Bullet For My Valentinequote:Op vrijdag 5 december 2008 10:49 schreef q-_-b het volgende:
En weer drie nieuwe namen:
- Bullet For My Valentine
- The Aquabats
- Get Up Kids
Wel HEEUL erg...quote:Op vrijdag 19 december 2008 09:56 schreef =HellFire= het volgende:
Mwoah, begon sterk. Begint nu wel erg af te zwakken.
+ get up kidsquote:Op zaterdag 6 december 2008 20:53 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Bullet for my valentine.![]()
Vind comeback kid wel echt tof.
Nope.. heb ze 2x gezien, live KUT met hun gewhine over jesus. We zijn niet bij een revival ofzo... STFU en speel...quote:Op maandag 22 december 2008 17:26 schreef cleany het volgende:
[..]
dude...Underoath is NIET afzwakken....een van de betere acts gewoon.
Huh, vidnen punkfans dat muziek niet over politiek moet gaan?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 13:55 schreef =HellFire= het volgende:
Beetje hypocriet van sommige punkfans (niet per se hier, maar in het algemeen): ja, de muziek moet niet over politiek gaan. Maar religie mag dan ineens wel?
Hoe dan ook, ik ben er opnieuw niet bij.
Het ligt vrij hoog bovenin België hoor.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 12:14 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Op mijn verjaardag!en NOFX komt!
![]()
Alleen jammer dat het in Belgie is
En ik kijk net op die poster en als ik zou gaan zou het bijna alleen voor NOFX zijnquote:Op zaterdag 10 januari 2009 12:15 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Het ligt vrij hoog bovenin België hoor..
The Living End vind je vast ook wel tof. Gewoon even luisteren ergens.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 12:18 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
En ik kijk net op die poster en als ik zou gaan zou het bijna alleen voor NOFX zijndus vind het dan een beetje zonde van mijn geld! Jammer
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |