Die kende ik nog nietquote:Op donderdag 1 januari 2009 04:03 schreef Dethroned het volgende:
[..]
Ik lees em altijd via onemanga, tegelijk meestal met bleech.
lees jij de manga op youtubequote:Op woensdag 31 december 2008 23:35 schreef wc-eend het volgende:
[..]
430 is al een aantal dagen uit.. ik heb hem afgelopen weekend al gelezen..
Oh, nou het is echt een hele goede met heeeel veel andere manga's.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's no use crying over spilt milk... Unless that was Jack Bauer's milk. Oh you are so screwed.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.de beste paginaI killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
Let us leave, no trace of tears upon our dead faces
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik kijk altijd op forums.narutofan.com voor de manga chapters. Bij het subforum 'Naruto translations' staan er vaak erg snelle scanslations en gewoon vertalingen op. Die geven dan een linkje en vaak staat onemanga erbij, ja.![]()
quote:Op donderdag 1 januari 2009 20:19 schreef -Strawberry- het volgende:Behoorlijk druk en actief forum ...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik kijk altijd op forums.narutofan.com voor de manga chapters. Bij het subforum 'Naruto translations' staan er vaak erg snelle scanslations en gewoon vertalingen op. Die geven dan een linkje en vaak staat onemanga erbij, ja.
It's no use crying over spilt milk... Unless that was Jack Bauer's milk. Oh you are so screwed.
Ik denk niet dat er deze week een episode gepland stond(?)quote:
Heb jij ergens een planning dan ?quote:Op zondag 4 januari 2009 18:06 schreef wdn het volgende:
[..]
Ik denk niet dat er deze week een episode gepland stond(?)
http://naruto.viz.com/ zie de aankonding op de voorpaginaquote:Op maandag 5 januari 2009 04:28 schreef Dethroned het volgende:
[..]
Heb jij ergens een planning dan ?
Trouwens, de site die ik gebruik had em wel op 1 januari staan
Waar ik benieuwd naar ben, is ofdat dat releases zijn met ondertiteling of engelse sync.quote:Op maandag 5 januari 2009 06:55 schreef wdn het volgende:
[..]
http://naruto.viz.com/ zie de aankonding op de voorpagina15.1.
Huh ?quote:
Hangt ervan af hoeveel afleveringen je niet gekeken hebt. En nu gaan ze afwijken van de manga, dus tja...quote:Op dinsdag 6 januari 2009 18:50 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik ga ook weer kijken.Sasuke
Maar...ik mis neem ik aan niets bijzonders als ik de vorige afleveringen niet heb gezien?
Ik lees de manga wel dus.
Dude, ff lezen ofzoquote:
Dat hele gebeuren met Asuma heb ik niet gezien.quote:Op woensdag 7 januari 2009 02:07 schreef Dethroned het volgende:
[..]
Hangt ervan af hoeveel afleveringen je niet gekeken hebt. En nu gaan ze afwijken van de manga, dus tja...
Eerst is er de gaara arc, daarna de sasuke en sai arc daarna komt de sora/fire temple arc en daarna de hidan/kakuzu arc. deze loopt nu over in de huidige arc, welke een filler word. Ik denk dat je in de war bent met wat er in de manga gebeurt.quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:57 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat hele gebeuren met Asuma heb ik niet gezien.
Volgensmij heb ik sinds de Sasuke resque arc twee (die na Gaara) niet meer gekeken.
Maar fillers zijn toch niet belangrijk voor het verhaal.Die gelden niet.
En nu komt straks een toffe arc.![]()
Ik ben niet in de war?quote:Op woensdag 7 januari 2009 17:20 schreef Dethroned het volgende:
[..]
Eerst is er de gaara arc, daarna de sasuke en sai arc daarna komt de sora/fire temple arc en daarna de hidan/kakuzu arc. deze loopt nu over in de huidige arc, welke een filler word. Ik denk dat je in de war bent met wat er in de manga gebeurt.
de huidige (filler) arc heet kennelijk de Three Tails Filler arc.
Persoonlijk snap ik niet waarom mensen niet naar de fillers kijken. Het heeft geen invloed op de manga, maar er wordt her en der toch dieper of anders of extra op zaken ingegaan. daarnaast heeft het soms ook nog wat humor. Neem aan dat die mensen dan ook niet de films kijken.... die hebben al helemaal niks met de manga.
De hidan/kakuzu arc zou ik wel kijken. er zijn twee epi's die je kan overslaan wat betreft het overlijden van Asuma. Maar ik raad je zoieso aan om ff Futon: Rasen Shuriken mee te maken. Was echt heel tof.quote:Op woensdag 7 januari 2009 18:01 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik ben niet in de war?
Ik weet dat er fillers met Sora zijn geweest, en dat is dan ook het enige. Voor de rest heb ik alles in de manga gelezen, dus hoef ik die afleveringen met Asuma niet persé te kijken. Hoewel ik hoor dat ze goed zijn...dus misschien verander ik nog van gedachten. De Gaara arc viel mij in elk geval erg tegen.
En ik kijk niet naar de fillers én omdat er dan niet veel boeiends gebeurd voor het verhaal en aangezien die meestal niet van geweldige kwaliteit zijn. Misschien dat het nu anders is, maar dat zijn mijn ervaringen met één jaar lang fillers (als het niet meer was).
Films kijk ik opzich wel. Die zijn gewoon mooi. En na de fillers van nu komt er een toffe arc.![]()
quote:Op donderdag 8 januari 2009 19:34 schreef OnbeschrevenBlad het volgende:
Vandaag komt 431 uit![]()
Alleen dat wachten >_<
quote:First off a friendly reminder that Weekly Shounen Jump is taking another break. It should be back next week but for now that mean there will be no Naruto, Bleach, One Piece, Eyeshield, Reborn, etc. That is officially anyhow, so we'll be on the look out again for possible early releases but they are definitely not expected to be coming out
quote:Op donderdag 8 januari 2009 19:34 schreef OnbeschrevenBlad het volgende:
Vandaag komt 431 uit![]()
Alleen dat wachten >_<
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:39 schreef OnbeschrevenBlad het volgende:
Jammer >_<, gelukkig is Ippo terug.
Ps. Net de laatste Anime gecheckt voor de manga lezersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Net de anime gekeken. Vond het wel een aardige. Je ziet al wel wat terug van opmerkingen die nog moeten gebeuren. Geinig afsluitnummer. Beetje gare dans uitvoeren. En tot dusver ook nog niet echt een combi van wind en water.It's no use crying over spilt milk... Unless that was Jack Bauer's milk. Oh you are so screwed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |