het waren maar 2 wijntjes hoorquote:Op zaterdag 8 november 2008 17:32 schreef cattie het volgende:
Ziet er leuk uit Pinq!
Belana, de wijn was nodig om het feest door te komen? Dat gaat een vrolijke avond worden!
Heathquote:Op zaterdag 8 november 2008 11:47 schreef huuphuup het volgende:
Goodmorning![]()
lekker uitgeslapen![]()
oh en jumjum, maar jammer
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mijn geschiedenisprofessor komt uit Australiė en heeft daar ook in films gespeeld enzo en in skippyen was goed bevriend met hem en zei dat ie ook echt zo verlegen en schattig was als ie overkwam
In de gauwigheid las ik Jochem Meyer. Ik was verbaasd.quote:Op zaterdag 8 november 2008 19:27 schreef Vivi het volgende:
Brad Pitt doet me overigens niets...John Mayer daarentegen..
quote:Op zaterdag 8 november 2008 19:36 schreef Webkim het volgende:
[..]
In de gauwigheid las ik Jochem Meyer. Ik was verbaasd.![]()
[ afbeelding ]
ze wisten wel dat ze een jongen zouden krijgen. Hebben al een paar maanden een naam maar ze zijn er geloof ik nog niet helemaal 100% tevreden over... Ben benieuwd..quote:Op zaterdag 8 november 2008 20:34 schreef bixister het volgende:
vicky wow!gefeliciteerd in ieder geval!hadden ze niet op een jongen gerekend of waren ze er gewoon al die tijd nog niet uit?
ik val eigenlijk nooit alleen op uiterlijk, al die plaatjes hier doen me dan ook weinig. wel leuk om naar te kijken hoor, maar ik krijg 't er echt niet warm of koud van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |