Ik ken er veel meerquote:Op zondag 9 november 2008 07:29 schreef Klonk het volgende:
[..]
de enige sc op FOK! waar ´s nachts het licht uitgaat
goeiemorgen
Hehe. Ik was er ook nietom te helpen he... ik had een feest van mijn werk... en... hou je vast... ik was strak in pak mét stropdasquote:Op zondag 9 november 2008 09:17 schreef BrandX het volgende:
wilde het topic vanochtend (heel) vroeg niet in mijn uppie volspammen DMhoewel het makkelijk had gekund.
quote:Op zondag 9 november 2008 09:21 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hehe. Ik was er ook nietom te helpen he... ik had een feest van mijn werk... en... hou je vast... ik was strak in pak mét stropdas.
En dat voor een mod. Welk goed voorbeeld?quote:Op zondag 9 november 2008 09:17 schreef BrandX het volgende:
wilde het topic vanochtend (heel) vroeg niet in mijn uppie volspammen DMhoewel het makkelijk had gekund.
Weird Al mag de voeten nog niet likken van MPquote:
quote:Op zondag 9 november 2008 10:57 schreef OA het volgende:
Nu BX terug is, alweer een tijdje zeg maar, wordt het tijd om #1000 definitief vol te posten lijkt mij.
Tss, wat onecht.quote:Op zondag 9 november 2008 11:16 schreef BrandX het volgende:topic nr 1000 staat open en ik heb er in gepost
Shoppen dusquote:Op zondag 9 november 2008 11:22 schreef BrandX het volgende:
ik ga er vandoor, gordijnen halen, huishoudzooi halen, badjas kopen en nog meer zooi![]()
Laters!
Net klaar mee. Was, afwas, stofzuigen, en even dweilen. Zo gedaan als je het bijhoudtquote:
Stofzuiger en dweil gaan er hier ook wekelijks doorheen... ik heb er alleen even helemaal geen zin inquote:Op zondag 9 november 2008 11:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
Net klaar mee. Was, afwas, stofzuigen, en even dweilen. Zo gedaan als je het bijhoudt
doe het de volgende keer ook weer dichtquote:Op zondag 9 november 2008 11:16 schreef BrandX het volgende:topic nr 1000 staat open en ik heb er in gepost
She is lazy.quote:Op zondag 9 november 2008 12:29 schreef Klonk het volgende:
[..]
doe het de volgende keer ook weer dicht
Details, details.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |