abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_64550998
quote:
Op donderdag 1 januari 2009 04:03 schreef Dethroned het volgende:

[..]

Ik lees em altijd via onemanga, tegelijk meestal met bleech.
Die kende ik nog niet
  donderdag 1 januari 2009 @ 15:35:08 #182
189430 Anonymousz
Bedankt Voor Het Nieuwtje Hans
pi_64555623
quote:
Op woensdag 31 december 2008 23:35 schreef wc-eend het volgende:

[..]

430 is al een aantal dagen uit.. ik heb hem afgelopen weekend al gelezen..
lees jij de manga op youtube ?
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
pi_64557758
quote:
Op donderdag 1 januari 2009 10:24 schreef wc-eend het volgende:

[..]

Die kende ik nog niet
Oh, nou het is echt een hele goede met heeeel veel andere manga's.
En beter is, dat je geen lid hoeft te zijn of te betalen. Belachelijk dat sommige andere prutsers wel om geld gaan zeuren terwijl het niet eens hun werk is.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
It's no use crying over spilt milk... Unless that was Jack Bauer's milk. Oh you are so screwed.
pi_64560218
Mangashare is ook een erg fijne site, daar staan er erg veel op van verschillende groepen en talen.
Waardoor je de snelste en daarna de beste scanlation kan lezen.

Ik vond van de manga deze week deze
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
de beste pagina
I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
Let us leave, no trace of tears upon our dead faces
pi_64562903
SPOILER
Ik kijk altijd op forums.narutofan.com voor de manga chapters. Bij het subforum 'Naruto translations' staan er vaak erg snelle scanslations en gewoon vertalingen op. Die geven dan een linkje en vaak staat onemanga erbij, ja.
pi_64573812
quote:
Op donderdag 1 januari 2009 20:19 schreef -Strawberry- het volgende:
SPOILER
Ik kijk altijd op forums.narutofan.com voor de manga chapters. Bij het subforum 'Naruto translations' staan er vaak erg snelle scanslations en gewoon vertalingen op. Die geven dan een linkje en vaak staat onemanga erbij, ja.
Behoorlijk druk en actief forum ...
It's no use crying over spilt milk... Unless that was Jack Bauer's milk. Oh you are so screwed.
pi_64654163
Geen nieuwe episode
  zondag 4 januari 2009 @ 18:06:56 #188
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_64654740
quote:
Op zondag 4 januari 2009 17:52 schreef Cahir het volgende:
Geen nieuwe episode
Ik denk niet dat er deze week een episode gepland stond(?)
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
pi_64674818
quote:
Op zondag 4 januari 2009 18:06 schreef wdn het volgende:

[..]

Ik denk niet dat er deze week een episode gepland stond(?)
Heb jij ergens een planning dan ?

Trouwens, de site die ik gebruik had em wel op 1 januari staan
  maandag 5 januari 2009 @ 06:55:46 #190
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_64675209
quote:
Op maandag 5 januari 2009 04:28 schreef Dethroned het volgende:

[..]

Heb jij ergens een planning dan ?

Trouwens, de site die ik gebruik had em wel op 1 januari staan
http://naruto.viz.com/ zie de aankonding op de voorpagina 15.1.
pi_64695554
quote:
Op maandag 5 januari 2009 06:55 schreef wdn het volgende:

[..]

http://naruto.viz.com/ zie de aankonding op de voorpagina 15.1.
Waar ik benieuwd naar ben, is ofdat dat releases zijn met ondertiteling of engelse sync.
De raw komt in ieder geval komende week uit.
pi_64701606
Ik ben benieuwd of dattebayo echt stopt..
pi_64701683
en dat viz is kut.. kan niks bekijken hier in mij regio
pi_64703087
Er is vast wel een site te vinden waardoor dat wel kan, en denk dat er ook wel snel een rip op internet zal verschijnen. Ik ben alleen ook benieuwd of ze gaan subben of dubben. Dat laatste zou erg jammer zijn en dan moet ik alsnog wachten op goede subbers of nieuwe speedsubbers.
I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
  maandag 5 januari 2009 @ 20:48:46 #195
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_64703272
dub is wat er rondgaat op het web...
pi_64719577
quote:
Op maandag 5 januari 2009 20:48 schreef wdn het volgende:
dub is wat er rondgaat op het web...
Huh ?
Het zal toch minder moeite kosten om te subben ?
Alleen fillers komen niet voor in de manga, anders hebben ze eigenlijk al een sub.
pi_64734720
91 hoort er al te zijn volgens de planning?
pi_64739171
Ik ga ook weer kijken. Sasuke

Maar...ik mis neem ik aan niets bijzonders als ik de vorige afleveringen niet heb gezien?
Ik lees de manga wel dus.
pi_64740365
Na de fillers waren de afleveringen absoluut niet slecht.
Ik zou sowiezo de manga blijven lezen zeker op dit moment.
pi_64746546
Is 91 er al wel of niet?
Capoeira is like fire...some people can hold on to it and encompass it and it will be a part of their life...and some people, they touch it and get too hot and they drop it.
pi_64756507
quote:
Op dinsdag 6 januari 2009 18:50 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik ga ook weer kijken. Sasuke

Maar...ik mis neem ik aan niets bijzonders als ik de vorige afleveringen niet heb gezien?
Ik lees de manga wel dus.
Hangt ervan af hoeveel afleveringen je niet gekeken hebt. En nu gaan ze afwijken van de manga, dus tja...
quote:
Op dinsdag 6 januari 2009 21:23 schreef GrupoBalanca het volgende:
Is 91 er al wel of niet?
Dude, ff lezen ofzo
91 wordt donderdag in Japan uitgezonden en de vraag is nog of de sub vrijdag uitkomt. Waarschijnlijk wel en voor de week daarop wordt het even afwachten.
pi_64773785
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 02:07 schreef Dethroned het volgende:

[..]

Hangt ervan af hoeveel afleveringen je niet gekeken hebt. En nu gaan ze afwijken van de manga, dus tja...
Dat hele gebeuren met Asuma heb ik niet gezien.
Volgensmij heb ik sinds de Sasuke resque arc twee (die na Gaara) niet meer gekeken.
Maar fillers zijn toch niet belangrijk voor het verhaal. Die gelden niet.

En nu komt straks een toffe arc.
pi_64777603
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 15:57 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Dat hele gebeuren met Asuma heb ik niet gezien.
Volgensmij heb ik sinds de Sasuke resque arc twee (die na Gaara) niet meer gekeken.
Maar fillers zijn toch niet belangrijk voor het verhaal. Die gelden niet.

En nu komt straks een toffe arc.
Eerst is er de gaara arc, daarna de sasuke en sai arc daarna komt de sora/fire temple arc en daarna de hidan/kakuzu arc. deze loopt nu over in de huidige arc, welke een filler word. Ik denk dat je in de war bent met wat er in de manga gebeurt.
de huidige (filler) arc heet kennelijk de Three Tails Filler arc.

Persoonlijk snap ik niet waarom mensen niet naar de fillers kijken. Het heeft geen invloed op de manga, maar er wordt her en der toch dieper of anders of extra op zaken ingegaan. daarnaast heeft het soms ook nog wat humor. Neem aan dat die mensen dan ook niet de films kijken.... die hebben al helemaal niks met de manga.
pi_64779201
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 17:20 schreef Dethroned het volgende:

[..]

Eerst is er de gaara arc, daarna de sasuke en sai arc daarna komt de sora/fire temple arc en daarna de hidan/kakuzu arc. deze loopt nu over in de huidige arc, welke een filler word. Ik denk dat je in de war bent met wat er in de manga gebeurt.
de huidige (filler) arc heet kennelijk de Three Tails Filler arc.

Persoonlijk snap ik niet waarom mensen niet naar de fillers kijken. Het heeft geen invloed op de manga, maar er wordt her en der toch dieper of anders of extra op zaken ingegaan. daarnaast heeft het soms ook nog wat humor. Neem aan dat die mensen dan ook niet de films kijken.... die hebben al helemaal niks met de manga.
Ik ben niet in de war?
Ik weet dat er fillers met Sora zijn geweest, en dat is dan ook het enige. Voor de rest heb ik alles in de manga gelezen, dus hoef ik die afleveringen met Asuma niet persé te kijken. Hoewel ik hoor dat ze goed zijn...dus misschien verander ik nog van gedachten. De Gaara arc viel mij in elk geval erg tegen.

En ik kijk niet naar de fillers én omdat er dan niet veel boeiends gebeurd voor het verhaal en aangezien die meestal niet van geweldige kwaliteit zijn. Misschien dat het nu anders is, maar dat zijn mijn ervaringen met één jaar lang fillers (als het niet meer was).
Films kijk ik opzich wel. Die zijn gewoon mooi. En na de fillers van nu komt er een toffe arc.
pi_64779925
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 18:01 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ik ben niet in de war?
Ik weet dat er fillers met Sora zijn geweest, en dat is dan ook het enige. Voor de rest heb ik alles in de manga gelezen, dus hoef ik die afleveringen met Asuma niet persé te kijken. Hoewel ik hoor dat ze goed zijn...dus misschien verander ik nog van gedachten. De Gaara arc viel mij in elk geval erg tegen.

En ik kijk niet naar de fillers én omdat er dan niet veel boeiends gebeurd voor het verhaal en aangezien die meestal niet van geweldige kwaliteit zijn. Misschien dat het nu anders is, maar dat zijn mijn ervaringen met één jaar lang fillers (als het niet meer was).
Films kijk ik opzich wel. Die zijn gewoon mooi. En na de fillers van nu komt er een toffe arc.
De hidan/kakuzu arc zou ik wel kijken. er zijn twee epi's die je kan overslaan wat betreft het overlijden van Asuma. Maar ik raad je zoieso aan om ff Futon: Rasen Shuriken mee te maken. Was echt heel tof.
pi_64822486
Vandaag komt 431 uit
Alleen dat wachten >_<
pi_64823031
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 19:34 schreef OnbeschrevenBlad het volgende:
Vandaag komt 431 uit
Alleen dat wachten >_<
quote:
First off a friendly reminder that Weekly Shounen Jump is taking another break. It should be back next week but for now that mean there will be no Naruto, Bleach, One Piece, Eyeshield, Reborn, etc. That is officially anyhow, so we'll be on the look out again for possible early releases but they are definitely not expected to be coming out
Metal Gear Solid 5 : The Chuck Norris Chronicles
PSN : Darsiie
pi_64825895
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 19:34 schreef OnbeschrevenBlad het volgende:
Vandaag komt 431 uit
Alleen dat wachten >_<

Heel heel heeeeeeel lang wachten, zeg maar gerust een week
pi_64831430
Jammer >_<, gelukkig is Ippo terug .

Ps. Net de laatste Anime gecheckt voor de manga lezers
SPOILER
pi_64836677
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 22:39 schreef OnbeschrevenBlad het volgende:
Jammer >_<, gelukkig is Ippo terug .

Ps. Net de laatste Anime gecheckt voor de manga lezers
SPOILER
SPOILER
Net de anime gekeken. Vond het wel een aardige. Je ziet al wel wat terug van opmerkingen die nog moeten gebeuren. Geinig afsluitnummer. Beetje gare dans uitvoeren. En tot dusver ook nog niet echt een combi van wind en water.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')