quote:
Patrick Lodiers
Naam: Patrick Lodiers.
Geboren: 25 oktober 1971
Ken je van: programma’s als Patrick in Uruzgan, Patrick: Ramptoerist, maar hé je plaatselijke buurtkroeg zou ook goed kunnen.
Niet geschikt voor: inwendig gebruik.
Grootste misvatting: ‘Hij is een geïnfiltreerde Belg.’
Favoriete huisdier: Bier.
Wil nog per se: alle wereldproblemen oplossen. Als het kan binnen een jaar.
quote:
Naam: Ruben Nicolai.
Geboren: 8 mei 1975
Ken je als: de cabaretier die niet alleen lekker leuk maar ook leuk lekker is om naar te kijken. En als dat Integere Type dat samen met cabaretcollega Nathan zijn podiumontmaagding beleefde in een winkel van een paar vierkante meter.
Niet geschikt voor: hysterische chickies.
Grootste misvatting: ‘Hij scoort alleen bij hysterische chickies’.
Favoriete huisdier: Geen tijd voor.
Wil nog per se: op nummer één komen met zijn levenslied van de koe en de stier ‘Nooit meer la Vache qui rit’.
quote:
Bijnaam: Rubuubsky vonduu Meroary.
Leeftijd: 18 +.
Ken je van: NU EVEN NIET!
Niet geschikt voor: reclame voor de kapper.
Vreemdste gewoonte: Ik vang graag mijn onderbroek op mijn hoofd als ik `m uit trap.
Geheime lamawapen: Ik heb altijd een oortje in en sta in verbinding met een keur aan grappenmakers.
Is allergisch voor: Pepperspray.
quote:
Naam: Jeroen van Koningsbrugge.
Geboren: 3 september 1973
Ken je als: de overenthousiaste autodealer in de Citroencommercials en van televisieseries als Nieuw Dier Draadstaal, Tussen De Oren en Ik Hou Van Holland.
Niet geschikt voor: Renault-reclames maken
Hobby's: lachende mensen laten huilen (van het lachen).
Heeft een hekel aan: mensen zonder humor.
Wil nog per se: een CD maken met Dennis van de Ven en een hoofdrol in een film.
quote:
Vraag door Tijl: Je hebt een sterke persoonlijkheid, waarom denk je?
Antwoord door Tijl: Goeie vraag; regelmatig en gezond eten. Vlak bovendien een vloer van kurk niet uit.
Vraag door Tijl: Heb jij grote voorbeelden?
Antwoord door Tijl: (denkt na) Nee, ik heb wel kleine voorbeelden zoals Danny deVito en Bart de Graaff.
Vraag door Tijl: Kun jij tegen kritiek?
Antwoord door Tijl: (trekt wit weg, staat op uit stoel en staart met handen in de zakken uit het raam) Volgende vraag...
Vraag door Tijl: Zijn er dingen die je nog graag zou willen doen?
Antwoord door Tijl: Ik zou graag nog eens naar het toilet willen.
Vraag door Tijl: Vind jij het raar?
Antwoord door Tijl: Ja.
Vraag door Tijl: Ontzettend bedankt voor dit interview en heel veel succes.
Antwoord door Tijl: Dank je, niet nodig.
OP van Nystiq uit De Lama'squote:Ze zijn al een tijdje niet meer op televisie, maar sinds kort wel weer op volle kracht op internet.
Op lamazien.bnn.nl kun je alle spelletjes, elke gast, kortom alle Lama clips nog eens rustig checken. En nog eens. En nog eens. Veel plezier!
Jawel, vorige week was volgens opname de laatste, maar blijkbaar was deze leuker ofzo. Vorige week was Danny de Munk er, deze keer is er Heleen van Royenquote:Op vrijdag 7 november 2008 21:16 schreef Harajuku. het volgende:
Er was al 2 weken geen nieuwe op tvopjepc, is er 2 weken neits geweest of wat?
Daar is de laatste die Goedelelele liekens oidquote:Op vrijdag 7 november 2008 21:17 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Jawel, vorige week was volgens opname de laatste, maar blijkbaar was deze leuker ofzo. Vorige week was Danny de Munk er, deze keer is er Heleen van Royen![]()
![]()
![]()
![]()
Want daar worden De Lama's geinterviewd door Ivo de Niehequote:Op vrijdag 7 november 2008 21:18 schreef Broekpaling het volgende:
Als de afl afgelopen is zappen naar NED1!
Wat een humor he..quote:Op vrijdag 7 november 2008 21:19 schreef Broekpaling het volgende:
Als het goed is zal alles worden gesloopt?
Iddquote:Op vrijdag 7 november 2008 21:47 schreef Broekpaling het volgende:
Hij pakt 'm ook echt vol op de bek.![]()
Bende? Ze zijn gewoon lekker gewoon gebleven!quote:
Ik wou dat ik toen ff Heleen was geweest.quote:Op vrijdag 7 november 2008 21:52 schreef Barca het volgende:
Kom op Ruben, actie! Ja, zo gaat 'ie goed!
Dat zag er lekker uit!
Tuurlijk ... en ze lag er zo lekker bij!quote:Op vrijdag 7 november 2008 21:54 schreef Toon_Tetten het volgende:
zozo, volgens mij was dat een echte tongzoen
Ik wou dat ik die Ruben Nicolai was!quote:Op vrijdag 7 november 2008 21:55 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik wou dat ik toen ff Heleen was geweest.Met skippen van die daarvoor natuurlijk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |