terug komen is voor mij geen optie.quote:Op donderdag 7 april 2005 11:20 schreef WaSTeiL het volgende:
Poeh je hebt het jezelf wel erg moeilijk gemaakt. Kans is groot aanwezig dat schuldeisers ook naar je op zoek zijn via bijvoorbeeld verzekerings of opsporingsinstanties.
Ik denk dat er weinig voor je mogelijk is. Daarnaast zullen schuldhulpbureau's enigsins afwijzend reageren omdat er mogelijk de kans bestaat dat je weer vetrekt als het tegenzit.
Maar ja weg blijven lopen van je problemen is ook niets.
ik wil niet terugkomen, ik zou dan weer in de stad moeten gaan wonen, en dat wil ik niet meer.quote:Op donderdag 7 april 2005 11:31 schreef Alicey het volgende:
Heb je geen familie of vrienden meer in Nederland zitten waar je tijdelijk kunt verblijven totdat een uitkeringsaanvraag rond is?
Zolang je geen schulden hebt bij de fiscus niet. Wel kunnen ze beslag leggen op je loon, bezittingen, huis en bankrekeningen.quote:Op donderdag 7 april 2005 11:32 schreef godinfrankrijk het volgende:
[..]
terug komen is voor mij geen optie.
wat kan er gebeuren, komen ze me halen als ze me hebben opgespoort of iets dergelijks?
In het begin waarschijnlijk niet zoveel, ik weet ook niet hoe hoog de schulden zijn waar je het nu over hebt. Je zou anders wanneer je werk hebt contact kunnen opnemen met je schuldeisers om een afbetalingsregeling te treffen.quote:eigenlijk zou ik graag werk willen zoeken, en me hier inschrijven, maarja, wat gebeurd er dan.....?
Waarom zouden ze je komen halen?Schulden hebben is toch geen misdrijf,zo loopt je schuld alleen verder op en dat vergeten ze helaas niet zolang je leeft.quote:Op donderdag 7 april 2005 11:32 schreef godinfrankrijk het volgende:
[..]
terug komen is voor mij geen optie.
wat kan er gebeuren, komen ze me halen als ze me hebben opgespoort of iets dergelijks?
eigenlijk zou ik graag werk willen zoeken, en me hier inschrijven, maarja, wat gebeurd er dan.....?
dank je!quote:Op donderdag 7 april 2005 11:41 schreef Alicey het volgende:
TT toch maar weer aangepast..
Het is wel mogelijk hoor. Een Nederlands vonnis kan zonder al teveel moeite rechtskracht krijgen in Frankrijk, waarna de Franse deurwaarder de schuld kan innen.quote:Op donderdag 7 april 2005 11:44 schreef klootje het volgende:
[..]
Ik denk niet dat deurwaarders je iets kunnen maken zolang je in het buitenland verblijft,hoogstens zal je misschien wat dreigbrieven krijgen als je je inschrijft.
Wat zijn de "customs"? (Niet zo bekend met de VS)quote:Op donderdag 7 april 2005 11:52 schreef klootje het volgende:
Ik krijg ook nog steeds post van deurwaarders uit de vs na jaren,ik vraag me af of de ''customs'' dat ook bijhouden?
[afbeelding]
Als dat zo is dan weet ik niet hoe het in de VS ligt, maar het lijkt mij sterk. In Nederland kun je alleen problemen krijgen met de douane door overheidsschulden (Belastingen, boetes etc.).quote:Op donderdag 7 april 2005 12:00 schreef Mark het volgende:
Customs is toch douane?
Natuurlijk wel, waarom zou dat niet zo zijn?quote:Op donderdag 7 april 2005 14:11 schreef nikao het volgende:
uhm correct me if i'm wrong.. maar kom je uberhaupt nederland wel in als je niet al je schulden betaald hebt?
Natuurlijk kan TS dat, dan zit hij nog dieper in de shit. Heb je meer van dat soort adviezen?quote:Op donderdag 7 april 2005 14:19 schreef Vitalogy het volgende:
Kan je geen persoonlijk faillisement aanvragen?
Hoezo brengt dit hem dieper in de shit?quote:Op donderdag 7 april 2005 14:21 schreef Alicey het volgende:
[..]
Natuurlijk kan TS dat, dan zit hij nog dieper in de shit. Heb je meer van dat soort adviezen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |