Maar in feite een stijging van 45 naar 32.quote:Op woensdag 4 juli 2007 20:31 schreef Norrage het volgende:
Ze stijgt eigenlijk geen reet. Ze komt weer ongeveer op 32 te staan, wat ze bij aanvang van het toernooi ook stond. Omdat ze in Rosmalen verloor verloor ze daar heel veel punten, die ze nu ongeveer terug heeft verdiend.
Ik denk dat je dat van een achttienjarige niet mag verlangen. Voor mentale weerbaarheid heb je ervaring nodig, ze is nog weinig gewoon met "de tweede week van Grand Slams met regen plus drie te spelen onderdelen". Ze zegt zelf dat ze van nature emotioneel is en dat nodig heeft om op te peppen. Dat is misschien wél iets om aan te pakken. Allereerst komt er nu echter een coach voor het loopwerk.quote:Op woensdag 4 juli 2007 23:28 schreef Ericr het volgende:
Mentale weerbaarheid moet omhoog, tijd voor een mental coach.
Vind ik wel makkelijk opgemerkt, ook van de pers, Krajicek had veel moeite met de wind en was ook in de eerste set niet goed in staat de als "zo zwak betitelde service" van Bartoli aan te pakken. Dat ze vervolgens ook emotioneel onderuit gaat is gewoon de last van een compleet toernooi en de gedachte van het succes. Dat kan je als achttienjarige niet aan en dan is Bartoli de beroerdste niet om door te drukken.quote:Op woensdag 4 juli 2007 20:19 schreef Norrage het volgende:
tvptje...
Goed toernooi van Misa, jammer dat die regenonderbreking op het verkeerde moment kwam, want ze stond ze in het begin aardig te raken....
Maar nu is het kijken of ze dit kan doorzetten in de US Open Series
Ze pakt tweemaal zoveel punten, maar het gat naar de top 30 is nu eenmaal groot. Overigens gaat het naarmate je hoger komt steeds moeilijker, doorstijgen.quote:Op woensdag 4 juli 2007 20:31 schreef Norrage het volgende:
Ze stijgt eigenlijk geen reet. Ze komt weer ongeveer op 32 te staan, wat ze bij aanvang van het toernooi ook stond. Omdat ze in Rosmalen verloor verloor ze daar heel veel punten, die ze nu ongeveer terug heeft verdiend.
Je mag het van een 18-jarige Michaela nog niet verwachten, genoeg 18-jarigen die het wel aan kunnen. Ze heeft blijkbaar wat meer tijd nodig.quote:Op woensdag 4 juli 2007 23:34 schreef okee6 het volgende:
[..]
Ik denk dat je dat van een achttienjarige niet mag verlangen. Voor mentale weerbaarheid heb je ervaring nodig, ze is nog weinig gewoon met "de tweede week van Grand Slams met regen plus drie te spelen onderdelen". Ze zegt zelf dat ze van nature emotioneel is en dat nodig heeft om op te peppen. Dat is misschien wél iets om aan te pakken. Allereerst komt er nu echter een coach voor het loopwerk.
Oh dan heb je zeker legio voorbeelden ...quote:Op donderdag 5 juli 2007 10:58 schreef Burghardt het volgende:
[..]
Je mag het van een 18-jarige Michaela nog niet verwachten, genoeg 18-jarigen die het wel aan kunnen. Ze heeft blijkbaar wat meer tijd nodig.
Die zijn er.quote:Op donderdag 5 juli 2007 11:29 schreef okee6 het volgende:
[..]
Oh dan heb je zeker legio voorbeelden ...
Ik vind haar tactisch juist wel goed, zeker in haar wedstrijden tegen O'Brien en Chakvetadzequote:Op donderdag 5 juli 2007 10:50 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik vind haar tactisch ook niet zo goed, te vaak een domme keuze.
Terwijl Jacco Eltingh juist meldde dat ze in een wedstrijd altijd perfect aanvoelde hoe ze reageren moest op het spel van haar tegenstandster.quote:Op donderdag 5 juli 2007 10:50 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik vind haar tactisch ook niet zo goed, te vaak een domme keuze.
Dat is niet waar. Het verschil in punten met de top 30 is vele malen kleiner geworden. Ze zal nu normaal gesproken top 30 kunnen eindigen dit jaarquote:Op woensdag 4 juli 2007 20:31 schreef Norrage het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop