abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_64756507
quote:
Op dinsdag 6 januari 2009 18:50 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik ga ook weer kijken. Sasuke

Maar...ik mis neem ik aan niets bijzonders als ik de vorige afleveringen niet heb gezien?
Ik lees de manga wel dus.
Hangt ervan af hoeveel afleveringen je niet gekeken hebt. En nu gaan ze afwijken van de manga, dus tja...
quote:
Op dinsdag 6 januari 2009 21:23 schreef GrupoBalanca het volgende:
Is 91 er al wel of niet?
Dude, ff lezen ofzo
91 wordt donderdag in Japan uitgezonden en de vraag is nog of de sub vrijdag uitkomt. Waarschijnlijk wel en voor de week daarop wordt het even afwachten.
It's no use crying over spilt milk... Unless that was Jack Bauer's milk. Oh you are so screwed.
pi_64773785
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 02:07 schreef Dethroned het volgende:

[..]

Hangt ervan af hoeveel afleveringen je niet gekeken hebt. En nu gaan ze afwijken van de manga, dus tja...
Dat hele gebeuren met Asuma heb ik niet gezien.
Volgensmij heb ik sinds de Sasuke resque arc twee (die na Gaara) niet meer gekeken.
Maar fillers zijn toch niet belangrijk voor het verhaal. Die gelden niet.

En nu komt straks een toffe arc.
pi_64777603
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 15:57 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Dat hele gebeuren met Asuma heb ik niet gezien.
Volgensmij heb ik sinds de Sasuke resque arc twee (die na Gaara) niet meer gekeken.
Maar fillers zijn toch niet belangrijk voor het verhaal. Die gelden niet.

En nu komt straks een toffe arc.
Eerst is er de gaara arc, daarna de sasuke en sai arc daarna komt de sora/fire temple arc en daarna de hidan/kakuzu arc. deze loopt nu over in de huidige arc, welke een filler word. Ik denk dat je in de war bent met wat er in de manga gebeurt.
de huidige (filler) arc heet kennelijk de Three Tails Filler arc.

Persoonlijk snap ik niet waarom mensen niet naar de fillers kijken. Het heeft geen invloed op de manga, maar er wordt her en der toch dieper of anders of extra op zaken ingegaan. daarnaast heeft het soms ook nog wat humor. Neem aan dat die mensen dan ook niet de films kijken.... die hebben al helemaal niks met de manga.
It's no use crying over spilt milk... Unless that was Jack Bauer's milk. Oh you are so screwed.
pi_64779201
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 17:20 schreef Dethroned het volgende:

[..]

Eerst is er de gaara arc, daarna de sasuke en sai arc daarna komt de sora/fire temple arc en daarna de hidan/kakuzu arc. deze loopt nu over in de huidige arc, welke een filler word. Ik denk dat je in de war bent met wat er in de manga gebeurt.
de huidige (filler) arc heet kennelijk de Three Tails Filler arc.

Persoonlijk snap ik niet waarom mensen niet naar de fillers kijken. Het heeft geen invloed op de manga, maar er wordt her en der toch dieper of anders of extra op zaken ingegaan. daarnaast heeft het soms ook nog wat humor. Neem aan dat die mensen dan ook niet de films kijken.... die hebben al helemaal niks met de manga.
Ik ben niet in de war?
Ik weet dat er fillers met Sora zijn geweest, en dat is dan ook het enige. Voor de rest heb ik alles in de manga gelezen, dus hoef ik die afleveringen met Asuma niet persé te kijken. Hoewel ik hoor dat ze goed zijn...dus misschien verander ik nog van gedachten. De Gaara arc viel mij in elk geval erg tegen.

En ik kijk niet naar de fillers én omdat er dan niet veel boeiends gebeurd voor het verhaal en aangezien die meestal niet van geweldige kwaliteit zijn. Misschien dat het nu anders is, maar dat zijn mijn ervaringen met één jaar lang fillers (als het niet meer was).
Films kijk ik opzich wel. Die zijn gewoon mooi. En na de fillers van nu komt er een toffe arc.
pi_64779925
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 18:01 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ik ben niet in de war?
Ik weet dat er fillers met Sora zijn geweest, en dat is dan ook het enige. Voor de rest heb ik alles in de manga gelezen, dus hoef ik die afleveringen met Asuma niet persé te kijken. Hoewel ik hoor dat ze goed zijn...dus misschien verander ik nog van gedachten. De Gaara arc viel mij in elk geval erg tegen.

En ik kijk niet naar de fillers én omdat er dan niet veel boeiends gebeurd voor het verhaal en aangezien die meestal niet van geweldige kwaliteit zijn. Misschien dat het nu anders is, maar dat zijn mijn ervaringen met één jaar lang fillers (als het niet meer was).
Films kijk ik opzich wel. Die zijn gewoon mooi. En na de fillers van nu komt er een toffe arc.
De hidan/kakuzu arc zou ik wel kijken. er zijn twee epi's die je kan overslaan wat betreft het overlijden van Asuma. Maar ik raad je zoieso aan om ff Futon: Rasen Shuriken mee te maken. Was echt heel tof.
pi_64822486
Vandaag komt 431 uit
Alleen dat wachten >_<
pi_64823031
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 19:34 schreef OnbeschrevenBlad het volgende:
Vandaag komt 431 uit
Alleen dat wachten >_<
quote:
First off a friendly reminder that Weekly Shounen Jump is taking another break. It should be back next week but for now that mean there will be no Naruto, Bleach, One Piece, Eyeshield, Reborn, etc. That is officially anyhow, so we'll be on the look out again for possible early releases but they are definitely not expected to be coming out
Metal Gear Solid 5 : The Chuck Norris Chronicles
PSN : Darsiie
pi_64825895
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 19:34 schreef OnbeschrevenBlad het volgende:
Vandaag komt 431 uit
Alleen dat wachten >_<

Heel heel heeeeeeel lang wachten, zeg maar gerust een week
I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
Let us leave, no trace of tears upon our dead faces
pi_64831430
Jammer >_<, gelukkig is Ippo terug .

Ps. Net de laatste Anime gecheckt voor de manga lezers
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_64836677
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 22:39 schreef OnbeschrevenBlad het volgende:
Jammer >_<, gelukkig is Ippo terug .

Ps. Net de laatste Anime gecheckt voor de manga lezers
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Net de anime gekeken. Vond het wel een aardige. Je ziet al wel wat terug van opmerkingen die nog moeten gebeuren. Geinig afsluitnummer. Beetje gare dans uitvoeren. En tot dusver ook nog niet echt een combi van wind en water.
pi_64837950

Yawara! This Japanese weapon is the smallest of the stick type weapons. It is easily concealed on one's person, and can be used to attack pressure points and other "soft spots" on the human body, and works as an effective fist load.
pi_64839321
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 02:25 schreef outcast_within het volgende:
[ afbeelding ]
Yawara! This Japanese weapon is the smallest of the stick type weapons. It is easily concealed on one's person, and can be used to attack pressure points and other "soft spots" on the human body, and works as an effective fist load.
Ok.. en wrm hier?
  vrijdag 9 januari 2009 @ 13:59:52 #213
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_64850272
Aan de opmerking te zien op het eind van het intro-liedje is DB toch wel serieus over het stoppen. Heb sterk het idee dat het dit keer geen yhbt is.
  vrijdag 9 januari 2009 @ 14:10:01 #214
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_64850616
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 13:59 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Aan de opmerking te zien op het eind van het intro-liedje is DB toch wel serieus over het stoppen. Heb sterk het idee dat het dit keer geen yhbt is.
Anime [DB]​_Naruto​_Shippuuden​_091​_[DD96793B].avi Website | Details
Size: 170.15MiB | Date: 2009-01-09 02:33 GMT |Comment: We endorse HorribleSubs

Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
pi_64857038
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 13:59 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Ik had vannacht al, voor de DB release via yeoh ofzo de epi vertaald gekeken. Verschilde trouwens wel zo hier en daar. Maar ik denk dat er heus wel anderen die boel gaan vertalen
  vrijdag 9 januari 2009 @ 16:46:10 #216
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_64857261
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 16:40 schreef Dethroned het volgende:

[..]

Ik had vannacht al, voor de DB release via yeoh ofzo de epi vertaald gekeken. Verschilde trouwens wel zo hier en daar. Maar ik denk dat er heus wel anderen die boel gaan vertalen
Vast wel. Maar DB was een goed, betrouwbaar en snel. Van de rest is dat natuurlijk nog afwachten.
pi_64911313
Dit keer stoppen ze er echt mee. Maar op de site van Viz is elke ep toch te bekijken een uur na de uitzending. Ik denk wel dat er volgende week een YHBT aankomt. En dan zo van: we zeiden toch dat we zouden stoppen!
  zondag 11 januari 2009 @ 13:20:38 #218
22136 MaxiTitan
Een echte vaderlander.
pi_64911674
Ik heb even Naruto episode 091 van HorribleSubs bekeken/vergeleken. Ik moet zeggen dat de beeldkwaliteit beter is dan die van DB. Alleen moet je wel voor de 480P gaan (~200MB) en niet die ene van ~120MB want die is niet zo goed gecodeerd. De subs zien er ook wel oké uit voor zover ik dit kan beoordelen, ze hebben ook een 1080P versie.
Mists of dreams drip along the nascent echo and love no more. End of line.
MaxiTitan City
pi_64915195
quote:
Op zondag 11 januari 2009 13:08 schreef Mr.BomBastique het volgende:
Dit keer stoppen ze er echt mee. Maar op de site van Viz is elke ep toch te bekijken een uur na de uitzending. Ik denk wel dat er volgende week een YHBT aankomt. En dan zo van: we zeiden toch dat we zouden stoppen!
Ja de RAW is te bekijken op de site, de gesubbed versie komt dan later.. en de VIZ filmpjes kan ik niet kijken.. zit niet in hun regio..
  zondag 11 januari 2009 @ 16:04:24 #220
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_64916975
Ik heb het idee dat HorribleSubs ondanks de naam toch wel aardig is Taka doet ook HD subs En dan is er AJH. Maar die doen geen speed subs so te zien. Zijn pas bij 58

Ik zal me dus concentreren op HS tenzij VIZ goede kwaliteit levert en ik die wel kan kijken.

Maxi: doet DB de hd versie subben? Ik dacht het niet namelijk. HS is wel een HD versie. Dus het beeld zal beter zijn lijk me. Maar voor mij is dat minder van belang aan de ondertiteling
pi_64920895
HS gebruikt volgens mij de subs van Viz, dus krijg je als het goed is goede subs en snel te downloaden in allerlei kwaliteiten.
I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
pi_64922386
Ik heb het idee dat DatteBayo wordt ingehuurd door een rijke sjeik om alsnog te gaan subben.
Ain't nothing to it but to do it.
Greece
  zondag 11 januari 2009 @ 20:35:17 #223
22136 MaxiTitan
Een echte vaderlander.
pi_64926581
quote:
Op zondag 11 januari 2009 16:04 schreef wdn het volgende:

Maxi: doet DB de hd versie subben? Ik dacht het niet namelijk. HS is wel een HD versie. Dus het beeld zal beter zijn lijk me. Maar voor mij is dat minder van belang aan de ondertiteling
Eh, nee, DB doet niet aan HD subs, ik kon alleen vergelijken met de SD releases... Die waren wat beeldkwaliteit betreft beter dan DB, behalve die versie van 120MB dan... De codering is niet helemaal in orde want hij schokt bij het 'scrollen' of schuiven van het beeld terwijl die 480P (~200MB) versie daar geen last van heeft.. Het HD spul dat DB vrij gaf beperkte zich maar tot een aantal tv-films... Waarvan er naar mijn weten er maar één 1080P was (van naruto).

Ik moet die streaming-site eens bekijken waar ze nu Naruto legaal op uitzenden, het nadeel dat ik nu zie is dat gratis kijkers 4 dagen later de laatste episodes pas kunnen kijken. Dit hoeft niet perse een probleem te zijn maar dan moet het wel beschikbaar zijn in je regio. Hier (NL) kan ik gewoon de streams van Naruto bekijken. Op hun forum heb ik ook gelezen dat HS episodes van ze ript, dus de subs waarschijnlijk ook.

Mag je de naam van deze site wel noemen hier of gaat dit tegen de policy in?
Men kan er immers legaal Naruto kijken.

[ Bericht 0% gewijzigd door MaxiTitan op 11-01-2009 22:32:35 ]
MaxiTitan City
  zondag 11 januari 2009 @ 20:39:06 #224
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_64926735
Wat ik me wel afvraag is waar die HorribleSubs ineens vandaan komt.
edit: ze trekken de files van Crunchyroll zo te zien. Handig
ok nu weer over Naruto

4 dagen is op zich toch te doen lijkt me
Legale videosites mogen gewoon gelinkt worden lijkt me anders kunnen zo ook youtube wel verwijderen (staat ook zat op wat op het randje is),

[ Bericht 65% gewijzigd door wdn op 11-01-2009 20:44:44 ]
pi_65073642
Vandaag of morgen Naruto chapter 431 binnen
pi_65074572
Ik zit ook al te wachten... en ik wacht ook in spanning af of we getrolled zijn door DB.. maar ik twijfel het..
pi_65075221
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 16:06 schreef wc-eend het volgende:
Ik zit ook al te wachten... en ik wacht ook in spanning af of we getrolled zijn door DB.. maar ik twijfel het..
Ik hoop ook dat de manga snel uit is, spoilers zien er goed uit.

De anime, HS zal wel gwn releasen en dat in betere kwaliteit dan DB (tenminste dat is wat ik hoop)

[ Bericht 16% gewijzigd door ArcticBlizzard op 15-01-2009 16:42:09 ]
pi_65076224
DB is er echt mee gestopt.
pi_65080368
nieuwe ep staat online volgens mij
pi_65080464
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 18:31 schreef ArcticBlizzard het volgende:
nieuwe ep staat online volgens mij
Waar dan?
-edit-
Nevermind, found it.

[ Bericht 3% gewijzigd door Blackninjadude op 15-01-2009 18:37:32 (:D) ]
  donderdag 15 januari 2009 @ 19:06:03 #231
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_65081505
92 wordt toch pas vanavond uitgezonden of ben ik nou in de war.
pi_65081618
Naruto Shippuuden 92

Er is nog geen DL link voor zover ik weet.
pi_65082339
Op narutofan zullen ze het vast wel weten.
pi_65082752
Die nieuwe aftiteling is wel vet.
pi_65096960
DB heeft de nieuwe ep online.. ben hem nu binnenhalen
pi_65097065
ze zijn dus ws echt gestopt...
pi_65097085
Die van [HS] maar binnenhalen... Of zijn er betere subbers?
pi_65097239
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 07:37 schreef wc-eend het volgende:
Die van [HS] maar binnenhalen... Of zijn er betere subbers?
Ik heb die van HS binnengehaald gisteren. Kwaliteit was erg goed, het subtitlen is niet zoals bij die van DB maar het is iig volgbaar.
pi_65097626
Kan je ook ergens de losse subs krijgen ? Hoeft niet perse van HS te zijn, al had ik net wel de 1080p release. Dus qua kwaliteit niks op aan te merken.
SPOILER
pi_65098215
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 19:09 schreef Blackninjadude het volgende:
Naruto Shippuuden 92

Er is nog geen DL link voor zover ik weet.
Nu wel hoor, dattebayo heeft een release. Naruto Shippuuden 92
pi_65098623
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 09:12 schreef Dethroned het volgende:

[..]

Nu wel hoor, dattebayo heeft een release. Naruto Shippuuden 92
Het is alleen intro liedje.
pi_65098805
Yup en daarna een of andere kiddy serie
  vrijdag 16 januari 2009 @ 09:58:57 #243
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_65099505
Dat was te verwachen, een yhbt.
  vrijdag 16 januari 2009 @ 10:48:41 #244
22136 MaxiTitan
Een echte vaderlander.
pi_65101247
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 09:58 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Dat was te verwachen, een yhbt.
En weer een grote massa die erin trapt gezien de twintigduizend+ peers.
They never learn...
MaxiTitan City
  vrijdag 16 januari 2009 @ 11:02:53 #245
149074 Sala-adin
Knuffelmoslim
pi_65101701
OMG!!!!!!!

De anime is overwhelming awesome!!!!!!!!!!!!!!!
pi_65110885
Naruto Chapter 431
SPOILER
pi_65111197
tvp

De manga is echt ultimate op t moment
RAH RAH
pi_65112356
Wat iedereen hier boven mij over de manga zegt!!

Word ^__^
pi_65112368
-dubbel-
pi_65112472
iemand hier de me kan vertellen of RollSubs een beetje goede kwaliteit heeft voor naruto 92 ? ( subs dan he )
want ik verwacht weinig van horrible subs , en hoop dus een alternatief te vinden .
quote:
[RollSubs] Naruto Shippuuden 92 - 480p.mkv
die dus
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
pi_65113420
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 15:53 schreef DJ_ het volgende:
iemand hier de me kan vertellen of RollSubs een beetje goede kwaliteit heeft voor naruto 92 ? ( subs dan he )
want ik verwacht weinig van horrible subs , en hoop dus een alternatief te vinden .
[..]

die dus
Waarom een alternatief van HS? Die gebruiken dacht ik de originele subs van Vizz(of welk bedrijf naruto tegenwoordig streambaar heeft gemaakt voor de Amerikaanse markt) en stoppen ze onder hun eigen rips.
pi_65113644
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 16:18 schreef ArcticBlizzard het volgende:

[..]

Waarom een alternatief van HS? Die gebruiken dacht ik de originele subs van Vizz(of welk bedrijf naruto tegenwoordig streambaar heeft gemaakt voor de Amerikaanse markt) en stoppen ze onder hun eigen rips.
is dat zeker dan dat ze die gebruiken ? , ik heb zo'n gevoel dat het een zo'n yourmom subgroep is die soms gewoon regels weglaten of met de meeste domme zinnen aan komen zetten
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
  vrijdag 16 januari 2009 @ 16:28:05 #253
22136 MaxiTitan
Een echte vaderlander.
pi_65113766
Hehe... De manga schopt idd weer kont.

Mijn 'bron' merkt het ook.
quote:
Announcement: We are experiencing extreme load at the moment because of the Naruto release. If you are getting errors, please try again later. Things should be getting better soon. Enjoy the long awaited chapter!
MaxiTitan City
pi_65114582
even zonder spoilers graag , hoever loopt de manga momenteel voor op de anime , qua eps of arcs ?
  vrijdag 16 januari 2009 @ 16:52:33 #255
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_65114608
Echt dat die Viz afleverigen hier niet te bekijken zijn. Daar ga ik dan met mijn goede bedoelingen. Dan maar die van HS proberen.
  vrijdag 16 januari 2009 @ 16:54:04 #256
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_65114666
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 16:51 schreef DJ_ het volgende:
even zonder spoilers graag , hoever loopt de manga momenteel voor op de anime , qua eps of arcs ?
Ik lees zelf de manga ook niet, maar ik heb verschillende keren gelezen hier dat de manga op dit moment voor meer dan een jaar verloopt.
pi_65114949
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 16:54 schreef Lonewolf2003 het volgende:

[..]

Ik lees zelf de manga ook niet, maar ik heb verschillende keren gelezen hier dat de manga op dit moment voor meer dan een jaar verloopt.
en dan krijgt de anime nog fillers omdat die te snel zou gaan
pi_65115057
Je kan lachen maar als de anime strikt de manga volgt, ben je er snel door heen..

Weet je hoeveel anime series kut worden na het moment dat ze de manga stoppen met volgen omdat de manga te langzaam gaat..

Beter nu fillers en een normaal verhaal dan nu normaal verhaal en dan opeens niks meer hebben kwa verhaal..
  vrijdag 16 januari 2009 @ 17:05:54 #259
22136 MaxiTitan
Een echte vaderlander.
pi_65115077
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 16:51 schreef DJ_ het volgende:
De serie zit nu zo rond hoofdstuk 343, het gedeelte waar Sasuke dat leger te lijf gaat voor Orochimaru...
Maar ik heb zo het idee dat er weer hier en daar filler stukjes tussen gezet worden. Want dat gedeelte met die kikkers en dat dansen staat mij niet bij van de manga en wat er in hoofdstuk 344 gaat gebeuren heeft in de serie nog niet plaatsgevonden.

Hoofdstuk 431 is dus net uitgekomen... Even ervan uitgaande dat er twee hoofdstukken per ep behandeld worden dan loopt de serie ongeveer 44 eps achter op de manga. Maar de makers van Naruto kennende zullen het wel meer eps zijn omdat ze die fillers er ook tussen stoppen of zaken op andere manieren vertragen.
MaxiTitan City
  vrijdag 16 januari 2009 @ 17:12:31 #260
22136 MaxiTitan
Een echte vaderlander.
pi_65115271
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 16:52 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Echt dat die Viz afleverigen hier niet te bekijken zijn. Daar ga ik dan met mijn goede bedoelingen. Dan maar die van HS proberen.
Zit je niet in Nederland?
Ik kan de episodes gewoon hier kijken, de laatste episode is pas vier dagen na uitzending te zien voor de rest.
Naruto is overal te zien met uitzondering van Japan, Frankrijk en nog een paar landen...
MaxiTitan City
  vrijdag 16 januari 2009 @ 17:31:42 #261
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_65115911
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 17:12 schreef MaxiTitan het volgende:

[..]

Zit je niet in Nederland?
Ik kan de episodes gewoon hier kijken, de laatste episode is pas vier dagen na uitzending te zien voor de rest.
Naruto is overal te zien met uitzondering van Japan, Frankrijk en nog een paar landen...
Ik zit gewoon in Nederland. Maar krijg bij elke video waar ik op klik "The requested video cannot be displayed in your region"
Dat van vier dagen is ook raar, als ze steeds reclame maakten met met dat het meteen de volgende dag erop zou staan.
pi_65115978
Ik kan hem ook niet bekijken op viz hoor.. wel op crunchyroll maar die komt pas over een week..

Ik download wel gewoon de [HS] versie..
  vrijdag 16 januari 2009 @ 17:53:34 #263
22136 MaxiTitan
Een echte vaderlander.
pi_65116604
Kijken jullie hem ergens anders dan op Crunchyroll?
Want daar heb ik het over, het is daar ook gewoon legaal om te kijken...
MaxiTitan City
pi_65116627
Ik wil hem ook gewoon voor op de pc.. dus download hem
  vrijdag 16 januari 2009 @ 20:04:05 #265
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_65120550
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 15:53 schreef DJ_ het volgende:
[..]

die dus
Ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat horriblesubs (ex-)DB'ers zijn.
pi_65134817
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 16:54 schreef Lonewolf2003 het volgende:

[..]

En niet te vergeten dat het verhaal zijn einde ondertussen wel nadert.
Dus inderdaad, waarom die filler bullshit?
pi_65134833
SPOILER

[ Bericht 14% gewijzigd door -Strawberry- op 17-01-2009 11:59:12 ]
pi_65138121
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 17:05 schreef MaxiTitan het volgende:

[..]

De serie zit nu zo rond hoofdstuk 343, het gedeelte waar Sasuke dat leger te lijf gaat voor Orochimaru...
Maar ik heb zo het idee dat er weer hier en daar filler stukjes tussen gezet worden. Want dat gedeelte met die kikkers en dat dansen staat mij niet bij van de manga en wat er in hoofdstuk 344 gaat gebeuren heeft in de serie nog niet plaatsgevonden.

Hoofdstuk 431 is dus net uitgekomen... Even ervan uitgaande dat er twee hoofdstukken per ep behandeld worden dan loopt de serie ongeveer 44 eps achter op de manga. Maar de makers van Naruto kennende zullen het wel meer eps zijn omdat ze die fillers er ook tussen stoppen of zaken op andere manieren vertragen.
44 eps valt opzich mee , maarja dat zal inderdaad wel meer worden ja
  zaterdag 17 januari 2009 @ 12:54:15 #269
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_65138507
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 17:53 schreef MaxiTitan het volgende:
Kijken jullie hem ergens anders dan op Crunchyroll?
Want daar heb ik het over, het is daar ook gewoon legaal om te kijken...
Ja, probeerde het gewoon op de Viz website.
pi_65139276
Manga
SPOILER
pi_65139655
Waar is de DL link voor 092? Iemand?
  zaterdag 17 januari 2009 @ 13:36:56 #272
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_65139805
quote:
Op zaterdag 17 januari 2009 13:31 schreef Cahir het volgende:
Waar is de DL link voor 092? Iemand?
bleachexile
pi_65139897
Eentje waar je geen member hoeft te zijn?

-edit-
op bleachexile krijg ik dikke 500 internal sever error als ik het wil downloaden
pi_65143380
quote:
Op zaterdag 17 januari 2009 13:40 schreef Cahir het volgende:
Eentje waar je geen member hoeft te zijn?

-edit-
op bleachexile krijg ik dikke 500 internal sever error als ik het wil downloaden
Zoeken op de piratenbaai of op demonoid?
pi_65144182
voor narutofan hoef je geen lid te zijn, er is een heel verhaal over de anime en daarin staan 2 links, de 480p en 1080P.
pi_65145379
Ik vond de episode wel tegenvallen, had HS gebruikt.
pi_65153264
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 17:05 schreef MaxiTitan het volgende:

[..]

2 hoofstukken per epi.. lol. Dat gebeurd dus niet. Daarnaast gooien ze er filler-momenten tussen. Zoals ik al eerder zei, gaat de manga er vliegensvlug doorheen.
quote:
Op zaterdag 17 januari 2009 09:25 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

En niet te vergeten dat het verhaal zijn einde ondertussen wel nadert.
Dus inderdaad, waarom die filler bullshit?
Waarom ?
SPOILER
<knip> Excuus voor ontbreken van spoiler

[ Bericht 4% gewijzigd door Dethroned op 18-01-2009 01:04:03 ]
pi_65153326
quote:
Op zaterdag 17 januari 2009 16:14 schreef ArcticBlizzard het volgende:
voor narutofan hoef je geen lid te zijn, er is een heel verhaal over de anime en daarin staan 2 links, de 480p en 1080P.
Is er ook een site waar je een srt of andere conversie van de subs kan downloaden ?
  zondag 18 januari 2009 @ 00:14:10 #279
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_65159189
Spoilers svp Dethroned.
  zondag 18 januari 2009 @ 01:44:41 #280
22136 MaxiTitan
Een echte vaderlander.
pi_65161304
quote:
Op zaterdag 17 januari 2009 21:13 schreef Dethroned het volgende:

[..]

2 hoofstukken per epi.. lol. Dat gebeurd dus niet. Daarnaast gooien ze er filler-momenten tussen. Zoals ik al eerder zei, gaat de manga er vliegensvlug doorheen.
Dat zeg ik ook, lezen...
Die 2 hoofdstukken per episode was maar om een grove schatting te maken, het is natuurlijk niet liniair...
Soms gaan ze er sneller doorheen en op andere momenten langzamer... Even de fillers etc buiten beschouwing gelaten.
MaxiTitan City
  zondag 18 januari 2009 @ 02:13:34 #281
149074 Sala-adin
Knuffelmoslim
pi_65161678
Ik denk dat de manga tot 650 gaat en dan is het over
pi_65165881
quote:
Op zaterdag 17 januari 2009 21:13 schreef Dethroned het volgende:

Waarom ?
SPOILER
Tja, er zijn inderdaad nog veel dingen die afgerond moeten worden. Maar toch schijnt iedereen het idee te hebben dat het zeker niet nog een jaar door zal gaan. Heeft Kishimoto zoiets zelf niet gezegd?
  zondag 18 januari 2009 @ 12:31:10 #283
22136 MaxiTitan
Een echte vaderlander.
pi_65166436
Het zal niet de eerste en zeker niet de laatste keer zijn dat een producent beslist om een eind te draaien aan een serie zonder dat alles netjes afgesloten wordt in het verhaal... Al verwacht ik dat Naruto nog wel even door gaat.
MaxiTitan City
  zondag 18 januari 2009 @ 13:45:58 #284
189430 Anonymousz
Bedankt Voor Het Nieuwtje Hans
pi_65168911
quote:
Op zondag 18 januari 2009 02:13 schreef Sala-adin het volgende:
Ik denk dat de manga tot 650 gaat en dan is het over
Hmm ik denk tussen 500 en 600
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
pi_65188569
quote:
Op zondag 18 januari 2009 13:45 schreef Anonymousz het volgende:

[..]

Hmm ik denk tussen 500 en 600
NARUTO GAAT NOOIT STOPPEN!

*gaat op bed liggen huilen*

Zou echt jammer zijn...
Vrijheid kan je toch niet bewijzen!
  maandag 19 januari 2009 @ 00:59:19 #286
22136 MaxiTitan
Een echte vaderlander.
pi_65195052
quote:
Op zondag 18 januari 2009 21:51 schreef Sattyagraha het volgende:

[..]

NARUTO GAAT NOOIT STOPPEN!

*gaat op bed liggen huilen*

Zou echt jammer zijn...
De koek moet een keer op zijn anders vervalt het alleen maar in middelmatigheid tot bagger (altijd)...
Kijk maar naar de kwaliteit van een gemiddelde soap (of het ontbreken ervan).
MaxiTitan City
pi_65196964
Naruto kan heel goed heel lang doorgaan.. Alleen moet het dan niet over Naruto meer gaan..
pi_65214834
SPOILER
pi_65220433
quote:
Op maandag 19 januari 2009 17:21 schreef Picchia het volgende:
SPOILER
SPOILER
pi_65233927
quote:
Op maandag 19 januari 2009 19:56 schreef Blackninjadude het volgende:

[..]
SPOILER
SPOILER
pi_65279451
De spoilers van de manga staan alweer online, en OMFG!!!!!!!!!!!!!
  woensdag 21 januari 2009 @ 12:53:00 #292
149074 Sala-adin
Knuffelmoslim
pi_65279725
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 12:44 schreef ArcticBlizzard het volgende:
Link?
pi_65285852
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 12:44 schreef ArcticBlizzard het volgende:
Gek genoeg zijn er geen echte scans van ...
pi_65286575
pi_65324218
pi_65339581
Manga
SPOILER
  vrijdag 23 januari 2009 @ 12:32:40 #298
22136 MaxiTitan
Een echte vaderlander.
pi_65341071
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 11:58 schreef ArcticBlizzard het volgende:
Manga
SPOILER
Alleen weer veel te kort... nu moeten we weer een week wachten.
MaxiTitan City
pi_65342330
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 11:58 schreef ArcticBlizzard het volgende:
Manga
SPOILER
SPOILER
De anime vond ik tegenvallen, al was wel heel duidelijk waarom deze epi er eigenlijk was.
SPOILER
Daarnaast von ik het totaal a-boeiend om die 4 idioten te zien kaarten. Ook de tracking skillz van huidige kakashi team valt tegen.
pi_65342490
Kan iemand mij helpen bij het afspelen op de ps3?

ik heb de 1080p versie van horriblesubs gedownload en omgezet van mkv naar mp4 met GoTsenT en de optie 'embed subs' geselecteerd.

Als ik hem afspeel zijn er geen ondertitel of ondertitelingsopties.

HELP!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')