Vond het wel alleen ineens een hele overgangquote:
Bleach kwam op donderdag en komt nu op woensdag, naruto altijd op vrijdag.quote:Op donderdag 11 december 2008 20:56 schreef wc-eend het volgende:
Eps komen laatste tijd nooit meer op donderdag..
Ik denk dat ik de manga en anime door elkaar heb gehaald want kan me nu wel herinneren dat ik beide op dezelfde dag keek. Hmmz nog maar eens goed nadenken.quote:
Manga met vertaling krijg ik altijd op vrijdag.quote:Op donderdag 11 december 2008 23:15 schreef ArcticBlizzard het volgende:
[..]
Ik denk dat ik de manga en anime door elkaar heb gehaald want kan me nu wel herinneren dat ik beide op dezelfde dag keek. Hmmz nog maar eens goed nadenken.
Eindelijk een nieuwe Arc!quote:Op vrijdag 12 december 2008 15:41 schreef Cahir het volgende:
Wat een snel einde zeg van hun 2.
Ik vind Naruto eigenlijk nog steeds te zwak hoor. Dat hij alles weet te flikken met Kage Bunshin tot daar aan toe. Als straks Sasuke zijn Sharingan los laat op Naruto is hij ook done for. Daarnaast blijft hij ook zwak op het gebied van genjitsu.quote:Op vrijdag 12 december 2008 16:37 schreef -Strawberry- het volgende:
Oh leuk, dan komt Sasuke binnenkort weer aan de beurt.
Naruto heeft Kakuzu in 1 keer gedood... terwijl Itachi het niet lukte.quote:Op vrijdag 12 december 2008 16:42 schreef Mendeljev het volgende:
[..]
Ik vind Naruto eigenlijk nog steeds te zwak hoor. Dat hij alles weet te flikken met Kage Bunshin tot daar aan toe. Als straks Sasuke zijn Sharingan los laat op Naruto is hij ook done for. Daarnaast blijft hij ook zwak op het gebied van genjitsu.
Doe ik altijd.quote:Op vrijdag 12 december 2008 17:13 schreef trancethrust het volgende:
Mental note: op werk voordat naruto niet gechecked topic niet openen.
Echt waar joh?quote:Op vrijdag 12 december 2008 21:22 schreef wdn het volgende:
De afgelopen 5 epsiodes waren beter dan wat dan ook tot nu toe van Naruto.
MOVE UR ASS! SNEL DOWNLOADEN!quote:Op zaterdag 13 december 2008 01:35 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Echt waar joh?Lijkt me sterk..maar goed, ik kijk al een tijdje niet meer.
Ik lees de manga wel hoor. Dus ik ken de enemies.quote:Op zaterdag 13 december 2008 01:41 schreef Sattyagraha het volgende:
[..]
MOVE UR ASS! SNEL DOWNLOADEN!
Ze zijn echt heel gaaf! Dope nieuwe enemies!![]()
DOWNLOADEN!!!quote:Op zaterdag 13 december 2008 13:28 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik lees de manga wel hoor. Dus ik ken de enemies.
zeikerige gast, deze laatste afleveringen waren geweldig, en die flashbacks tussendoor zijn juist honour.quote:Op zaterdag 13 december 2008 15:12 schreef trancethrust het volgende:
vd anime vind ik, tot nu toe, de chuunin-exam het leukst gedaan. Nu lijkt het nogal slordig te zijn afgewerkt; ene keer continu flashbacks, dan opeens erg snel maar compleet voorspelbaar.
Oh sorry, ik zal mn mening even aanpassenquote:Op zondag 14 december 2008 01:34 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
zeikerige gast, deze laatste afleveringen waren geweldig, en die flashbacks tussendoor zijn juist honour.
Dit is veel beter dan fillers of afleveringen verschrikkelijk lang uitrekken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Capoeira is like fire...some people can hold on to it and encompass it and it will be a part of their life...and some people, they touch it and get too hot and they drop it.
Naruto is op een punt gekomen waar zijn eigen aanval sterker is dan de aanvallen van Kakashi, Kakashi geeft alleen toe dat Naruto sterker is, dat is ook zo maar in een gevecht is Kakashi inderdaad beter, totdat Naruto zijn fighting skills gaat gebruiken in combi met 100+ clones.. dan zal Naruto heel snel heel technisch sterk kunnen worden..quote:Op vrijdag 19 december 2008 16:34 schreef Cesare-Borgia het volgende:
volgens mij lieten ze gewoon zien wat de kijkers tot nu toe weten, ik vroeg me ook af hoe orochimaru wist van hidan enzo dat was 1 dag eerder gebeurd ofzo.
Ook snap ik niet dat Kakashi zegt dat naruto hem voorbij is, in mijn ogen is kakashi nog 10x sterker.
Naruto is hetzelfde als aan het begin alleen iets slimmer en met een nieuwe techniek.
Ja maar naruto heeft er 3 gedaan, de 1e was uitgewerkt voor hij raakte, de 2e was een clone en stopte hij en de 3de dode die gast toch?quote:Op vrijdag 19 december 2008 17:15 schreef wc-eend het volgende:
Die rasengan, die die gast dode, was door Naruto zelf gedaan..
het beschermt hem tot op zekere hoogte omdat die vos dood gaat op het moment dat Naruto dood gaat. Naruto's normale lichaam zou die rechtstreekse aanval van Orochimaru (100 afleveringen geleden ofzo) niet hebben kunnen overleven zonder die fox cloakquote:Op maandag 22 december 2008 14:23 schreef Cahir het volgende:
De nine tails chakra cloak beschermt hem niet, het beschadigt hem juist.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
Let us leave, no trace of tears upon our dead faces
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |