abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63050047
quote:
Op zaterdag 8 november 2008 11:23 schreef koningdavid het volgende:

[..]

Je begrijpt het echt niet he? Dankzij het werk van De Vries zijn twee onterecht veroordeelde verdachten vrijgesproken nadat ze zeven jaar onterecht hebben vastgezeten! Zeven jaar! Zeven jaar heeft hun familie, vrouw en kinderen hen moeten missen. De Vries kwam zowat dagelijks bij die familie over de vloer en was vrijwel de enige die geloofde in hun onschuld. En zie wat hij bereikt heeft.

Ik zal het niet romantiseren, hij wist ook dat het weer een paar mooie uitzendingen zou opleveren, maar wat is daar op tegen?

Hij werkt samen met justitie, lost misdaden op en schudt de boel wakker. We hebben als samenleving veel meer aan het werk van De Vries dan het cynische moralistische gelul van De Jonge.
pi_63050073
Wát men ook van Peter R. de Vries vindt, hij heeft altijd feiten, check check check is zijn motto, op fouten is hij tot nu niet betrapt en die prestigieuze Emmy heeft hij toch maar gekregen, daar slaat de Gooise matras vet groen van uit. En die Freek de Jonge doet niet anders als zich voordoen als het Nederlandse geweten, niet voor niets een zoon van de dominee. Maar ik ben nooit vergeten dat hij zijn eerdere shows duur had verkocht aan de RTL-familie, RTL5 meen ik. Geld stinkt niet, ook voor Freek. Puntje nog. Freek heeft het destijds niet gemaakt in Amerika, zijn vetaalde teksten kwamen niet over, zou dat nog wat zeer doen....

Dit commentaar vind ik wel treffend: "Met een maatschappelijk geëngageerd liedje sluit Freek de Jonge af. Nadat hij zich zo kleinzielig had gedragen, sloeg dat liedje als een tang op een varken. Het was helemaal niet meer geloofwaardig.Toch een prachtige uitzending van Pauw en Witteman dat gevecht tussen twee ego's. Het verheven morele ongelijk versus het licht ranzige pragmatische gelijk. Graag zou ik kiezen voor de moraliteit, maar als Freek die predikt, dan prefereer ik met graagte voor Peter R. de Vries."
pi_63050170
Peter R. maakt gehakt van Freek de Jonge
http://www.telegraaf.nl/p(...)e_Jonge__.html?p=3,1

AWARENESS wordt het woord van het jaar..

[ Bericht 26% gewijzigd door Prps op 08-11-2008 11:47:38 ]
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 8 november 2008 @ 11:52:54 #54
862 Arcee
Look closer
pi_63050493
TVPeter R. de Vries vs. Freek de Jonge.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
  zaterdag 8 november 2008 @ 11:55:16 #55
3185 Adelante
To let it go now
pi_63050540
http://www.dumpert.nl/med(...)_freek_de_jonge.html

voor de mensen die het gemist hebben
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  zaterdag 8 november 2008 @ 12:02:11 #56
25153 MrLunk
a journey thru cyberspace
pi_63050662
Filmpjuh:

Vanaf ongeveer 5:20 gaat freek af...

http://spacecat90.antville.org/stories/1852643/

pi_63051103
quote:
Op zaterdag 8 november 2008 12:02 schreef MrLunk het volgende:
Filmpjuh:

Vanaf ongeveer 5:20 gaat freek af...

http://spacecat90.antville.org/stories/1852643/

je ziet ook dat hij rood wordt en dat zijn ogen steeds groter worden achter die jampotglazen.. hij had waarschijnlijk geen tegengas verwacht.. op dat moment denkt Peter R. je fucked with the wrong guy, buddy.
  zaterdag 8 november 2008 @ 12:32:35 #58
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_63051203
quote:
Op zaterdag 8 november 2008 12:27 schreef Prps het volgende:

[..]

je ziet ook dat hij rood wordt en dat zijn ogen steeds groter worden achter die jampotglazen.. hij had waarschijnlijk geen tegengas verwacht..
En ook niet gekregen.

Behalve als je middelbare-schoolretoriek van het kader "ACH MAN JE BEN ZELF STOM" als tegengas beschouwt.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_63051249
quote:
Op zaterdag 8 november 2008 12:32 schreef soylent het volgende:

[..]

En ook niet gekregen.

Behalve als je middelbare-schoolretoriek van het kader "ACH MAN JE BEN ZELF STOM" als tegengas beschouwt.
Freek maakte zichzelf al belachelijk, dus waarom zou Peter er nog serieus op in moeten gaan .
pi_63051257
quote:

[..]

En ook niet gekregen.

Freek is vroeger zeker jou oppas geweest.
pi_63051305
Dat mensen Peter R de Vries een klojo vinden dat mogen ze zelf weten. Maar net doen alsof Freek de Jonge gisteren als overwinnaar in de verbale strijd naar voren kwam slaat echt nergens op, hij ging echt af als een gieter.
pi_63051396
Ik ben normaal meer op de hand van Peterr, maar ik vond dat hij zich dit keer wel heel erg liet kennen.

Het is gewoon overduidelijk dat Peterr geilt op nog meer media aandacht omtrent de Joran zaak. Het zou hem sieren als hij zich weer eens zou storten op een echte nieuwe zaak. Of de strijd aan gaat met het onrecht zoals in de Puttense moordzaak.

Maar nee hoor, Peterr maakt gewoon nog effe een Joran deel 2. Lekker makkelijk scoren
٩๏̯͡๏)۶
pi_63051429
Is er een mogelijkheid om een kritische discussie aan te gaan (al ben ik Peter fan ) zetten ze zo'n gladjanes ervoor. Die opmerking over Klepper = Brown was wel de mooiste. Hij riep als een kip zonder kop. Peter hoefde eigenlijk niets te doen. Aan het eind bevestigd Freekje het zelf nog even.
pi_63051434
quote:

[..]

En ook niet gekregen.

Inderdaad. Ik vind het verbazingwekkend dat er (zoveel) mensen zijn die menen dat De Vries de discussie gewonnen heeft. Het tegengas dat hij gegeven heeft was van de orde 'haha, sukkel, je hebt de naam fout van degene waarmee ik op de foto sta'. Alleen als je een bril op hebt van grote hekel aan De Jonge of een van enorme goedkeuring van De Vries' werk kan je De Vries als winnaar aanwijzen.
  zaterdag 8 november 2008 @ 12:49:38 #65
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_63051486
quote:
Op zaterdag 8 november 2008 12:35 schreef Wopper1 het volgende:

[..]

Freek maakte zichzelf al belachelijk, dus waarom zou Peter er nog serieus op in moeten gaan .
Ja, nou, inderdaad, waarom zou je gaan discussiëren in een discussieprogramma. Het idee alleen al.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
  zaterdag 8 november 2008 @ 12:51:09 #66
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_63051514
quote:
Op zaterdag 8 november 2008 12:36 schreef Prps het volgende:

[..]

Freek is vroeger zeker jou oppas geweest.
Mij oppas, jou gevoel voor humor.

Ook mogelijk:

<peterrdevries> Moet ik hier nu op ingaan. Je hebt een woord verkeerd gespeld dus je weet niet waar je over praat </peterrdevries>
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 8 november 2008 @ 12:52:56 #67
163650 Greys
pi_63051531
quote:
Op zaterdag 8 november 2008 12:46 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:

[..]

Inderdaad. Ik vind het verbazingwekkend dat er (zoveel) mensen zijn die menen dat De Vries de discussie gewonnen heeft. Het tegengas dat hij gegeven heeft was van de orde 'haha, sukkel, je hebt de naam fout van degene waarmee ik op de foto sta'. Alleen als je een bril op hebt van grote hekel aan De Jonge of een van enorme goedkeuring van De Vries' werk kan je De Vries als winnaar aanwijzen.
Ik vond Peter R eerlijk gezegd de winnaar juist omdát hij niet met een slaaibek terug ging zitten krijsen...
Freek de Jonge trok volledig overtrokken (wat mij betreft) van leer, als een ziekelijk jaloers kind. En Peter R bleef vrij rustig er onder. Als hij hysterisch terug was gaan zitten tetteren, dan had hij zich pas laten kennen.

Ik ben niet bepaald een Peter R fan, maar Freek de Jonge zette zichzelf volledig voor schut. Ook toen hij daarna ging miepen over dat hij voor de vierde keer bij P&W te gast was en áltijd met een gast overhoop lag. Pauw zei terecht 'En hoe zou dát nou komen?!'.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_63051549
quote:
Op zaterdag 8 november 2008 12:44 schreef Ronaldsen het volgende:
Ik ben normaal meer op de hand van Peterr, maar ik vond dat hij zich dit keer wel heel erg liet kennen.

Het is gewoon overduidelijk dat Peterr geilt op nog meer media aandacht omtrent de Joran zaak. Het zou hem sieren als hij zich weer eens zou storten op een echte nieuwe zaak. Of de strijd aan gaat met het onrecht zoals in de Puttense moordzaak.

Maar nee hoor, Peterr maakt gewoon nog effe een Joran deel 2. Lekker makkelijk scoren
Pardon, zijn wij als publiek niet tot vervelens aan toe met die Puttense moordzaak bezig gehouden? Overigens geloof ik zeker dat de Vries die zaak nog volgt tot dat het volledig kan worden afgesloten, dus de dader achter slot en grendel. "ZUTPHEN - De rechtbank in Zutphen heeft het voorarrest van de 33-jarige verdachte van de Puttense moordzaak, Rodney P., dinsdag tot de volgende zitting op 21 november verlengd." Parool 03-09-08 Wordt vervolgd, ongetwijfeld...
  zaterdag 8 november 2008 @ 12:54:27 #69
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_63051562
quote:
Op zaterdag 8 november 2008 12:52 schreef Greys het volgende:

[..]

Ik vond Peter R eerlijk gezegd de winnaar omdát hij niet met een slaaibek terug ging zitten krijsen...
Dat hoeft toch ook niet? Er is niet de optie zwijgen of krijsen.. Je kan toch ook gewoon je standpunt toelichten Maar daarvoor was hij teveel in zijn trots gekrenkt. Hij kon alleen nog maar nors voor zich uit staren en gunde De Jonge tijdens z'n liedje niet eens een blik of kort applaus
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 8 november 2008 @ 12:54:58 #70
163650 Greys
pi_63051571
quote:
Op zaterdag 8 november 2008 12:49 schreef soylent het volgende:

[..]

Ja, nou, inderdaad, waarom zou je gaan discussiëren in een discussieprogramma. Het idee alleen al.
Er viel met Freek de Jonge niet te discussiëren, kom op, dat hoorde je zelf ook wel, dat móet gewoon
Hij ging als een idioot tekeer, volledig niet voor rede vatbaar.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 8 november 2008 @ 12:57:07 #71
163650 Greys
pi_63051601
quote:
Op zaterdag 8 november 2008 12:54 schreef soylent het volgende:

[..]

Dat hoeft toch ook niet? Er is niet de optie zwijgen of krijsen.. Je kan toch ook gewoon je standpunt toelichten Maar daarvoor was hij teveel in zijn trots gekrenkt. Hij kon alleen nog maar nors voor zich uit staren en gunde De Jonge tijdens z'n liedje niet eens een blik of kort applaus
Ik heb hem toch gewoon nog in discussie horen gaan hoor, op een normale toon.
En dat hij in zijn trots gekrenkt was. Mjah. Ik kan me er wel iets bij voorstellen. De discussies zijn er soms best hevig, maar Freek de Jonge die zijn blik afwendt (hij kon hem niet eens aankijken) en vervolgens even vuil gaat spuien, daar zou ik ook geen waardige discussie mee aan willen gaan.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_63051607
Moeten we iedereen die van het leed van een ander profiteert verbannen, lijkt me een goed idee.
Alle advocaten op de transfer lijst, die niet anders doen dan de mazen in de wet opzoeken en die te gebruiken om criminelen vrij te pleiten. Programma als Spoorloos, ook op de transferlijst. Huisje opnieuw opknappen voor zielige personen, de rijke man R.F. die een maand lang van de voedselbank moet leven met zijn gezin.
Schaf meteen het journaal af, want daar hebben ze ook enkel slecht nieuws te melden. Straks ook niet zeuren als Obama afgeschoten is.
Het denken is aan de grote der aarde toevertrouwd.
pi_63051611
quote:
Op zaterdag 8 november 2008 12:54 schreef soylent het volgende:

[..]
Hij kon alleen nog maar nors voor zich uit staren en gunde De Jonge tijdens z'n liedje niet eens een blik of kort applaus
Dat was helemaal triest inderdaad, net een klein kind.
Wat liet Peter zich kennen zeg.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_63051625
quote:
Op zaterdag 8 november 2008 12:52 schreef Greys het volgende:

[..]

Ik vond Peter R eerlijk gezegd de winnaar juist omdát hij niet met een slaaibek terug ging zitten krijsen...
Freek de Jonge trok volledig overtrokken (wat mij betreft) van leer, als een ziekelijk jaloers kind. En Peter R bleef vrij rustig er onder. Als hij hysterisch terug was gaan zitten tetteren, dan had hij zich pas laten kennen.
Triomfantelijk roepen dat De Jonge niet weet waar hij het over heeft omdat hij een naam fout heeft, of demonstratief niet applaudiseren voor een liedje, vind jij rustig blijven?
  zaterdag 8 november 2008 @ 12:59:16 #75
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_63051641
quote:
Op zaterdag 8 november 2008 12:54 schreef Greys het volgende:

[..]

Er viel met Freek de Jonge niet te discussiëren, kom op, dat hoorde je zelf ook wel, dat móet gewoon
Hij ging als een idioot tekeer, volledig niet voor rede vatbaar.
Maar je hoeft ook niet Freek de Jonge te overtuigen, alleen de kijker is genoeg! Op het moment dat De Vries in de verdediging schoot en alleen maar kon terug katten was die kans bij mij dan verkeken.

Maar goed, blijkbaar is voor velen "MOET IK HIER NU ECHT ANTWOORD OP GEVEN JE HEBT EEN NAAM FOUT JE HEBT EEN NAAM FOUT JE HEBT EEN NAAM FOUT" al meer dan genoeg, dus ja what do I know... Maar ik vond hem niet winnen. Misschien waren er alleen maar verliezers

Terwijl ik normaal gesproken Peter R. de Vries beduidend leuker vind dan Freek de Jonge! (hell, elke steen in m'n tuin is leuker dan Freek de Jonge)... Maar hij blijft gewoon een journalist, zijn job is media maken, daar is niks mis mee maar heb 't idee dat hij zichzelf een beetje te goed begint te vinden
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')