abonnement Unibet Coolblue
pi_63046330


Doordat we nu met filters werken kunnen we nu makkelijk het mannentennis van het vrouwentennis scheiden. Ook kunnen de vele ergernissen van vrouwentennis, dat gepost in het topic voor echt tennis, nu in dit topic. Hier kun je alles bespreken wat het vrouwentennis aangaat.



Officiele Site WTA Tour: Klik
Toernooien + Datums 2008: Klik (PDF)
WTA Rankings: Klik
WTA Race: Klik
NOS Teletekst: Pagina's 649 t/m 657



(09-06-2008)

1 Ana Ivanovic (Servië)
2 Maria Sharapova (Rusland)
3 Jelena Jankovic (Servië)
4 Svetlana Kuznetsova (Rusland)
5 Elena Dementieva (Rusland)
6 Serena Williams (Verenigde Staten)
7 Venus Williams (Verenigde Staten)
8 Anna Chakvetadze (Rusland)
9 Dinara Safina (Rusland)
10 Marion Bartoli (Frankrijk)





En dan nog even:

Michaella Krajicek:


Maria Kirilenko:


Australian Open
2003: Serena Williams
2004: Justine Henin
2005: Serena Williams
2006: Amelie Mauresmo
2007: Serena Williams
2008: Maria Sharapova

Roland Garros
2003: Justine Henin
2004: Anastacia Myskina
2005: Justine Henin
2006: Justine Henin
2007: Justine Henin
2008: Ana Ivanovic

Wimbledon
2003: Serena Williams
2004: Maria Sharapova
2005: Venus Williams
2006: Amelie Mauresmo
2007: Venus Williams

US Open
2003: Justine Henin
2004: Svetlana Kuznetsova
2005: Kim Clijsters
2006: Maria Sharapova
2007: Justine Henin



WTA Tour:

[Tennis] WTA Tour #1: Bespreek hier het vrouwentennis!
[Tennis] WTA Tour #2: WTA Tour Finale; Maria - Justine
[Tennis] WTA Tour #3: Met nog meer breaks op gravel

Andere tennis topics:

Martina Hingis gaat weer meppen O+
Misa Krajicek #14: met een niet te dure coach
[Tennis] US Open 2007 #1: Federer de grote favoriet
[Tennis] Het grote centrale tennistopic deel XXII
[Tournament] Fok!-spt tennisgame
[Tennis] Recreatief Tennis Topic Deel 10
[Tannas] Gok mee en red Juan z'n tennismanager #14
Het grote Andy Murray fantopic
Het grote Robin Haase topique.
Het walgelijk grote Dick Norman fantopic - deel 1.
Thiemo de Bakker (deel 1) - De toekomst?
Martin Verkerk, deel 4.





Grand Slams:
Dames + Heren

Deze toernooien worden besproken in de aparte Grand Slam topics die gemaakt zullen worden. Totdat zo'n topic er is, mag er hier worden gespeculeerd.

Masters Cup Toernooien
Heren

Deze toernooien worden besproken in de aparte Masters Cup topics die gemaakt zullen worden. Totdat zo'n topic er is, mag er in het ATP Tour Topic worden gespeculeerd.

[Tennis] ATP Tour #XXIV: Het 'nieuwe' Centrale Tennistopic

Masters Cup Toernooien
Vrouwen

Aangezien hier zeer weinig animo voor is, wordt er geen apart topic voor gemaakt. De masters bij de vrouwen kunnen dus gewoon in het WTA Tour Topic worden besproken.

[Tennis] WTA Tour #2: WTA Tour Finale; Maria - Justine

ATP Toernooien:
Heren

Deze toernooien worden besproken in het ATP Tour Topic.

[Tennis] ATP Tour #XXIV: Het 'nieuwe' Centrale Tennistopic

WTA Toernooien
Vrouwen

De toernooien van de vrouwen die het hele jaar door zijn, worden in het WTA Tour Topic besproken.

[Tennis] WTA Tour #2: WTA Tour Finale; Maria - Justine




Deze is hier te vinden.


Game on!
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_63049108
tvp.....Toch jammer die blessures altijd bij de dames..en spelers die stoppen....als we nou de huidige masters top 8 hadden (zonder afhakers ) en dan nog met Clijsters, Henin, Sharapova en Mauresmo in topvorm....Dan zou het cool zijn
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_63049193
Iemand nog dat interview met Navratilova dat onlangs in het AD stond gelezen?
pi_63050224
De SF voor de WTA-kampioenschappen:

15.30: Zvonareva-Dementieva
Daarna: Jankovic-Venus
sig verwijderd door FA
pi_63051739
Mooie OP
(alleen de Top10 is wat anders nu)
Niet geschoten is altijd mis..
Ach Margrietje, de Rozen zullen bloeien..
pi_63053880
Die OP heb ik gewoon letterlijk overgenomen..is wel een beetje verouderd ja
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_63055778
Kansloze wedstrijd nu eigenlijk.

9-7 Vera in de tie-break, Dementieva had een paar SP's en serveerde twee keer voor de set. In totaal al 8 breaks .

Edit: Kan Jack vd Voorn trouwens iets aan z'n stem krijgen ofzo? Hoe kunnen er ooit 7 breaks geweest zijn als er een tie-break was .
sig verwijderd door FA
pi_63056931
quote:
Op zaterdag 8 november 2008 16:47 schreef Ambrosius het volgende:
Edit: Kan Jack vd Voorn trouwens iets aan z'n stem krijgen ofzo? Hoe kunnen er ooit 7 breaks geweest zijn als er een tie-break was .
Hij is echt slecht, net beeld van Radwanska op ES die de wedstrijd zat te kijken, dacht hij dat het Safina was. Je zou toch verwachten dat een tennis commentator ze uit elkaar kan houden.
pi_63056985
quote:
Op zaterdag 8 november 2008 17:50 schreef anon57 het volgende:

[..]

Hij is echt slecht, net beeld van Radwanska op ES die de wedstrijd zat te kijken, dacht hij dat het Safina was. Je zou toch verwachten dat een tennis commentator ze uit elkaar kan houden.
Hij kent ze alleen als ze op het Ordina Open zijn geweest, al was Safina daar iig wel. Het valt met nog mee dat hij daar nog niet over gesproken heeft, want dat doet hij echt élke partij (meerdere keren vaak).

Rebreak Dementieva in de derde set, we gaan nog even door.
sig verwijderd door FA
pi_63057166
Meteen weer de break en Vera wint 'm.
sig verwijderd door FA
pi_63057188
jups nette prestatie hoor
best veel lange wedstrijden bij de championships.. was vorig jaar wel anders
Maria’s a lot like Monica [Seles]. She’ll give you a smile, but then she’ll kill you
pi_63057226
quote:
Op zaterdag 8 november 2008 17:52 schreef Ambrosius het volgende:

[..]

Hij kent ze alleen als ze op het Ordina Open zijn geweest, al was Safina daar iig wel. Het valt met nog mee dat hij daar nog niet over gesproken heeft, want dat doet hij echt élke partij (meerdere keren vaak).

Rebreak Dementieva in de derde set, we gaan nog even door.
Ik heb hem ook meerdere malen horen zeggen dat Zvonareva zich voor de YEC had geplaatst doordat Sharapova zich terug getrokken heeft maar Zvonareva heeft zich echt op eigen kracht geplaatst ze staat 6e in de race nog boven Sharapova .
pi_63057369
quote:
Op zaterdag 8 november 2008 18:04 schreef anon57 het volgende:

[..]

Ik heb hem ook meerdere malen horen zeggen dat Zvonareva zich voor de YEC had geplaatst doordat Sharapova zich terug getrokken heeft maar Zvonareva heeft zich echt op eigen kracht geplaatst ze staat 6e in de race nog boven Sharapova .
ja ik vond het ook al zo gaar! Sharapova viel net buiten de beste 8 omdat ze sinds wimbledon niet meer had gespeeld.
Maria’s a lot like Monica [Seles]. She’ll give you a smile, but then she’ll kill you
pi_63058024
Jelena pakt een break terug
Niet geschoten is altijd mis..
Ach Margrietje, de Rozen zullen bloeien..
pi_63059058
2-6 6-2, derde set ook hier dus.
sig verwijderd door FA
pi_63060671
6-3 Venus in de derde, een flink gevecht was het.

Morgen om 15.30 de finale.
sig verwijderd door FA
pi_63061106
Best wel leuke potten waren het
En nu dus de twee laagst geplaatste spelers tegen elkaar in de finale
pi_63076576
zoo Vera pakt meteen een lekkere voorsprong!
Maria’s a lot like Monica [Seles]. She’ll give you a smile, but then she’ll kill you
pi_63077318
Vera mist 4SP (waarvan 3 op *5-3 40-0). Gewoon weer on serve nu.
sig verwijderd door FA
pi_63077568
quote:
Op zondag 9 november 2008 16:24 schreef Ambrosius het volgende:
Vera mist 4SP (waarvan 3 op *5-3 40-0). Gewoon weer on serve nu.

ze gooide niet eens met haar racket! die is echt gegroeid!

ik zeg: GO VERA
Maria’s a lot like Monica [Seles]. She’ll give you a smile, but then she’ll kill you
pi_63077937
Venus geeft de tie-break volledig weg . *5-1 voor naar 5-7 verliezen.
sig verwijderd door FA
pi_63077960
whahah met een netbal de tie break winnen
Maria’s a lot like Monica [Seles]. She’ll give you a smile, but then she’ll kill you
pi_63078121
VERA!
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_63078517
nu gaat het toch snel voor venus!

4-0...maar met BP voor Vera
Maria’s a lot like Monica [Seles]. She’ll give you a smile, but then she’ll kill you
pi_63078722
6-0 Venus, 3e set hopelijk spannender .
sig verwijderd door FA
pi_63079249
Vera kan het nog . Janken en slaan met rackets .

Venus voor de tweede keer een break voor *3-1.
sig verwijderd door FA
pi_63079296
Zvonareva heeft het lang volgehouden maar nadat ze in de derde set weer gebroken werd kwam daar toch de oude Zvonareva tevoorschijn die het niet kon laten haar racket een paar keer te slaan en vervolgens bijna weer in tranen uit te barsten
pi_63079303
nou .. dat wordt 6-1 derde set op dezemanier!
Maria’s a lot like Monica [Seles]. She’ll give you a smile, but then she’ll kill you
pi_63079490
Petje af voor Vera, ze blijft het proberen
Niet geschoten is altijd mis..
Ach Margrietje, de Rozen zullen bloeien..
pi_63079644
GSM Venus, terechte winnares wel. Maar Vera ook zeker een terechte finaliste na een sterk jaar (vooral de tweede helft van het jaar).
sig verwijderd door FA
pi_63079830
Vera, zolang ze niet geblesseerd raakt, kan zo topje 5 zijn hoor. Heeft veel meer in haar mars nog. Heel allround speelster.
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_63376054
quote:
Melle van Gemerden hoopt op Ana Ivanovic


- Datum: 20-nov-2008 08:16

Het ziet er niet naar uit dat Melle van Gemerden (foto) volgend jaar nog actief is als proftennisser. Het liefst maakt hij, net als de afgelopen weken, deel uit van de begeleidingsstaf van Ana Ivanovic, de nummer vijf van de WTA Tour. "Ze zijn nu in gesprek over 2009", zei Sven Groeneveld, die in dienst is bij de sponsor van Ivanovic, woensdag in het AD.

Groeneveld begeleidt diverse profs en talenten namens Adidas en hij heeft Van Gemerden in contact gebracht met Ivanovic. "Ik zie in Melle niet alleen een sparringpartner. Ik heb tegen Ana gezegd dat hij veel meer kan dan een balletje slaan", aldus Groeneveld.

Van Gemerden sloeg als prof voorlopig zijn laatste balletje begin juni bij een future-toernooi in eigen land. Hij werkte zich in 2006 op tot de tophonderd en maakte deel uit van het Davis Cup-team. Een hernia hield Van Gemerden daarna lang aan de kant. Zijn rentree verliep vanwege motivatieproblemen niet volgens plan.
Lucky bastard..
Australian Open - 2004, 2006, 2007, 2010, 2017, 2018 - - - - Wimbledon - 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2009, 2012, 2017 Roland Garros - 2009 US Open - 2004, 2005, 2006, 2007, 2008
----
pi_63376765
Heb hem al verschillende keren op de tribune gezien ja..vaak ook vergezeld door ene F. Verdasco
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_63570132
quote:
Jelena Dokic, currently world No. 177, will renew her training relationship with the Richmond Football Club's elite performance manager, Matt Hornsby.

Jelena is going to Melbourne next week to prepare for the Australian circuit. As she returned this year to the world's top 180 — and Australia's best four, she's expecting an invitation into the Australian Open wildcard play-off at Melbourne Park from December 15-21 which she can enter by virtue of her national No. 4 ranking — behind only main-draw pair Sam Stosur and Casey Dellacqua and teen Jess Moore..

Hornsby said that Jelena shed more than 10 kilograms in a strict pre-Christmas diet and fitness regimen while utilising the facilities at Punt Road last year. He expects her to arrive in far better shape than was the case 11 months ago, when she was unranked and had played just one satellite-level match during a troubled and injury-restricted season
Australian Open - 2004, 2006, 2007, 2010, 2017, 2018 - - - - Wimbledon - 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2009, 2012, 2017 Roland Garros - 2009 US Open - 2004, 2005, 2006, 2007, 2008
----
pi_63570297
quote:
"Ik zie in Melle niet alleen een sparringpartner. Ik heb tegen Ana gezegd dat hij veel meer kan dan een balletje slaan", aldus Groeneveld.
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_63748384
quote:
Doodsbedreigingen gericht aan Maria Sharapova


In de Verenigde Staten is voormalig American Football-speler Leonard Taylor jr. aangeklaagd wegens het stalken en bedreigen van onder meer tennisster Maria Sharapova. Dat meldt het AD.

De 32-jarige Taylor zou de tennisster meerdere keren gebeld hebben om haar vervolgens te bedreigen omdat Sharapova een huwelijksverzoek afsloeg. De stalker, die tussen 1995 en 1999 als defensieve back speelde voor de Badgers, zou lijden aan paranoïde schizofrenie.

Taylor beloofde in september de politie van Wisconsin zijn opdringerige telefoontjes te staken maar verviel vorige maand, en in heviger mate, in zijn oude gedrag. Ook Barry Alvarez, directeur-sportief van zijn oude club kreeg het zwaar te verduren
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)

They gettin' grief
pi_64011199
quote:
Marlot Meddens heeft zich bij de Tennis Masters in Rotterdam niet van haar beste kant laten zien. De als derde geplaatste speelster is woensdag gediskwalificeerd, omdat ze in haar eersterondewedstrijd tegen Steffie Weterings uit frustratie een bal in de nek van de lijnrechter sloeg. Meddens stond op dat moment met 4-6, 0-2 achter.
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)

They gettin' grief
pi_64014198
quote:
Op zondag 14 december 2008 18:38 schreef kleinzusje het volgende:

[..]


Quote van haar website:
quote:
De lijnrechter is gelukkig niet gewond en heeft dezelfde dag nog een ander wedstrijd kunnen leiden.
pi_64356174
Even spammen

Terugblik Tennis 2008
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_64373161
quote:
Op donderdag 25 december 2008 15:14 schreef Tim86 het volgende:
Even spammen

Terugblik Tennis 2008
Je hebt goed je best gedaan


Zij heeft een wildcard voor de Australian Open veroverd
Ben benieuwd

[ Bericht 10% gewijzigd door qonmann op 26-12-2008 12:19:40 ]
Niet geschoten is altijd mis..
Ach Margrietje, de Rozen zullen bloeien..
pi_64664968
het seizoen is weer begonnen

Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_64706014
Jelena Dokic ( ) heeft helaas verloren van Mauresmo met 7-6 7-6. Hopelijk is ze op de weg terug!



Australian Open - 2004, 2006, 2007, 2010, 2017, 2018 - - - - Wimbledon - 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2009, 2012, 2017 Roland Garros - 2009 US Open - 2004, 2005, 2006, 2007, 2008
----
pi_64706320
quote:
Op vrijdag 26 december 2008 12:01 schreef qonmann het volgende:

[..]


[ afbeelding ]
Zij heeft een wildcard voor de Australian Open veroverd
Ben benieuwd

Hmm beetje late reactie, maar... veroverd?
pi_64706466
quote:
Op maandag 5 januari 2009 21:41 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

Hmm beetje late reactie, maar... veroverd?
ze moest er wat voor doen ..

Former world No.4 and Wimbledon semifinalist Jelena Dokic won a wildcard into the main draw of the 2009 Australian Open beating Monica Wejnert 6-7(3) 7-5 6-3 in a play-off on Sunday.

Wejnert was the only player Dokic fell to during the play-off, it was in the round-robin phase, but the 25-year-old Dokic learned her lesson and didn’t let that happen one more time.

The Serbia-born Australian, ranked 179th in the world, will now attempt to qualify for tune-up tournaments in Brisbane and Hobart before taking her place in the main draw of the Australian Open which starts January 19.
http://www.womenstennisbl(...)nto-australian-open/ :
Niet geschoten is altijd mis..
Ach Margrietje, de Rozen zullen bloeien..
pi_64707086
quote:
Op maandag 5 januari 2009 21:44 schreef qonmann het volgende:

[..]

ze moest er wat voor doen ..

Former world No.4 and Wimbledon semifinalist Jelena Dokic won a wildcard into the main draw of the 2009 Australian Open beating Monica Wejnert 6-7(3) 7-5 6-3 in a play-off on Sunday.

Wejnert was the only player Dokic fell to during the play-off, it was in the round-robin phase, but the 25-year-old Dokic learned her lesson and didn’t let that happen one more time.

The Serbia-born Australian, ranked 179th in the world, will now attempt to qualify for tune-up tournaments in Brisbane and Hobart before taking her place in the main draw of the Australian Open which starts January 19.
http://www.womenstennisbl(...)nto-australian-open/ :

Aha, my bad
pi_64798918
En dat was de bijdrage van Ivanovic deze week. Kroop de vorige ronde nog door het oog van de naald maar deze ronde compleet afgedroogd door Mauresmo..6-3 6-2
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_64799004
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 07:25 schreef Tim86 het volgende:
En dat was de bijdrage van Ivanovic deze week. Kroop de vorige ronde nog door het oog van de naald maar deze ronde compleet afgedroogd door Mauresmo..6-3 6-2
Mauresmo aan een come back bezig?
pi_64799156
of Ana aan een downfall...ik denk het laatste.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_64805646
Combinatie van beiden hoop ik. Mauresmo is er tenminste niet eentje van het blinde rammen. Ivanovic is wat dat betreft 13 in een dozijn.
  donderdag 8 januari 2009 @ 14:57:49 #51
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_64811814
Mooie Ana wat doe je
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_64812172
Ivanovic is volgens mij nog dommer dan Sharapova, alhoewel ze waarschijnlijk samen onderaan de domheidsladder staan....
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_64817792
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 15:05 schreef Norrage het volgende:
Ivanovic is volgens mij nog dommer dan Sharapova, alhoewel ze waarschijnlijk samen onderaan de domheidsladder staan....
Nee het feit dat je dit zegt maakt jou lekker slim
Maria’s a lot like Monica [Seles]. She’ll give you a smile, but then she’ll kill you
pi_64818214
Inderdaad, er is helemaal geen domheidsladder

Toch?
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_64842306
Mauresmo moest vandaag al na 4 games opgeven in Brisbane met een beenblessure, de AO komen misschien in gevaar.
sig verwijderd door FA
pi_64877713
Dementieva wint het toernooi van Auckland door in de finale Vesnina te verslaan.
sig verwijderd door FA
pi_64880218
Azarenka wint haar eerste WTA-titel in Brisbane, vrij simpel in de finale van Bartoli.
sig verwijderd door FA
pi_64880532
Slovakia's Dominika Cibulkova and Dominik Hrbaty won the 2009 Hopman Cup with victory over the Russian brother-sister team of Dinara Safina and Marat Safin in Perth on Friday

Slovakije wint dus de Hopman cup, Safina verliest van Dominika Cibulkova.
Niet geschoten is altijd mis..
Ach Margrietje, de Rozen zullen bloeien..
pi_64909169


Vorig jaar:




Zij zal, helaas, niet meedoen aan de Australian Open

[ Bericht 15% gewijzigd door qonmann op 11-01-2009 14:27:36 ]
Niet geschoten is altijd mis..
Ach Margrietje, de Rozen zullen bloeien..
pi_64920791
snif
Maria’s a lot like Monica [Seles]. She’ll give you a smile, but then she’ll kill you
pi_64920978
Erg jammer maarja het zat eraan te komen. Zonder wedstrijden in de laatste tig maanden ga je geen GS in, Sharapova zijnde.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_64924252
Beetje kwakkelen bij de Topdames

Tennis stars from Serbia, Jelena Jankovic and Ana Ivanovic, are welcoming the new season with tough losses and illness.



Jankovic is lacking match practice ahead of the first Grand Slam of the year, having played only one singles match in 2009....

"I have been feeling weak and sick for a couple of days," said Jankovic, who pulled out of the JB Group Classic in Hong Kong with flu. "I really have been trying my best to go on the court but I feel slow."

The world number one, still seeking her first Grand Slam title, added: "It's disappointing because I take care to try to play some matches and try to work on my game and get ready for the big Grand Slams but sometimes it's bad luck. What can I do?" Oh, poor JJ.

Ana IvanovicAs for the world number five Ivanovic, she has been suffering from stomach illness, and partly blames it for her quarterfinal loss to Amelie Mauresmo at the Brisbane International.
Niet geschoten is altijd mis..
Ach Margrietje, de Rozen zullen bloeien..
pi_64929880
Jankovic is ALTIJD weak and sick.. Het maakt ook niet uit, want je kunt je in het vrouwentennis best permitteren om de eerste paar rondes op krachten te komen en je lekker in het toernooi te spelen;)
pi_64959311
Uit de Telegraaf:

Tennissters te sexy? Dan een boete!

Van onze Telesportredactie
MELBOURNE - Het vrouwentennis heeft in de loop der jaren een heuse gedaantewisseling ondergaan. De steeds kortere rokjes en sexy jurkjes zijn bijna niet meer weg te denken van de baan. Of toch wel?

De organisatie van de Australian Open wil het 'bloot' deels een halt toe roepen. Voorafgaand aan iedere partij moet de scheidsrechter beoordelen of de tennissters niet te uitdagend zijn gekleed. Is dat wel het geval, dan kan de boete oplopen tot duizend euro. Het eerste Grand Slam van het jaar begint volgende week maandag.




Het artikel in de Telegraaf

De umpire krijgt er een taak bij ..hij moet ook nog de tennissters goedkeuren..
Niet geschoten is altijd mis..
Ach Margrietje, de Rozen zullen bloeien..
pi_64959355
Beetje jammer dat 1000 euro, voor een vaak nogaal gewaagd geklede serena williams, waarschijnlijk een peulenschil is
Maria’s a lot like Monica [Seles]. She’ll give you a smile, but then she’ll kill you
pi_64959368
Dit gaat ze kijkers kosten..
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_64959560
quote:
Op maandag 12 januari 2009 18:45 schreef Tim86 het volgende:
Dit gaat ze kijkers kosten..
Precies ..ik hoop dat de dames pal staan !
Niet geschoten is altijd mis..
Ach Margrietje, de Rozen zullen bloeien..
pi_65024933
Serena . In de eerste ronde in Sydney wint ze van Stosur en werkt ze 4MP weg, nu wint ze van Wozniacki die 3MP kreeg .
sig verwijderd door FA
pi_65029759
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 12:21 schreef Ambrosius het volgende:
Serena . In de eerste ronde in Sydney wint ze van Stosur en werkt ze 4MP weg, nu wint ze van Wozniacki die 3MP kreeg .
In ieder geval wel goed om te zien dat nu ook de subtop dichter tegen de top aanzit.
pi_65101253
Kvitova wint het toernooi van Hobart. In de finale was ze met 7-5 6-1 veel te sterk voor Benesova.
sig verwijderd door FA
pi_65103136
Dementieva wint in Sydney de finale van Safina met 6-1 in de derde set.
sig verwijderd door FA
pi_65104506
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 11:42 schreef Ambrosius het volgende:
Dementieva wint in Sydney de finale van Safina met 6-1 in de derde set.
Australian Open - 2004, 2006, 2007, 2010, 2017, 2018 - - - - Wimbledon - 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2009, 2012, 2017 Roland Garros - 2009 US Open - 2004, 2005, 2006, 2007, 2008
----
pi_65106919
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 11:42 schreef Ambrosius het volgende:
Dementieva wint in Sydney de finale van Safina met 6-1 in de derde set.
Ze is lekker bezig dit jaar
Misschien eindelijk eens een Grand Slam nu.
pi_65107993
Ze is oververmoeid tegen de tijd dat de slam begint vrees ik..
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_65108077
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 14:01 schreef Tim86 het volgende:
Ze is oververmoeid tegen de tijd dat de slam begint vrees ik..
Dat is lastig te zeggen. Ik weet wel dat er speelsters zijn die een niveautje beter spelen op een slam en speelsters die hun niveau juist niet halen op de GS.
pi_65136403
It is only January and Elena Dementieva has already won two WTA singles titles in 2009.

After winning in Auckland, beating Elena Vesnina in an all-Russian final, Dementieva reached one more final right away, and won that one too, beating another compatriot, Dinara Safina, 6-3 2-6 6-1.



De Olympisch kampioene is in vorm

(was al gemeld zie ik)
Niet geschoten is altijd mis..
Ach Margrietje, de Rozen zullen bloeien..
pi_65146320
Wat een geweldige sportvrouw. Zij staat er tenminste weer in de eerste week van januari. Hopelijk lukt het ook bij de AO..
pi_65226496

Zij is door in AO
Niet geschoten is altijd mis..
Ach Margrietje, de Rozen zullen bloeien..
pi_65226741
quote:
Op maandag 19 januari 2009 22:14 schreef qonmann het volgende:
[ afbeelding ]
Zij is door in AO
We hebben gewoon een AO topic he
Australian Open - 2004, 2006, 2007, 2010, 2017, 2018 - - - - Wimbledon - 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2009, 2012, 2017 Roland Garros - 2009 US Open - 2004, 2005, 2006, 2007, 2008
----
pi_65226770
quote:
Op maandag 19 januari 2009 22:18 schreef TheGeneral het volgende:

[..]

We hebben gewoon een AO topic he
men only, no thx
Niet geschoten is altijd mis..
Ach Margrietje, de Rozen zullen bloeien..
pi_65226830
quote:
Op maandag 19 januari 2009 22:19 schreef qonmann het volgende:

[..]

men only, no thx
Niet waar.
sig verwijderd door FA
pi_65369049
Ana gaat op zoek naar een nieuwe coach:

As you know world number five Ana Ivanovic is no longer coached by adidas’ Sven Groeneveld, although he was helping her during the Australian Open, and she has confessed being in need of a full-time coach.

`I'm looking for a coach. We have already chatted with a couple potential coaches. In the near future, I really would like to make a decision. I think it's important.
Also, without a coach for so long it's a little bit tough. You just need some direction sometimes. That's something I felt was missing in my game. Already for a while we're trying to look into some good possibilities.
Obviously, it's a hard one, so I want to make sure we get the right coach.`




Dat het maar mag lukken
Niet geschoten is altijd mis..
Ach Margrietje, de Rozen zullen bloeien..
pi_65382134
We krijgen een nieuwe nummer 1

Verrassend en wel heel mooi is de wederopstanding van Jelena Dokic in haar "thuisland"
Ze is net doorgegaan naar de laatste 8 in de AO



Nu


[ Bericht 17% gewijzigd door qonmann op 25-01-2009 13:34:38 ]
Niet geschoten is altijd mis..
Ach Margrietje, de Rozen zullen bloeien..
pi_65491531
Beetje offtopic, maar het is toch een WTA-speelster.

Wesley Sneijder: Hantu wie?
quote:
AMSTERDAM - Wesley Sneijder heeft met grote verbazing kennis genomen van het gerucht dat hij een relatie zou hebben met toptennister Daniela Hantuchova.

De voetballer kent haar niet, laat staan dat hij haar ooit heeft ontmoet. Sneijder wil vanuit Spanje verder niets over de affaire zeggen. "Ik reageer niet op onzinverhalen", aldus de Nederlander.

Het Weekblad Privé publiceert deze week een groot verhaal op de cover met daarin de suggestie dat de Real Madrid-speler zou zijn gevallen voor de charmes van de Slowaakse top-tennisster Daniela Hantuchova. De twee zouden elkaar hebben ontmoet in Spanje en de vonk zou onmiddellijk zijn overgeslagen. Vooral toen bleek dat beide dezelfde masseur hebben.

Maar volgens Sneijder is onzin. En ook de suggestie dat Ramona hun huis in Vleuten uit zou moeten wordt door diverse bronnen stellig ontkend. Privé schrijft dat de woning niet officieel te koop staat maar dat makelaars in de omgeving opdracht hebben gekregen de villa zo snel mogelijk van de hand te doen.

Kort geleden werd bekend dat Wesley en Ramona gaan scheiden. Ramona is inmiddels met hun kind terug in Nederland.
pi_65491666
De benen van Daniela zijn nog langer dan heel Sneijder....
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_65591226
En de nieuwe nummer 1 is.....Serena Williams
zij won ook nog het dubbel daar, met haar zus, wie anders

Niet geschoten is altijd mis..
Ach Margrietje, de Rozen zullen bloeien..
pi_65591448
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 14:15 schreef Norrage het volgende:
De benen van Daniela zijn nog langer dan heel Sneijder....
Haha.
Helaas lag ze er snel uit in Australie

Niet geschoten is altijd mis..
Ach Margrietje, de Rozen zullen bloeien..
pi_65897828
Vanaf morgen is het WTA-toernooi van Parijs op Eurosport te zien.
sig verwijderd door FA
pi_65912424
Mia Lines

quote:
Vierjarig tenniswonderkind wil nieuwe Sharapova worden
Tennisminnend Amerika is in de ban van het vierjarig wonderkind Mia Lines (foto). De Australische kleuter tennist sinds haar eerste levensjaar en zegt de nieuwe Maria Sharapova te willen worden. Het meisje traint deze maand op een tennisacademie in Florida, waar ze drie keer per dag les krijgt van Rick Macci, de man die onder andere de Williams zusjes en Andy Roddick grootbracht.

Macci geeft toe nog nooit een kind te hebben gezien dat op de leeftijd van vier al zoveel kan. De Australische heeft namelijk al een groot spelinzicht, perfect voetenwerk en is in staat een bal van de ene baseline naar de andere baseline te slaan. 'Ze heeft absoluut potentie om een wereldtopper te worden, maar daar kan ik pas over vijf jaar meer over zeggen,' aldus Macci.

Mia's vader is de drijfveer achter zijn jonge dochter. Hij leerde haar hand-oog-coördinatie aan door te spelen met een softbal. Op haar eerste verjaardag gaf hij haar al een tennisracket. Volgens de vader komt er absuluut geen dwang bij kijken en hoeft de vierjarige Mia niet de baan op als ze geen zin heeft. Mia zelf vindt het vooral leuk om haar ademhaling te trainen. 'Als ik moet inademen voordat ik moet slaan en uitademen als ik de bal sla is het net of ik Sharapova ben.'
@ qonmann : Nog even afblijven
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)

They gettin' grief
pi_65917761
Jankovic haalt uit naar Federer
quote:
PARIJS - Federer kan zich beter concentreren op zijn eigen carrière dan zich met andere tennissers bemoeien." Duidelijke taal van Jelena Jankovic, de voormalig nummer één van de wereld bij de vrouwen.

Federer vond het absurd dat Jankovic de hoogste positie op de wereldranglijst had gehaald, zonder ooit een grandslamtitel te winnen. Jankovic werd de nummer één in augustus. Een paar weken later haalde ze haar eerste grandslamfinale tijdens de US Open, maar daarin bleek Serena Williams te sterk. Momenteel is de Servische de nummer drie van de wereld, nadat ze vroegtijdig werd uitgeschakeld op de Australian Open.

"Om eerlijk te zijn houd ik er niet van om over andere spelers te praten, ik houd het liever bij mezelf", zegt Jankovic tijdens de Parijse Open. "Maar ik snap niet waarom Federer zo nodig moet uithalen naar het vrouwentennis, terwijl zijn grote rivaal Rafael Nadal altijd zo netjes is. Waar maakt hij zich in hemelsnaam druk om? Ik steek mijn neus toch ook niet in andermans zaken!"

Jankovic is een grote fan van Nadal. "Wat ik erg leuk vind aan Nadal is dat hij zo'n grote kampioen is, maar toch zo netjes blijft. Hij spreekt altijd positieve woorden over iedereen, hij is echt een voorbeeld voor de sport", legt Jankovic haar voorkeur uit.

"Federer is ook een groot kampioen, en ik wil echt geen ruzie met hem, maar ik snap echt niet waar hij zich druk om maakt. Waarom doet hij dit?", zegt de getergde Servische.

De Zwitserse finalist op de Australian Open had ook geen goed woord over voor Jankovic' landgenoot Novak Djokovic. De titelverdediger moest in de kwartfinales tegen Andy Roddick opgeven, omdat hij werd bevangen door de hitte. "Als je niet fit genoeg bent, dan hoor je hier niet thuis", waren de harde woorden van Federer.

Jankovic nam het op voor haar landgenoot. "Ik vind het niet netjes om je medespelers zo aan te vallen. Als Novak opgeeft doet hij dat niet zomaar, daar moet een goede reden voor zijn. Je kunt niet iemand schofferen zonder enig bewijs. Ik vind dat Federer geen enkele reden heeft om Djokovic zo te bekritiseren."
pi_65918302
Jankovic

Dit valt me toch wel erg tegen van haar..

Federer heeft gewoon gelijk. Het is raar dat je 1 staat terwijl je geen GS hebt. Maar ja, dat is vrouwentennis.. En hij heeft niet gezegd dat het absurd is trouwens..

En over Djokovic en zijn opgaven hoef ik neem ik aan niets te zeggen
Australian Open - 2004, 2006, 2007, 2010, 2017, 2018 - - - - Wimbledon - 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2009, 2012, 2017 Roland Garros - 2009 US Open - 2004, 2005, 2006, 2007, 2008
----
pi_65920800
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 14:16 schreef kleinzusje het volgende:
Mia Lines

[ afbeelding ]
[..]

@ qonmann : Nog even afblijven

nog 12 jaar ...
Niet geschoten is altijd mis..
Ach Margrietje, de Rozen zullen bloeien..
pi_65921384
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 16:52 schreef TheGeneral het volgende:
Jankovic

Dit valt me toch wel erg tegen van haar..

Federer heeft gewoon gelijk. Het is raar dat je 1 staat terwijl je geen GS hebt. Maar ja, dat is vrouwentennis.. En hij heeft niet gezegd dat het absurd is trouwens..

En over Djokovic en zijn opgaven hoef ik neem ik aan niets te zeggen
Maar vind je dat als iets waar is, dat ook meteen gezegd moet worden?

Federer weet dat zijn uitspraken veel impact hebben, dus hij mag wel een beetje op zijn woorden letten vind ik (maar ik weet totaal niet in welke context hij het gezegd heeft).
pi_65923384
quote:
Op maandag 9 februari 2009 22:44 schreef Ambrosius het volgende:
Vanaf morgen is het WTA-toernooi van Parijs op Eurosport te zien.
Goed tip, nu op Eurosport
Niet geschoten is altijd mis..
Ach Margrietje, de Rozen zullen bloeien..
pi_65923635
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 16:52 schreef TheGeneral het volgende:
Federer heeft gewoon gelijk. Het is raar dat je 1 staat terwijl je geen GS hebt. Maar ja, dat is vrouwentennis.. En hij heeft niet gezegd dat het absurd is trouwens..
Het is eigenlijk helemaal niet zo raar. Bij de mannen zou het ook kunnen en is het in het verleden ook gebeurd (Rios schiet me gelijk te binnen). Als er geen echte toppers zijn, alleen maar gelegenheidstoppers, krijg je dit.
pi_65950170
Golovin op de tribune in Parijs , wanneer gaat zij eindelijk weer eens tennissen?
sig verwijderd door FA
pi_65963631
Rezai . Maandag uitgeschakeld in Pattaya (Thailand) in de kwalificaties en nu gewoon in het hoofdtoernooi aan het spelen in Parijs, kan dat zomaar ?
sig verwijderd door FA
pi_65966590
Ana heeft een nieuwe coach..we zijn benieuwd

It’s official, Ana Ivanovic has finally solved her coaching problem, appointing American Craig Kardon as her new tennis coach.Ivanovic will work with the 47-year-old Kardon on a trial basis. Their collaboration will start at next week’s Barclays Dubai Tennis Championships.
etc.
Niet geschoten is altijd mis..
Ach Margrietje, de Rozen zullen bloeien..
pi_65966853
quote:
Op woensdag 11 februari 2009 21:11 schreef Ambrosius het volgende:
Rezai . Maandag uitgeschakeld in Pattaya (Thailand) in de kwalificaties en nu gewoon in het hoofdtoernooi aan het spelen in Parijs, kan dat zomaar ?
Hoe kan dat nou weer

Lucky loser moet toch uit hetzelfde toernooi komen lijkt me
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_65970650
quote:
Op woensdag 11 februari 2009 15:03 schreef Ambrosius het volgende:
Golovin op de tribune in Parijs , wanneer gaat zij eindelijk weer eens tennissen?
Wellicht, ze heeft in elke geval Sport Illustrated gehaald (samen met Daniela & Krilenko)

http://sportsillustrated.(...)nis/tatiana-golovin/
Niet geschoten is altijd mis..
Ach Margrietje, de Rozen zullen bloeien..
pi_65989415
quote:
Op woensdag 11 februari 2009 23:46 schreef qonmann het volgende:

[..]

Wellicht, ze heeft in elke geval Sport Illustrated gehaald (samen met Daniela & Krilenko)

http://sportsillustrated.(...)nis/tatiana-golovin/
ooooooeh wat een foto's , vooral Daniela
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_66074931
Mauresmo door, ze sloeg Jankovic eruit.
Verassend
Niet geschoten is altijd mis..
Ach Margrietje, de Rozen zullen bloeien..
pi_66075055
quote:
Op zondag 15 februari 2009 02:29 schreef qonmann het volgende:
Mauresmo door, ze sloeg Jankovic eruit.
Verassend
Tof

John van Lottum heeft trouwens in de Sportweek van afgelopen week een even vernietigende als ware column geschreven over het huidige vrouwentennis.
pi_66075061
quote:
Op zondag 15 februari 2009 02:42 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

Tof

John van Lottum heeft trouwens in de Sportweek van afgelopen week een even vernietigende als ware column geschreven over het huidige vrouwentennis.
John wie ?
Niet geschoten is altijd mis..
Ach Margrietje, de Rozen zullen bloeien..
pi_66080132
Zvonareva wint het toernooi van Pattaya (Thailand) in de finale van Mirza met 7-5 6-1.
sig verwijderd door FA
pi_66089583
Mauresmo-Dementieva op Sporza nu , derde set 4-1 nu
Niet geschoten is altijd mis..
Ach Margrietje, de Rozen zullen bloeien..
pi_66089678
quote:
Op zondag 15 februari 2009 17:28 schreef qonmann het volgende:
Mauresmo-Dementieva op Sporza nu , derde set 4-1 nu
Zit al een tijdje te kijken (ook naar stream voordat het op Sporza was), het is best een goede wedstrijd, iig boeiender dan de finale in Rotterdam .
sig verwijderd door FA
pi_66089879
quote:
Op zondag 15 februari 2009 17:31 schreef Ambrosius het volgende:

[..]

Zit al een tijdje te kijken (ook naar stream voordat het op Sporza was), het is best een goede wedstrijd, iig boeiender dan de finale in Rotterdam .
nog 1 game zou kunnen nu.
Verrassend als ze zou gaan winnen
Niet geschoten is altijd mis..
Ach Margrietje, de Rozen zullen bloeien..
pi_66090279
Mauresmo-Dementieva 7-6, 2-6, 6-4







Onverwachte zege.

Chapeau voor de Francaise
Niet geschoten is altijd mis..
Ach Margrietje, de Rozen zullen bloeien..
pi_66090289
GSM Mauresmo, wat een sterk toernooi zeg van haar .
sig verwijderd door FA
pi_66091263
Beetje vreemd bericht:

Geen visum voor Peer

Israeli world No.48 Shahar Peer has been denied entry into the United Arab Emirates for the Barclays Dubai Tennis Championships, and will hence not be able to play the tournament which features all the world's top-10 ranked women's players and for which she is qualified by ranking.

weet niet of het al vaker is voorgekomen, maar wie betaalt bepaalt zal hier ook wel gelden.
Niet geschoten is altijd mis..
Ach Margrietje, de Rozen zullen bloeien..
pi_66091331
Mauresmo! Misschien wel de lelijkste speelster van de tour (alhoewel ze ook haar charme heeft) maar wel degene met het allercoolste, leukste, origineelste en vetste spel. Ik hoop echt dat ze weer helemaal terug gaat komen. Ze is geweldig
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_66091561
quote:
Op zondag 15 februari 2009 18:20 schreef qonmann het volgende:
Beetje vreemd bericht:

Geen visum voor Peer

Israeli world No.48 Shahar Peer has been denied entry into the United Arab Emirates for the Barclays Dubai Tennis Championships, and will hence not be able to play the tournament which features all the world's top-10 ranked women's players and for which she is qualified by ranking.

weet niet of het al vaker is voorgekomen, maar wie betaalt bepaalt zal hier ook wel gelden.
Altijd hetzelfde gezeik in die landen
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_66096784
Vanaf morgen is het toernooi van Dubai gedurende de ochtend en middag te zien op Eurosport.
sig verwijderd door FA
pi_66106928
Leuke loting in Dubai: voor de eerste keer Radwanska vs. Radwanska op WTA-niveau.
pi_66108929
quote:
Op zondag 15 februari 2009 18:20 schreef qonmann het volgende:
Beetje vreemd bericht:

Geen visum voor Peer

Israeli world No.48 Shahar Peer has been denied entry into the United Arab Emirates for the Barclays Dubai Tennis Championships, and will hence not be able to play the tournament which features all the world's top-10 ranked women's players and for which she is qualified by ranking.

weet niet of het al vaker is voorgekomen, maar wie betaalt bepaalt zal hier ook wel gelden.
World Sport opende er net mee, o.a. een uitgebreid interview met een hoge pief van de WTA.
Die liet er geen twijfel over bestaan dat ze dit heel ernstig opnemen.

Hij zei dat het vorig jaar ook al was gebeurd met een dubbelteam, dat ze toen een soort laatste waarschuwing hebben gekregen en dat de licentie voor volgend jaar op het spel staat.
Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
pi_66111761
quote:
Op maandag 16 februari 2009 01:01 schreef wimderon het volgende:
Leuke loting in Dubai: voor de eerste keer Radwanska vs. Radwanska op WTA-niveau.
En Urszula wint in twee sets.
sig verwijderd door FA
pi_66112009
quote:
Op maandag 16 februari 2009 10:26 schreef Ambrosius het volgende:

[..]

En Urszula wint in twee sets.
Vrij simpel eigenlijk. Na die 0-3-achterstand in de eerste set totaal niet meer in de problemen geweest.
pi_66115521
Mauresmo
De enige vrouw op deze aardbol die elk technisch aspect van het tennis onder controle heeft.
pi_66127401
Ivanovic nu op Eurosport tegen de vrouw die haar op de Australian Open uitschakelde, Alisa Kleybanova.

7-5 5-4* Ivanovic.
Australian Open - 2004, 2006, 2007, 2010, 2017, 2018 - - - - Wimbledon - 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2009, 2012, 2017 Roland Garros - 2009 US Open - 2004, 2005, 2006, 2007, 2008
----
pi_66127428
quote:
Op maandag 16 februari 2009 17:59 schreef TheGeneral het volgende:
Ivanovic nu op Eurosport tegen de vrouw die haar op de Australian Open uitschakelde, Alisa Kleybanova.

7-5 5-4* Ivanovic.
Bedankt voor de Tip !

Nog 5 minuutjes kunnen kijken, Ana Ivanovic door

[ Bericht 5% gewijzigd door qonmann op 16-02-2009 18:05:44 ]
Niet geschoten is altijd mis..
Ach Margrietje, de Rozen zullen bloeien..
pi_66127584
En GSM Ivanovic.
Australian Open - 2004, 2006, 2007, 2010, 2017, 2018 - - - - Wimbledon - 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2009, 2012, 2017 Roland Garros - 2009 US Open - 2004, 2005, 2006, 2007, 2008
----
pi_66127597
quote:
Op maandag 16 februari 2009 18:00 schreef qonmann het volgende:

[..]

Bedankt voor de Tip !
Het was helaas maar kort .

Zag het ook pas net.
Australian Open - 2004, 2006, 2007, 2010, 2017, 2018 - - - - Wimbledon - 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2009, 2012, 2017 Roland Garros - 2009 US Open - 2004, 2005, 2006, 2007, 2008
----
pi_66127661
19.00 uur gaan we weer verder..met Mirza en ?
Niet geschoten is altijd mis..
Ach Margrietje, de Rozen zullen bloeien..
pi_66127727
quote:
Op maandag 16 februari 2009 18:07 schreef qonmann het volgende:
19.00 uur gaan we weer verder..met Mirza en ?
Edit:

Makarova dus.

[ Bericht 3% gewijzigd door TheGeneral op 16-02-2009 18:23:59 ]
Australian Open - 2004, 2006, 2007, 2010, 2017, 2018 - - - - Wimbledon - 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2009, 2012, 2017 Roland Garros - 2009 US Open - 2004, 2005, 2006, 2007, 2008
----
pi_66128367
Ewijk 5-4* achter in de 3e set.

40-40.

Scoreboard staat al zo'n 20 minuten stil... Partij kan dus al afgelopen zijn....
Australian Open - 2004, 2006, 2007, 2010, 2017, 2018 - - - - Wimbledon - 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2009, 2012, 2017 Roland Garros - 2009 US Open - 2004, 2005, 2006, 2007, 2008
----
pi_66128515
Misa meteen break voor, 3-1
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  Moderator / Redactie Sport maandag 16 februari 2009 @ 18:36:15 #128
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_66128558
De site van WTA bogota ligt er ook uit .

Kraai op 3*-1
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_66128616
quote:
Op maandag 16 februari 2009 18:30 schreef TheGeneral het volgende:
Ewijk 5-4* achter in de 3e set.

40-40.

Scoreboard staat al zo'n 20 minuten stil... Partij kan dus al afgelopen zijn....
kan er geen regenbui zijn?
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_66128660
Knappe hold van Kraaij, 3 BP tegen gehad
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_66128926
Hoppa, 6-1 Kraaij!
Australian Open - 2004, 2006, 2007, 2010, 2017, 2018 - - - - Wimbledon - 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2009, 2012, 2017 Roland Garros - 2009 US Open - 2004, 2005, 2006, 2007, 2008
----
pi_66128929
6-1 eerste set
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_66129066
En gelijk *1-0
Australian Open - 2004, 2006, 2007, 2010, 2017, 2018 - - - - Wimbledon - 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2009, 2012, 2017 Roland Garros - 2009 US Open - 2004, 2005, 2006, 2007, 2008
----
pi_66129232
Jammer, de rebreak meteen: *1-1
Australian Open - 2004, 2006, 2007, 2010, 2017, 2018 - - - - Wimbledon - 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2009, 2012, 2017 Roland Garros - 2009 US Open - 2004, 2005, 2006, 2007, 2008
----
pi_66129319
Op zich kunnen de scores van de Kraai ook hier: Misa Krajicek #16: Het lek is boven ?
sig verwijderd door FA
pi_66129642
Chayenne verliest helaas met 2-6, 6-2, 4-6. Toch een hele knappe wedstrijd.
pi_66129704
quote:
Op maandag 16 februari 2009 19:03 schreef TheArt het volgende:
Chayenne verliest helaas met 2-6, 6-2, 4-6. Toch een hele knappe wedstrijd.
Ah, dat is toch balen...
Australian Open - 2004, 2006, 2007, 2010, 2017, 2018 - - - - Wimbledon - 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2009, 2012, 2017 Roland Garros - 2009 US Open - 2004, 2005, 2006, 2007, 2008
----
pi_66129957
Zeker zonde! Had een mooie kans geweest voor haar! Maar zeker hoopvol, gezien de pittige tegenstandsters hiervoor die ze toch heeft verslagen
Maria’s a lot like Monica [Seles]. She’ll give you a smile, but then she’ll kill you
pi_66130095
We zijn door de goals heen..Weer tennis op Europsport
Mirza won de eerste set
Niet geschoten is altijd mis..
Ach Margrietje, de Rozen zullen bloeien..
pi_66130738
Pff die negatieve commentator weer. Vreselijk deze man..
Australian Open - 2004, 2006, 2007, 2010, 2017, 2018 - - - - Wimbledon - 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2009, 2012, 2017 Roland Garros - 2009 US Open - 2004, 2005, 2006, 2007, 2008
----
pi_66130813
quote:
Op maandag 16 februari 2009 19:28 schreef TheGeneral het volgende:
Pff die negatieve commentator weer. Vreselijk deze man..
ja jammer .Ik heb Mirza nog maar zelden zien spelen
Niet geschoten is altijd mis..
Ach Margrietje, de Rozen zullen bloeien..
pi_66130845
quote:
Op maandag 16 februari 2009 19:28 schreef TheGeneral het volgende:
Pff die negatieve commentator weer. Vreselijk deze man..
Theo Bakker .

Hij zegt alles met een zucht .
pi_66130891
Hup Mirza
Niet geschoten is altijd mis..
Ach Margrietje, de Rozen zullen bloeien..
pi_66131076
quote:
Op maandag 16 februari 2009 19:31 schreef Wopper1 het volgende:

[..]

Theo Bakker .

Hij zegt alles met een zucht .
Oh ja, twijfelde even over zijn naam.
Australian Open - 2004, 2006, 2007, 2010, 2017, 2018 - - - - Wimbledon - 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2009, 2012, 2017 Roland Garros - 2009 US Open - 2004, 2005, 2006, 2007, 2008
----
pi_66131216
7-5 *4-2 Mirza.
Australian Open - 2004, 2006, 2007, 2010, 2017, 2018 - - - - Wimbledon - 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2009, 2012, 2017 Roland Garros - 2009 US Open - 2004, 2005, 2006, 2007, 2008
----
pi_66131497
En 5-2, met moeite, voor Mirza .wellicht nog 1 game
Niet geschoten is altijd mis..
Ach Margrietje, de Rozen zullen bloeien..
pi_66131713
GSM Mirza 7-5 6-2.
Australian Open - 2004, 2006, 2007, 2010, 2017, 2018 - - - - Wimbledon - 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2009, 2012, 2017 Roland Garros - 2009 US Open - 2004, 2005, 2006, 2007, 2008
----
pi_66131779
Een kleurrijke verschijning uit India.
Mirza:



Tot de volgende ronde: Mirza-Kanepi dan
Niet geschoten is altijd mis..
Ach Margrietje, de Rozen zullen bloeien..
pi_66131858
quote:
Op maandag 16 februari 2009 19:52 schreef qonmann het volgende:
Een kleurrijke verschijing uit India.
Mirza:

[ afbeelding ]
Tot de volgende ronde
Die piercing moet je van houden, maar verder is het een leuke meid!
pi_66173255

Zij ligt er al uit in Dubai , ze verloor van Virginie Razzano 6-4 6-2

(Mirza er ook uit)
Niet geschoten is altijd mis..
Ach Margrietje, de Rozen zullen bloeien..
pi_66198875
Reden voor de dramatische vorm van Kirilenko
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_66205486
Jankovic is aan een fightback bezig..stond 6-2 4-0 achter tegen Kanepi, nu 5-5.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_66205656
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 17:31 schreef Tim86 het volgende:
Jankovic is aan een fightback bezig..stond 6-2 4-0 achter tegen Kanepi, nu 5-5.
En dan nog de tweede met 7-5 verliezen .
sig verwijderd door FA
pi_66205657
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 14:48 schreef Tim86 het volgende:
Reden voor de dramatische vorm van Kirilenko
Is dat ook de reden voor de dramatische vorm van Andreev?

Australian Open - 2004, 2006, 2007, 2010, 2017, 2018 - - - - Wimbledon - 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2009, 2012, 2017 Roland Garros - 2009 US Open - 2004, 2005, 2006, 2007, 2008
----
pi_66205669
Jankovic is nog niet echt lekker bezig..
Australian Open - 2004, 2006, 2007, 2010, 2017, 2018 - - - - Wimbledon - 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2009, 2012, 2017 Roland Garros - 2009 US Open - 2004, 2005, 2006, 2007, 2008
----
pi_66205704
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 17:38 schreef TheGeneral het volgende:

[..]

Is dat ook de reden voor de dramatische vorm van Andreev?

Zie ATP topic

Ben ik scheel of stond Jankovic 6-5 voor op het scorebord..keek wel op www.livexscores.com maar die is gelinkt aan de ATP als het goed is.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_66210971
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 17:39 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Zie ATP topic

Ben ik scheel of stond Jankovic 6-5 voor op het scorebord..keek wel op www.livexscores.com maar die is gelinkt aan de ATP als het goed is.
Nooit 6-5 geweest op het ATP-scoreboard, 100% zeker, niet eens BP.
sig verwijderd door FA
pi_66211096
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 20:16 schreef Ambrosius het volgende:

[..]

Nooit 6-5 geweest op het ATP-scoreboard, 100% zeker, niet eens BP.
Dan was het alleen op mijn site denk ik, score andersom ofzo. Is ook gewoon een brakke oostbloksite maar dan heb je mooie alle toernooien op 1 pagina
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_66211251
Oh na Mirza mept Kanepi ook Jankovic uit het toernooi..we gaan haar volgen
Niet geschoten is altijd mis..
Ach Margrietje, de Rozen zullen bloeien..
pi_66211851
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 20:20 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Dan was het alleen op mijn site denk ik, score andersom ofzo. Is ook gewoon een brakke oostbloksite maar dan heb je mooie alle toernooien op 1 pagina
Als het up-to-date is beter dan zo ja :

sig verwijderd door FA
pi_66212070
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 20:43 schreef Ambrosius het volgende:

[..]

Als het up-to-date is beter dan zo ja :

[ afbeelding ]
Waarom ben ik niet verbaasd

Ik kijk Monfils op een heel scherm alleen
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_66234566
Theo Bakker . Die walgelijke arrogantie die hij altijd over z'n commentaar heeft. En dan vermelden dat Razzano een Italiaanse is .
sig verwijderd door FA
pi_66248661
Morgen krijgen we weer eens een sister act. De andere SF gaat tussen Kanepi en Razzano .
sig verwijderd door FA
pi_66283631
Sister Act #19 is bezig op het moment in Dubai, niet geheel verrassend een 3-setter.
sig verwijderd door FA
pi_66287114
Venus wint in de final set tie-break, flink niveau in de derde set moet ik zeggen. Morgen zal de finale wel een formaliteit worden voor Venus.
sig verwijderd door FA
pi_66308684
Wozniacki in finale Memphis



MEMPHIS - De Deense tennisster Caroline Wozniacki heeft zich geplaatst voor de eindstrijd van het toernooi in Memphis. De bedwingster van Michaëlla Krajicek in de kwartfinales gunde de Britse Anne Keothavong in de halve eindstrijd slechts een game, 6-1 6-0. De als eerste geplaatste Wozniacki speelt om de eindzege tegen de als tweede gerangschikte Wit-Russische Victoria Azarenka. Zij won met 6-4 3-6 7-6 (1) van de Duitse Sabine Lisicki.
Niet geschoten is altijd mis..
Ach Margrietje, de Rozen zullen bloeien..
pi_66319092
Op Eurosport nu de finale in Dubai
Razzano-Venus Wililams
Niet geschoten is altijd mis..
Ach Margrietje, de Rozen zullen bloeien..
pi_66319105
Venus wint het toernooi van Dubai door in de finale Razzano vrij eenvoudig te verslaan met 6-4 6-2.
sig verwijderd door FA
pi_66319144
quote:
Op zaterdag 21 februari 2009 17:50 schreef Ambrosius het volgende:
Venus wint het toernooi van Dubai door in de finale Razzano vrij eenvoudig te verslaan met 6-4 6-2.

(zit net te kijken)
Niet geschoten is altijd mis..
Ach Margrietje, de Rozen zullen bloeien..
pi_66320214
quote:
Op zaterdag 21 februari 2009 17:50 schreef Ambrosius het volgende:
Venus wint het toernooi van Dubai door in de finale Razzano vrij eenvoudig te verslaan met 6-4 6-2.
Was te verwachten ja..
Australian Open - 2004, 2006, 2007, 2010, 2017, 2018 - - - - Wimbledon - 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2009, 2012, 2017 Roland Garros - 2009 US Open - 2004, 2005, 2006, 2007, 2008
----
pi_66333716
Azarenka wint in de finale van Memphis simpel van Wozniacki.
sig verwijderd door FA
pi_66340997
Wel bizar hoor...ene moment sta je een single finale te spelen en een half uur na je wedstrijd moet je een finale dubbelen met je opponent van de single finale
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_66352863
Maria Jose Martinez Sanchez wint haar eerst WTA-titel in Bogota. Ze versloeg Dulko verrassend met 6-3 6-2.
sig verwijderd door FA
  maandag 23 februari 2009 @ 20:41:39 #174
244686 Galie
Tomorrow will be a better day
pi_66386570
edit

[ Bericht 62% gewijzigd door Ambrosius op 23-02-2009 21:00:02 (reclame maak je maar ergens anders) ]
pi_66395713
Wat gaat Venus trouwens in Acapulco doen

Oh, wacht de Williamsen boycotten Indian Wells
pi_66876415
Voorzichtige comeback van Maria Sharapova



Tennis - WTA Indian Wells: Maria Sharapova maakt comeback in het dubbelspel

(Belga) De Russische tennisster Maria Sharapova speelt volgende week voor de eerste keer sinds augustus 2008 nog eens een officiële wedstrijd. Het gewezen nummer één van de wereld zal op het WTA-toernooi van het Amerikaanse Indian Wells aantreden in het dubbelspel.

http://www.metrotime.be/nlnewsbelga.html?telexid=39457183
Niet geschoten is altijd mis..
Ach Margrietje, de Rozen zullen bloeien..
pi_67182519
quote:
Oud-coach sluit rentree Kim Clijsters niet uit

Tell-a-Friend Tell-a-Friend Print dit artikel print nieuwsartikel
Home > Nieuws > Tennisnieuws
- Datum: 18-mrt-2009 20:19

Tenniscoach Carl Maes heeft de geruchten over een rentree van Kim Clijsters (foto) nog eens aangewakkerd. 'Ik ben er vrij zeker van dat ze een comeback niet uitsluit,' aldus de oud-coach van de voormalige Belgische toptennisster tegenover De Standaard.

'Als ze fit en gemotiveerd is, dan denk ik dat ze zal terugkeren. Ik zou niet verbaasd zijn,' vervolgde Maes zijn verhaal. 'Toen Martina Hingis en Lindsay Davenport terugkwamen, waren ze meteen goed voor toernooiwinst. Ze konden op hun beste niveau ook winnen van topspeelsters. Als Kim volledig blessurevrij is dan ben ik er zeker van dat ze opnieuw wat kan betekenen.'

Clijsters maakt medio mei haar rentree op de tennisbaan voor een paar demonstratiewedstrijden tegen Steffi Graf op Wimbledon. Hierdoor doen ook de geruchten over een rentree van de 25-jarige Belgische de ronde. (YK)
Australian Open - 2004, 2006, 2007, 2010, 2017, 2018 - - - - Wimbledon - 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2009, 2012, 2017 Roland Garros - 2009 US Open - 2004, 2005, 2006, 2007, 2008
----
pi_67206827
quote:
Ordina Open: Krajicek in Rosmalen tegenover Clijsters
Datum: 19-mrt-2009 13:32

Kim Clijsters (foto) maakt in juni 2009 haar opwachting op de Nederlandse tennisbanen tijdens het Ordina Open in Rosmalen. De Belgische zal daar op 14 juni een exhibitiewedstrijd spelen tegen Michaëlla Krajicek. Eerder werd al bekend dat Clijsters in mei van dit jaar te zien zal zijn op Wimbledon tijdens een demonstratiepartij en daarna nog enkele exhibitiewedstrijden in de Verenigde Staten speelt.

Clijsters koestert goede herinneringen aan het gras van Rosmalen. In 2003 schreef de voormalig nummer één van de wereld het Nederlandse grastoernooi op haar naam. In de finale won Clijsters toen van haar landgenote Justine Henin. Henin moest in de tweede set opgeven.

Ondertussen nemen de geruchten over een definitieve comeback van Clijsters flink toe. Onlangs liet de Amerikaanse tennisster Lindsey Davenport zich nog ontglippen dat ze niet verrast zou zijn van een terugkeer van Clijsters. Op de website van Clijsters wordt vooralsnog niet ingegaan op de geruchten. ‘Kim is al enkele weken op regelmatige basis aan het trainen en zal dit jaar nog een aantal demonstratiewedstrijden spelen,’ luidt de verklaring op de website van de Belgische. (MH)
pi_67265065
Ana Ivanonvic weer op de weg terug.


Ze bereikte de finale in Indian Wells

Ivanovic kende een trage start in 2009, met een snelle uitschakeling op de Australian Open. In Indian Wells bereikte ze voor het eerst dit jaar de halve finales van een WTA-toernooi. „De overwinningen in Indian Wells hebben me het nodige zelfvertrouwen gegeven. Dat had ik even nodig”, aldus de winnares van vorig jaar.

[ Bericht 0% gewijzigd door qonmann op 21-03-2009 11:52:08 ]
Niet geschoten is altijd mis..
Ach Margrietje, de Rozen zullen bloeien..
pi_67334300
quote:
Kim Clijsters belegt donderdag persconferentie

Tell-a-Friend Tell-a-Friend Print dit artikel print nieuwsartikel
Home > Nieuws > Tennisnieuws
- Datum: 23-mrt-2009 14:13

Kim Clijsters (foto) verstrekt donderdag tijdens een persconferentie in het Belgische Bree informatie over haar programma in 2009. Speculaties over een nakende comeback namen in alle hevigheid toe sinds de 25-jarige Vlaamse haar deelname toezegde aan demonstratiepartijen op Wimbledon en in Rosmalen. Hoe haar programma er precies uit ziet, deelt Clijsters donderdag mee.

In 2007 stopte Clijsters met competitietennis, onder wegens lichamelijk malheur. Als eerste Belgische bereikte Clijsters de eerste plaats op de wereldranglijst. Ander wapenfeit is haar zege op de US Open in 2005, haar enige triomf op een Grand Slam. (MA)
Australian Open - 2004, 2006, 2007, 2010, 2017, 2018 - - - - Wimbledon - 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2009, 2012, 2017 Roland Garros - 2009 US Open - 2004, 2005, 2006, 2007, 2008
----
pi_67425454
Clijsters komt dus inderdaad terug, al is het nog niet duidelijk hoe lang. Ze speelt alleszins in Cincinnati, Toronto en de US Open. In december speelt ze ook een demonstratietoernooi met zeven andere topspeelsters in Antwerpen.
Of ze daarbuiten nog officieel zal gaan tennissen, heeft ze blijkbaar nog niets beslist.
pi_67425519
Waarom kunnen spelers tegenwoordig niet gewoon afscheid nemen van het tennis? :/
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_67433240
quote:
Op donderdag 26 maart 2009 12:27 schreef Norrage het volgende:
Waarom kunnen spelers tegenwoordig niet gewoon afscheid nemen van het tennis? :/
Waarom zou je per se aan een stuk door moeten gaan? Waarom zou je niet terug kunnen komen op een beslissing?

Geweldig nieuws dit, Kim is tof
pi_67438634

Kim, kijken of ze dit nog gaat doen
Niet geschoten is altijd mis..
Ach Margrietje, de Rozen zullen bloeien..
pi_67552281
Voor de liefhebbers:
Nu op Eurosport live:

Elena Dementieva - Caroline Wozniacki

3-2 eerste set nu
Niet geschoten is altijd mis..
Ach Margrietje, de Rozen zullen bloeien..
pi_67553410
quote:
Op maandag 30 maart 2009 17:29 schreef qonmann het volgende:
Voor de liefhebbers:
Nu op Eurosport live:

Elena Dementieva - Caroline Wozniacki

3-2 eerste set nu
Daar hebben we een topic voor qonmann....
Australian Open - 2004, 2006, 2007, 2010, 2017, 2018 - - - - Wimbledon - 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2009, 2012, 2017 Roland Garros - 2009 US Open - 2004, 2005, 2006, 2007, 2008
----
pi_67771935
De net 14-jarige Madison Keys wint in de eerste ronde van Ponte Vedra van Kudryavtseva, het volgende kindsterretje uit de VS?
  maandag 6 april 2009 @ 20:35:09 #188
66110 Ambrosius
SportFreak
pi_67772021
quote:
Op maandag 6 april 2009 20:33 schreef wimderon het volgende:
De net 14-jarige Madison Keys wint in de eerste ronde van Ponte Vedra van Kudryavtseva, het volgende kindsterretje uit de VS?
In 2 sets na een break achter in de eerste set ook nog eens . Dan moet je je toch kut voelen als top 100-speler.
sig verwijderd door FA
pi_67839106
Serena verliest met 6-1 in de derde set van Zakopalova , wat een dramatische wedstrijd zeg, geen enkele winner.
sig verwijderd door FA
pi_67848815
quote:
Safina nieuwe nummer één wereldranglijst
Uitgegeven: 8 april 2009 22:50
Laatst gewijzigd: 8 april 2009 22:48
PARIJS - De Russische tennisster Dinara Safina (22) neemt komende week de eerste plaats op de wereldranglijst in.

De WTA maakte woensdag bekend dat ze dan Serena Williams aflost.

Williams verloor woensdag in de eerste ronde van het graveltoernooi in Marbella.


Williams was elf weken op rij de nummer één van de ranglijst. In haar hele loopbaan bezette de Amerikaanse die positie 72 weken.
Australian Open - 2004, 2006, 2007, 2010, 2017, 2018 - - - - Wimbledon - 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2009, 2012, 2017 Roland Garros - 2009 US Open - 2004, 2005, 2006, 2007, 2008
----
pi_67849272
jezus wat een slechte #1
Het vrouwentennis
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  zondag 12 april 2009 @ 15:29:27 #192
66110 Ambrosius
SportFreak
pi_67950476
Jankovic wint het toernooi van Marbella in 3 sets in de finale van Suarez Navarro.
sig verwijderd door FA
  zondag 12 april 2009 @ 22:10:01 #193
66110 Ambrosius
SportFreak
pi_67961826
Wozniacki wint simpel het toernooi van Ponte Vedra Beach in Florida door in de finale met 6-1 6-2 van Wozniak te winnen.
sig verwijderd door FA
pi_68081979
Zometeen op Eurosport het toernooi van Charleston met Venus-Lisicki live.
sig verwijderd door FA
pi_68119879
Nu Cibulkova-Dementieva met Edward van Cuilemborg .
sig verwijderd door FA
  zondag 19 april 2009 @ 14:22:20 #196
66110 Ambrosius
SportFreak
pi_68168344
Vinci wint Barcelona door Kirilenko simpel met 6-0 6-4 te verslaan.
sig verwijderd door FA
pi_68168412
quote:
Op zondag 19 april 2009 14:22 schreef Ambrosius het volgende:
Vinci wint Barcelona door Kirilenko simpel met 6-0 6-4 te verslaan.


Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  zondag 19 april 2009 @ 20:24:05 #198
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_68181670
Jammer van die benen maar t blijft een geil wijf

Lisicki serveert verrassend voor de wedstrijd nu tegen Wozniacki
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  zondag 19 april 2009 @ 20:33:56 #199
66110 Ambrosius
SportFreak
pi_68182083
Zware problemen die laatste game maar toch 6-2 6-4 winst en haar eerste titel. Zonder gebroken te worden gewoon .
sig verwijderd door FA
pi_68182133
Knap hoor, hoewel de zenuwen haar duidelijk parten speelden op het einde. wat een serveerwerk
Geen set verloren en 3 top 15 speelsters verslagen
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_68182183
Sabine Lisicki , nu nr 63 op de WTA ranking, netjes



[ Bericht 46% gewijzigd door qonmann op 19-04-2009 20:43:54 ]
Niet geschoten is altijd mis..
Ach Margrietje, de Rozen zullen bloeien..
pi_68183897
Ja jezus, die Lisicki... ongelooflijk
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_68199602
Safina #1 van de wereld... WTA
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_68402566
Pennetta en Schiavone slaan Italië naar de finale van de Fed Cup door de grote favoriet, Rusland, met 4-1 af te drogen. Rusland trad hier weliswaar aan zonder Safina en Dementieva, maar toch leuk voor de Italiaansen.

In de andere halve finale won de VS met een C-ploeg met 3-2 van Tsjechië: Mattek, Glatch (die 2 singles heel dik won) en Huber voor de dubbel, die ze samen met Mattek won

In de finale zullen Venus en Serena wel weer komen opdraven

Volgend jaar wel wat meer spankracht in de World Group: Servië heeft zich er vanuit de onderste regionen eindelijk in gespeeld en Oekraïne in plaats van Argentinië. Frankijk en Slowakije zijn in een ware thriller nog bezig om uit te maken wie er in de World Group uit mag komen volgend jaar.
pi_68433677
Domachowska-Kirilenko op BF-video
pi_68434144
quote:
Op maandag 27 april 2009 19:50 schreef wimderon het volgende:
Domachowska-Kirilenko op BF-video
De bookies zijn ook blij met de uitslag zo te zien..Kirilenko afgeslacht zeg
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_68470002
Nu op Eurosport:
Dementieva - Groeneveld
Demetieva leidt 5-3 nu
Niet geschoten is altijd mis..
Ach Margrietje, de Rozen zullen bloeien..
pi_68473547
Iedere wedstrijd die Mesker verslaat zorgt bij mij voor meer haat over haar:

"Het gaat erg gelijkop" (terwijl het 30-0 staat voor Dementieva die op *5-3 serveert voor de match ).
sig verwijderd door FA
pi_68473678
..en Elena Dementiva wint in 2 stets
(allebei 94 punten gescoord, grappig)
Niet geschoten is altijd mis..
Ach Margrietje, de Rozen zullen bloeien..
pi_68473692
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 20:27 schreef qonmann het volgende:
..en Elena Dementiva wint in 2 stets
(allebei 94 punten gescoord grappig)
3 idd.
sig verwijderd door FA
pi_68480336
quote:
Sjarapova zegt af voor Rome en Madrid

ROME - Tennisster Maria Sjarapova heeft afgezegd voor de WTA-toernooien in Rome en Madrid. De voormalige nummer één van de wereld is nog steeds niet helemaal hersteld van een hardnekkige schouderblessure.

De Russin heeft sinds augustus geen wedstrijd meer gespeeld in het enkelspel. Vorige maand maakte ze heel even haar rentree tijdens een dubbelpartij in Indian Wells.

Het toernooi in Rome begint maandag, in de week daarop wordt in Madrid gespeeld.
Australian Open - 2004, 2006, 2007, 2010, 2017, 2018 - - - - Wimbledon - 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2009, 2012, 2017 Roland Garros - 2009 US Open - 2004, 2005, 2006, 2007, 2008
----
pi_68557538
Live Op Eurosport nu

Marion Bartoli - Elena Dementieva
Niet geschoten is altijd mis..
Ach Margrietje, de Rozen zullen bloeien..
pi_68558416
..en Elena leidt met 5-2
Niet geschoten is altijd mis..
Ach Margrietje, de Rozen zullen bloeien..
pi_68567205
Elena won
Nu (live) bezig: Pennetta - Jankovic
Ze beginnen nu aan de derde set
Niet geschoten is altijd mis..
Ach Margrietje, de Rozen zullen bloeien..
pi_68568631
Pennetta (ongeplaatst) stuurt Jankovic naar huis
2-6,6-4, 6-4
Chapeau
Niet geschoten is altijd mis..
Ach Margrietje, de Rozen zullen bloeien..
  zaterdag 2 mei 2009 @ 17:29:39 #216
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_68594112
Over Jankovic gesproken:

Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  zaterdag 2 mei 2009 @ 17:48:35 #217
66110 Ambrosius
SportFreak
pi_68594663
Wat een spannende finale in Fès: Medina Garrigues bt. Makarova 6-0 6-1 .
sig verwijderd door FA
pi_68597372
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 20:24 schreef qonmann het volgende:
Pennetta (ongeplaatst) stuurt Jankovic naar huis
2-6,6-4, 6-4
Chapeau
Nu tegen Safina, ze heeft de eerste set gewonnen
Niet geschoten is altijd mis..
Ach Margrietje, de Rozen zullen bloeien..
  zondag 3 mei 2009 @ 17:19:46 #219
66110 Ambrosius
SportFreak
pi_68626008
Kuznetsova wint de finale van Stuttgart met 6-4 6-3 van Safina zonder zelf gebroken te worden.
sig verwijderd door FA
  maandag 4 mei 2009 @ 00:47:47 #220
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_68642621
Ja waardige nummer 1 heeft het vrouwentennis
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_68655002
quote:
Jelena Dokic jarenlang mishandeld door vader
Jelena Dokic is volgens eigen zeggen jarenlang mishandeld door haar vader Damir. De geboren Servische tennisster was in 2002 de nummer vier van de wereld en maakte deze jaargang, na een lange afwezigheid, haar rentree in het professionele tenniscircuit. Ze haalde in 2009 alweer de kwartfinale van de Australian Open.

Het is al lang geen publiek geheim meer dat Damir Dokic een bedenkelijke reputatie heeft, maar zijn dochter gaf onlangs toe in Sports&Style dat ze regelmatig geslagen werd door pa. ‘Als je dergelijke dingen hebt meegemaakt, dan is een wedstrijdje tennis een vrij gemakkelijke beproeving,’ zegt Dokic. ‘Wanneer ik verlies of niet goed speel, ben ik teleurgesteld, maar het is niet het einde van de wereld. Wanneer ik win is het des te aangenamer.’

Dokic vond een troostende schouder bij collega-tennisster Mary Pierce, die in het verleden ook door haar vader mishandeld werd. De vriend van Dokic, Tin Bikic, hielp het jonge talent ook door een jarenlange depressie. Damir Dokic is verre van een lieverdje. Hij werd al eens gearresteerd op een toernooi in Birmingham, raakte slaags met een televisieploeg bij de Australian Open en gooide een mobiele telefoon van een journalist stuk tijdens Wimbledon. Hij kreeg van de WTA een schorsing van zes maanden aan zijn broek vanwege wangedrag.
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)

They gettin' grief
pi_68692642
Dulko ziet er zeer potent uit in dat strakke outfitje, live op Eurosport.

Tennistechnisch gezien is het uiteraard om te huilen.
  dinsdag 5 mei 2009 @ 15:07:32 #223
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_68693855
quote:
Op maandag 4 mei 2009 14:23 schreef kleinzusje het volgende:

[..]


Tja dat dat een randdebiel was wisten we natuurlijk al langer
Maar reken maar zo zijn er nog veel meer speelsters in het circuit. De Williams-zussen zijn ook niet met de fluwelen handschoen behandeld
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_68695758
Fichman en Kirilenko hebben in Estoril ongeveer 1 uur en drie kwartier gedaan over de eerste set
  woensdag 6 mei 2009 @ 01:00:45 #225
66110 Ambrosius
SportFreak
pi_68716018
Schnyder wint om 1 uur 's nachts van Serena met 6-1 in de derde set .
sig verwijderd door FA
  woensdag 6 mei 2009 @ 01:07:06 #226
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_68716134
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 01:00 schreef Ambrosius het volgende:
Schnyder wint om 1 uur 's nachts van Serena met 6-1 in de derde set .
Dat is pikant want dit is juist wat Fat Ass gisteren te melden had:
quote:
Serena Williams: "Ik ben de ware nummer 1" ma 04/05/2009 - 19:44
Dinara Safina is sinds enkele weken de nummer 1 van het vrouwentennis. Daar hebben sommigen van haar collega's het moeilijk mee. Zoals de vorige nummer 1, Serena Williams.
Eind april moest Serena Williams haar eerste plaats op de WTA-ranking afstaan aan de Russin Dinara Safina.

"We weten allemaal wie de échte nummer één van de wereld is", zegt Williams.

"We moeten daar geen doekjes om winden: ik ben de beste van de wereld."

Om haar mening kracht bij te zetten, verwijst ze onder meer naar haar tien overwinningen in een grandslamtoernooi. Bij Safina staat de teller nog op nul.

Op de vraag wie ze dan het meest vreest op het circuit, antwoordt Williams met een kwinkslag. "Wellicht mezelf. Maar ik win altijd van mezelf", lacht ze.
Safina laat haar niet doen: "Niemand heeft me die eerste plaats gegeven, ik heb het verdiend. Die eerste plaats is niet zomaar uit de lucht komen vallen."
bron: Sporza.be

Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_68716600
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 01:07 schreef Szura het volgende:

[..]

Dat is pikant want dit is juist wat Fat Ass gisteren te melden had:
[..]

bron: Sporza.be


Serena heeft wel gelijk. Ze is alleen niet goed op gravel en blessuregevoelig, maar daarbuiten is zij gewoon de beste. Maar ja, Henin was weer stukken beter dan Serena, Sharapova was ongeveer gelijkwaardig en Clijsters was over een heel jaar constanter. Je mag met recht zeggen dat het vrouwentennis in een enorme dip zit als speelsters Safina, Jankovic en Dementieva meedoen om de #1
  woensdag 6 mei 2009 @ 01:43:19 #228
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_68716660
Tja kan wel zijn dat ze gelijk heeft maar het is wel fantastisch als je na zo'n uitspraken de dag erna flink op je bek gaat

neemt niet weg dat het vrouwentennis inderdaad in een dip zit. Het wordt wachten tot Sharapova terugkomt en op de jonge talenten.
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_68720115
waarom is henin gestopt en sharapova zo geblesseerd...en waar is Mauresmo Het was zo leuk 2 jaar terug het damestennis. Toen speelden Ivanovic en Jankovic ook gewoon beter dan ze nu doen, maar toen waren ze lekker #5 van de wereld ofzo...Het damestennis was serieus cool toen. Nu is het echt puur drama....echt...damestennis
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_68721298
Het is inderdaad wachten totdat speelsters als Wozniacki, Azarenka, Radwanska, Pavlyuchenkova en eventueel Cirstea en Larcher de Brito over gaan pakken.
pi_68728166
Cirstea verwacht ik weinig van eerlijk gezegd..de rest kan een heel eind komen.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  woensdag 6 mei 2009 @ 13:50:31 #232
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_68728301
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 10:23 schreef TheArt het volgende:
Het is inderdaad wachten totdat speelsters als Wozniacki, Azarenka, Radwanska, Pavlyuchenkova en eventueel Cirstea en Larcher de Brito over gaan pakken.
Azarenka toekomstig nummer 1
Wozniacki haalt de top-10 niet eens aldus die maffe commentator
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_68728356
Zijn allemaal aardige talentjes natuurlijk, maar niemand van hen speelt tennis waarvoor je eens lekker gaat zitten om te genieten van de stijl en het niveau.
  woensdag 6 mei 2009 @ 13:54:58 #234
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_68728401
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 13:52 schreef wimderon het volgende:
Zijn allemaal aardige talentjes natuurlijk, maar niemand van hen speelt tennis waarvoor je eens lekker gaat zitten om te genieten van de stijl en het niveau.
Voor de looks wel
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_68753856
Ivanovic 4-0 voor in de 3e set, 4-6 verloren
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_68753884
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 13:54 schreef Szura het volgende:

[..]

Voor de looks wel
Niet geschoten is altijd mis..
Ach Margrietje, de Rozen zullen bloeien..
pi_68753967
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 13:52 schreef wimderon het volgende:
Zijn allemaal aardige talentjes natuurlijk, maar niemand van hen speelt tennis waarvoor je eens lekker gaat zitten om te genieten van de stijl en het niveau.
Azarenka wel..die speelt echt een leuk spelletje
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_68754970
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 23:14 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Azarenka wel..die speelt echt een leuk spelletje
Alleen die gilt weer zo verschrikkelijk. Net Sharapova.
Australian Open - 2004, 2006, 2007, 2010, 2017, 2018 - - - - Wimbledon - 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2009, 2012, 2017 Roland Garros - 2009 US Open - 2004, 2005, 2006, 2007, 2008
----
pi_68759824
quote:
Op dinsdag 5 mei 2009 15:07 schreef Szura het volgende:

[..]

Tja dat dat een randdebiel was wisten we natuurlijk al langer
Maar reken maar zo zijn er nog veel meer speelsters in het circuit. De Williams-zussen zijn ook niet met de fluwelen handschoen behandeld
Klopt !
+ Misa, Henin, Graf, Seles, Hingis enz enz
quote:
Vader Dokic draait door
BELGRADO - De vader van tennisster Jelena Dokic heeft gedreigd de auto van de Australische ambassadrice in Servië op te blazen. Damir Dokic reageerde met zijn actie zijn frustraties af op de media in Australië, die eerder deze week het verhaal publiceerden dat hij zijn dochter stelselmatig heeft geslagen.

Jelena Dokic en haar vader Damir.
De minister van Binnenlandse Zaken, Ivica Dacic, maakte woensdag bekend dat vader Dokic woensdag in Servië werd gearresteerd vanwege zijn bedreigingen. Ook is zijn huis onderzocht omdat hij liet weten over talloze wapens te beschikken.
Jelena Dokic heeft al jaren een moeizame relatie met haar vader, die weer regelmatig problemen heeft gehad met de Australische autoriteiten. Na een ruzie in 2004 besloot Dokic in 2004 voor haar geboorteland Servië te gaan tennissen. De problemen tussen haar en de officials werden echter opgelost, waarna Dokic zich weer voor Australië beschikbaar stelde.
Het Australische publiek sloot haar in januari weer definitief in de armen na haar sterke optreden bij de Australian Open.
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)

They gettin' grief
  donderdag 7 mei 2009 @ 13:41:35 #240
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_68769922
Las het ook op Sporza, de idioot
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_68773125
Simona Halep laat binnenkort haar borsten verkleinen



  donderdag 7 mei 2009 @ 16:12:22 #242
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_68775992
Tering wat een jetsers

Maar kan me voorstellen dat ze in de weg zitten bij t tennis
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  donderdag 7 mei 2009 @ 18:27:01 #243
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_68780464
quote:
Politie vindt twee bommen bij vader Dokic AP do 07/05/2009 - 11:59
Damir Dokic blijft de komende dertig dagen in de cel. Dat heeft een rechter in Belgrado, Servië, beslist. Dokic, de vader van tennisspeelster Jelena Dokic, had ermee gedreigd om de auto van de Australische ambassadeur op te blazen.
Vader Damir Dokic is kwaad op een Australisch magazine dat een interview met Jelena had gepubliceerd. Daarin zegt ze dat ze haar familie heeft achtergelaten, omdat ze fysiek toegetakeld werd.
"Ik heb meer meegemaakt dan wie ook op het tenniscircuit", zegt Jelena Dokic. "Dat kan ik met zekerheid zeggen."

Dokic maakte dit jaar een succesvolle comeback met een kwartfinale op de Australian Open (foto). "Als je meegemaakt hebt wat ik heb meegemaakt, dan stelt een tennismatch nog weinig voor."

Vader Dokic deed geen enkele moeite om te ontkennen dat hij zijn dochter had geslagen. "Er is geen enkel kind op deze wereld dat nooit door zijn ouders geslagen is."

Toen de politie Dokic kwam arresteren, werden bij een huiszoeking zeven jachtgeweren, één pistool en twee bommen gevonden in het huis.
Maffe kerel, hopelijk blijft ie lange tijd waar ie nu zit
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_68782179
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 15:05 schreef wimderon het volgende:
Simona Halep laat binnenkort haar borsten verkleinen

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Fake
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)

They gettin' grief
pi_68782518
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 19:20 schreef kleinzusje het volgende:

[..]

Fake

OK
Niet geschoten is altijd mis..
Ach Margrietje, de Rozen zullen bloeien..
  zaterdag 9 mei 2009 @ 15:18:21 #246
66110 Ambrosius
SportFreak
pi_68842704
Wickmayer wint haar eerste WTA-titel in Estoril .

7-5 6-2 in de finale tegen Makarova.
sig verwijderd door FA
pi_68842885
Kuznetsova speelt trouwens echt goed de laatste weken. Die speelt gewoon echt een klasse boven de rest. Eindelijk niet door falen van de tegenstanders zoals het het laatste jaar.
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  zaterdag 9 mei 2009 @ 17:41:08 #248
66110 Ambrosius
SportFreak
pi_68846226
Toch wint Safina simpel vandaag in Rome: 6-3 6-2.
sig verwijderd door FA
  zaterdag 9 mei 2009 @ 17:47:20 #249
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_68846388
quote:
Op zaterdag 9 mei 2009 15:18 schreef Ambrosius het volgende:
Wickmayer wint haar eerste WTA-titel in Estoril .

7-5 6-2 in de finale tegen Makarova.
De mensen van FOK zijn ook altijd eerder dan Teletekst he
Veel eerder zelfs, het staat er nog steeds niet op
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_68847807
quote:
Op zaterdag 9 mei 2009 17:41 schreef Ambrosius het volgende:
Toch wint Safina simpel vandaag in Rome: 6-3 6-2.
Echt alles wat ik zeg tegenwoordig is een jinx....Als ik zeg dat iemand goed aan het spelen is verliezen ze prompt...Ik zapte naar Thiemo toen hij 3-0 voorstond omdat het zo goed ging, 8 games op rij verloren. Ik vond Fed geweldig spelen, gaat ie prompt alles misslaan....bah...
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  zondag 10 mei 2009 @ 17:08:33 #251
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_68876982
Ivanovic kan niet spelen in Madrid:
quote:
Knieblessure dwingt Ivanovic tot rusten vr 08/05/2009 - 18:26
De dokters hebben Ana Ivanovic aangeraden om een weekje rust in te bouwen. De Servische geeft daarom verstek voor het toernooi van Madrid van volgende week.

Ana Ivanovic (WTA-7) heeft al een tijdje last van een ontsteking aan haar knie. "Na elke wedstrijd die ik speel, voel ik meer en meer pijn", zegt Ivanovic. Ivanovic moet vanaf eind mei in Parijs haar titel verdedigen op Roland Garros.

"Op dit moment is mijn deelname aan Roland Garros niet in gevaar. Ik ben ontgoocheld dat ik niet kan spelen in Madrid, maar ik concentreer me nu volledig op Parijs", vertelde Ivanovic.
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_68908630
Petrova-Groenefeld: 4-6 7-6 7-6, 1 break in de hele pot, 12 om 15 aces en dat voor een WTA-pot, op gravel nog wel.
pi_68914480
Eurosport nu

Shahar Peer tegen Caroline Wozniacki
3-3 nu
Niet geschoten is altijd mis..
Ach Margrietje, de Rozen zullen bloeien..
pi_68914913
Peer heeft opgegeven..fysiek malheur
Niet geschoten is altijd mis..
Ach Margrietje, de Rozen zullen bloeien..
pi_68915188
Sjarapova terug in Warschau

PARIJS - Maria Sjarapova maakt volgende week in Polen haar langverwachte rentree in het enkelspel.
De 22-jarige Russin is weer helemaal speelklaar na een absentie van acht maanden wegens een schouderblessure.
Dat liet de voormalige nummer 1 van de wereldranglijst maandag weten op haar persoonlijke website.

Terugkeer

Sjarapova heeft haar terugkeer in het WTA-circuit verscheidene keren moeten uitstellen. Ze kwam in maart alleen in actie in Indian Wells in het dubbelspel. Sjarapova verloor toen al in de eerste ronde.

Indien het optreden in Polen voorspoedig verloopt, zal de Russische publiekstrekker waarschijnlijk ook op Roland Garros verschijnen voor de Open Franse titelstrijd, die op 24 mei begint.

Bron:
http://www.nu.nl/sport/1962452/sjarapova-terug-in-warschau.html
Niet geschoten is altijd mis..
Ach Margrietje, de Rozen zullen bloeien..
  maandag 11 mei 2009 @ 21:41:00 #256
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_68919879
quote:
18:53 11 Mei 2009
Opgave Serena Williams in Madrid
Serena Williams heeft tijdens het toernooi in Madrid al vroeg de strijd moeten staken. De Amerikaanse gaf in de eerste ronde tegen Francesca Schiavone na het verlies van de eerste set op.

De nummer twee van de wereld voerde een knieblessure aan als reden voor haar afmelding. Williams had de laatste weken ook al last van haar heup.

Zondag haalde de speelster nog uit naar de WTA, die strenge regels hanteert voor het afzeggen voor toernooien en bij een overtreding hoge boetes uitdeelt."De WTA legt je zelfs nog een boete op als je wegens overlijden niet kan meedoen aan een evenement", foeterde Williams.
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_68941180
Madrid,

Caroline Wozniacki is een ronde verder, net Lepchenko verslagen in twee sets, 6-3,6-1

Niet geschoten is altijd mis..
Ach Margrietje, de Rozen zullen bloeien..
pi_68979804
Madrid,

Alona Bondarenko mept Svetlana Kuznetsova uit het toernooi
6-3 , 6-2

Niet geschoten is altijd mis..
Ach Margrietje, de Rozen zullen bloeien..
  donderdag 14 mei 2009 @ 01:36:17 #259
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_69002742
quote:
Clijsters overweegt deelname Australian Open 08:50
Volgend weekend maakt Kim Clijsters (25) haar comeback op het tennisterrein met twee demonstratiewedstrijden in Wimbledon. De plannen zijn nog niet concreet, maar Clijsters denkt ook al aan deelname aan de Australian Open in januari.
Na enkele demonstratiewedstrijden maakt Clijsters van de zomer haar comeback op het hoogste niveau. Na de toernooien in Cincinnati en Toronto speelt ze de US Open.

"Als het goed gaat op de US Open, dan zal ze vermoedelijk ook naar de Australian Open gaan", vertelt haar manager Bob Verbeeck in Het Laatste Nieuws.

Clijsters heeft altijd al een voorliefde gehad voor wedstrijden op Amerikaanse en Australische bodem. Ook de Australiërs zien haar graag komen.

"We willen Kim zeker naar hier krijgen, we zien haar als een ereburger van Australië", zei Craig Watson, toernooidirecteur van de Australian Open, snel na de aankondiging van Clijsters' comeback.
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_69006494
Ja, Clijsters is nog steeds zeer geliefd in Australie. En als ze de US Open speelt, waarom dan niet de Australian Open.
Australian Open - 2004, 2006, 2007, 2010, 2017, 2018 - - - - Wimbledon - 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2009, 2012, 2017 Roland Garros - 2009 US Open - 2004, 2005, 2006, 2007, 2008
----
  vrijdag 15 mei 2009 @ 20:29:45 #261
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_69068446
En de als 4e geplaatste Jankovic ligt nu ook uit het toernooi

Halve finales:
Safina (1) - Schnyder

Mauresmo - Wozniacki (9)

Nee, Wozniacki komt nooit in de toptien he
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_69068515
quote:
Op vrijdag 15 mei 2009 20:29 schreef Szura het volgende:
En de als 4e geplaatste Jankovic ligt nu ook uit het toernooi

Halve finales:
Safina (1) - Schnyder

Mauresmo - Wozniacki (9)

Nee, Wozniacki komt nooit in de toptien he
Hup ..Caroline Wozniacki !

Mauresmo moet kunnen
Niet geschoten is altijd mis..
Ach Margrietje, de Rozen zullen bloeien..
pi_69106588
quote:
Op vrijdag 15 mei 2009 20:32 schreef qonmann het volgende:

[..]

Hup ..aroline Wozniacki !

Mauresmo moet kunnen
En gelukt, ze staat in de finale



Nu Safina er nog afmeppen
Hup Caroline

[ Bericht 11% gewijzigd door qonmann op 17-05-2009 01:32:53 ]
Niet geschoten is altijd mis..
Ach Margrietje, de Rozen zullen bloeien..
  zondag 17 mei 2009 @ 13:59:43 #264
66110 Ambrosius
SportFreak
pi_69116359
Om 15.30 het heroptreden van Kim Clijsters op Wimbledon live te zien op Sporza.
sig verwijderd door FA
pi_69116628
quote:
Op zondag 17 mei 2009 13:59 schreef Ambrosius het volgende:
Om 15.30 het heroptreden van Kim Clijsters op Wimbledon live te zien op Sporza.
Ah bedankt voor de tip!

[ Bericht 0% gewijzigd door TheGeneral op 17-05-2009 14:16:05 ]
Australian Open - 2004, 2006, 2007, 2010, 2017, 2018 - - - - Wimbledon - 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2009, 2012, 2017 Roland Garros - 2009 US Open - 2004, 2005, 2006, 2007, 2008
----
pi_69116883
quote:
Op zondag 17 mei 2009 14:07 schreef TheGeneral het volgende:

[..]

Ah bedankt voor de ti!
Yep, thx

http://www.sporza.be/cm/sporza/tennis/090516_wimbledon_zaterdag
Niet geschoten is altijd mis..
Ach Margrietje, de Rozen zullen bloeien..
  zondag 17 mei 2009 @ 15:22:49 #267
66110 Ambrosius
SportFreak
pi_69119114
Sporza is al begonnen met een voorbeschouwing over Kimmeke .
sig verwijderd door FA
pi_69119694
Kunnen die Belgen er niet heel de tijd doorheen lullen
Australian Open - 2004, 2006, 2007, 2010, 2017, 2018 - - - - Wimbledon - 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2009, 2012, 2017 Roland Garros - 2009 US Open - 2004, 2005, 2006, 2007, 2008
----
  zondag 17 mei 2009 @ 15:42:25 #269
66110 Ambrosius
SportFreak
pi_69119761
quote:
Op zondag 17 mei 2009 15:40 schreef TheGeneral het volgende:
Kunnen die Belgen er niet heel de tijd doorheen lullen
Het is ook op Sport 1 (derde kanaal) zie ik nu.
sig verwijderd door FA
pi_69119872
quote:
Op zondag 17 mei 2009 15:42 schreef Ambrosius het volgende:

[..]

Het is ook op Sport 1 (derde kanaal) zie ik nu.
Ik heb geen Sport1.
Australian Open - 2004, 2006, 2007, 2010, 2017, 2018 - - - - Wimbledon - 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2009, 2012, 2017 Roland Garros - 2009 US Open - 2004, 2005, 2006, 2007, 2008
----
pi_69120521
grappig , al die bekende speelsters die langskomen

Nu Steffi Graf , mijn idool toentertijd

[ Bericht 59% gewijzigd door qonmann op 17-05-2009 16:14:24 ]
Niet geschoten is altijd mis..
Ach Margrietje, de Rozen zullen bloeien..
pi_69121304
Wel leuk om te zien tot nu toe
Australian Open - 2004, 2006, 2007, 2010, 2017, 2018 - - - - Wimbledon - 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2009, 2012, 2017 Roland Garros - 2009 US Open - 2004, 2005, 2006, 2007, 2008
----
pi_69121924
Henman voorlopig de miste van de 4 vind ik.
Australian Open - 2004, 2006, 2007, 2010, 2017, 2018 - - - - Wimbledon - 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2009, 2012, 2017 Roland Garros - 2009 US Open - 2004, 2005, 2006, 2007, 2008
----
pi_69121957
Agassi slaat Clijsters bijna doormidden
Australian Open - 2004, 2006, 2007, 2010, 2017, 2018 - - - - Wimbledon - 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2009, 2012, 2017 Roland Garros - 2009 US Open - 2004, 2005, 2006, 2007, 2008
----
  zondag 17 mei 2009 @ 21:02:32 #275
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_69130650
Safina pakt dus de titel in Madrid.
6-2 6-4 tegen Wozniacki
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_69152998
Sharapova nu live op Eurosport.
Australian Open - 2004, 2006, 2007, 2010, 2017, 2018 - - - - Wimbledon - 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2009, 2012, 2017 Roland Garros - 2009 US Open - 2004, 2005, 2006, 2007, 2008
----
  maandag 18 mei 2009 @ 15:58:27 #277
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_69153927
Topic kan bijna dicht, kunnen we eindelijk een andere topictitel bedenken

Btw:
quote:
Dubai krijgt recordboete van WTA
Uitgegeven: 17 mei 2009 15:02
Laatst gewijzigd: 17 mei 2009 15:02

AMSTERDAM - Het tennistoernooi in Dubai zal een recordboete van 300 duizend dollar, ongeveer 222 duizend euro, betalen aan de WTA. Toernooidirecteur Salah Tahlak zei dat zondag. Vorige week was een beroep van de toernooi-organisatie tegen de boete nog afgewezen.

De vrouwentennisbond WTA legde het toernooi de recordboete op omdat de Israëlische speelster Shahar Peer in februari op het laatste moment geen visum kreeg.

De regering van de Verenigde Arabische Emiraten zei de veiligheid van de speelster niet te kunnen garanderen. Dat zou komen vanwege onrust over het Israëlische offensief in de Gazastrook eind 2008.

Visum
Behalve de boete eist de WTA ook dat Israëlische tennissers voortaan zeker acht weken voor het toernooi in de Verenigde Arabische Emiraten begint een visum krijgen.

Tahlak zei te hopen dat alle spellers mee kunnen doen, maar gaf aan dat de organisatie geen controle heeft over overheidsbeslissingen.
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_69156619
Safina maakt haar #1 status wel waar zeg de laatste weken...Nu moet ze RG winnen!
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  maandag 18 mei 2009 @ 17:20:13 #279
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_69156759
quote:
Op maandag 18 mei 2009 17:16 schreef Norrage het volgende:
Safina maakt haar #1 status wel waar zeg de laatste weken...Nu moet ze RG winnen!
Zou Serena definitief de mond snoeren
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_69156944
Sharapova verliest de tweede set met 7-6 na 6-1 4-0 en 5-3 40-0 voor te hebben gestaan en 5 matchpoints te hebben gemist .

Gelijk de TV maar uitgezet, want dat gekreun is écht debiel.
pi_69157020
Damn Sharapova gemist
Niet geschoten is altijd mis..
Ach Margrietje, de Rozen zullen bloeien..
pi_69157081
quote:
Op maandag 18 mei 2009 17:25 schreef Chriz2k het volgende:
Sharapova verliest de tweede set met 7-6 na 6-1 4-0 en 5-3 40-0 voor te hebben gestaan en 5 matchpoints te hebben gemist .

Gelijk de TV maar uitgezet, want dat gekreun is écht debiel.
Garbin overtreft Sharapova af en toe in het aantal decibel
pi_69157121
quote:
Op maandag 18 mei 2009 17:27 schreef qonmann het volgende:
Damn Sharapova gemist
waarom is dat damn?
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_69157231
Ze is nog bezig hoor..
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_69157278
quote:
Op maandag 18 mei 2009 17:33 schreef Tim86 het volgende:
Ze is nog bezig hoor..
Bedankt Tim86 ..zie het
Niet geschoten is altijd mis..
Ach Margrietje, de Rozen zullen bloeien..
  maandag 18 mei 2009 @ 17:44:13 #286
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_69157580
9 dubbele fouten alweer
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_69157654
quote:
Op maandag 18 mei 2009 17:30 schreef Norrage het volgende:

[..]

waarom is dat damn?
Ben fan
Niet geschoten is altijd mis..
Ach Margrietje, de Rozen zullen bloeien..
  maandag 18 mei 2009 @ 17:48:05 #288
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_69157727
quote:
Op maandag 18 mei 2009 17:20 schreef Szura het volgende:

[..]

Zou Serena definitief de mond snoeren
Of niet.
quote:
Op maandag 18 mei 2009 17:27 schreef qonmann het volgende:
Damn Sharapova gemist
Ze leeft nog.

Resteert mij de vraag: hoe kon ze nou die matchpoint in die vorige set verspelen?
pi_69157765
Wel echt een bizarre choke zeg..ondanks een gebrek aan ritme..
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_69157769
quote:
Op maandag 18 mei 2009 17:48 schreef Ofyles2 het volgende:

Ze leeft nog.

Resteert mij de vraag: hoe kon ze nou die matchpoint in die vorige set verspelen?
Ze wilde dat ik nog even kon kijken
Mijn dank is groot
Niet geschoten is altijd mis..
Ach Margrietje, de Rozen zullen bloeien..
  maandag 18 mei 2009 @ 17:51:12 #291
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_69157830
Even een drinkpauze.

Maria's coach geeft nog net geen donderspeech.
  maandag 18 mei 2009 @ 17:55:04 #292
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_69157971
Die Garbin zal zich ook wel afvragen waarom ze in godsnaam nog op die baan staat .

service loopt trouwens niet geweldig bij Maria. 62% eerste service in.
Wel een lekkere return nu
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_69158030
breakpointjes weer ..
Niet geschoten is altijd mis..
Ach Margrietje, de Rozen zullen bloeien..
  maandag 18 mei 2009 @ 18:05:28 #294
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_69158203
En de winst voor Maria die nog een beetje roestig is
6-1 6-7 6-3

na 8 wedstrijdpunten
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_69158228
Ah Sharapova verzilvert het matchpoint
6-1, 6-7, 6-3
Op naar de volgende wedstrijd
Niet geschoten is altijd mis..
Ach Margrietje, de Rozen zullen bloeien..
  maandag 18 mei 2009 @ 18:08:50 #296
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_69158345
quote:
Op maandag 18 mei 2009 18:06 schreef qonmann het volgende:
Ah Sharapova verzilvert het matchpoint
6-1, 6-7, 6-3
Op naar de volgende wedstrijd
hopelijk kan ze nog wat potjes winnen om ritme op te doen
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_69159972
Sharapova nu tegen Wozniacki, die ongeveer haar 300e partij speelt dit jaar

Oh, zie dat die zich teruggetrokken heeft, net als Radwanska trouwens.
pi_69160166
quote:
Op maandag 18 mei 2009 19:00 schreef wimderon het volgende:
Sharapova nu tegen Wozniacki, die ongeveer haar 300e partij speelt dit jaar
Nummer 50 om precies te zijn
Nadal bijvoorbeeld zit ook al op 47, Djoko op 48.

Neemt niet weg dat 13 events op 20 weken ziekelijk veel is. Bovengenoemde mannen zitten op 10 (inclusief Hopman, DC, FC etc).
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  maandag 18 mei 2009 @ 19:08:08 #299
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_69160190
quote:
Op maandag 18 mei 2009 19:00 schreef wimderon het volgende:
Sharapova nu tegen Wozniacki, die ongeveer haar 300e partij speelt dit jaar

Oh, zie dat die zich teruggetrokken heeft, net als Radwanska trouwens.
Allebei met een rugblessure inderdaad Flinke devaluatie van het toernooi want dit waren de twee publiekstrekkers samen met Sharapova.
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  maandag 18 mei 2009 @ 19:09:02 #300
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_69160218
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  maandag 18 mei 2009 @ 19:09:13 #301
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_69160221
Slotje
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')