quote:Op vrijdag 7 november 2008 23:05 schreef Suzziieee het volgende:
[..]
Als Angel dan wel he! Ik hou gewoon van dat duistere
Sorryquote:Op vrijdag 7 november 2008 23:08 schreef RockabeIIa het volgende:
Dames, ik krijg hier echt geen jeuk van...
Waarvan wel?quote:Op vrijdag 7 november 2008 23:08 schreef RockabeIIa het volgende:
Eddie Vedder?quote:Op vrijdag 7 november 2008 23:08 schreef RockabeIIa het volgende:
quote:Op vrijdag 7 november 2008 23:12 schreef p_iglet het volgende:
[..]
das een bejaarde brave huispapa/opa tegenwoordig
En dat ie 1.65 m is....quote:Op vrijdag 7 november 2008 23:17 schreef Leah het volgende:
Ik vind Dinand van Kane ook wel wat hebben. Totdat ie begint te praten, that is.
Ik heb die cd in de kast staan. Hij heeft wel wat, maar schijnt wel een psycho te zijn.quote:Op vrijdag 7 november 2008 22:13 schreef debuurvrouw het volgende:
Jammer Tico!
Beetje bijgekomen alweer poppejans? Ze hebben ook een cd waarin hij naakt in het boekje staat met twee dames in bedIk luister liever naar zijn stem
Da`s voor mij een man om naar op te kijkenquote:
Dat bovenal.quote:Op vrijdag 7 november 2008 23:24 schreef Maneki.Neko het volgende:
[..]
Da`s voor mij een man om naar op te kijken
Maar ik vind hem een kwal dus jammer voor hem
Dinand doet het niet voor mij. Die tanden die altijd op elkaar blijven als ie praat *ril* En ik toren met mijn 1 80 ook wel erg boven m uitquote:Op vrijdag 7 november 2008 23:24 schreef Maneki.Neko het volgende:
[..]
Da`s voor mij een man om naar op te kijken
Maar ik vind hem een kwal dus jammer voor hem
Ja, dies leuk! en johnny depp, george clooney vind ik ook leuk. Nog wel meer, maar kan ik niet opkomen nu.quote:Op vrijdag 7 november 2008 23:27 schreef Saffier het volgende:
oeh en Jessie Katsapolis uit Full House vind ik ook zo'n leukerd, jeugdsentiment is dat, ik zag dat hij tegenwoordig in ER zit!
Jammer is dat he? Had ik ook met metallica... ook allemaal van die ukkies!!quote:Op vrijdag 7 november 2008 23:32 schreef Leah het volgende:
Dat wist ik helemaal niet joh, dat Dinand zo klein is. Heb ooit Bryan Adams ontmoet, groot was de ontgoocheling toen ie pokdalig en maar tot (mijn) borsthoogte bleek te komen
.
Ik weet ;t ook niet zeker, maar hij lijkt altijd zo ielig.. Nou, groter dan 1.70 kan hij nooit zijn volgens mij.quote:Op vrijdag 7 november 2008 23:32 schreef Leah het volgende:
Dat wist ik helemaal niet joh, dat Dinand zo klein is. Heb ooit Bryan Adams ontmoet, groot was de ontgoocheling toen ie pokdalig en maar tot (mijn) borsthoogte bleek te komen
.
quote:Op vrijdag 7 november 2008 23:27 schreef Saffier het volgende:
oeh en Jessie Katsapolis uit Full House vind ik ook zo'n leukerd, jeugdsentiment is dat, ik zag dat hij tegenwoordig in ER zit!
Hoe kon ik Robbie vergeten..quote:Op zaterdag 8 november 2008 07:54 schreef Vicky het volgende:
[ afbeelding ]
Al istie nu wat pafferiger...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |