Zodra de politie ook maar een beetje geweld gebruikt mag deze zich meteen verantwoorden voor de rechterlijke machtquote:Op vrijdag 7 november 2008 11:10 schreef Dr.Daggla het volgende:
De politie zijn dan ook gewoon homo's.
Paar flinke meppen uitdelen met een knuppel en ze rennen jankend naar huis. Heel vervelend hoor, dit soort straattuig, maar de politie is degene die hier het hardste faalt.
De schuld zit hem niet bij de politie, die weten heel goed dat ze voor iedere keer dat ze geweld toepassen, aangepakt worden.quote:Op vrijdag 7 november 2008 11:10 schreef Dr.Daggla het volgende:
De politie zijn dan ook gewoon homo's.
Paar flinke meppen uitdelen met een knuppel en ze rennen jankend naar huis. Heel vervelend hoor, dit soort straattuig, maar de politie is degene die hier het hardste faalt.
Precies en het erge is dat het alleen maar 'normaler' zal worden. Blijkbaar hebben die lui hun plaats in de maatschappij al uitgezocht en of we daar nou gelukkig van worden..quote:Op vrijdag 7 november 2008 10:47 schreef Cairon het volgende:
sjah... dan lees je zo'n bericht en dan is het enige dat ik kan zeggen "typisch".
Je kunt het hypocriet noemen, je kunt ook zeggen dat er bepaalde trends zichtbaar zijn. De problemen met Nederlandse hangjongeren zijn doorgaans een stuk minder ernstig en structureel dan de continue terreur van Marokkaans straattuig.quote:Op vrijdag 7 november 2008 11:46 schreef MicheldV het volgende:
Let goed op op de FOK frontpage.
Nederlandse hangjongeren vermoorden een 56-jarige man!!
5 jaar geëist voor moord postbode
lees het hele artikel op: http://www.ad.nl/binnenla(...)_moord_postbode.html
(61 reacties)
Marokkaanse hangjongeren bekogelen wat kinderen met eieren
Kinderen bekogeld door Marokkaanse jongeren
(232 reacties)
Hoe bedoel je we zijn hypocriet. Brainwashed by wilders.
Mkayquote:Op vrijdag 7 november 2008 11:46 schreef MicheldV het volgende:
(61 reacties)
(232 reacties)
En wat is de frequentie van beide soorten berichten dan?quote:Op vrijdag 7 november 2008 11:46 schreef MicheldV het volgende:
(61 reacties)
(232 reacties)
Het één is een enkele daad van 1 persoon (hoe weerzinwekkend ook) het andere iets wat veel vaker voorkomt helaas, en iets waar veel mensen ook wel wat van herkenning bij hebben. Dan bedoel ik niet ook met eieren bekogeld worden, maar groepjes noord-Afrikaanse hangjongeren waar in meer of mindere mate een dreiging van uit gaat wel. Overigens denk ik dat het originele bericht over deze moord ook wel wat meer reacties zal hebben?quote:Op vrijdag 7 november 2008 11:46 schreef MicheldV het volgende:
(61 reacties)
(232 reacties)
Daarbij krijgt die Nederlandse hangjongere 5 jaar te horen, terwijl die lieve medelanders nog een kopje thee krijgen.quote:Op vrijdag 7 november 2008 12:11 schreef Locusta het volgende:
[..]
En wat is de frequentie van beide soorten berichten dan?
Zou het een mogelijkheid kunnen zijn dat er juist meer op de berichten op de berichten van Marokkanen gereageerd wordt omdat ze vaker voorkomen?
De verhouding tussen misdaad/overtreding en de straf klopt dus wel. Alleen moet die autochtone idioot de kogel krijgen en die allochtone idioten moeten eens een tijdje hun handen uit de mouwtjes steken in de polder of in een ongezellige zoutmijn.quote:Op vrijdag 7 november 2008 12:20 schreef Gia het volgende:
[..]
Daarbij krijgt die Nederlandse hangjongere 5 jaar te horen, terwijl die lieve medelanders nog een kopje thee krijgen.
Ik kan me anders heel wat nieuwsberichten herinneren die een ander beeld geven van de zaken.quote:Op vrijdag 7 november 2008 11:10 schreef Dr.Daggla het volgende:
ik *hart* jou.quote:Op vrijdag 7 november 2008 12:20 schreef Gia het volgende:
Overigens scheelt het ook een stuk in het aantal reacties als er mensen de daad verdedigen.
Bij die Nederlanders was iedereen het erover eens dat dit niet deugde.
Bij topics over Marokkanen die wat uitvreten heb je sowieso al 100 reacties die het vergoelijken of onder het kleed schuiven.
Wat heeft dat er in godsnaam mee te maken? Overigens lijkt het mij ook niet vreemd. Van dat Marokkaanse tuig lees je dit soort nieuwsberichten tegenwoordig ongeveer elke dag, terwijl er toch een stuk meer Nederlandse jongeren in Nederland wonen, dan Marokkaanse jongeren, of niet?quote:Op vrijdag 7 november 2008 11:46 schreef MicheldV het volgende:
(61 reacties)
(232 reacties)
Er zijn ook zat autochtone tokkies. Ik denk trouwens wel dat de bevolkingssamenstelling van bijvoorbeeld Zwolle of Arnhem wezenlijk afwijkt van een stad als Amsterdam of Den Haag. Als je bijvoorbeeld leest dat Mohammed de meest voorkomende jongensnaam voor Haagse baby's is, zegt dat wel iets....quote:Op vrijdag 7 november 2008 12:25 schreef remlof het volgende:
In de prachtwijk waar ik woon heb ik nog steeds meer last van autochtone tokkies dan van allochtone hangjongeren. En Arnhem zal toch niet zoveel anders zijn dan de randstad, of Zwolle?
Om over Rotterdam nog maar te zwijgen, waar onderhand weer allochtonen dan autochtonen wonen.quote:Op vrijdag 7 november 2008 12:37 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Er zijn ook zat autochtone tokkies. Ik denk trouwens wel dat de bevolkingssamenstelling van bijvoorbeeld Zwolle of Arnhem wezenlijk afwijkt van een stad als Amsterdam of Den Haag. Als je bijvoorbeeld leest dat Mohammed de meest voorkomende jongensnaam voor Haagse baby's is, zegt dat wel iets....
Hier is ook minstens tweederde van niet-europese afkomst hoor, maar ik heb echt nooit problemen met ze, ze zijn vriendelijker dan de tokkies die echt alleen maar aan zichzelf denken.quote:Op vrijdag 7 november 2008 12:37 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Er zijn ook zat autochtone tokkies. Ik denk trouwens wel dat de bevolkingssamenstelling van bijvoorbeeld Zwolle of Arnhem wezenlijk afwijkt van een stad als Amsterdam of Den Haag. Als je bijvoorbeeld leest dat Mohammed de meest voorkomende jongensnaam voor Haagse baby's is, zegt dat wel iets....
Precies, en zaken zoals die in het openingsbericht, en in andere topics... dat is allemaal stemmingmakerij... racisme... het maakt allemaal deel uit van een of ander groots opgezet complot waarbij zelfs het CBS betrokken is.quote:Op vrijdag 7 november 2008 12:42 schreef remlof het volgende:
Hier is ook minstens tweederde van niet-europese afkomst hoor, maar ik heb echt nooit problemen met ze, ze zijn vriendelijker dan de tokkies die echt alleen maar aan zichzelf denken.
Dat zeg ik niet, ik zeg alleen dat ik persoonlijk, in mijn omgeving, geen problemen heb met marokkaanse jongeren.quote:Op vrijdag 7 november 2008 12:47 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
Precies, en zaken zoals die in het openingsbericht, en in andere topics... dat is allemaal stemmingmakerij... racisme... het maakt allemaal deel uit van een of ander groots opgezet complot waarbij zelfs het CBS betrokken is.
Want het is maar een enkel incident... vooral geen aandacht geven.
Zul je zien dat die kinderen er zelf om vroegen, dat de politie het gewoon uitlokte...
Wat dus totaal geen argument is.quote:Op vrijdag 7 november 2008 12:56 schreef remlof het volgende:
Dat zeg ik niet, ik zeg alleen dat ik persoonlijk, in mijn omgeving, geen problemen heb met marokkaanse jongeren.
Fijn hoor.. maar je gaat toch ook niet in draadjes over vreselijke ziektes posten dat jij nergens last van hebt?quote:Op vrijdag 7 november 2008 12:56 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet, ik zeg alleen dat ik persoonlijk, in mijn omgeving, geen problemen heb met marokkaanse jongeren.
Gefeliciteerd remlof! Jammer genoeg heeft deze mevrouw daar zo weinig aan.quote:Op vrijdag 7 november 2008 12:56 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik heb oa in Den Haag, Assen (veel Molukkers,) Dieren (veel Turken) en Tilburg gewoond en in het westen is zeker de meeste overlast. Waarom denk je trouwens dat oa Prem zo veranderd is?quote:Op vrijdag 7 november 2008 13:10 schreef remlof het volgende:
Ik ben toch echt benieuwd wie van de posters in dit topic zelf nare ervaringen heeft met allochtone probleemjongeren. Volgens mij blèren de meeste alleen maar met de meute mee, lekker schoppen tegen buitenlanders
Eén keer aan Antilliaan. En ongeveer 134 keer Marrokanen. Oh, ik woon in Den Haag.quote:Op vrijdag 7 november 2008 13:10 schreef remlof het volgende:
Ik ben toch echt benieuwd wie van de posters in dit topic zelf nare ervaringen heeft met allochtone probleemjongeren. Volgens mij blèren de meeste alleen maar met de meute mee, lekker schoppen tegen buitenlanders
Ik. Laatst nog. Ik fietste met m'n vriendin de straat uit en kwam bijna in botsing met een Marokkaantje op z'n fiets (omdat ie zo'n achterlijke wheelie deed). Toen ik zei dat hij moest uitkijken was het:quote:Op vrijdag 7 november 2008 13:10 schreef remlof het volgende:
Weet je wat, ik heb zelf een baan, en ik heb elke dag eten... dus hoef ik me niet meer te bekommeren om mensen zonder baan, en zonder voedsel.quote:Op vrijdag 7 november 2008 13:10 schreef remlof het volgende:
Da's alleen maar mooi. Ik bestrijd nergens dat je geen goede ervaringen kunt hebben met mensen van allochtone afkomst. Maar daar wordt de verziekte lampionnenoptocht geen millimeter minder door verziekt...quote:Op vrijdag 7 november 2008 12:42 schreef remlof het volgende:
Hier is ook minstens tweederde van niet-europese afkomst hoor, maar ik heb echt nooit problemen met ze, ze zijn vriendelijker dan de tokkies die echt alleen maar aan zichzelf denken.
Ik heb persoonlijk (gelukkig) geen enkele slechte ervaring met probleemjongeren; niet autochtoon en niet allochtoon. Maar ook daarvoor geldt: de verziekte lampionnenoptocht wordt geen millimeter minder door verziekt...quote:Op vrijdag 7 november 2008 13:10 schreef remlof het volgende:
Ik ben toch echt benieuwd wie van de posters in dit topic zelf nare ervaringen heeft met allochtone probleemjongeren. Volgens mij blèren de meeste alleen maar met de meute mee, lekker schoppen tegen buitenlanders![]()
Ik zeg toch nergens dat je niet mee mag praten over dit probleem? Ik vraag me alleen oprecht af wie er persoonlijk dergelijke ervaringen heeft.quote:Op vrijdag 7 november 2008 13:16 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
Weet je wat, ik heb zelf een baan, en ik heb elke dag eten... dus hoef ik me niet meer te bekommeren om mensen zonder baan, en zonder voedsel.
Ik heb geen kanker, dus geef ik ook maar geen geld meer aan de kankerbestrijding.
Is nu ineens het doorslaggevende argument geworden "je mag alleen meepraten als je persoonlijk ervaring met de zaak hebt"
Remlof, ben jij seksueel misbruikt? Heb jij een kind misbruikt? Nee? Nou dan mag je ook je mening niet meer geven over Dutroux, of Fritzl, of welke enge Pedo dan ook.
![]()
Ik schat je hoger in dan dat Remlof, dus ik ga er van uit dat je zwakzinnige argument niet goed is neergepend en je eigenlijk iets heel anders bedoelde.
Turken daarentegen zijn meestal wel aardige lui en zwaar ondernemend.quote:Op vrijdag 7 november 2008 13:24 schreef Elfletterig het volgende:
...
Er zijn structurele problemen met Marokkaans straattuig in veel Nederlandse steden. Je kunt mensen moeilijk verwijten dat ze daar oog voor hebben en er boos over zijn dat er zo slap tegen wordt opgetreden.
En wat als mensen er geen ervaringen mee hebben gehad? Wat doet dat er dan toe?quote:Op vrijdag 7 november 2008 13:31 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik zeg toch nergens dat je niet mee mag praten over dit probleem? Ik vraag me alleen oprecht af wie er persoonlijk dergelijke ervaringen heeft.
Het gekke is, de frequentie is juist heel hoog. Het haalt alleen nooit voorpagina's. Dat vind ik zeer dubieus.quote:Op vrijdag 7 november 2008 12:11 schreef Locusta het volgende:
[..]
Zou het een mogelijkheid kunnen zijn dat er juist meer op de berichten op de berichten van Marokkanen gereageerd wordt omdat ze vaker voorkomen?
En wat heeft dat voor nut dan? Zijn de mensen die wel een persoonlijke aanvaring met allochtonen gehad hebben ineens meer waard in een discussie? Zijn mensen die geen ervaringen hebben gehad met allochtonen ineens weg te cijferen als schapen die maar mee blaten met de massa?quote:Op vrijdag 7 november 2008 13:31 schreef remlof het volgende:
Ik zeg toch nergens dat je niet mee mag praten over dit probleem? Ik vraag me alleen oprecht af wie er persoonlijk dergelijke ervaringen heeft.
Ik heb vergelijkbare incidenten meegemaakt, maar dan met Nederlandse jeugd in Amsterdam.quote:Op vrijdag 7 november 2008 13:15 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Ik. Laatst nog. Ik fietste met m'n vriendin de straat uit en kwam bijna in botsing met een Marokkaantje op z'n fiets (omdat ie zo'n achterlijke wheelie deed). Toen ik zei dat hij moest uitkijken was het:
- Kankerleier!
- Je moeder is een hoer!
- Wij stelen lekker geld van jullie Nederlanders!
- Wij teren lekker op jullie kosten!
- Flikker!
- He kankerhoer, waarom ben je met die gore homo?
En ga nog maar even door.
Of twee jaar geleden, toen ik naar een studiegenoot toefietste. Stond er Marokkaantje op een brug stenen naar beneden te gooien omdat hij zich verveelde. Kon het nog net ontwijken.
Of een paar maanden geleden, toen m'n vriendin op Hoog Catharijne in haar kont werd geknepen door een Marokkaantje van 13 en een middelvinger van hem kreeg toen ze er wat van zei.
Of toen ik tijdens mijn studie bij de Free Record Shop werkte. Op een middag kwamen er vier jeugdige Marokkaantjes binnen, drongen bij iedereen voor en scholden een klant uit voor 'kankerhoer' toen ze er iets van zei. Toen we ze vervolgens vroegen of ze de winkel uit wilden gaan begonnen ze met CD hoesjes te gooien, totdat we er ze toen maar met geweld hebben uitgezet, maar niet nadat een collega van mij een trap tegen z'n hoofd kreeg...
Ik kan nog wel even doorgaan, net zoals velen van ons. Maar gelukkig heb jij nog nooit wat meegemaakt
quote:Op vrijdag 7 november 2008 13:42 schreef MicheldV het volgende:
[..]
Ik heb vergelijkbare incidenten meegemaakt, maar dan met Nederlandse jeugd in Amsterdam.
Turken doen het dan ook beter in Nederland dan Marokkanen. Vroeger werden ze vaak in één adem genoemd, tegenwoordig zie je (terecht) steeds vaker het onderscheid tussen deze groepen.quote:Op vrijdag 7 november 2008 13:32 schreef geenID het volgende:
Turken daarentegen zijn meestal wel aardige lui en zwaar ondernemend.
Nee hoor. Ik heb ook meer dan 4 jaar in Milaan gewoond en het probleem dat ze daar hebben met Albanezen en Roemenen is veel groter (2 a 3 verkrachtingen en/of moorden per dag) dan die paar opstandige marokkaanse reljochies hier.quote:Op vrijdag 7 november 2008 13:47 schreef B4CO het volgende:
Omdat Remlof waarschijnlijk alleen maar vriendjes uit die buurt heeft of zelf geen ervaring er mee heeft en blind is voor de werkelijkheid denkt ie dat het allemaal wel meevalt toch?
Er wonen 16 miljoen mensen in Nederland, je kan elke dag wel een incident vinden.quote:Op vrijdag 7 november 2008 12:11 schreef Locusta het volgende:
[..]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |