Straks kansloos zuipen in de kroegquote:Op vrijdag 7 november 2008 18:53 schreef Silentalarm het volgende:
Gaat iemand nog iets doen zo op de vrijdagavond?
Geen ideequote:
quote:Op vrijdag 7 november 2008 18:56 schreef afcajos het volgende:
[..]
Straks kansloos zuipen in de kroeg
quote:
Hoi.quote:
Klinkt een beetje hetzelfde als mijn avond dus zegmaar.quote:Op vrijdag 7 november 2008 18:56 schreef afcajos het volgende:
[..]
Straks kansloos zuipen in de kroeg
Oké. Hoi. Heb je een zusje met dikke tetten?quote:Op vrijdag 7 november 2008 18:58 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Hoi.
Ik ben een een nieuwe usert. Ik zag het zoals Jordeeeh al zei in het kasten topic, en sindsdien ben ik hier om me kankerkansloos te bewijzen.
Oh, tyft dan gelijk maar weer op. Degene die het kaste topic maakt zit hier nooit. Ga ergens anders vervelenquote:Op vrijdag 7 november 2008 18:58 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Hoi.
Ik ben een een nieuwe usert. Ik zag het zoals Jordeeeh al zei in het kasten topic, en sindsdien ben ik hier om me kankerkansloos te bewijzen.
ja.quote:Op vrijdag 7 november 2008 19:00 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Oké. Hoi. Heb je een zusje met dikke tetten?
En als ik hier niet via het kasten topic gekomen had, had ik mogen blijven?quote:Op vrijdag 7 november 2008 19:00 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Oh, tyft dan gelijk maar weer op. Degene die het kaste topic maakt zit hier nooit. Ga ergens anders vervelen
Nuff Said jordeeeh, opkankeren met die ONZ-ers.quote:Op vrijdag 7 november 2008 19:00 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Oh, tyft dan gelijk maar weer op. Degene die het kaste topic maakt zit hier nooit. Ga ergens anders vervelen
Pics ofquote:
Dat.quote:Op vrijdag 7 november 2008 19:00 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Misschien. Ligt eraan of je wat toevoegtquote:Op vrijdag 7 november 2008 19:02 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
En als ik hier niet via het kasten topic gekomen had, had ik mogen blijven?
En wanneer voeg je dan zoal iets toe?quote:Op vrijdag 7 november 2008 19:03 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Misschien. Ligt eraan of je wat toevoegt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |