quote:Op donderdag 7 april 2005 11:08 schreef godinfrankrijk het volgende:
Vorig jaar september heb ik besloten om uit Nederland te vertrekken omdat ik door de bomen het bos niet meer zag.
Ik heb twee leningen, was namelijk 'voor mezelf' begonnen, maar ben niet geslaagd om geld te verdienen.
Ik heb alles gelaten zoals het was, ik heb mijn huur niet opgezegd, niets.
Ik ben gewoon vertrokken.
Ik ben als vrijwilliger op een plek in Frankrijk gaan werken.
Nu ik weer een beetje bij mijn positieven aan het komen ben heb ik eens wat rondgebeld, oa naar schuldhulp bureau's, maar die zeggen mij niet te kunnen helpen omdat je daarvoor in Nederland aanwezig dient te zijn.
In de tussentijd heb ik nog steeds geen geld, waardoor het onmogelijk is voor mij om naar Nederland terug te komen.
Ik zal toch zeker niet de eerste zijn die zoiets [debiels, ik weet het...] doet?
Heeft iemand een idee wat ik zou kunnen doen, of welke instantie ik zou kunnen bellen?
En hoe ga je dit oplossen dan? Via belastingbetalend nederland? Of heb je een betere oplossing?quote:Op zaterdag 8 november 2008 00:31 schreef Dolphinkane het volgende:
Ik zit op dit moment in een vergelijkbare situatie.
[..]
Uitleg geven of nokken, zo makkelijk zit het in elkaar.quote:Op zaterdag 8 november 2008 00:31 schreef Dolphinkane het volgende:
Ik zit op dit moment in een vergelijkbare situatie.
Zeg Klonk, ben je homo ofzo dat je tieten weg zit te editten?quote:Op zaterdag 8 november 2008 10:14 schreef Klonk het volgende:
zo, tieten en baggervrij gemaakt en een hint dat wil ik graag zo houden
De rente tikt wel door inderdaad. Maar zolang je niet in Nederland ingeschreven bent, zal men je niet zoveel kunnen maken (hoewel je moreel gezien natuurlijk wel je vraagtekens kan zetten).quote:Op zaterdag 8 november 2008 11:14 schreef vosss het volgende:
[..]
OT: interessant. Ik zou ook wel eens willen weten hoe dat dan zit. Als je niks opzegt mag ik toch aannemen dat er elkje maand flink wat schuld bijkomt van huur, zorgverzekering etc etc.
TS: hoe is jouw situatie precies en waarom zou je weg willen gaan zonder hier alles op te zeggen?
Donder op manquote:Op zaterdag 8 november 2008 00:35 schreef Emimich het volgende:
Vluchtgedrag is vrij kansloos.
Ik denk alleen niet dat TS ooit nog terug hoeft te komen in Nederland.. Oerstomme zet, is mijn mening.quote:Op zaterdag 8 november 2008 11:35 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
De rente tikt wel door inderdaad. Maar zolang je niet in Nederland ingeschreven bent, zal men je niet zoveel kunnen maken (hoewel je moreel gezien natuurlijk wel je vraagtekens kan zetten).
Een belastingschuld zal voor meer problemen kunnen zorgen. Bijvoorbeeld op Schiphol, of als je bij een ambassade een paspoort wil laten verlengen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |