abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63386588
Obama is een spiegel. Jij bent eng.
  donderdag 20 november 2008 @ 21:39:22 #52
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_63386589
quote:
Op donderdag 20 november 2008 21:33 schreef FeestNummer het volgende:

[..]

Nee hoor, er zijn meer rechts-extremisten.
Ja, want iedereen die er niet blind vanuit gaat dat een zwarte wel heel goed moet zijn, is rechts extremist. Terwijl bij iedere blanke, en zeker een Amerikaan, wel vraagtekens mogen/moeten worden gezet.

Steeds meer kom ik er achter dat de grootste racisten bij Links zitten.
The End Times are wild
pi_63386717
Uit een geheime enquête blijkt anders wel dat 95% van de blanke racisten vanwege diens ras niet op Obama hebben gestemd. Dus wie is er nou de racist?
pi_63386746
Waar ik blind vanuit ga is dat de keuze voor Obama als president gewoon heel goed is.

Maar nu mag hij zich gaan bewijzen, en dat valt voor een hoop mensen waarschijnlijk
keihard tegen.
pi_63386789
quote:
Op donderdag 20 november 2008 21:42 schreef Monidique het volgende:
Uit een geheime enquête blijkt anders wel dat 95% van de blanke racisten vanwege diens ras niet op Obama hebben gestemd. Dus wie is er nou de racist?
Dus 5% van de blanke racisten hebben wel op hem gestemd?
  donderdag 20 november 2008 @ 21:51:15 #56
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_63387086
quote:
Obama is ook dankzij de blanke stemmers tot president gekozen! Natuurlijk stemmen racisten niet op hem, wat had je anders verwacht? Dat zou hetzelfde zijn wanneer je van voorvechters van zwarte burgerrechten zou verwachten dat ze op McCain stemden! Natuurlijk stemden die op Obama!

Het achterlijke is dat niemand het een neger kwalijk neemt dat hij Obama stemt omdat die ook zwart is, maar een blanke die op McCain stemde omdat die blank is wordt racist genoemd. Dat noem ik meten met twee maten.

Ik zou trouwens zonder meer Obama gestemd hebben.
The End Times are wild
pi_63388349
quote:
Op donderdag 20 november 2008 21:51 schreef LXIV het volgende:
Het achterlijke is dat niemand het een neger kwalijk neemt dat hij Obama stemt omdat die ook zwart is, maar een blanke die op McCain stemde omdat die blank is wordt racist genoemd. Dat noem ik meten met twee maten.
Ik niet. Vooral daar er geen twee gelijke maten zijn.
quote:
Ik zou trouwens zonder meer Obama gestemd hebben.
Ik ook.
pi_63419591
quote:
Op donderdag 20 november 2008 20:31 schreef Argento het volgende:
'ik' is het onderwerp van de zin, 'vind' is de persoonsvorm. Dus zonder 't'

beetje nutteloze kick, geef ik toe maar kom op mensen, dit is fundamentele taalbeheersing.
En dit heb je dus ook fundamenteel fout.
Ter vergelijk: 'Ben ik de enige die in de sloot springt ?'.
pi_63419732
Obama is geen WAPS zoals laforest steeds zei, maar hij is wel een volksheld en bruggebouwer
pi_63421149
quote:
Op zaterdag 8 november 2008 17:21 schreef Schadenfreude het volgende:
Obama lijkt altijd zo onmenselijk kalm, maar een enge blik zie ik niet.
Wat LXIV zegt klopt wel. Obama heeft alles meegemaakt (opgegroeid zonder vader als halfbloed, daarna aan Columbia aan Harvard gestudeerd, toen weer 'afgedaald' naar de arme wijken van Chicago als welzijnswerker en uiteindelijk president) en hij lijkt overal te slagen. Misschien zou je kunnen zeggen dat hij akelig perfect is.
Iemand die Harvard afmaakt is niet dom. Iemand die de Amerikaanse presidentsverkiezingen kan winnen, kan wat. Maar in absolute zin heeft hij bitter weinig gedurende zijn politieke carriere gerealiseerd "voor de mensen". Je hoort mij daar overigens niet over klagen, want hoe minder hij doet, hoe beter.
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
pi_63421181
quote:
Op zaterdag 22 november 2008 00:49 schreef Lyrebird het volgende:

[..]

Iemand die Harvard afmaakt is niet dom. Iemand die de Amerikaanse presidentsverkiezingen kan winnen, kan wat. Maar in absolute zin heeft hij bitter weinig gedurende zijn politieke carriere gerealiseerd "voor de mensen". Je hoort mij daar overigens niet over klagen, want hoe minder hij doet, hoe beter.
ja zoals het beter was geweest als Bush helemaal niks gedaan had
pi_63421213
quote:
Op zaterdag 22 november 2008 00:51 schreef henkway het volgende:

[..]

ja zoals het beter was geweest als Bush helemaal niks gedaan had
ja dat was inderdaad beter geweest - ben je nu blij?
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
pi_63421344
quote:
Op vrijdag 21 november 2008 23:29 schreef Treinhomo het volgende:

[..]

En dit heb je dus ook fundamenteel fout.
Ter vergelijk: 'Ben ik de enige die in de sloot springt ?'.
ik zeg niks meer
When you're racing, it's life. Anything that happens before or after is just waiting.
pi_63423563
quote:
Op zaterdag 22 november 2008 00:53 schreef Lyrebird het volgende:

[..]

ja dat was inderdaad beter geweest - ben je nu blij?
Ja helemaal gelukkig, en ik wens Obama de steun van alle deskundigen die hij om zich heen verzamelt of ze nu republikein, vrouw, zwart of homo zijn
pi_63425844
quote:
Uit wat voor enquête met welke response blijkt precies wat?
pi_63442081
zijn er statistieken van blanke rascisten.
dacht ergens gelezen te hebben dat van alle blanken 45% op obama stemde, en daarvan is de helfd vrouw?
weet iemand hoeveel % van de blanke mannen op obama hebben gestemd?
pi_63445614
quote:
Op zondag 23 november 2008 02:25 schreef arjan1212 het volgende:
zijn er statistieken van blanke rascisten.
dacht ergens gelezen te hebben dat van alle blanken 45% op obama stemde, en daarvan is de helfd vrouw?
weet iemand hoeveel % van de blanke mannen op obama hebben gestemd?
Als je een beetje Frans spreekt, kun je de resultaten van verschillende rassen goed uit deze grafieken destilleren. Succes.

http://www.lemonde.fr/ele(...)_1114408_829254.html
pi_63725638
misschien een leuke link voor dit topic? http://www.telegraph.co.u(...)ed-top-diplomat.html
pi_63813449
Zijn onderbuik-tactiek staat mij niet aan. MLK is achterhaald.

"America.. is.. in a crisis"

No shit Einstein tell the people something new!
Hij herhaalt dus wat iederen al weet.

[ Bericht 11% gewijzigd door Man-E-Faces op 06-12-2008 22:39:09 ]
Hoeren TNT.. Graaierige overheid..
Ik heb nergens zoveel last van Marokkanen als in het nieuws :
pi_63813523
quote:
Op zaterdag 8 november 2008 11:11 schreef vosss het volgende:
Iedereen vind het geweldig dat die vent gewonnen heeft en alles, maar ik heb zo een vaag vermoeden dat er een hoop mensen nog op terug gaan komen.

Ik vind hem eng uit zijn ogen kijken en volgens mij issie alles behalve een eerlijke kerel die het beste met de wereld voor heeft.

Ben ik daarin de enige ofzo?
Nee hoor, velen denken er zo over. Maar goed, hij is eerlijk gekozen en moet dus de kans krijgen. Uiteindelijk is hij niet degene die alles in zijn eentje gaat bepalen, daar zit een heel team achter.
pi_63813615
quote:
Op zaterdag 6 december 2008 22:36 schreef Halcon het volgende:

[..]

Nee hoor, velen denken er zo over. Maar goed, hij is eerlijk gekozen en moet dus de kans krijgen. Uiteindelijk is hij niet degene die alles in zijn eentje gaat bepalen, daar zit een heel team achter.
Hij is wel zwart he?? En vroeger hadden die mensen toch gifpijlen met bogen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')