abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 8 januari 2009 @ 14:57:49 #51
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_64811814
Mooie Ana wat doe je
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_64812172
Ivanovic is volgens mij nog dommer dan Sharapova, alhoewel ze waarschijnlijk samen onderaan de domheidsladder staan....
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_64817792
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 15:05 schreef Norrage het volgende:
Ivanovic is volgens mij nog dommer dan Sharapova, alhoewel ze waarschijnlijk samen onderaan de domheidsladder staan....
Nee het feit dat je dit zegt maakt jou lekker slim
Maria’s a lot like Monica [Seles]. She’ll give you a smile, but then she’ll kill you
pi_64818214
Inderdaad, er is helemaal geen domheidsladder

Toch?
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_64842306
Mauresmo moest vandaag al na 4 games opgeven in Brisbane met een beenblessure, de AO komen misschien in gevaar.
sig verwijderd door FA
pi_64877713
Dementieva wint het toernooi van Auckland door in de finale Vesnina te verslaan.
sig verwijderd door FA
pi_64880218
Azarenka wint haar eerste WTA-titel in Brisbane, vrij simpel in de finale van Bartoli.
sig verwijderd door FA
pi_64880532
Slovakia's Dominika Cibulkova and Dominik Hrbaty won the 2009 Hopman Cup with victory over the Russian brother-sister team of Dinara Safina and Marat Safin in Perth on Friday

Slovakije wint dus de Hopman cup, Safina verliest van Dominika Cibulkova.
Niet geschoten is altijd mis..
Ach Margrietje, de Rozen zullen bloeien..
pi_64909169

Vorig jaar:

Zij zal, helaas, niet meedoen aan de Australian Open

[ Bericht 15% gewijzigd door qonmann op 11-01-2009 14:27:36 ]
pi_64920791
snif
Maria’s a lot like Monica [Seles]. She’ll give you a smile, but then she’ll kill you
pi_64920978
Erg jammer maarja het zat eraan te komen. Zonder wedstrijden in de laatste tig maanden ga je geen GS in, Sharapova zijnde.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_64924252
Beetje kwakkelen bij de Topdames

Tennis stars from Serbia, Jelena Jankovic and Ana Ivanovic, are welcoming the new season with tough losses and illness.

Jankovic is lacking match practice ahead of the first Grand Slam of the year, having played only one singles match in 2009....

"I have been feeling weak and sick for a couple of days," said Jankovic, who pulled out of the JB Group Classic in Hong Kong with flu. "I really have been trying my best to go on the court but I feel slow."

The world number one, still seeking her first Grand Slam title, added: "It's disappointing because I take care to try to play some matches and try to work on my game and get ready for the big Grand Slams but sometimes it's bad luck. What can I do?" Oh, poor JJ.

Ana IvanovicAs for the world number five Ivanovic, she has been suffering from stomach illness, and partly blames it for her quarterfinal loss to Amelie Mauresmo at the Brisbane International.
pi_64929880
Jankovic is ALTIJD weak and sick.. Het maakt ook niet uit, want je kunt je in het vrouwentennis best permitteren om de eerste paar rondes op krachten te komen en je lekker in het toernooi te spelen;)
pi_64959311
Uit de Telegraaf:

Tennissters te sexy? Dan een boete!

Van onze Telesportredactie
MELBOURNE - Het vrouwentennis heeft in de loop der jaren een heuse gedaantewisseling ondergaan. De steeds kortere rokjes en sexy jurkjes zijn bijna niet meer weg te denken van de baan. Of toch wel?

De organisatie van de Australian Open wil het 'bloot' deels een halt toe roepen. Voorafgaand aan iedere partij moet de scheidsrechter beoordelen of de tennissters niet te uitdagend zijn gekleed. Is dat wel het geval, dan kan de boete oplopen tot duizend euro. Het eerste Grand Slam van het jaar begint volgende week maandag.

Het artikel in de Telegraaf

De umpire krijgt er een taak bij ..hij moet ook nog de tennissters goedkeuren..
pi_64959355
Beetje jammer dat 1000 euro, voor een vaak nogaal gewaagd geklede serena williams, waarschijnlijk een peulenschil is
pi_64959368
Dit gaat ze kijkers kosten..
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_64959560
quote:
Op maandag 12 januari 2009 18:45 schreef Tim86 het volgende:
Dit gaat ze kijkers kosten..
Precies ..ik hoop dat de dames pal staan !
pi_65024933
Serena . In de eerste ronde in Sydney wint ze van Stosur en werkt ze 4MP weg, nu wint ze van Wozniacki die 3MP kreeg .
sig verwijderd door FA
pi_65029759
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 12:21 schreef Ambrosius het volgende:
Serena . In de eerste ronde in Sydney wint ze van Stosur en werkt ze 4MP weg, nu wint ze van Wozniacki die 3MP kreeg .
In ieder geval wel goed om te zien dat nu ook de subtop dichter tegen de top aanzit.
pi_65101253
Kvitova wint het toernooi van Hobart. In de finale was ze met 7-5 6-1 veel te sterk voor Benesova.
sig verwijderd door FA
pi_65103136
Dementieva wint in Sydney de finale van Safina met 6-1 in de derde set.
sig verwijderd door FA
pi_65104506
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 11:42 schreef Ambrosius het volgende:
pi_65106919
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 11:42 schreef Ambrosius het volgende:
Ze is lekker bezig dit jaar
Misschien eindelijk eens een Grand Slam nu.
pi_65107993
Ze is oververmoeid tegen de tijd dat de slam begint vrees ik..
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_65108077
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 14:01 schreef Tim86 het volgende:
Ze is oververmoeid tegen de tijd dat de slam begint vrees ik..
Dat is lastig te zeggen. Ik weet wel dat er speelsters zijn die een niveautje beter spelen op een slam en speelsters die hun niveau juist niet halen op de GS.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')