En misschien was hij al erg veel chakra kwijt door de inspanningen van het bevechten van de Kyuubi.quote:Op dinsdag 30 december 2008 19:48 schreef wc-eend het volgende:
De 9 tails was toch de sterkste die er was? Dus misschien kon 1 t/m 8 gesealed worden zonder zichzelf op te hoeven offeren (behalve misschien een hoop chakra en lichamelijke inspanning) maar de 9 te krachtig was..
En een genie is nog niet zo slim dat hij alles kan oplossen..
430 is al een aantal dagen uit.. ik heb hem afgelopen weekend al gelezen..quote:Op woensdag 31 december 2008 13:44 schreef Dethroned het volgende:
Zoals ik al eerder zei, loopt de manga in bizar hoog tempo. Nr 430 is uit en ik had dit nog niet verwacht.
Word rellen !!!
Ik lees em altijd via onemanga, tegelijk meestal met bleech.quote:Op woensdag 31 december 2008 23:35 schreef wc-eend het volgende:
[..]
430 is al een aantal dagen uit.. ik heb hem afgelopen weekend al gelezen..
Die kende ik nog nietquote:Op donderdag 1 januari 2009 04:03 schreef Dethroned het volgende:
[..]
Ik lees em altijd via onemanga, tegelijk meestal met bleech.
lees jij de manga op youtubequote:Op woensdag 31 december 2008 23:35 schreef wc-eend het volgende:
[..]
430 is al een aantal dagen uit.. ik heb hem afgelopen weekend al gelezen..
Oh, nou het is echt een hele goede met heeeel veel andere manga's.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's no use crying over spilt milk... Unless that was Jack Bauer's milk. Oh you are so screwed.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.de beste paginaI killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
Let us leave, no trace of tears upon our dead faces
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik kijk altijd op forums.narutofan.com voor de manga chapters. Bij het subforum 'Naruto translations' staan er vaak erg snelle scanslations en gewoon vertalingen op. Die geven dan een linkje en vaak staat onemanga erbij, ja.![]()
quote:Op donderdag 1 januari 2009 20:19 schreef -Strawberry- het volgende:Behoorlijk druk en actief forum ...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik kijk altijd op forums.narutofan.com voor de manga chapters. Bij het subforum 'Naruto translations' staan er vaak erg snelle scanslations en gewoon vertalingen op. Die geven dan een linkje en vaak staat onemanga erbij, ja.
It's no use crying over spilt milk... Unless that was Jack Bauer's milk. Oh you are so screwed.
Ik denk niet dat er deze week een episode gepland stond(?)quote:
Heb jij ergens een planning dan ?quote:Op zondag 4 januari 2009 18:06 schreef wdn het volgende:
[..]
Ik denk niet dat er deze week een episode gepland stond(?)
http://naruto.viz.com/ zie de aankonding op de voorpaginaquote:Op maandag 5 januari 2009 04:28 schreef Dethroned het volgende:
[..]
Heb jij ergens een planning dan ?
Trouwens, de site die ik gebruik had em wel op 1 januari staan
Waar ik benieuwd naar ben, is ofdat dat releases zijn met ondertiteling of engelse sync.quote:Op maandag 5 januari 2009 06:55 schreef wdn het volgende:
[..]
http://naruto.viz.com/ zie de aankonding op de voorpagina15.1.
Huh ?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |