abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63900423
Die rasengan met wind gemixt, geweldig.
windrasengan combo met yamato, geweldig.
rasenshuriken, kan niet wachten.

Plus, naruto wordt wat slimmer!!!
  woensdag 10 december 2008 @ 20:34:57 #102
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_63915034
quote:
Op woensdag 10 december 2008 11:08 schreef capital_P het volgende:
Plus, naruto wordt wat slimmer!!!
Vond het wel alleen ineens een hele overgang Normaal ging hij er altijd blind in, ook na zijn training en nu was eigenlijk voor het eerst dat hij echt nadacht, op zich vind ik het prima maar dan moet hij niet meteen bij zijn volgende gevecht alweer als een debiel erin lopen .

Kan verder niet wachten tot de volgende!
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
pi_63942598
Waar blijft het
A little bit hateful
pi_63942775
wat?
pi_63942928
sub 88
A little bit hateful
pi_63943161
Eps komen laatste tijd nooit meer op donderdag..
pi_63943811
quote:
Op donderdag 11 december 2008 20:56 schreef wc-eend het volgende:
Eps komen laatste tijd nooit meer op donderdag..
Bleach kwam op donderdag en komt nu op woensdag, naruto altijd op vrijdag.
I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
Let us leave, no trace of tears upon our dead faces
pi_63943855
Naruto kwam eerst op donderdag..
pi_63948116
quote:
Op donderdag 11 december 2008 21:19 schreef wc-eend het volgende:
Naruto kwam eerst op donderdag..
Ik denk dat ik de manga en anime door elkaar heb gehaald want kan me nu wel herinneren dat ik beide op dezelfde dag keek. Hmmz nog maar eens goed nadenken.
I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
pi_63949519
Naruto kwam heel soms op donderdag avond nog.
pi_63951880
Ben hem binnenhalen
pi_63954468
quote:
Op donderdag 11 december 2008 23:15 schreef ArcticBlizzard het volgende:

[..]

Ik denk dat ik de manga en anime door elkaar heb gehaald want kan me nu wel herinneren dat ik beide op dezelfde dag keek. Hmmz nog maar eens goed nadenken.
Manga met vertaling krijg ik altijd op vrijdag.
pi_63960731
Bye bye, Hidan!
Ain't nothing to it but to do it.
Greece
pi_63963015
Wat een snel einde zeg van hun 2.
pi_63964636
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 15:41 schreef Cahir het volgende:
Wat een snel einde zeg van hun 2.
Eindelijk een nieuwe Arc!
Greece
pi_63964705
Oh leuk, dan komt Sasuke binnenkort weer aan de beurt.
pi_63964853
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 16:37 schreef -Strawberry- het volgende:
Oh leuk, dan komt Sasuke binnenkort weer aan de beurt.
Ik vind Naruto eigenlijk nog steeds te zwak hoor. Dat hij alles weet te flikken met Kage Bunshin tot daar aan toe. Als straks Sasuke zijn Sharingan los laat op Naruto is hij ook done for. Daarnaast blijft hij ook zwak op het gebied van genjitsu.
Greece
pi_63965183
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 16:42 schreef Mendeljev het volgende:

[..]

Ik vind Naruto eigenlijk nog steeds te zwak hoor. Dat hij alles weet te flikken met Kage Bunshin tot daar aan toe. Als straks Sasuke zijn Sharingan los laat op Naruto is hij ook done for. Daarnaast blijft hij ook zwak op het gebied van genjitsu.
Naruto heeft Kakuzu in 1 keer gedood... terwijl Itachi het niet lukte.
pi_63965684
Mental note: op werk voordat naruto niet gechecked topic niet openen.
More oneness, less categories
Open hearts, no strategies
Decisions based upon faith and not fear
People who live right now and right here
  vrijdag 12 december 2008 @ 21:22:15 #120
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_63971948
Wat een aflevering.

Is natuurlijk wel een episch einde dit he. Zowel Shikamaru als Naruto hebben het geflikt met relatief weinig moeite maar met een gedegen planning. En Hidan in 1x pakken is natuurlijk leuker dan het 2 episodes rekken. Naruto met zijn duiim omhoog was leuk maar ik had het nog leuker gevonden als hij zich had omgedraaid en had gezegd "ok, volgende..." en dan de rest laten staan

De afgelopen 5 epsiodes waren beter dan wat dan ook tot nu toe van Naruto.
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
pi_63977015
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 17:13 schreef trancethrust het volgende:
Mental note: op werk voordat naruto niet gechecked topic niet openen.
Doe ik altijd.
  zaterdag 13 december 2008 @ 00:24:19 #122
228569 feelsgoodman
esse est percipi
pi_63977202
Wat een geweldige ep, wel jammer dat Kakuzu zo snel lag.

Kakuzu was mijn favo naruto bad guy tot nu toe, wat een geweldige character. Hidan is (was?) trouwens ook niet verkeerd.
pi_63978465
Shikamaru is echt vet!
Ik vond het wel relaxed dat Kakuzu in 2 keer gekilled werd. Niet van die DragonBallZ praktijken.

aflevering 334
"KAAAAAAMMMMMMM"!!!!!!
aflevering 335
"MEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!"
aflevering 336
HAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!
aflevering 337
MEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!
aflvering 338
HAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!
aflevering 339
" Ah shit, i missed!
Aflevering 340
KAAAAAAAAAAAAAA!!!!

enz
Vrijheid kan je toch niet bewijzen!
pi_63978657
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 21:22 schreef wdn het volgende:

De afgelopen 5 epsiodes waren beter dan wat dan ook tot nu toe van Naruto.
Echt waar joh? Lijkt me sterk..maar goed, ik kijk al een tijdje niet meer.
pi_63978751
quote:
Op zaterdag 13 december 2008 01:35 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Echt waar joh? Lijkt me sterk..maar goed, ik kijk al een tijdje niet meer.
MOVE UR ASS! SNEL DOWNLOADEN!

Ze zijn echt heel gaaf! Dope nieuwe enemies!
pi_63980448
Tis waar straw, het moment dat ze akatsuki (geen idee of ik het goed schrijf) ontmoeten en waar Asuma zijn leven verliest vanaf dan gaat het goed en zetten ze stevig door..
pi_63984117
quote:
Op zaterdag 13 december 2008 01:41 schreef Sattyagraha het volgende:

[..]

MOVE UR ASS! SNEL DOWNLOADEN!

Ze zijn echt heel gaaf! Dope nieuwe enemies!
Ik lees de manga wel hoor. Dus ik ken de enemies.
pi_63984720
quote:
Op zaterdag 13 december 2008 13:28 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ik lees de manga wel hoor. Dus ik ken de enemies.
DOWNLOADEN!!!
pi_63985912
vd anime vind ik, tot nu toe, de chuunin-exam het leukst gedaan. Nu lijkt het nogal slordig te zijn afgewerkt; ene keer continu flashbacks, dan opeens erg snel maar compleet voorspelbaar.
pi_63999075
quote:
Op zaterdag 13 december 2008 15:12 schreef trancethrust het volgende:
vd anime vind ik, tot nu toe, de chuunin-exam het leukst gedaan. Nu lijkt het nogal slordig te zijn afgewerkt; ene keer continu flashbacks, dan opeens erg snel maar compleet voorspelbaar.
zeikerige gast, deze laatste afleveringen waren geweldig, en die flashbacks tussendoor zijn juist honour.
Dit is veel beter dan fillers of afleveringen verschrikkelijk lang uitrekken.
pi_64001166
En de flashbacks die we kregen waren vaak flashbacks van momenten die je niet in de serie te zien krijgt zoals Naruto en Kakashi die rasengan tegen rasengan testen, en ongeveer alle flashes van shikamaru en asuma..

Die zijn allemaal verhaal verhogend en dus zwaar OK De flashes van stukjes uit eerdere eps zijn minder OK, maar niet zoveel aanwezig dat ze storen..
pi_64067673
quote:
Op zondag 14 december 2008 01:34 schreef Cesare-Borgia het volgende:

[..]

zeikerige gast, deze laatste afleveringen waren geweldig, en die flashbacks tussendoor zijn juist honour.
Dit is veel beter dan fillers of afleveringen verschrikkelijk lang uitrekken.
Oh sorry, ik zal mn mening even aanpassen .
pi_64140081
Goedzo..

Ep 89 is rustig maar wel vermakelijk
  vrijdag 19 december 2008 @ 10:05:43 #134
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_64142363
Ja rustig maar er gebeurde een hele hoop.
Veel aanzetjes en opzetjes voor de volgende afleveringen
Dat vrouwtje (Guren?) + Kabuto, Sakuke, Ichi. Hmmm het voorspelt veel goeds de komende tijd.
pi_64144502
Manga
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Capoeira is like fire...some people can hold on to it and encompass it and it will be a part of their life...and some people, they touch it and get too hot and they drop it.
pi_64144738
Beetje vaag van die Akatsuki member chart dat ze niet weten van Pein, dat grietje en Tobi/Uchiha Madara, maar wel weten van Zetsu en de laatste keer dachten ze dat Deidara wel dood was....

Ik ben heel erg benieuwd of ze de manga strak aanhouden. Dan kan je het topic beter "tijdelijk nauto-loos" noemen.

btw is de manga nu wel heeeeel tof en heftig.

Oh weet iemand hoe het zit met "Bonds" ? Is het niet al tijd voor een gesubte release ?
It's no use crying over spilt milk... Unless that was Jack Bauer's milk. Oh you are so screwed.
pi_64154140
volgens mij lieten ze gewoon zien wat de kijkers tot nu toe weten, ik vroeg me ook af hoe orochimaru wist van hidan enzo dat was 1 dag eerder gebeurd ofzo.
Ook snap ik niet dat Kakashi zegt dat naruto hem voorbij is, in mijn ogen is kakashi nog 10x sterker.
Naruto is hetzelfde als aan het begin alleen iets slimmer en met een nieuwe techniek.
pi_64155008
Nou ja ... Naruto weet wel de techniek door te zetten waar het bij de 4e hokage en kakashi ophoud bij alleen rasengan. Alleen Jiraya heeft nog een licht andere variant.
It's no use crying over spilt milk... Unless that was Jack Bauer's milk. Oh you are so screwed.
pi_64155125
quote:
Op vrijdag 19 december 2008 16:34 schreef Cesare-Borgia het volgende:
volgens mij lieten ze gewoon zien wat de kijkers tot nu toe weten, ik vroeg me ook af hoe orochimaru wist van hidan enzo dat was 1 dag eerder gebeurd ofzo.
Ook snap ik niet dat Kakashi zegt dat naruto hem voorbij is, in mijn ogen is kakashi nog 10x sterker.
Naruto is hetzelfde als aan het begin alleen iets slimmer en met een nieuwe techniek.
Naruto is op een punt gekomen waar zijn eigen aanval sterker is dan de aanvallen van Kakashi, Kakashi geeft alleen toe dat Naruto sterker is, dat is ook zo maar in een gevecht is Kakashi inderdaad beter, totdat Naruto zijn fighting skills gaat gebruiken in combi met 100+ clones.. dan zal Naruto heel snel heel technisch sterk kunnen worden..

Aan kracht in een aanval wint Naruto, maar kwa techniek en interpreteren wint op dit moment kakashi nog..
  vrijdag 19 december 2008 @ 17:13:16 #140
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_64155143
Wel een goede reeks afleveringen in eens, ik kreeg op stukken het idee dat de animatie kwaliteit in met name de gevechten er ook op vooruit gegaan waren. Wel vond ik net zo als de persoon boven mij dat de opmerking dat Naruto, Kakashi voorbij gestreefd is nogal voorbarig, hij heeft op het moment een hele goede techniek die ook invloed op hemzelf heeft maar lijkt me sterk dat hij daar mee wint ineens.

Hoe kan die wind shuriken trouwens uitgevoerd worden door een van zijn clones (vorige afl), als dat schade op naruto doet moet die clone toch meteen verdwijnen?
pi_64155187
Die rasengan, die die gast dode, was door Naruto zelf gedaan..
  vrijdag 19 december 2008 @ 17:20:34 #142
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_64155308
quote:
Op vrijdag 19 december 2008 17:15 schreef wc-eend het volgende:
Die rasengan, die die gast dode, was door Naruto zelf gedaan..
Ja maar naruto heeft er 3 gedaan, de 1e was uitgewerkt voor hij raakte, de 2e was een clone en stopte hij en de 3de dode die gast toch?
pi_64240830
naruto moet die rasenshuriken gewoon altijd door een kloon laten doen, niks aan het handje.
pi_64241343
Naruto moet dier rasenshuriken gewoon atlijd als een projectiel gebruiken zoals de naam ook aangeeft
A little bit hateful
pi_64241627
Hij moet zn nine tails chakra cloak leren gebruiken om zijn handjes te beschermen tegen die rasenshuriken.

(shuriken betekent wind toch, niet werpprojectiel ofzo)
pi_64244512
De nine tails chakra cloak beschermt hem niet, het beschadigt hem juist.
pi_64244588
quote:
Op maandag 22 december 2008 14:23 schreef Cahir het volgende:
De nine tails chakra cloak beschermt hem niet, het beschadigt hem juist.
het beschermt hem tot op zekere hoogte omdat die vos dood gaat op het moment dat Naruto dood gaat. Naruto's normale lichaam zou die rechtstreekse aanval van Orochimaru (100 afleveringen geleden ofzo) niet hebben kunnen overleven zonder die fox cloak
pi_64245907
Manga
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_64314650
oeh, het valt mij nu pas op. Volgens mij stond er bij ep 88 : "its not nice to steal frags, mr. Hatake".

Snap em nu pas
pi_64352572
Heb de manga spoiler gelezen en 1 ding moet ik gewoon even kwijt
SPOILER
pi_64357238
quote:
Op maandag 22 december 2008 13:01 schreef Sattyagraha het volgende:
Hij moet zn nine tails chakra cloak leren gebruiken om zijn handjes te beschermen tegen die rasenshuriken.

(shuriken betekent wind toch, niet werpprojectiel ofzo)
rasen betekend spireling en gan is sphere of oog
wat de letterlijke betekenis is van siruken weet ik niet maar geen wind
fuuton is wind element
pi_64357398
Een shuriken is in het Nederlands een werpmes of een werpster.
  donderdag 25 december 2008 @ 17:26:03 #153
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_64358062
Het laat zich verlaten als "spinnende messen van wind" ofzo denk ik
  vrijdag 26 december 2008 @ 00:49:27 #154
149074 Sala-adin
Knuffelmoslim
pi_64367033
Nog geen anime/manga
  vrijdag 26 december 2008 @ 08:28:25 #155
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_64371088
HINATA CHAN!!!!!!!!!!!!!!!!
pi_64372015
We zijn nu bij manga 343-344 als we kijken naar de anime. Gek genoeg gaan ze dus afwijken van de manga.
Sterk afwijken zelfs.
pi_64372948
quote:
Op vrijdag 26 december 2008 10:45 schreef Dethroned het volgende:
We zijn nu bij manga 343-344 als we kijken naar de anime. Gek genoeg gaan ze dus afwijken van de manga.
Sterk afwijken zelfs.
Hoe dat zo?
Wat een debielen.
pi_64373060
Er komen dus nu gewoon weer fillers aan. Overigens heb ik liever elke keer 5 fillers tussendoor ipv 100 fillers achter elkaar.

De afwijking is dat oro nu ineens hulp vraagt aan een vrouw, een vrouw welke hij veracht of vreest.
  vrijdag 26 december 2008 @ 12:37:45 #159
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_64373995
Zolang Hinata screen tijd krijgt vind ik alles best
  vrijdag 26 december 2008 @ 13:00:08 #160
149074 Sala-adin
Knuffelmoslim
pi_64374545
weer fillers?

Manga loopt dik een jaar voor op de anime en dan gaan ze fillers maken? Wat een homo's!
pi_64377085
quote:
Op vrijdag 26 december 2008 11:55 schreef ArcticBlizzard het volgende:
Er komen dus nu gewoon weer fillers aan. Overigens heb ik liever elke keer 5 fillers tussendoor ipv 100 fillers achter elkaar.

De afwijking is dat oro nu ineens hulp vraagt aan een vrouw, een vrouw welke hij veracht of vreest.
Fillers, oké. Maar ze moeten natuurlijk niet de echte verhaallijnen gaan veranderen.
  vrijdag 26 december 2008 @ 14:57:15 #162
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_64377268
Die Guren komt niet voor in de manga? Indien team Hinata ( ) met die Guren gaat vechten als fillers is daar toch niks mis mee? Lijkt me een mooie uitbreiding op het verhaal dat de manga vertelt. Beetje verdieping van wat andere karakters.

Liever een side-story dan die fillers die we 2 jaar hebben moeten aanzien. Want die waren pas echt waaaaaaaaaaardeloos.

Is het trouwens zeker dat er fillers komen want hierboven staat alleen een aanname lijkt me.
  vrijdag 26 december 2008 @ 15:17:25 #163
189430 Anonymousz
Bedankt Voor Het Nieuwtje Hans
pi_64377800
Over de manga weet iemand waar Sasuke is ik heb hem lang niet meer gezien ?
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
pi_64379302
quote:
Op vrijdag 26 december 2008 14:57 schreef wdn het volgende:
Die Guren komt niet voor in de manga? Indien team Hinata ( ) met die Guren gaat vechten als fillers is daar toch niks mis mee? Lijkt me een mooie uitbreiding op het verhaal dat de manga vertelt. Beetje verdieping van wat andere karakters.

Liever een side-story dan die fillers die we 2 jaar hebben moeten aanzien. Want die waren pas echt waaaaaaaaaaardeloos.

Is het trouwens zeker dat er fillers komen want hierboven staat alleen een aanname lijkt me.
Nou ik zou het toto nu toe geen filler noemen. Ze wijken af van wat er in de manga gebeurt. Ik zou de manga 343-349 lezen. dan kan je het niet rijmen met de anime. De vraag is of ze gaan filleren en toch terugkeren naar he origineel.
Heel veel grappen voeren ze ook net anders uit ....
en in tegenstelling tot bleach waar de storyline niet vooruit te branden is, gebeurt er in de Naruto-wereld alles in hoog tempo. Voor waar we nu in de manga zijn, zal het denk ik nog heel 2009 duren voordat we daar in het tempo van de anime zijn ZONDER fillers !
quote:
Op vrijdag 26 december 2008 15:17 schreef Anonymousz het volgende:
Over de manga weet iemand waar Sasuke is ik heb hem lang niet meer gezien ?
SPOILER
pi_64379361
quote:
Op vrijdag 26 december 2008 14:57 schreef wdn het volgende:

Alleen het is dus geen verdieping van andere characters, want het is niet op de manga (zie: waarheid) berust.
Maar een side story is inderdaad niet erg. Als het maar niet te lang duurt (voor jullie).
pi_64379382
quote:
Op vrijdag 26 december 2008 16:20 schreef Dethroned het volgende:
SPOILER
SPOILER
pi_64388682
quote:
Op vrijdag 26 december 2008 16:24 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]
SPOILER
SPOILER
pi_64395857
TT moet veranderd worden, of niet?

Shuriken is volgens mij niet werpmes, maar werpster, die messen noemen ze kunai.

Toch kan de rasenshuriken volgens mij niet gegooid worden.
pi_64395916
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 11:34 schreef capital_P het volgende:

Is Sasuke terug in de anime dan?

Edit: Ik zie het...en ja, de verhaallijn in de anime is best anders.
Ook lieten ze alleen de lesbische versie van Konohameru zijn sexy no jutsu zien.
Die ander was veel leuker....

[ Bericht 25% gewijzigd door -Strawberry- op 27-12-2008 11:56:58 ]
pi_64418301
Ik heb sasuke niet gezien in de anime.

Volgens mij gaan ze nu na elke arc een aantal filler eps doen. Wat nu in de anime is gebeurt is totaal niet relevant voor de manga verhaallijn. Sora is er ook aangeplakt en ook daar zijn een aantal dingen van de manga erin verpakt maar niet genoeg voor een alternatieve verhaallijn buiten de manga om.
pi_64427501
quote:
Op zondag 28 december 2008 00:51 schreef ArcticBlizzard het volgende:
Ik heb sasuke niet gezien in de anime.

Volgens mij gaan ze nu na elke arc een aantal filler eps doen. Wat nu in de anime is gebeurt is totaal niet relevant voor de manga verhaallijn. Sora is er ook aangeplakt en ook daar zijn een aantal dingen van de manga erin verpakt maar niet genoeg voor een alternatieve verhaallijn buiten de manga om.
In aflevering 90 zag ik Sasuke bij Orochimaru toch echt hoor..
En ja, nu komen er een aantal fillers. Ik zag een personage die mij niet bekend voor kwam.
pi_64433379
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 11:34 schreef capital_P het volgende:

Shuriken is volgens mij niet werpmes, maar werpster, die messen noemen ze kunai.

Toch kan de rasenshuriken volgens mij niet gegooid worden.
Volgens Wiki over Shuriken is het inderdaad een verkeerde benaming als je kijkt naar de toepssing. Ik denk echter dat het meer de naam heeft gekregen door de shuriken-vorm die de elemental composing eraan toevoegd.

Ik hoop btw dat, als we er nog aan toekomen, Naruto's 2e element aarde is, hoewel onwaarschijnlijk.
Hoop in ieder geval geen water.
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 11:37 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Is Sasuke terug in de anime dan?

Edit: Ik zie het...en ja, de verhaallijn in de anime is best anders.
Ook lieten ze alleen de lesbische versie van Konohameru zijn sexy no jutsu zien.
Die ander was veel leuker....
Inderdaad, maar dat kunnen de kleine kinderen niet aan ....
quote:
Op zondag 28 december 2008 13:33 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

In aflevering 90 zag ik Sasuke bij Orochimaru toch echt hoor..
En ja, nu komen er een aantal fillers. Ik zag een personage die mij niet bekend voor kwam.
In de manga
SPOILER
In de anime loopt het half zo. Het gekke is, is dat in de manga al heel veel zaken veel te vlug gebeuren. Bijvoorbeeld dat een groep van de ene plaats naar de andere moet. In de manga laten ze heel veel uit. Of ze zijn er "te vlug". En gevechten zijn zoieso korter. Op een gegeven moment moet Sasuke iemand uitschakelen en ik denk dat ze daar bijne een episode voor gebruiken in de anime, terwijl in de manga het een pagina of 2-3 is.
Mijns inziens hebben ze genoeg materiaal, maar om de een of andere reden gooien ze het nu in de war.

Oh toch maar even spoilert neerzetten.
SPOILER
pi_64441136
quote:
Op zondag 28 december 2008 16:28 schreef Dethroned het volgende:

In de manga
SPOILER
In de anime loopt het half zo. Het gekke is, is dat in de manga al heel veel zaken veel te vlug gebeuren. Bijvoorbeeld dat een groep van de ene plaats naar de andere moet. In de manga laten ze heel veel uit. Of ze zijn er "te vlug". En gevechten zijn zoieso korter. Op een gegeven moment moet Sasuke iemand uitschakelen en ik denk dat ze daar bijne een episode voor gebruiken in de anime, terwijl in de manga het een pagina of 2-3 is.
Mijns inziens hebben ze genoeg materiaal, maar om de een of andere reden gooien ze het nu in de war.

Oh toch maar even spoilert neerzetten.
SPOILER
Inderdaad, bij de anime maken ze er nog een wat groten verhaal omheen. Op die manier had Asuma's dood ook wat meer 'impact' op de kijker. En ik denk dat het in veel gevallen inderdaad nodig is, maar om nou nieuwe personages te introduceren...tja. Dan wordt het echt een fillerverhaal waar je niet veel waarde aan kunt hechten.
En ik lees zelf de manga, dus wat er nu met Sasuke komen gaat weet ik al.
pi_64501737
Wat trouwens wel gek is, is dat de fourth hokage beschouwd werd als een genie en dat ie zijn leven moest opofferen om de 9-tails in naruto te sealen, terwijl de fourth kazekage de 1-tails gewoon rond dezelfde tijd in Gaara heeft gesealed zonder dat ie zelf dood ging.
Datzelfde geld ook voor de Raikage, die de 8-tails in zijn broer heeft gesealed en de 2-tails in die griet die nu al dood is...
pi_64505780
De 9 tails was toch de sterkste die er was? Dus misschien kon 1 t/m 8 gesealed worden zonder zichzelf op te hoeven offeren (behalve misschien een hoop chakra en lichamelijke inspanning) maar de 9 te krachtig was..

En een genie is nog niet zo slim dat hij alles kan oplossen..
pi_64507099
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 19:48 schreef wc-eend het volgende:
De 9 tails was toch de sterkste die er was? Dus misschien kon 1 t/m 8 gesealed worden zonder zichzelf op te hoeven offeren (behalve misschien een hoop chakra en lichamelijke inspanning) maar de 9 te krachtig was..

En een genie is nog niet zo slim dat hij alles kan oplossen..
En misschien was hij al erg veel chakra kwijt door de inspanningen van het bevechten van de Kyuubi.
pi_64531198
Zoals ik al eerder zei, loopt de manga in bizar hoog tempo. Nr 430 is uit en ik had dit nog niet verwacht.
Word rellen !!!
pi_64531579
Oh, leuk.
Even lezen..
De spoilers waren inderdaad ook al vroeg.
pi_64546479
quote:
Op woensdag 31 december 2008 13:44 schreef Dethroned het volgende:
Zoals ik al eerder zei, loopt de manga in bizar hoog tempo. Nr 430 is uit en ik had dit nog niet verwacht.
Word rellen !!!
430 is al een aantal dagen uit.. ik heb hem afgelopen weekend al gelezen..
pi_64549652
quote:
Op woensdag 31 december 2008 23:35 schreef wc-eend het volgende:

[..]

Ik lees em altijd via onemanga, tegelijk meestal met bleech.
pi_64550998
quote:
Op donderdag 1 januari 2009 04:03 schreef Dethroned het volgende:

[..]

Ik lees em altijd via onemanga, tegelijk meestal met bleech.
Die kende ik nog niet
  donderdag 1 januari 2009 @ 15:35:08 #182
189430 Anonymousz
Bedankt Voor Het Nieuwtje Hans
pi_64555623
quote:
Op woensdag 31 december 2008 23:35 schreef wc-eend het volgende:

[..]

lees jij de manga op youtube ?
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
pi_64557758
quote:
Op donderdag 1 januari 2009 10:24 schreef wc-eend het volgende:

[..]

Die kende ik nog niet
Oh, nou het is echt een hele goede met heeeel veel andere manga's.
En beter is, dat je geen lid hoeft te zijn of te betalen. Belachelijk dat sommige andere prutsers wel om geld gaan zeuren terwijl het niet eens hun werk is.
SPOILER
pi_64560218
Mangashare is ook een erg fijne site, daar staan er erg veel op van verschillende groepen en talen.
Waardoor je de snelste en daarna de beste scanlation kan lezen.

Ik vond van de manga deze week deze
SPOILER
de beste pagina
pi_64562903
SPOILER
Ik kijk altijd op forums.narutofan.com voor de manga chapters. Bij het subforum 'Naruto translations' staan er vaak erg snelle scanslations en gewoon vertalingen op. Die geven dan een linkje en vaak staat onemanga erbij, ja.
pi_64573812
quote:
Op donderdag 1 januari 2009 20:19 schreef -Strawberry- het volgende:
SPOILER
Ik kijk altijd op forums.narutofan.com voor de manga chapters. Bij het subforum 'Naruto translations' staan er vaak erg snelle scanslations en gewoon vertalingen op. Die geven dan een linkje en vaak staat onemanga erbij, ja.
Behoorlijk druk en actief forum ...
pi_64654163
Geen nieuwe episode
  zondag 4 januari 2009 @ 18:06:56 #188
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_64654740
quote:
Op zondag 4 januari 2009 17:52 schreef Cahir het volgende:
Geen nieuwe episode
Ik denk niet dat er deze week een episode gepland stond(?)
pi_64674818
quote:
Op zondag 4 januari 2009 18:06 schreef wdn het volgende:

[..]

Ik denk niet dat er deze week een episode gepland stond(?)
Heb jij ergens een planning dan ?

Trouwens, de site die ik gebruik had em wel op 1 januari staan
  maandag 5 januari 2009 @ 06:55:46 #190
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_64675209
quote:
Op maandag 5 januari 2009 04:28 schreef Dethroned het volgende:

[..]

Heb jij ergens een planning dan ?

Trouwens, de site die ik gebruik had em wel op 1 januari staan
http://naruto.viz.com/ zie de aankonding op de voorpagina 15.1.
pi_64695554
quote:
Op maandag 5 januari 2009 06:55 schreef wdn het volgende:

[..]

http://naruto.viz.com/ zie de aankonding op de voorpagina 15.1.
Waar ik benieuwd naar ben, is ofdat dat releases zijn met ondertiteling of engelse sync.
De raw komt in ieder geval komende week uit.
pi_64701606
Ik ben benieuwd of dattebayo echt stopt..
pi_64701683
en dat viz is kut.. kan niks bekijken hier in mij regio
pi_64703087
Er is vast wel een site te vinden waardoor dat wel kan, en denk dat er ook wel snel een rip op internet zal verschijnen. Ik ben alleen ook benieuwd of ze gaan subben of dubben. Dat laatste zou erg jammer zijn en dan moet ik alsnog wachten op goede subbers of nieuwe speedsubbers.
  maandag 5 januari 2009 @ 20:48:46 #195
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_64703272
dub is wat er rondgaat op het web...
pi_64719577
quote:
Op maandag 5 januari 2009 20:48 schreef wdn het volgende:
dub is wat er rondgaat op het web...
Huh ?
Het zal toch minder moeite kosten om te subben ?
Alleen fillers komen niet voor in de manga, anders hebben ze eigenlijk al een sub.
pi_64734720
91 hoort er al te zijn volgens de planning?
pi_64739171
Ik ga ook weer kijken. Sasuke

Maar...ik mis neem ik aan niets bijzonders als ik de vorige afleveringen niet heb gezien?
Ik lees de manga wel dus.
pi_64740365
Na de fillers waren de afleveringen absoluut niet slecht.
Ik zou sowiezo de manga blijven lezen zeker op dit moment.
pi_64746546
Is 91 er al wel of niet?
Capoeira is like fire...some people can hold on to it and encompass it and it will be a part of their life...and some people, they touch it and get too hot and they drop it.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')