Dan was hij wel blank geweest.quote:Op zaterdag 8 november 2008 17:21 schreef Schadenfreude het volgende:
Misschien zou je kunnen zeggen dat hij akelig perfect is.
Ik ken een paar perfect mooie mensen die zwart zijn, en een hele lelijke mensen die blank zijnquote:Op zaterdag 8 november 2008 17:53 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Dan was hij wel blank geweest.
quote:Op zaterdag 8 november 2008 17:53 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Dan was hij wel blank geweest.
Als ik kijk naar de rest van dat land dan valt het op zich nog mee maar voor mij hoeft het ook niet zo nee.quote:Op zaterdag 8 november 2008 18:14 schreef MarMar het volgende:
Ik vind hem wel de beste uit twee slechten, maar voor mij persoonlijk nog veel te conservatief in zijn opvattingen.
Misshien een tactiek omdat hij anders vast niet gewonnen had, dat kan.. maar ik vind zijn religieuze opvattingen inderdaad soms best wel eng.
Het is geen neger hij komt uit een witte doos.quote:Op zaterdag 8 november 2008 11:17 schreef vosss het volgende:
[..]
Helemaal niet. Begrijp me niet verkeerd ofzo hoor, ik ben blij dat Obama gewonnen heeft.
Stel die McCain had gewonnen..... die was binnen 2 jaar omgekiept van ouderdom en dan hadden we de poppen helemaal aanb het dansen want dan zaten we met Palin te kijken en als er iets erger is als een neger als president dan is het wel een vrouw als president!!
Dus ik vind het niet erg dat een neger het is, hij lijkt mij alleen verre van oprecht
Misschien, maar deze meneer is het met jou eens (wel een alu-hoedjequote:Op zaterdag 8 november 2008 11:11 schreef vosss het volgende:
Iedereen vind het geweldig dat die vent gewonnen heeft en alles, maar ik heb zo een vaag vermoeden dat er een hoop mensen nog op terug gaan komen.
Ik vind hem eng uit zijn ogen kijken en volgens mij issie alles behalve een eerlijke kerel die het beste met de wereld voor heeft.
Ben ik daarin de enige ofzo?
Inflateren naar 0,001%, alleen de chinezen zullen dan heel boos zijnquote:Op zaterdag 8 november 2008 21:24 schreef WillempieB het volgende:
Ben benieuwd hoe hij die $10.000.000.000.000 (of zoiets krankinnigs) schuld gaat oplossen.
Wordt tijd dat Shift-4 standaard een ¤ wordt :-D.
Welke aflevering?quote:
quote:Op zaterdag 8 november 2008 15:50 schreef Fastmatti het volgende:
Obama is voorlopig nog niet eng. De hype rond Obama is dit echter wel.
Volgens mij wel, want het was nog niemand anders opgevallen. Of misschien wel opgevallen, maar vonden ze het niet zo storend om er melding van te makenquote:Op zaterdag 8 november 2008 21:33 schreef tong80 het volgende:
Ben ik de enige die de taalfout in de TT storend vindt ?
Er staat dan ook geen taalfout in...quote:Op zondag 9 november 2008 12:18 schreef vosss het volgende:
[..]
Volgens mij wel, want het was nog niemand anders opgevallen. Of misschien wel opgevallen, maar vonden ze het niet zo storend om er melding van te maken
Ik vindt??quote:Op zondag 9 november 2008 12:43 schreef Copycat het volgende:
Jawel. Vind moet met een t erachter.
Ben ik de enige die graag de betweter uithangt?
'ik' is het onderwerp van de zin, 'vind' is de persoonsvorm. Dus zonder 't'quote:
Nee hoor, er zijn meer rechts-extremisten.quote:
rechts extremisten dat zijn taliban en republikeinen, allebei vechten ze namens god.quote:Op donderdag 20 november 2008 21:33 schreef FeestNummer het volgende:
[..]
Nee hoor, er zijn meer rechts-extremisten.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |