rasen betekend spireling en gan is sphere of oogquote:Op maandag 22 december 2008 13:01 schreef Sattyagraha het volgende:
Hij moet zn nine tails chakra cloak leren gebruiken om zijn handjes te beschermen tegen die rasenshuriken.
(shuriken betekent wind toch, niet werpprojectiel ofzo)
Hoe dat zo?quote:Op vrijdag 26 december 2008 10:45 schreef Dethroned het volgende:
We zijn nu bij manga 343-344 als we kijken naar de anime. Gek genoeg gaan ze dus afwijken van de manga.
Sterk afwijken zelfs.
Fillers, oké. Maar ze moeten natuurlijk niet de echte verhaallijnen gaan veranderen.quote:Op vrijdag 26 december 2008 11:55 schreef ArcticBlizzard het volgende:
Er komen dus nu gewoon weer fillers aan. Overigens heb ik liever elke keer 5 fillers tussendoor ipv 100 fillers achter elkaar.
De afwijking is dat oro nu ineens hulp vraagt aan een vrouw, een vrouw welke hij veracht of vreest.
Nou ik zou het toto nu toe geen filler noemen. Ze wijken af van wat er in de manga gebeurt. Ik zou de manga 343-349 lezen. dan kan je het niet rijmen met de anime. De vraag is of ze gaan filleren en toch terugkeren naar he origineel.quote:Op vrijdag 26 december 2008 14:57 schreef wdn het volgende:
Die Guren komt niet voor in de manga? Indien team Hinata () met die Guren gaat vechten als fillers is daar toch niks mis mee? Lijkt me een mooie uitbreiding op het verhaal dat de manga vertelt. Beetje verdieping van wat andere karakters.
Liever een side-story dan die fillers die we 2 jaar hebben moeten aanzien. Want die waren pas echt waaaaaaaaaaardeloos.
Is het trouwens zeker dat er fillers komen want hierboven staat alleen een aanname lijkt me.
quote:Op vrijdag 26 december 2008 15:17 schreef Anonymousz het volgende:
Over de manga weet iemand waar Sasuke is ik heb hem lang niet meer gezien?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's no use crying over spilt milk... Unless that was Jack Bauer's milk. Oh you are so screwed.
Alleen het is dus geen verdieping van andere characters, want het is niet op de manga (zie: waarheid) berust.quote:Op vrijdag 26 december 2008 14:57 schreef wdn het volgende:
Die Guren komt niet voor in de manga? Indien team Hinata () met die Guren gaat vechten als fillers is daar toch niks mis mee? Lijkt me een mooie uitbreiding op het verhaal dat de manga vertelt. Beetje verdieping van wat andere karakters.
Liever een side-story dan die fillers die we 2 jaar hebben moeten aanzien. Want die waren pas echt waaaaaaaaaaardeloos.
Is het trouwens zeker dat er fillers komen want hierboven staat alleen een aanname lijkt me.
quote:Op vrijdag 26 december 2008 16:20 schreef Dethroned het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 26 december 2008 16:24 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's no use crying over spilt milk... Unless that was Jack Bauer's milk. Oh you are so screwed.
Is Sasuke terug in de anime dan?quote:Op zaterdag 27 december 2008 11:34 schreef capital_P het volgende:
TT moet veranderd worden, of niet?
In aflevering 90 zag ik Sasuke bij Orochimaru toch echt hoor..quote:Op zondag 28 december 2008 00:51 schreef ArcticBlizzard het volgende:
Ik heb sasuke niet gezien in de anime.
Volgens mij gaan ze nu na elke arc een aantal filler eps doen. Wat nu in de anime is gebeurt is totaal niet relevant voor de manga verhaallijn. Sora is er ook aangeplakt en ook daar zijn een aantal dingen van de manga erin verpakt maar niet genoeg voor een alternatieve verhaallijn buiten de manga om.
Volgens Wiki over Shuriken is het inderdaad een verkeerde benaming als je kijkt naar de toepssing. Ik denk echter dat het meer de naam heeft gekregen door de shuriken-vorm die de elemental composing eraan toevoegd.quote:Op zaterdag 27 december 2008 11:34 schreef capital_P het volgende:
TT moet veranderd worden, of niet?
Shuriken is volgens mij niet werpmes, maar werpster, die messen noemen ze kunai.
Toch kan de rasenshuriken volgens mij niet gegooid worden.
Inderdaad, maar dat kunnen de kleine kinderen niet aan ....quote:Op zaterdag 27 december 2008 11:37 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Is Sasuke terug in de anime dan?
Edit: Ik zie het...en ja, de verhaallijn in de anime is best anders.
Ook lieten ze alleen de lesbische versie van Konohameru zijn sexy no jutsu zien.
Die ander was veel leuker....
In de mangaquote:Op zondag 28 december 2008 13:33 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
In aflevering 90 zag ik Sasuke bij Orochimaru toch echt hoor..
En ja, nu komen er een aantal fillers. Ik zag een personage die mij niet bekend voor kwam.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In de anime loopt het half zo. Het gekke is, is dat in de manga al heel veel zaken veel te vlug gebeuren. Bijvoorbeeld dat een groep van de ene plaats naar de andere moet. In de manga laten ze heel veel uit. Of ze zijn er "te vlug". En gevechten zijn zoieso korter. Op een gegeven moment moet Sasuke iemand uitschakelen en ik denk dat ze daar bijne een episode voor gebruiken in de anime, terwijl in de manga het een pagina of 2-3 is.
Mijns inziens hebben ze genoeg materiaal, maar om de een of andere reden gooien ze het nu in de war.
Oh toch maar even spoilert neerzetten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's no use crying over spilt milk... Unless that was Jack Bauer's milk. Oh you are so screwed.
quote:Op zondag 28 december 2008 16:28 schreef Dethroned het volgende:
In de mangaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In de anime loopt het half zo. Het gekke is, is dat in de manga al heel veel zaken veel te vlug gebeuren. Bijvoorbeeld dat een groep van de ene plaats naar de andere moet. In de manga laten ze heel veel uit. Of ze zijn er "te vlug". En gevechten zijn zoieso korter. Op een gegeven moment moet Sasuke iemand uitschakelen en ik denk dat ze daar bijne een episode voor gebruiken in de anime, terwijl in de manga het een pagina of 2-3 is.
Mijns inziens hebben ze genoeg materiaal, maar om de een of andere reden gooien ze het nu in de war.
Oh toch maar even spoilert neerzetten.Inderdaad, bij de anime maken ze er nog een wat groten verhaal omheen. Op die manier had Asuma's dood ook wat meer 'impact' op de kijker. En ik denk dat het in veel gevallen inderdaad nodig is, maar om nou nieuwe personages te introduceren...tja. Dan wordt het echt een fillerverhaal waar je niet veel waarde aan kunt hechten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En ik lees zelf de manga, dus wat er nu met Sasuke komen gaat weet ik al.![]()
En misschien was hij al erg veel chakra kwijt door de inspanningen van het bevechten van de Kyuubi.quote:Op dinsdag 30 december 2008 19:48 schreef wc-eend het volgende:
De 9 tails was toch de sterkste die er was? Dus misschien kon 1 t/m 8 gesealed worden zonder zichzelf op te hoeven offeren (behalve misschien een hoop chakra en lichamelijke inspanning) maar de 9 te krachtig was..
En een genie is nog niet zo slim dat hij alles kan oplossen..
430 is al een aantal dagen uit.. ik heb hem afgelopen weekend al gelezen..quote:Op woensdag 31 december 2008 13:44 schreef Dethroned het volgende:
Zoals ik al eerder zei, loopt de manga in bizar hoog tempo. Nr 430 is uit en ik had dit nog niet verwacht.
Word rellen !!!
Ik lees em altijd via onemanga, tegelijk meestal met bleech.quote:Op woensdag 31 december 2008 23:35 schreef wc-eend het volgende:
[..]
430 is al een aantal dagen uit.. ik heb hem afgelopen weekend al gelezen..
Die kende ik nog nietquote:Op donderdag 1 januari 2009 04:03 schreef Dethroned het volgende:
[..]
Ik lees em altijd via onemanga, tegelijk meestal met bleech.
lees jij de manga op youtubequote:Op woensdag 31 december 2008 23:35 schreef wc-eend het volgende:
[..]
430 is al een aantal dagen uit.. ik heb hem afgelopen weekend al gelezen..
Oh, nou het is echt een hele goede met heeeel veel andere manga's.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's no use crying over spilt milk... Unless that was Jack Bauer's milk. Oh you are so screwed.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.de beste paginaI killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
Let us leave, no trace of tears upon our dead faces
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik kijk altijd op forums.narutofan.com voor de manga chapters. Bij het subforum 'Naruto translations' staan er vaak erg snelle scanslations en gewoon vertalingen op. Die geven dan een linkje en vaak staat onemanga erbij, ja.![]()
quote:Op donderdag 1 januari 2009 20:19 schreef -Strawberry- het volgende:Behoorlijk druk en actief forum ...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik kijk altijd op forums.narutofan.com voor de manga chapters. Bij het subforum 'Naruto translations' staan er vaak erg snelle scanslations en gewoon vertalingen op. Die geven dan een linkje en vaak staat onemanga erbij, ja.
It's no use crying over spilt milk... Unless that was Jack Bauer's milk. Oh you are so screwed.
Ik denk niet dat er deze week een episode gepland stond(?)quote:
Heb jij ergens een planning dan ?quote:Op zondag 4 januari 2009 18:06 schreef wdn het volgende:
[..]
Ik denk niet dat er deze week een episode gepland stond(?)
http://naruto.viz.com/ zie de aankonding op de voorpaginaquote:Op maandag 5 januari 2009 04:28 schreef Dethroned het volgende:
[..]
Heb jij ergens een planning dan ?
Trouwens, de site die ik gebruik had em wel op 1 januari staan
Waar ik benieuwd naar ben, is ofdat dat releases zijn met ondertiteling of engelse sync.quote:Op maandag 5 januari 2009 06:55 schreef wdn het volgende:
[..]
http://naruto.viz.com/ zie de aankonding op de voorpagina15.1.
Huh ?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |