dat zegt heel wat over mij...quote:Op vrijdag 7 november 2008 15:22 schreef Slarioux het volgende:
Iets met veel ... puntjes en knipoogjes... dan maakt het niet uit wat je zegt.
Dat ken ik. Al mijn nichtjes zijn nu ineens ontzettend knap. Echt heel verrassend op verjaardagen enzo.quote:Op vrijdag 7 november 2008 17:20 schreef HostiMeister het volgende:
over het fipo plaatje, sindskort heb ik een hyves, en ineens voegde mijn 14 jaar oude nichtje me toe, had ze ook ineens tietenen ze had niet echt het fasoen om ze op te bergen
Herkenbaar, Hosti. Mijn nichtjes zij in m'n beleving nog 12 en plat, maar in werkelijk allemaal 16 of ouder, inclusief tetten.quote:Op vrijdag 7 november 2008 17:20 schreef HostiMeister het volgende:
over het fipo plaatje, sindskort heb ik een hyves, en ineens voegde mijn 14 jaar oude nichtje me toe, had ze ook ineens tietenen ze had niet echt het fasoen om ze op te bergen
KB = door regering + koningin. Dus dat zullen ze dan wel met het kabinet gehosselt hebben.quote:Op vrijdag 7 november 2008 18:00 schreef PietjePuk007 het volgende:
Hey Yash, jij doet internationaal recht he. De provincies gaan op eigen houtje geld proberen te innen bij ijsland, nu heeft de minister van Financien (Bos) dit geblokt met een "koninklijk besluit". Waarom heet dit zo als de minister 't kan? Nu gaan de provincies weer naar de bestuursrechter, wat is dat dan voor (hogere?) macht
. Is Bos dan weer gebonden aan die uitspraak?
quote:Op vrijdag 7 november 2008 18:24 schreef Yashaaaaa het volgende:
KB = door regering + koningin. Dus dat zullen ze dan wel met het kabinet gehosselt hebben.
En Ja Bos is gebonden aan de uitspraak van de bestuursrechter. En bestuursrechter is er gewoon om te kijken of het besluit wel rechtmatig is
Ik heb hem dus vandaag afgerond. Cijfer gaat nog volgen, maar verwacht niet dat het rare dingen op gaat leverenquote:Op vrijdag 7 november 2008 16:47 schreef PietjePuk007 het volgende:
Wat doe je ook alweer swine? Waar ging je thesis over? Cijfer
?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |