteit is eigenlijk... Zelden een aantal slechte platen achterelkaar. Ik vind het met name in de auto echt top..
Zal hem meenemenquote:Op zaterdag 8 november 2008 22:16 schreef jackson het volgende:
PieterBas, ik heb zelf laatst een mix gemaakt.... Zie hier de tracklist, wellicht is het jouw ding wel
1. Groovenatics - Joy (Johnstar Dub Mix)
2. Patrice Baumel - Clair (Original Mix)
3. Pryda - Evouh
4. Bvoice and KHZ - Drunken Mermaids
5. Mark Knight and Funkagenda and Paul Thomas - (Arena MKS Very Clubby Mix)
6. Chris Lake - Only One (Original Mix)
7. Erick E - Wanna Go Again (Bingo Players Remix)
8. Deadmau5 - Ghosts n Stuff
9. Spencer and Hill - Right on Time
10. Radioslave - Grindhouse (Dubfire Terror Planet Remix)
11. WTF - Chicken
12. Wippenberg - Chakalaka
13. Mr Sam featuring Claud9 - Cygnes
14. Mat Zo - Rush
15. Anton Firtich - Rain Over the Ocean (Original Mix)
16. John Askew feat Senadee - Nothing Left Between us (Duderstadt Progressive Dub Radio Edit)
Link: http://www.xs4all.nl/~cbburgk/Mix/
Ben je binnen 5 a 10 minuten klaarquote:
Of ik dan klaar ben... Of vind jij het fijn om snel klaar te zijnquote:Op zaterdag 8 november 2008 22:18 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ben je binnen 5 a 10 minuten klaar
ik luister ook evenquote:Op zaterdag 8 november 2008 22:16 schreef jackson het volgende:
PieterBas, ik heb zelf laatst een mix gemaakt.... Zie hier de tracklist, wellicht is het jouw ding wel
1. Groovenatics - Joy (Johnstar Dub Mix)
2. Patrice Baumel - Clair (Original Mix)
3. Pryda - Evouh
4. Bvoice and KHZ - Drunken Mermaids
5. Mark Knight and Funkagenda and Paul Thomas - (Arena MKS Very Clubby Mix)
6. Chris Lake - Only One (Original Mix)
7. Erick E - Wanna Go Again (Bingo Players Remix)
8. Deadmau5 - Ghosts n Stuff
9. Spencer and Hill - Right on Time
10. Radioslave - Grindhouse (Dubfire Terror Planet Remix)
11. WTF - Chicken
12. Wippenberg - Chakalaka
13. Mr Sam featuring Claud9 - Cygnes
14. Mat Zo - Rush
15. Anton Firtich - Rain Over the Ocean (Original Mix)
16. John Askew feat Senadee - Nothing Left Between us (Duderstadt Progressive Dub Radio Edit)
Link: http://www.xs4all.nl/~cbburgk/Mix/
Tiesto doet zijn best.... Kan het ook goed waarderen op zich, hij spinned meer dan alleen trance en dat is positiefquote:Op zaterdag 8 november 2008 22:17 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Altijd wel relaxed als je in de auto zit naar het stappen. Club Life vind ik dan kwalitatief gezien minder, hoewel daar wel gisteren een aantal trance classics voorbij kwamen
Ik hequote:Op zaterdag 8 november 2008 22:19 schreef jackson het volgende:
Of ik dan klaar ben... Of vind jij het fijn om snel klaar te zijn?
Tof.... Heb er erg mijn best op gedaan. Normaal doe ik het live, dit is abletonquote:
Altijd goed... Het is house/minimal-techno/trance, best aparte combi maar het nu net mijn smaakquote:
Nou, als ik een beetje doortrek lukt dat ook wel hoorquote:Op zaterdag 8 november 2008 22:21 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik heKun je daarna lekker slapen
Ik vind het wel watquote:Op zaterdag 8 november 2008 22:21 schreef jackson het volgende:
[..]
Tof.... Heb er erg mijn best op gedaan. Normaal doe ik het live, dit is ableton![]()
[..]
Altijd goed... Het is house/minimal-techno/trance, best aparte combi maar het nu net mijn smaak
Ja, teh horror.... En zo'n waardeloze radiostemquote:Op zaterdag 8 november 2008 22:21 schreef nicomart het volgende:
alleen al die opgelezen stukken tekst van Tiesto staat me altijd zo tegen
Het mixen vanaf je pc geeft wel een berg vrijheid.... Dat bevalt me welquote:
inderdaad... draaien please! Niet ouwehoeren!quote:Op zaterdag 8 november 2008 22:22 schreef jackson het volgende:
[..]
Ja, teh horror.... En zo'n waardeloze radiostem
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |