quote:
Patrick Lodiers
Naam: Patrick Lodiers.
Geboren: 25 oktober 1971
Ken je van: programma’s als Patrick in Uruzgan, Patrick: Ramptoerist, maar hé je plaatselijke buurtkroeg zou ook goed kunnen.
Niet geschikt voor: inwendig gebruik.
Grootste misvatting: ‘Hij is een geïnfiltreerde Belg.’
Favoriete huisdier: Bier.
Wil nog per se: alle wereldproblemen oplossen. Als het kan binnen een jaar.
quote:
Naam: Ruben Nicolai.
Geboren: 8 mei 1975
Ken je als: de cabaretier die niet alleen lekker leuk maar ook leuk lekker is om naar te kijken. En als dat Integere Type dat samen met cabaretcollega Nathan zijn podiumontmaagding beleefde in een winkel van een paar vierkante meter.
Niet geschikt voor: hysterische chickies.
Grootste misvatting: ‘Hij scoort alleen bij hysterische chickies’.
Favoriete huisdier: Geen tijd voor.
Wil nog per se: op nummer één komen met zijn levenslied van de koe en de stier ‘Nooit meer la Vache qui rit’.
quote:
Bijnaam: Rubuubsky vonduu Meroary.
Leeftijd: 18 +.
Ken je van: NU EVEN NIET!
Niet geschikt voor: reclame voor de kapper.
Vreemdste gewoonte: Ik vang graag mijn onderbroek op mijn hoofd als ik `m uit trap.
Geheime lamawapen: Ik heb altijd een oortje in en sta in verbinding met een keur aan grappenmakers.
Is allergisch voor: Pepperspray.
quote:
Naam: Jeroen van Koningsbrugge.
Geboren: 3 september 1973
Ken je als: de overenthousiaste autodealer in de Citroencommercials en van televisieseries als Nieuw Dier Draadstaal, Tussen De Oren en Ik Hou Van Holland.
Niet geschikt voor: Renault-reclames maken
Hobby's: lachende mensen laten huilen (van het lachen).
Heeft een hekel aan: mensen zonder humor.
Wil nog per se: een CD maken met Dennis van de Ven en een hoofdrol in een film.
quote:
Vraag door Tijl: Je hebt een sterke persoonlijkheid, waarom denk je?
Antwoord door Tijl: Goeie vraag; regelmatig en gezond eten. Vlak bovendien een vloer van kurk niet uit.
Vraag door Tijl: Heb jij grote voorbeelden?
Antwoord door Tijl: (denkt na) Nee, ik heb wel kleine voorbeelden zoals Danny deVito en Bart de Graaff.
Vraag door Tijl: Kun jij tegen kritiek?
Antwoord door Tijl: (trekt wit weg, staat op uit stoel en staart met handen in de zakken uit het raam) Volgende vraag...
Vraag door Tijl: Zijn er dingen die je nog graag zou willen doen?
Antwoord door Tijl: Ik zou graag nog eens naar het toilet willen.
Vraag door Tijl: Vind jij het raar?
Antwoord door Tijl: Ja.
Vraag door Tijl: Ontzettend bedankt voor dit interview en heel veel succes.
Antwoord door Tijl: Dank je, niet nodig.
OP van Nystiq uit De Lama'squote:Ze zijn al een tijdje niet meer op televisie, maar sinds kort wel weer op volle kracht op internet.
Op lamazien.bnn.nl kun je alle spelletjes, elke gast, kortom alle Lama clips nog eens rustig checken. En nog eens. En nog eens. Veel plezier!
Jawel, vorige week was volgens opname de laatste, maar blijkbaar was deze leuker ofzo. Vorige week was Danny de Munk er, deze keer is er Heleen van Royenquote:Op vrijdag 7 november 2008 21:16 schreef Harajuku. het volgende:
Er was al 2 weken geen nieuwe op tvopjepc, is er 2 weken neits geweest of wat?
Daar is de laatste die Goedelelele liekens oidquote:Op vrijdag 7 november 2008 21:17 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Jawel, vorige week was volgens opname de laatste, maar blijkbaar was deze leuker ofzo. Vorige week was Danny de Munk er, deze keer is er Heleen van Royen![]()
![]()
![]()
![]()
Want daar worden De Lama's geinterviewd door Ivo de Niehequote:Op vrijdag 7 november 2008 21:18 schreef Broekpaling het volgende:
Als de afl afgelopen is zappen naar NED1!
Wat een humor he..quote:Op vrijdag 7 november 2008 21:19 schreef Broekpaling het volgende:
Als het goed is zal alles worden gesloopt?
Iddquote:Op vrijdag 7 november 2008 21:47 schreef Broekpaling het volgende:
Hij pakt 'm ook echt vol op de bek.![]()
Bende? Ze zijn gewoon lekker gewoon gebleven!quote:
Ik wou dat ik toen ff Heleen was geweest.quote:Op vrijdag 7 november 2008 21:52 schreef Barca het volgende:
Kom op Ruben, actie! Ja, zo gaat 'ie goed!
Dat zag er lekker uit!
Tuurlijk ... en ze lag er zo lekker bij!quote:Op vrijdag 7 november 2008 21:54 schreef Toon_Tetten het volgende:
zozo, volgens mij was dat een echte tongzoen
Ik wou dat ik die Ruben Nicolai was!quote:Op vrijdag 7 november 2008 21:55 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik wou dat ik toen ff Heleen was geweest.Met skippen van die daarvoor natuurlijk.
Mee eens ja, die van vorige week vond ik eigenlijk nog leuker dan dit.quote:Op vrijdag 7 november 2008 21:55 schreef Taurus het volgende:
Vond het niet een enorm leuke laatste aflevering. Maar goed, toch jammer dat het afgelopen is.
Nee, zwemmeisjesquote:Op vrijdag 7 november 2008 22:00 schreef Barca het volgende:
OFFTOPIC: lekkere meiden bij "Dit was het nieuws". Wie zijn dat? Vooral die donkere die zei dat ze ergens niet geil van werd is leuk! Hockeybabes?
Rosalie van Breemen? Maar die aflevering is al geweest, komt er een compilatie aan of komen er nieuwe afleveringen? Zag het zo gauw even niet.quote:Op vrijdag 7 november 2008 22:00 schreef Barca het volgende:
OFFTOPIC: lekkere meiden bij "Dit was het nieuws". Wie zijn dat? Vooral die donkere die zei dat ze ergens niet geil van werd is leuk! Hockeybabes?
Namen tvp ... eh ... svp.quote:
Thnx ... ff goochelen!quote:Op vrijdag 7 november 2008 22:01 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Rosalie van Breemen? Maar die aflevering is al geweest, komt er een compilatie aan of komen er nieuwe afleveringen? Zag het zo gauw even niet.
preciesquote:Op vrijdag 7 november 2008 21:54 schreef Barca het volgende:
[..]
Bende? Ze zijn gewoon lekker gewoon gebleven!
Dat was juist erg zwak maar dat maakte Ruben weer goed met een bouvie.quote:Op vrijdag 7 november 2008 22:04 schreef Bijou het volgende:
[..]
precies![]()
![]()
Die Ruben en Heleen namen het er even van zeg
Volgens mij was die van vorige week eigenlijk de laatste, maar hebben ze lopen schuiven.quote:Op vrijdag 7 november 2008 22:00 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Mee eens ja, die van vorige week vond ik eigenlijk nog leuker dan dit.
Klopt ja.quote:Op vrijdag 7 november 2008 22:14 schreef J.A.N.A. het volgende:
[..]
Volgens mij was die van vorige week eigenlijk de laatste, maar hebben ze lopen schuiven.
Vond het ook erg onsmakelijk hoe heleen erbij lag, kan ze trots op zijnquote:Op vrijdag 7 november 2008 22:06 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Dat was juist erg zwak maar dat maakte Ruben weer goed met een bouvie.
Iddquote:Op vrijdag 7 november 2008 22:17 schreef InTrePidIvity het volgende:
Ivo is weer even aan het patsen met z'n talenkennis. Ik hoef alleen dat interview met De Lama's te zien, het zal wel weer als laatste komen
Onsmakelijk! Ik vind het heerlijk. Jammer dat ze haar kleren nog aan had!quote:Op vrijdag 7 november 2008 22:16 schreef Bijou het volgende:
[..]
Vond het ook erg onsmakelijk hoe heleen erbij lag, kan ze trots op zijn
quote:Op vrijdag 7 november 2008 22:18 schreef Barca het volgende:
[..]
Onsmakelijk! Ik vind het heerlijk. Jammer dat ze haar kleren nog aan had!
Probably!quote:Op vrijdag 7 november 2008 22:21 schreef Bijou het volgende:
[..]
![]()
Misschien komt dat omdat jij een jongetje bent en ik een meisje
Beter dan Sara Kroos iigquote:Op vrijdag 7 november 2008 22:21 schreef Barca het volgende:
Ah ... straks ... nu eerst Judith Wiersema.
[..]
Probably!
Millionairs Quiz was ook wel aardig trouwensquote:Op vrijdag 7 november 2008 22:19 schreef ItaloDancer het volgende:
Een stuk beter dan de "echte laatste".
Jeroen in de dierenwinkel
Inderdaad!quote:Op vrijdag 7 november 2008 22:24 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Millionairs Quiz was ook wel aardig trouwens
Die ken ik niet.quote:Op vrijdag 7 november 2008 22:24 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Beter dan Sara Kroos iigHaar vond ik meestal niet goed.
Dat was net ff te snel gezegd inderdaadquote:Op vrijdag 7 november 2008 22:24 schreef Barca het volgende:
(EN zoals Ivo gretig beaamt "geen borsten".)
Zeur niet.quote:Op vrijdag 7 november 2008 22:23 schreef IQM het volgende:
De definitie van humor volgens De Lama's: "Laten we het decor slopen!"
Alsof we dat nog niet vaak genoeg gezien hebben dit seizoen.
Meer heb je niet gezien van deze geweldige laatste aflevering?quote:Op vrijdag 7 november 2008 22:23 schreef IQM het volgende:
De definitie van humor volgens De Lama's: "Laten we het decor slopen!"
Alsof we dat nog niet vaak genoeg gezien hebben dit seizoen.
Het is gewoon jammer dat het zo ernstig is afgedaald qua niveau.quote:Op vrijdag 7 november 2008 22:28 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Meer heb je niet gezien van deze geweldige laatste aflevering?
Ben ik het niet mee eens. Het niveau is helemaal niet afgedaald, het heeft altijd al 'makkelijk scoren' momenten gehad. Toen Christel Sweers of hoe ze ook mag heten en Sarah Kroos er in nog in zaten werden er altijd grappen gemaakt over hen als vrouw, sowieso seksgrappen of iets anders makkelijks hebben er altijd in gezeten.quote:Op vrijdag 7 november 2008 22:30 schreef IQM het volgende:
[..]
Het is gewoon jammer dat het zo ernstig is afgedaald qua niveau.Over een paar jaar denk ik bij het horen van 'De Lama's' niet meer terug aan een leuk programma, maar aan een te makkelijk scorend, puberaal aandoend programma. En da's jammer.
Deze zijn qua bezetting wel de beste lama's, vind ik. Alleen Arie komt in de buurt.quote:Op vrijdag 7 november 2008 22:41 schreef Taurus het volgende:
[..]
Ben ik het niet mee eens. Het niveau is helemaal niet afgedaald, het heeft altijd al 'makkelijk scoren' momenten gehad. Toen Christel Sweers of hoe ze ook mag heten en Sarah Kroos er in nog in zaten werden er altijd grappen gemaakt over hen als vrouw, sowieso seksgrappen of iets anders makkelijks hebben er altijd in gezeten.
Ik vond deze vier mannen juist een leuk groepje, je ziet de lol en dat vind ik het belangrijkst bij dit programma. Mensen die dit kritisch bekijken en (hiermee bedoel ik niet degene die ik hierboven quote) 'te weinig humor' zien of het zelfs geen humor vinden (de Freek de Jonges zal ik maar zeggen) snappen wat mij betreft het programma niet zo goed. Aangezien het improvisatie is kun je niet ieder moment een dijenkletser verwachten. Maar zoals ik al eerder zei, de chemie en de lol van de spelers vind/vond ik altijd heel aanstekelijk. En die is er altijd geweest, van begin tot eind.
De chemie was ook zeker een goede eigenschap van het programma.quote:Op vrijdag 7 november 2008 22:41 schreef Taurus het volgende:
[..]
Ben ik het niet mee eens. Het niveau is helemaal niet afgedaald, het heeft altijd al 'makkelijk scoren' momenten gehad. Toen Christel Sweers of hoe ze ook mag heten en Sarah Kroos er in nog in zaten werden er altijd grappen gemaakt over hen als vrouw, sowieso seksgrappen of iets anders makkelijks hebben er altijd in gezeten.
Ik vond deze vier mannen juist een leuk groepje, je ziet de lol en dat vind ik het belangrijkst bij dit programma. Mensen die dit kritisch bekijken en (hiermee bedoel ik niet degene die ik hierboven quote) 'te weinig humor' zien of het zelfs geen humor vinden (de Freek de Jonges zal ik maar zeggen) snappen wat mij betreft het programma niet zo goed. Aangezien het improvisatie is kun je niet ieder moment een dijenkletser verwachten. Maar zoals ik al eerder zei, de chemie en de lol van de spelers vind/vond ik altijd heel aanstekelijk. En die is er altijd geweest, van begin tot eind.
Waarom staat hier iets over 'dit was het nieuws', was dat op televisie vanaovnd?quote:Op vrijdag 7 november 2008 22:00 schreef Barca het volgende:
Hopelijk een soortgelijk programma met andere sterren. Beetje reclames op belachelijke wijze nadoen of zo. Of filmen dat zo'n komiek de opname van een soap verstoort door gek te doen als figurant.quote:
Ah, een nieuwe Lama gevonden!quote:Op vrijdag 7 november 2008 22:57 schreef Taurus het volgende:
[..]
Waarom staat hier iets over 'dit was het nieuws', was dat op televisie vanaovnd?Kun je zeker weer nergens terug kijken
quote:Op vrijdag 7 november 2008 22:58 schreef Barca het volgende:
[..]
Hopelijk een soortgelijk programma met andere sterren. Beetje reclames op belachelijke wijze nadoen of zo. Of filmen dat zo'n komiek de opname van een soap verstoort door gek te doen als figurant.
[..]
Ah, een nieuwe Lama gevonden!
Na de laatste aflevering van de Lama's liet men kort zien welke programma's er morgen op tv komen. Een van deze programma's is "Dit was het nieuws". Daarvan liet men beelden zien van eerdere uitzendingen. Omdat men besprak dat de Lama's niet alleen op Ned. 3 maar ook op Ned. 1 te zien zouden zijn nam ik aan dat men die andere beelden ook gezien heeft. Wat ook het geval bleek.quote:Op vrijdag 7 november 2008 23:52 schreef Taurus het volgende:
[..]Ik snap jouw posts in dit hele topic niet
quote:Op zaterdag 8 november 2008 00:01 schreef Barca het volgende:
[..]
Na de laatste aflevering van de Lama's liet men kort zien welke programma's er morgen op tv komen. Een van deze programma's is "Dit was het nieuws". Daarvan liet men beelden zien van eerdere uitzendingen. Omdat men besprak dat de Lama's niet alleen op Ned. 3 maar ook op Ned. 1 te zien zouden zijn nam ik aan dat men die andere beelden ook gezien heeft. Wat ook het geval bleek.
Ik heb er bewust bijgezet OFFTOPIC om te warschuwen dat een bericht niet over de Lama's gaat, waar dit topic wel overgaat. Het is jammer als je aandachtig gaat lezen om nadrie woorden te merken dat het een bericht is dat je niet boeit.
Gelukkig zijn er nog mensen die zo vriendelijk zijn om antwoord te geven op een vraag. In plaats van te gaan schreeuwen en spugen/kotsen. Misschien dat je denkt dat je als kijker van het programma de Lama's je als een lama moet gedragen, maar lekker gewoon doen siert je meer. Dan word je namelijk niet uitgelachen maar toegelachen. Voor de rest: la(at) ma(ar).
quote:Op zaterdag 8 november 2008 01:14 schreef Parvus het volgende:
Weet iemand hoe het liedje heet wat je op de achtergrond hoort als er aan het grote rad gedraaid wordt?
//Je hoort hem hierrr een klein stukje
quote:
quote:Uitzendinggemist.nl
Helaas, mogen de uitzendingen niet op internet uitgezonden worden. Terugkijken van een gemiste aflevering is dus niet mogelijk.
http://player.omroep.nl/?aflID=8213161quote:Op zaterdag 8 november 2008 10:51 schreef gerbenp het volgende:
Waar kan je hem terug kijken, zie hem nog nergens op uitzendinggemist..
Waarom zet je er dan neer waarom die vraag hier gesteld wordt? Als je de vraag had geformuleerd als "Wanneer komt 'Dit was het nieuws' op tv?" Dan was je vraag vriendelijker overgekomen én had ik meteen antwoord gegeven!quote:Op zaterdag 8 november 2008 00:19 schreef Taurus het volgende:
[..]Hee, het was een oprechte vraag. Ik ben hier niet de slechte lezer hoor, dat ben jij in dit geval. Ik vroeg mij af waarom er iets over 'dit was het nieuws' werd gezegd, omdat ik dat een leuk programma vind, niet wist dat het weer op de buis komt, en dacht dat het dus vanavond op tv was geweest
Zuurpruim! Dat kots-tekentje hoorde bij de aanname dat het zeker niet op uitzendinggemist te zien is (dit was het nieuws). Maar hoera, het komt dus morgen. Fijn.
Het was wel een houten klaas en soms wat klungelig, maar hij kon ook wel leuk zijn.quote:
Nee.quote:Op maandag 10 november 2008 02:46 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Het was wel een houten klaas en soms wat klungelig, maar hij kon ook wel leuk zijn.
die deed al eerder een reclame van Plusquote:Op zaterdag 15 november 2008 20:00 schreef PiraatPiet het volgende:
Die Ad-Just is nu een politie bij een Sinterklaas reclame
Lama's werden in het Posttheater in Arnhem opgenomen. En waarom niet in Hilversum of Aalsmeer? Omdat het daar al snel te groot is, en je het gevoel van een theater kwijt bent..wat juist zo uniek is bij de lama's.quote:Op maandag 17 november 2008 22:38 schreef Rebbedebje het volgende:
Waarom werden de lama's eigenlijk altijd in Eindhoven ofzo opgenomen ipv in Aalsmeer of Hilversum?
Komt vooral door de Lama's...quote:Op donderdag 25 december 2008 20:27 schreef Broekpaling het volgende:
De geluidseffecten blijven het leukst.![]()
Die gozer is dus mijn vriend....quote:Op donderdag 25 december 2008 20:28 schreef IedeK. het volgende:
Die gozer bij de geluidseffecten was erg goed!
Gast, dat is gewoon opgezet man!quote:Op donderdag 25 december 2008 20:58 schreef Specularium het volgende:
Ook mooi einde. Dat die lama's zelf emotioneel worden snap ik dan ook wel,
quote:Op donderdag 25 december 2008 21:23 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Gast, dat is gewoon opgezet man!![]()
Hoe die Jeroen zoeen fisherman's friend blik naar de hemel deed, geniaal
Dan ben ik er ingetrapt.quote:Op donderdag 25 december 2008 21:23 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Gast, dat is gewoon opgezet man!![]()
Hoe die Jeroen zoeen fisherman's friend blik naar de hemel deed, geniaal
Nee, dan ben je in de rosbief getrapt.quote:
Toen was het ook al afgelopen. Laatste 20 minuten was afscheid en zingen enz.quote:Op donderdag 25 december 2008 22:51 schreef Stofje het volgende:
Laatste 10 minuten gezien, daar was echt geen reet aan. Maar opgenomen, wellicht dat het toch wel leuk was
.
Thnx.quote:Op donderdag 25 december 2008 22:50 schreef Specularium het volgende:
[..]
1 Januari wordt het herhaald.
Ja maar daarvoor was het wel leuker hoorquote:Op donderdag 25 december 2008 23:01 schreef Stofje het volgende:
Nee, ik heb het stukje gezien dat ze gingen rijmen op vieze woordjes, met Braamhaar en worsten en blablabla, dat vond ik echt heel matig. En dat afscheid erna ja.
Eerder Arie....quote:Op vrijdag 26 december 2008 11:38 schreef RobertoCarlos het volgende:
Balen dat Sara er niet bij was
Tuurlijk, maar Sara matchte toch veel meer met de mannen..quote:
Alleen is Arie grappiger dan Sara, en ook grappig dan Tijl.quote:Op vrijdag 26 december 2008 13:25 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar Sara matchte toch veel meer met de mannen..
Degene die het hardst lacht om de grappen van Sara, is Sara zelf helaas. Wel te begrijpen overigens, want 9 van de 10 keer zijn ze dan ook heel matigquote:Op vrijdag 26 december 2008 13:27 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Alleen is Arie grappiger dan Sara, en ook grappig dan Tijl.
De laatste vier (Tijl, Ruben, Ruben en Jeroen) waren mijns inziens ook het leukste.quote:Op vrijdag 26 december 2008 13:27 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Alleen is Arie grappiger dan Sara, en ook grappig dan Tijl.
Wie helemaal niet grappig zijn:
Jandino Asporaat
Ad-Just Bouwman
Martijn Oosterhuis (beetje)
Kristel Zweers
quote:Op zaterdag 27 december 2008 12:37 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
De laatste vier (TijlArie, Ruben, Ruben en Jeroen) waren mijns inziens ook het leukste.
Arie heeft iemand nodig naast zich (zoals bij arie en sylvester). Als arie alleen iets moest doen bij de lama (allerslechte allertijden ofzo) dan gaf hij vaak niet thuis en bleef hij staan en stapte hij niet naar voren.quote:Op zaterdag 27 december 2008 13:08 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Arie? Dat vond ik helemaal niets
Ik ookquote:
Kijken of ik er dan aan denkquote:Op donderdag 25 december 2008 22:50 schreef Specularium het volgende:
[..]
1 Januari wordt het herhaald.
Ik heb het toch maar online gekeken.quote:Op zaterdag 27 december 2008 15:24 schreef Trystar het volgende:
[..]
Ik ook![]()
[..]
Kijken of ik er dan aan denk
quote:Op donderdag 1 januari 2009 20:45 schreef northernlight81 het volgende:
Kunnen die gasten niet gewoon oppleuren of doorgaan ipv het hele jaar afscheid nemen. Alsof het iets heel groots is waar we afscheid van moeten nemen, maar het is slechts een programma dat met vlagen wel grappig was en niet heel lang op tv is geweest.
Het blijft maar aan de gang met die afscheidstour zeg.
Kunnen die gasten niet gewoon oppleuren of doorgaan ipv het hele jaar afscheid nemen. Alsof het iets heel groots is waar we afscheid van moeten nemen, maar het is slechts een programma dat met vlagen wel grappig was en niet heel lang op tv is geweest.
Hehe, blijft leuk om fok te lezen door dit soort reacties.quote:Kunnen die gasten niet gewoon oppleuren of doorgaan ipv het hele jaar afscheid nemen. Alsof het iets heel groots is waar we afscheid van moeten nemen, maar het is slechts een programma dat met vlagen wel grappig was en niet heel lang op tv is geweest.
klopt.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:48 schreef Gtaboy107 het volgende:
Dat is met Yolanthe, de allerslechtste allertijden als ik het goed heb.
Euh, alle?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:36 schreef Parvus het volgende:
Welke aflevering is ook alweer waar ze Partick Lodiers belachelijk maken?
jaaaa indd, die is echt geweldig,quote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:07 schreef patatmetfriet het volgende:
[..]
Euh, alle?
Ik vind die "foto's van kermissen/kennissen" echt geniaal.
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:07 schreef patatmetfriet het volgende:
[..]
Euh, alle?
Ik vind die "foto's van kermissen/kennissen" echt geniaal.
Jup die BLIJFT leuk!!quote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:25 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
![]()
geniaal inderaad!
Ikzelf vind ook de doventolk met guus meeuwis geweldig
Hans Klok?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:11 schreef kyra-94 het volgende:
[..]
jaaaa indd, die is echt geweldig,
met wie is dat te gast?
ben k ff vergeten
kan wel.quote:
Ad-Just Bouwman als gast.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:11 schreef kyra-94 het volgende:
[..]
jaaaa indd, die is echt geweldig,
met wie is dat te gast?
ben k ff vergeten
ojaaa! dat is waar ook!!quote:Op zaterdag 3 januari 2009 23:43 schreef The_Voice_Within het volgende:
[..]
Ad-Just Bouwman als gast.
komen je frustraties omdat jij niet gewonnen had bij de audities ofzo?quote:Op zondag 4 januari 2009 14:27 schreef Heathen. het volgende:
Goed dat dit programma gestopt is... eigenlijk net een seizoen te lang.
Je hoeft je eigen tekortkomingen niet op mij te projecteren. Het programma was op zich aardig maar al een slap aftreksel van het origineel. Als ze op het hoogtepunt hadden willen stoppen was vorig jaar een goed punt geweest. Dit jaar schoot het er toch veel bij in.quote:Op zondag 4 januari 2009 14:39 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
komen je frustraties omdat jij niet gewonnen had bij de audities ofzo?
hap hap.quote:Op zondag 4 januari 2009 15:19 schreef Heathen. het volgende:
[..]
Je hoeft je eigen tekortkomingen niet op mij te projecteren.
Ach nu je in de hoek wordt gezet ga je net doen alsof je het niet meende. Van iemand die dingetjes van de lamas als 'geniaal' bestempeld is het onwaarschijnlijk dat die posts plaatsen met een vooropgezet 'plan'quote:
in de hoek worden gezetquote:Op zondag 4 januari 2009 16:17 schreef Heathen. het volgende:
[..]
Ach nu je in de hoek wordt gezet ga je net doen alsof je het niet meende. Van iemand die dingetjes van de lamas als 'geniaal' bestempeld is het onwaarschijnlijk dat die posts plaatsen met een vooropgezet 'plan'
Het was een leuk programma als je zelf eens melig was, maar dat was het dan ook.
Waar zie jij de frustratie in mijn posts? Hooguit wat irritatie, maar dat komt door jouw dom gelul.quote:Op zondag 4 januari 2009 16:27 schreef RubenSosa het volgende:
Geef je les op de basisschool dat je zo'n frusti bent?
ja ik ook!quote:Op zondag 4 januari 2009 15:43 schreef -Trinity- het volgende:
Ik vond het laatste seizoen juist het leukst eigenlijk.
quote:Op zondag 4 januari 2009 15:43 schreef -Trinity- het volgende:
Ik vond het laatste seizoen juist het leukst eigenlijk.
En dat was dan slechts een uur ofzo, zo'n theatershow duurt minstens 2 uur. Moet je kijken hoe een prutshow je dan eigenlijk krijgt. Net als die dierenwinkel was gewoon totaal mislukt.quote:Op maandag 5 januari 2009 17:44 schreef NatteBever het volgende:
Dat afscheid was echt te dramatisch voor woorden..ik vond het een beetje lachwekkend worden stiekem, maar dat ligt dan ook in de lijn van het programma.
Verder zie ik binnen nu en 1,5 jaar wel een soortgelijk programma komen, wat tijd gegund moet worden om 'leuk' gevonden te worden. Vanaf nu wordt alles natuurlijk vergeleken met de Lama's..ben benieuwd!
de dierenwinkel vond ik niet echt mislukt eigelijk,.quote:Op maandag 5 januari 2009 18:30 schreef northernlight81 het volgende:
[..]
En dat was dan slechts een uur ofzo, zo'n theatershow duurt minstens 2 uur. Moet je kijken hoe een prutshow je dan eigenlijk krijgt. Net als die dierenwinkel was gewoon totaal mislukt.
En dat is op zich niet erg, want ik zou het niet beter kunnen. Maar op tv knip je dat dan gewoon weg.
quote:
Eens. Hij probeert nu huisvrouwenautootjes aan de man te brengen...quote:Op zondag 2 augustus 2009 14:56 schreef patatmetfriet het volgende:
Ik wil even van de gelegenheid gebruik maken om te zeggen dat Ruben Nicolai errrg diep gezonken is met zijn autoreclames. God, wat een sneuheid.
Ja, maar jij ziet niet alles even helder.quote:Op maandag 3 augustus 2009 22:54 schreef MissNicolai het volgende:
Nou. Ik vind de reclames anders wel grappig.. ghehe
/carequote:Op zondag 2 augustus 2009 14:56 schreef patatmetfriet het volgende:
Ik wil even van de gelegenheid gebruik maken om te zeggen dat Ruben Nicolai errrg diep gezonken is met zijn autoreclames. God, wat een sneuheid.
Oh? En dat zeg jij?quote:Op maandag 3 augustus 2009 22:55 schreef IQM het volgende:
[..]
Ja, maar jij ziet niet alles even helder.
Over twintig jaar denk je er net zo over als ik.quote:Op maandag 3 augustus 2009 22:57 schreef MissNicolai het volgende:
[..]
Oh? En dat zeg jij?
Zoiets heet een mening
Wie weetquote:Op maandag 3 augustus 2009 23:01 schreef IQM het volgende:
[..]
Over twintig jaar denk je er net zo over als ik.
Ik ook.quote:
haha jaa die is ook zo leukquote:
nieuwe OP, credits voor Nystiqquote:Op donderdag 29 juli 2010 16:50 schreef Nystiq het volgende:
Ze zijn al een tijdje niet meer op televisie, maar sinds kort wel weer op volle kracht op internet.
Op lamazien.bnn.nl kun je alle spelletjes, elke gast, kortom alle Lama clips nog eens rustig checken. En nog eens. En nog eens. Veel plezier!
Ja! "Ik wil graag zien" met Cecile Sinclair:quote:Op woensdag 31 maart 2010 17:01 schreef loeders het volgende:
Ik zoek een fragment van de Lama's maar ik kan hem niet vinden.
Het fragment komt erop neer dat ze Engelse liedjes in het Nederlands beginnen te zingen.
Zoals Tijl:
I have to discuss this with my moter ; (even aan mijn moeder vragen)
Help !
Die is echt goedquote:Op donderdag 29 juli 2010 18:58 schreef Rebbedebje het volgende:
[..]
Ja! "Ik wil graag zien" met Cecile Sinclair:
http://www.bnn.nl/page/la(...)539bd8fbc7ad3c534906
beter laat dan niet
Nee Jeroen is er pas later bijgekomen. Eerst was het met Sara Kroos nog en die andere kerel met dat lange haar...quote:Op maandag 3 juni 2013 19:39 schreef Evertjan het volgende:
is degene die ze nu uitzenden ook de 1e Lama uitzending ooit?
Daarvoor zat er volgens mij nog een andere vrouw, kan even niet op haar naam komen.quote:Op maandag 3 juni 2013 19:50 schreef alors het volgende:
[..]
Nee Jeroen is er pas later bijgekomen. Eerst was het met Sara Kroos nog en die andere kerel met dat lange haar...
volgens mij bedoel je kristel zweers. Die is overigens net zo niet grappig als Saraquote:Op maandag 3 juni 2013 19:50 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Daarvoor zat er volgens mij nog een andere vrouw, kan even niet op haar naam komen.
Deze ja http://nl.wikipedia.org/wiki/Kristel_Zweersquote:Op maandag 3 juni 2013 19:50 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Daarvoor zat er volgens mij nog een andere vrouw, kan even niet op haar naam komen.
Die idd.quote:Op maandag 3 juni 2013 19:52 schreef Bastiefcg het volgende:
[..]
volgens mij bedoel je kristel zweers. Die is overigens net zo niet grappig als Sara
Mooi dat je mij herinertquote:
Ik vond Tijl altijd wel leukquote:Op woensdag 19 juni 2013 19:47 schreef donald_dick het volgende:
zo in retroperspectief snap ik niet waarom thijl het zo ver geschopt heeft
ik vind Ruben N meer subtieler, en Jeroen gevatter. Tijl is gewoon botquote:
inkoppertjequote:
Die werd inderdaad hard aangepakt, en tijl vond het wel geilquote:
Jup, maar beter balken dan dat ze het oprekkenquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |