Da's niet nieuw op zich hoorquote:Op zaterdag 8 november 2008 19:10 schreef BrandX het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Gelukkig heb je gevoel voor humor
Is een skype solliquote:Op zaterdag 8 november 2008 18:52 schreef Klonk het volgende:
[..]
als ze een beetje kan pijpen is het toch zo klaar ?
En niet alleen van d'r wenkbrauwenquote:Op zaterdag 8 november 2008 19:25 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Is een skype solliDus helaas geen praktijktest.
Note to self: Duidelijk maken dat ik bij een skype gesprek ook beeld verwacht
Inns-Bruck HAA Bee Efquote:Op zaterdag 8 november 2008 19:28 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Moet nog ff ergens gaan eten en vanavond is er een salsa feest in Innsbruck dus moet een dansje gaan maken![]()
OMG...quote:Op zaterdag 8 november 2008 19:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Inns-Bruck HAA Bee EfSha-la-la La-la
van je Inns-Bruck HAA Bee EfSHAAAAAAAAAAA La-la-la-la-la
[ afbeelding ]
een overdaad aanquote:
Je moet er wel een beetje Boney M - Brown Girl in the Ring bij denken natuurlijk hequote:Op zaterdag 8 november 2008 19:52 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
een overdaad aan.. ik dacht, ik breng het weer wat in evenwicht
daar had ik het ook heul nie over. Er zijn gewoon teveelquote:
quote:Op zaterdag 8 november 2008 19:52 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
een overdaad aan.. ik dacht, ik breng het weer wat in evenwicht
huhquote:Op zaterdag 8 november 2008 19:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je moet er wel een beetje Boney M - Brown Girl in the Ring bij denken natuurlijk he
She's a Big Big Girl in her Big Big Worldquote:Op zaterdag 8 november 2008 19:56 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
daar had ik het ook heul nie over. Er zijn gewoon teveel's in dit topic.. die van hem waren de druppel
ow, okquote:
ik ben buitenaards lekkerquote:Op zaterdag 8 november 2008 21:29 schreef Dr_Flash het volgende:
Although californium does not occur naturally on Earth, the element and its decay products occur elsewhere in the universe.
Vrouwen poepen niet "elsewhere in the universe'quote:Op zaterdag 8 november 2008 21:29 schreef Dr_Flash het volgende:
Although californium does not occur naturally on Earth, the element and its decay products occur elsewhere in the universe.
quote:Op zaterdag 8 november 2008 21:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vrouwen poepen niet "elsewhere in the universe'
snap ik toch! Have funquote:Op zaterdag 8 november 2008 21:22 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Sorry, drukdrukdruk, muziekprogramma, gitaar, jeweets....
de enige sc op FOK! waar ´s nachts het licht uitgaatquote:
Dan ben je nog nooit in FPSC geweest...quote:Op zondag 9 november 2008 07:29 schreef Klonk het volgende:
[..]
de enige sc op FOK! waar ´s nachts het licht uitgaat
goeiemorgen
Ik ken er veel meerquote:Op zondag 9 november 2008 07:29 schreef Klonk het volgende:
[..]
de enige sc op FOK! waar ´s nachts het licht uitgaat
goeiemorgen
Hehe. Ik was er ook nietom te helpen he... ik had een feest van mijn werk... en... hou je vast... ik was strak in pak mét stropdasquote:Op zondag 9 november 2008 09:17 schreef BrandX het volgende:
wilde het topic vanochtend (heel) vroeg niet in mijn uppie volspammen DMhoewel het makkelijk had gekund.
quote:Op zondag 9 november 2008 09:21 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hehe. Ik was er ook nietom te helpen he... ik had een feest van mijn werk... en... hou je vast... ik was strak in pak mét stropdas.
En dat voor een mod. Welk goed voorbeeld?quote:Op zondag 9 november 2008 09:17 schreef BrandX het volgende:
wilde het topic vanochtend (heel) vroeg niet in mijn uppie volspammen DMhoewel het makkelijk had gekund.
Weird Al mag de voeten nog niet likken van MPquote:
quote:Op zondag 9 november 2008 10:57 schreef OA het volgende:
Nu BX terug is, alweer een tijdje zeg maar, wordt het tijd om #1000 definitief vol te posten lijkt mij.
Tss, wat onecht.quote:Op zondag 9 november 2008 11:16 schreef BrandX het volgende:topic nr 1000 staat open en ik heb er in gepost
Shoppen dusquote:Op zondag 9 november 2008 11:22 schreef BrandX het volgende:
ik ga er vandoor, gordijnen halen, huishoudzooi halen, badjas kopen en nog meer zooi![]()
Laters!
Net klaar mee. Was, afwas, stofzuigen, en even dweilen. Zo gedaan als je het bijhoudtquote:
Stofzuiger en dweil gaan er hier ook wekelijks doorheen... ik heb er alleen even helemaal geen zin inquote:Op zondag 9 november 2008 11:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
Net klaar mee. Was, afwas, stofzuigen, en even dweilen. Zo gedaan als je het bijhoudt
doe het de volgende keer ook weer dichtquote:Op zondag 9 november 2008 11:16 schreef BrandX het volgende:topic nr 1000 staat open en ik heb er in gepost
She is lazy.quote:Op zondag 9 november 2008 12:29 schreef Klonk het volgende:
[..]
doe het de volgende keer ook weer dicht
Details, details.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |