Ik hoop ook dat de manga snel uit is, spoilers zien er goed uit.quote:Op donderdag 15 januari 2009 16:06 schreef wc-eend het volgende:
Ik zit ook al te wachten... en ik wacht ook in spanning af of we getrolled zijn door DB.. maar ik twijfel het..
Waar dan?quote:Op donderdag 15 januari 2009 18:31 schreef ArcticBlizzard het volgende:
nieuwe ep staat online volgens mij
Ik heb die van HS binnengehaald gisteren. Kwaliteit was erg goed, het subtitlen is niet zoals bij die van DB maar het is iig volgbaar.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 07:37 schreef wc-eend het volgende:
Die van [HS] maar binnenhalen... Of zijn er betere subbers?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's no use crying over spilt milk... Unless that was Jack Bauer's milk. Oh you are so screwed.
Nu wel hoor, dattebayo heeft een release. Naruto Shippuuden 92quote:Op donderdag 15 januari 2009 19:09 schreef Blackninjadude het volgende:
Naruto Shippuuden 92
Er is nog geen DL link voor zover ik weet.
Het is alleen intro liedje.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 09:12 schreef Dethroned het volgende:
[..]
Nu wel hoor, dattebayo heeft een release. Naruto Shippuuden 92
En weer een grote massa die erin trapt gezien de twintigduizend+ peers.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Metal Gear Solid 5 : The Chuck Norris Chronicles
PSN : Darsiie
die dusquote:[RollSubs] Naruto Shippuuden 92 - 480p.mkv
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |