MUZ?quote:Op vrijdag 7 november 2008 17:35 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Mag hier altijd
Viel me alleen op dat syntus en NS al 2 topics lang een gespreksonderwerp zijn
Als we echt gaan verhuizen moet het laatste topic naar MUZ
Sorry, was ff lasagne etenquote:Op vrijdag 7 november 2008 17:11 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Alweer dood.. iedereen onderweg ofzo
Wehehhe ohw nou.. je krijgt wel koffie ofzoquote:
Jaquote:Op vrijdag 7 november 2008 17:35 schreef MPG het volgende:
[..]
Woon jij nog in een studentenhuis?
Verder, veel plezier met studentes keuren, ouwe snoepert.
Mijnusse staat in de ovenquote:
Ja, noem het maar zoquote:Op vrijdag 7 november 2008 17:38 schreef Fha het volgende:
Wehehhe ohw nou.. je krijgt wel koffie ofzo
Blub blub blubblub blubquote:Op vrijdag 7 november 2008 17:37 schreef MPG het volgende:
[..]
MUZ?
JIJ bent de schuldige dat ik nu dat liedje van Henkie in mijn kop heb![]()
.
Over die goudvis met zwemdiploma A .
quote:
Zing jij nooit als je zwemles geeft? Deed ik nml constantquote:Op vrijdag 7 november 2008 17:40 schreef MPG het volgende:
Voor straf nog meer "hoogstandjes" van Henkie:
Niet bij de groepen A t/m C .quote:Op vrijdag 7 november 2008 17:41 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Zing jij nooit als je zwemles geeft? Deed ik nml constant
Ik zorg wel dat mijn vriend er dan ook isquote:Op vrijdag 7 november 2008 17:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, noem het maar zo
Heet, nat, bruin, ik begrijp
Je biedt Fles een trio aanquote:Op vrijdag 7 november 2008 17:42 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik zorg wel dat mijn vriend er dan ook isjij bent eng joh
quote:Op vrijdag 7 november 2008 17:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, noem het maar zo
Heet, nat, bruin, ik begrijp
Neeheej!! Dan kan hij met messen gooien vanuit de keukenquote:
Ik ook niet maar zing wel altijd, bij alle lessen. Ik zong zelfs als ik wedstrijdtraining gafquote:Op vrijdag 7 november 2008 17:42 schreef MPG het volgende:
[..]
Niet bij de groepen A t/m C .
In het instructiebad wel, maar niet elke les. Ben net zo'n zangtalent.
Ja zeker.quote:
quote:Op vrijdag 7 november 2008 17:47 schreef dndiek het volgende:
[..]
Ja zeker.
Tijd om mijn spullen bij elkaar te zoeken en naar de sporthal te gaan
quote:Op vrijdag 7 november 2008 17:32 schreef KapiteinGasthof het volgende:
KLB komt naar je toe dit topic!
Dat is ook flauw ja!!quote:Op vrijdag 7 november 2008 17:50 schreef es70 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Een moeder die maar blijft vragen naar een ontwerp voor een tattoo die ik eigenlijk voor mezelf gereserveerd had.
Bovendien had ik geen inspiratie voor de toevoeging die ze erbij wilde. Maar die heb ik zojuist onder de douche gekregen.
Nu maar 's kijken of het ook lukt zoals ik wil, kon nog wel een probleem worden vrees ik.
Dit is niet nieuw, dit is Flesquote:Op vrijdag 7 november 2008 17:44 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]ben ik in een goede periode de KSC binnengekomen en heb je last van terugval of is dit nieuw?
Ze wil mijn plaatje pikkenquote:Op vrijdag 7 november 2008 17:51 schreef Fha het volgende:
[..]
Dat is ook flauw ja!!
Ik ben ook al maanden bezig met het ontwerp bedenken voor mn tattoo, maar het wil maar niet lukken
Mjah echt gemeen van drquote:Op vrijdag 7 november 2008 17:55 schreef es70 het volgende:
[..]
Ze wil mijn plaatje pikken.
Ik kan beter iets voor haar ontwerpen dan de kneus die 'r laatste tattoo heeft gezet, die is lelijk.
Mijn uiteindelijke ontwerp was in een avondje klaar, allemaal een kwestie van inspiratie.
Wil je wel begrepen worden door mij, that's the questionquote:
Wat wil je danquote:Op vrijdag 7 november 2008 17:57 schreef Fha het volgende:
[..]
Mjah echt gemeen van dr
mjah ik maak het mezelf gewoon weer te moeilijk hahaha
de initialen van mn ouders op mn enkel. bij mama moet er dan iets van een plantachtig iets "uitgroeien" maar bij mn pa weet ik het niet zo goed want die relatie ligt heeeeul veeeeeul gecompliceerder.quote:
Die van je mams klinkt idd wel als 'te doen', maar de tweede klinkt idd lastiger...quote:Op vrijdag 7 november 2008 18:01 schreef Fha het volgende:
[..]
de initialen van mn ouders op mn enkel. bij mama moet er dan iets van een plantachtig iets "uitgroeien" maar bij mn pa weet ik het niet zo goed want die relatie ligt heeeeul veeeeeul gecompliceerder.
Oh hijs moooiquote:Op vrijdag 7 november 2008 18:04 schreef es70 het volgende:
[..]
Die van je mams klinkt idd wel als 'te doen', maar de tweede klinkt idd lastiger...
De mijne.
[ afbeelding ]
echt hehquote:
weird story....quote:
out of respect for our wifesquote:
die gasten van die site en de deelnemers moeten met hun aars gepaald worden door Bubba. En dan natuurlijk foto's , "clearly stating his face".quote:
Pat's hele rug staat vol met 1 tattoo (chinese dierenriemtekens van de kinderen) en ik hoorde 'm nu over 'iets' nieuwsquote:Op vrijdag 7 november 2008 18:06 schreef Fha het volgende:
[..]
Oh hijs moooi![]()
mijn vriend heeft een aantal tribals (op zn armen, zn borst en zn buik) en een tijger (arm) en een hele kleine adelaar (dat was de eerste.. die past er nu echt niet meer bij maar oke) en twee indianen op zn rug
Als phil dat zometeen voorstelt dan is hij echt een uuh.. baasquote:Op vrijdag 7 november 2008 18:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
die gasten van die site en de deelnemers moeten met hun aars gepaald worden door Bubba. En dan natuurlijk foto's , "clearly stating his face".
Ik vrees dat hij wat subtieler dan ik is....quote:Op vrijdag 7 november 2008 18:16 schreef Fha het volgende:
[..]
Als phil dat zometeen voorstelt dan is hij echt een uuh.. baas
Zie hier, je nieuwe carierre!! mijn stem heb je.quote:Op vrijdag 7 november 2008 18:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik vrees dat hij wat subtieler dan ik is....
Krabben met het vorkje?quote:
liefde hehquote:Op vrijdag 7 november 2008 18:23 schreef Pheno het volgende:
En dan die kerel weer in huis nemen: voor de kinderen.
OMG, hoe groot is die plank voor d'r kop?
Altijd goed.quote:
Ze vindt het stiekem gewoon lekker.quote:
Ik denk het wel. Voel je je begluurd?quote:Op vrijdag 7 november 2008 18:29 schreef Fha het volgende:
Hebben huurbazen in nederland eigenlijk sleutels van hun te verhuren woningen?
Meestal wel. En camera's in douche , slaapkamer en toilet.quote:Op vrijdag 7 november 2008 18:29 schreef Fha het volgende:
Hebben huurbazen in nederland eigenlijk sleutels van hun te verhuren woningen?
Ik wel iig.quote:Op vrijdag 7 november 2008 18:30 schreef MPG het volgende:
[..]
Meestal wel. En camera's in douche , slaapkamer en toilet.
Nee maar dan weet ik dat ik vanaf nu altijd mijn leukere setjes aan doequote:Op vrijdag 7 november 2008 18:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik denk het wel. Voel je je begluurd?
*zet camera weer aan.quote:Op vrijdag 7 november 2008 18:31 schreef Fha het volgende:
[..]
Nee maar dan weet ik dat ik vanaf nu altijd mijn leukere setjes aan doe
*Opent streamquote:
Joran is viessssssssssssssssssss.quote:
*proest ijs uit over laptopquote:
Doet ie het nog?quote:
Ik mag hier met mn handen etenquote:
Ja ik kon met mn tong goed tussen de toetsen likken welquote:
Wat een luxequote:Op vrijdag 7 november 2008 18:38 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik mag hier met mn handen eten
*camera inzoomtquote:Op vrijdag 7 november 2008 18:39 schreef Fha het volgende:
[..]
Ja ik kon met mn tong goed tussen de toetsen likken wel
Ik zag hetquote:Op vrijdag 7 november 2008 18:39 schreef Fha het volgende:
[..]
Ja ik kon met mn tong goed tussen de toetsen likken wel
Heb je het opgeslagen? want ph was net te laat geloof ikquote:
Voor de zoom wel ja.quote:Op vrijdag 7 november 2008 18:48 schreef Fha het volgende:
[..]
Heb je het opgeslagen? want ph was net te laat geloof ik
Als het goed is welquote:Op vrijdag 7 november 2008 18:48 schreef Fha het volgende:
[..]
Heb je het opgeslagen? want ph was net te laat geloof ik
Ik heb dus al drie keer over geslagenquote:Op vrijdag 7 november 2008 19:55 schreef DaMart het volgende:
Ja, had een van de twee keer overgeslagen deze week.
Nu meteen maar even mijn maag weer vullen met boerenkool.
Er zit geen Twix in de kool hoor!quote:Op vrijdag 7 november 2008 19:58 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik heb dus al drie keer over geslagenik voel me echt slecht!
Eet smakelijkBoerenkool
Ik lust ook heul geen twixquote:Op vrijdag 7 november 2008 19:59 schreef DaMart het volgende:
[..]
Er zit geen Twix in de kool hoor!
Maar het is alweer op.
Ik probeer 2 keer per week te sporten, maar maandag en dinsdag waren te druk, dus kwam er gewoon niet aan toe.
en helpt het?quote:
Grotere kleren kopen dusquote:Op vrijdag 7 november 2008 20:02 schreef BrandX het volgende:
over sporten gesproken... ik ga maandag ook maar eens beginnenheb een maand nauwelijks wat gedaan. En dat merk ik aan de kleren
Of geen kleren meer aan doen.quote:Op vrijdag 7 november 2008 20:08 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Grotere kleren kopen dus
Ik deed vanochtend hetzelfdequote:
Is het al zo erg met de klimaats verandering?quote:
quote:Op vrijdag 7 november 2008 20:08 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Grotere kleren kopen dus
Geen idee..quote:Op vrijdag 7 november 2008 20:16 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Is het al zo erg met de klimaats verandering?
quote:Op vrijdag 7 november 2008 20:18 schreef BrandX het volgende:
ik ga stargate kijken, weet niet zo goed wat anders te doen
quote:
Jij liever dan ik...quote:Op vrijdag 7 november 2008 20:22 schreef Sjowhan het volgende:
Ik ga straks klussen trouwens. Schuren, schoonmaken etc
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |