quote:Op zaterdag 8 november 2008 19:18 schreef Rijstebuiltje het volgende:
LadyS.. heel veel sterkte.. moedige keuze!![]()
Ik kom geen bijdrage doen qua hunks
Wel heel trots melden, dat ik vandaag trouwjurken heb gepast !
En en en ... ik ben geslaagd ..
haha ik kende die nog niet, maar vind hem geweldigquote:Op vrijdag 7 november 2008 23:39 schreef Yoni het volgende:
Over Kane gesproken, de Koefnoen persiflage is briljant!
Ik heb nog nooit bruin haar gehad. Misschien een optie. Tis nu op een irritante tussenlengte. Daar moet ik denk ik doorheen nu.quote:Op zaterdag 8 november 2008 19:27 schreef Vivi het volgende:
[..]
Oh en @ Ingrid, ik zou als ik jou was mijn haar laten groeien, wel even lekker laten bijknippen en wat leuke lagen en dan heel donker chocoladebruin. Dat staat mooi bij jou denk ik.
Ik hoop het, ga maandag over een week op consult in de Maartenskliniek. Ik heb chronische peesschedeontsteking die momenteel weer opspeelt en al vanaf maart gewrichtskapselontsteking in mijn schouder (dat laatste zorgt ervoor dat ik niet doorslaap).quote:Op zaterdag 8 november 2008 21:58 schreef bixister het volgende:
rewimo, kijk je wel een beetje uit? klinkt alsof je even echt rust nodig hebt. en vanwaar die pijn? is daar wel een eind van in zicht?
Roodbruin. Ziet er idd donkerder uit op de foto. Oke, nog nooit bewust bruin geverfd.quote:Op zaterdag 8 november 2008 21:44 schreef bixister het volgende:
nog nooit bruin haar? wat had je hier dan? en wat is je eigen haarkleur? ik sluit me verder wel aan bij vivi's tips. kort kan altijd weer joh, nu heb je net zo'n tijd 'gespaard'!
Wel een keer mislukt toen werd het gedeeltelijk hoogblond en toen zwart er overheen gegooid. Zoiets was het.quote:Op zaterdag 8 november 2008 22:11 schreef bixister het volgende:
nee, je had 't toch een keer zwart geverfd, ik herinner me dat dat niet zo'n succes was of vergis ik me nu? ik zou 't ook niet al te donker doen. melkchocolade dan.
Ja, ik verzin het niet, in mijn haar he. Streepjes moesten lichtrood/bruin worden (kan niet op het woord komen) maar werden hoogblond. Tis al wel wat verbeterd nu ...quote:
Als het helpt tegen maagzuurquote:Op zaterdag 8 november 2008 22:43 schreef huuphuup het volgende:
Ik denk dat bruin je inderdaad mooi zal staan Ingrid, beetje warme tint bruin.
Anders moet je ns een keer bij de drogist binnen lopen, daar hebben ze van die flapjes haar hangen bij de haarkleuren en vaak hebben ze ook boeken liggen met van die flapjes, dan kun je een tint uitzoeken die je mooi vindt.
Ik ben apple-crumble aan het maken![]()
stukje, iemand?
Dat is ook zo. Maar zo kan ik wel een beetje kijken welke kleur zal staan. Ik heb altijd een roodtint gehad.quote:Op zaterdag 8 november 2008 22:48 schreef RockabeIIa het volgende:
nou, het wordt nooit zo als die 'flapjes' volgens mij.
quote:Op zondag 9 november 2008 00:06 schreef Maneki.Neko het volgende:
*neemt een aanloop en springt op Rocka*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |