Krijg je weer van die naziaanhangers die lichaamsdelen van moslims niet in hun eigen lijf willen hebben.quote:Op zaterdag 8 november 2008 02:34 schreef Mrln het volgende:
kunnen we die kutmarokkaantjes niet samen met hun ouders verplicht op de donor codicil zetten ? dan zijn ze tenminste nog eens nuttig in NL
Het houdt nooit op of het moet zijn dat de Nederlandse overheid eens een keer gaat besluiten om dit soort gajes aan te pakken, maar ik zie dat niet gebeuren.quote:Op vrijdag 7 november 2008 07:46 schreef B4CO het volgende:
WANNEER HOUDT HET OP?
Peuters zijn zelfs niet meer veilig voor tuig
[..]
In en in triest..
Bron: http://www.telegraaf.nl/b(...)HET_OP___.html?p=3,1
Hoe krijg je het uit je strot of ben je geestelijk gehandicapt?quote:Op zaterdag 8 november 2008 03:29 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Krijg je weer van die naziaanhangers die lichaamsdelen van moslims niet in hun eigen lijf willen hebben.
Hij roept niet op tot racisme, hij doet een voorstel.quote:Op vrijdag 7 november 2008 15:40 schreef gelly het volgende:
[..]
Oproepen tot racisme is strafbaar, dat weet je ?
Allereerst lijkt het mij belangrijk om de mogelijkheid van het hebben van een dubbele paspoort af te schaffen. Wat is dat voor een absurde toestand? Je bent of Nederlander, of Marokkaan. Maar goed, dat is offtopic verder.quote:Op zaterdag 8 november 2008 08:44 schreef sgeitgeit het volgende:
Criminelen die vaker de fout ingaan met dubbele paspoort de Nederlandse intrekken. Helpt dit niet dan het land uitzetten als ongewenste vreemdeling.
Ze opereren alleen in groepen. Ten eerste omdat ze alleen niet durven en ten tweede omdat justitie moet bewijzen wie van de groep precies wat heeft gedaan en anders gaan ze vrijuit. Zie bv. pas nog bij het aanvallen van ambulance personeel bij een zwembad.quote:Op zaterdag 8 november 2008 08:45 schreef Halcon het volgende:
Daar ben je er nog niet mee. Dit soort lui moeten strafrechterlijk flink worden aangepakt, alleen dan leren ze het af.
Ook dat is simpel op te lossen: de hele groep vastzetten en een paar jaar laten zitten. Iets zegt me dat er dan wel wat mensen aangegeven wie wat heeft gedaan.quote:Op zaterdag 8 november 2008 09:02 schreef FJD het volgende:
[..]
Ze opereren alleen in groepen. Ten eerste omdat ze alleen niet durven en ten tweede omdat justitie moet bewijzen wie van de groep precies wat heeft gedaan en anders gaan ze vrijuit. Zie bv. pas nog bij het aanvallen van ambulance personeel bij een zwembad.
Of bij Hell's Angels die 2 van hun leden overhoop knallen en allemaal vrijuit gaan, omdat er niet precies te bewijzen is wie de trekker heeft overgehaald. Als de wet dan geen oplossing heeft om ze collectief als dader aan te melden en dan iedereen vrijuit gaat, lijkt mij dat de wetten hier in Nederland door een club mongolen wordt geschreven.quote:Op zaterdag 8 november 2008 09:02 schreef FJD het volgende:
[..]
Ze opereren alleen in groepen. Ten eerste omdat ze alleen niet durven en ten tweede omdat justitie moet bewijzen wie van de groep precies wat heeft gedaan en anders gaan ze vrijuit. Zie bv. pas nog bij het aanvallen van ambulance personeel bij een zwembad.
Nederlanders van Marokkaanse afkomst kunnen niet van hun Marokkaanse nationaliteit af. Denk je dat ze beter integreren als je ineens van iedereen van hen het Nederlandse paspoort afpakt?quote:Op zaterdag 8 november 2008 08:52 schreef servus_universitas het volgende:
[..]
Allereerst lijkt het mij belangrijk om de mogelijkheid van het hebben van een dubbele paspoort af te schaffen. Wat is dat voor een absurde toestand? Je bent of Nederlander, of Marokkaan. Maar goed, dat is offtopic verder.
Daar ben ik het ook helemaal mee eens. Het grappige is dat er inmiddels zelfs genoeg allochtonen zijn die de kopje-koffie-mentaliteit van de politie helemaal zat zijn.quote:Ik ben het in ieder geval met je eens dat er wettelijk dusdanig iets moet veranderen, dat dit soort types keihard kunnen worden aangepakt. Geen medelijden, geen politiek correct gedoe, gewoon keihard afstraffen. Praten helpt niet, op de thee gaan helpt niet, verdiepen in hun cultuur helpt niet... het is ordinaire schorriemorrie.
Het punt is dat je van een probleem van een ander ons probleem maakt. Dus wij moeten een dubbele nationaliteit (wat nota bene een contradictio in terminis is) toestaan omdat bepaalde mensen niet van hun oorspronkelijke nationaliteit af kunnen komen? Vind ik een slechte zaak.quote:Op zaterdag 8 november 2008 09:58 schreef Igen het volgende:
[..]
Nederlanders van Marokkaanse afkomst kunnen niet van hun Marokkaanse nationaliteit af. Denk je dat ze beter integreren als je ineens van iedereen van hen het Nederlandse paspoort afpakt?
Een dubbele nationaliteit is de normaalste zaak van de wereld. Er zijn veel landen waar het gewoon is toegestaan, zoals de VS, Canda, Australië en Zweden. Dat het in Nederland dus enkel is toegestaan wanneer je je oude nationaliteit niet kunt opzeggen is dus, internationaal gezien, al behoorlijk streng.quote:Op zaterdag 8 november 2008 10:31 schreef servus_universitas het volgende:
[..]
Het punt is dat je van een probleem van een ander ons probleem maakt. Dus wij moeten een dubbele nationaliteit (wat nota bene een contradictio in terminis is) toestaan omdat bepaalde mensen niet van hun oorspronkelijke nationaliteit af kunnen komen? Vind ik een slechte zaak.
De dubbele nationaliteit werkt in het voordeel van de Marokkaanse overheid die op alle manieren tracht de Marokkaanse diaspora in Europa aan zich te binden (om de geldstroom door te laten gaan). Deze binding werkt de integratie tegen. Zie bijvoorbeeld de Nederlandse imams die naar Marokko geroepen werden om daar instructies te ontvangen.quote:Op zaterdag 8 november 2008 11:02 schreef Igen het volgende:
Denk je dat Nederlanders van Marokkaanse afkomst beter integreren als je ineens van iedereen van hen het Nederlandse paspoort afpakt?
Nee, maar slechter kan het ook niet worden. En het schept wel mogelijkheden.quote:Op zaterdag 8 november 2008 11:02 schreef Igen het volgende:
Denk je dat Nederlanders van Marokkaanse afkomst beter integreren als je ineens van iedereen van hen het Nederlandse paspoort afpakt?
Precies.quote:Op zaterdag 8 november 2008 11:25 schreef Gia het volgende:
[..]
Nee, maar slechter kan het ook niet worden. En het schept wel mogelijkheden.
Je kunt ze dan namelijk behandelen als elke andere buitenlander. Namelijk uitzetten.
quote:Volgens ooggetuigen begon de groep van zeker twintig Marokkaanse pubers al meteen bij het verzamelen van de tochtlopers de boel te versjteren. Zo wilden ze het buurthuis binnenstormen waar de kleintjes een kopje chocolademelk kregen. Van de Boomen: "Het is al te erg dat we door ervaring weten dat we tientallen agenten, bewakers en toezichthouders bij een lampionnentocht moeten hebben. Die konden de meeste jongens nog net tegenhouden. Maar buiten gingen ze alsnog los."
Nee hoor. Triest genoeg zijn er in de loop van de laatste jaren weetikveel hoeveel incidenten geweest waarbij kleine kinderen beveiligd moeten worden. En dan hebben we het niet alleen over Marokkanen, maar ook over Lonsdale-pisventjes die asielzoekertjes nog geen Sinterklaasfeest gunnen of Marokkaanse meisjes van 5 van de fiets trappen (beide in Prem).quote:Op zaterdag 8 november 2008 12:32 schreef qonmann het volgende:
[..]
Dat je een Lampiontocht moet beveiligen...
Alleen in Nederland
Ik pak het stukje er nog een keer bijquote:Op zaterdag 8 november 2008 12:32 schreef qonmann het volgende:
[..]
Dat je een Lampiontocht moet beveiligen...
Alleen in Nederland
Dat het dikgedrukte geen reden is om die etterbakken daar al weg te voeren een ze een paar uur verder in een andere stad los te laten! (want ze straffen mag niet volgens de wet en de ouders er op aanspreken doen ze niet) snap ik niet. Ze worden dan alleen bestraft met een paar uur lopen, zodat de kleintjes gewoon hun feest kunnen afronden. Het tweede dikgedrukte had voor die etterbakjes al niet meer mogelijk moeten zijn. (totaal geen respect voor de politie omdat het mag en kan volgens de wet)quote:Volgens ooggetuigen begon de groep van zeker twintig Marokkaanse pubers al meteen bij het verzamelen van de tochtlopers de boel te versjteren. Zo wilden ze het buurthuis binnenstormen waar de kleintjes een kopje chocolademelk kregen. Van de Boomen: "Het is al te erg dat we door ervaring weten dat we tientallen agenten, bewakers en toezichthouders bij een lampionnentocht moeten hebben. Die konden de meeste jongens nog net tegenhouden. Maar buiten gingen ze alsnog los."
Om deze regel dus.quote:Het is al te erg dat we door ervaring weten dat we tientallen agenten, bewakers en toezichthouders bij een lampionnentocht moeten hebben.
quote:Op zaterdag 8 november 2008 13:12 schreef paddy het volgende:
[..]
Ik pak het stukje er nog een keer bij
[..]
Dat het dikgedrukte geen reden is om die etterbakken daar al weg te voeren een ze een paar uur verder in een andere stad los te laten! (want ze straffen mag niet volgens de wet en de ouders er op aanspreken doen ze niet) snap ik niet. Ze worden dan alleen bestraft met een paar uur lopen, zodat de kleintjes gewoon hun feest kunnen afronden. Het tweede dikgedrukte had voor die etterbakjes al niet meer mogelijk moeten zijn. (totaal geen respect voor de politie omdat het mag en kan volgens de wet)
Ik kan er niets aan doen, maar ik vind dit meer dan alleen baldadigheidl. Kleintjes gaan zitten etteren, terwijl de politie erbij staat? Het is toch van de zotte dat dit toegestaan moet worden? En waarom doen de ouders niets? Wanneer ik weet dat het zo gaat in die buurt, loop je toch als ouders JUIST mee om je kind te beschermen? Wanneer je weet dat de politie toch niets mag doen van de wet, trommel je toch een paar sterke mannen in de familie op? Met een grote groep volwassenen zou dat stelletje (....) het echt niet wagen om te gaan jennen.
Ja, het zou anders moeten, maar deze etterbakjes die het blijkbaar heel normaal vinden om als grote jongens een stel kleuters te tiranniseren? Heb ik geen medelijden mee, wanneer eens flink aangepakt worden door de familie van de kinderen op dat moment (niet achteraf, want dan en je net zo laf als dat schorem.) Wanneer de wet mijn kind niet beschermt? Doe ik het wel samen met de familie.
Ik hoop dat ze in ieder geval volgend jaar al een dag, voor die lampionnenoptocht plaats zal vinden, dat schorem op gaan pakken. Of waren de politieagenten vergeten hun namen te controleren? Want de schatjes zullen vast niet hun echte naam opgeven. (maar dit is meer gok van mij)
Oh ja, en in het Noorden van het land heb je ook blanke ettertjes lopen hoor (ervaring mee, maar daar grijpen omstanders wel in). Dus laten we de gewoon de gedrochten aanpakken die er plezier in scheppen kinderen aan het huilen te maken op een feestdag.
De wet zorgt ervoor dat dit soort jeugd niet aangepakt kan worden. De wet geeft dat soort bendes toestemming om dit te kunnen doen. En de ouders van die jongens zijn wat mij betreft ook schuldig wanneer ze weten dat hun zonen ettertjes zijn, en ze hun kinderen alsnog op een dergelijke feestdag naar buiten laten gaan
[..]
Om deze regel dus.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |