En wat is de frequentie van beide soorten berichten dan?quote:Op vrijdag 7 november 2008 11:46 schreef MicheldV het volgende:
Let goed op op de FOK frontpage.
Nederlandse hangjongeren vermoorden een 56-jarige man!!
5 jaar geëist voor moord postbode
lees het hele artikel op: http://www.ad.nl/binnenla(...)_moord_postbode.html
(61 reacties)
Marokkaanse hangjongeren bekogelen wat kinderen met eieren
Kinderen bekogeld door Marokkaanse jongeren
(232 reacties)
Hoe bedoel je we zijn hypocriet. Brainwashed by wilders.
Het één is een enkele daad van 1 persoon (hoe weerzinwekkend ook) het andere iets wat veel vaker voorkomt helaas, en iets waar veel mensen ook wel wat van herkenning bij hebben. Dan bedoel ik niet ook met eieren bekogeld worden, maar groepjes noord-Afrikaanse hangjongeren waar in meer of mindere mate een dreiging van uit gaat wel. Overigens denk ik dat het originele bericht over deze moord ook wel wat meer reacties zal hebben?quote:Op vrijdag 7 november 2008 11:46 schreef MicheldV het volgende:
(61 reacties)
(232 reacties)
Daarbij krijgt die Nederlandse hangjongere 5 jaar te horen, terwijl die lieve medelanders nog een kopje thee krijgen.quote:Op vrijdag 7 november 2008 12:11 schreef Locusta het volgende:
[..]
En wat is de frequentie van beide soorten berichten dan?
Zou het een mogelijkheid kunnen zijn dat er juist meer op de berichten op de berichten van Marokkanen gereageerd wordt omdat ze vaker voorkomen?
De verhouding tussen misdaad/overtreding en de straf klopt dus wel. Alleen moet die autochtone idioot de kogel krijgen en die allochtone idioten moeten eens een tijdje hun handen uit de mouwtjes steken in de polder of in een ongezellige zoutmijn.quote:Op vrijdag 7 november 2008 12:20 schreef Gia het volgende:
[..]
Daarbij krijgt die Nederlandse hangjongere 5 jaar te horen, terwijl die lieve medelanders nog een kopje thee krijgen.
Ik kan me anders heel wat nieuwsberichten herinneren die een ander beeld geven van de zaken.quote:Op vrijdag 7 november 2008 11:10 schreef Dr.Daggla het volgende:
Paar flinke meppen uitdelen met een knuppel en ze rennen jankend naar huis. Heel vervelend hoor, dit soort straattuig, maar de politie is degene die hier het hardste faalt.
ik *hart* jou.quote:Op vrijdag 7 november 2008 12:20 schreef Gia het volgende:
Overigens scheelt het ook een stuk in het aantal reacties als er mensen de daad verdedigen.
Bij die Nederlanders was iedereen het erover eens dat dit niet deugde.
Bij topics over Marokkanen die wat uitvreten heb je sowieso al 100 reacties die het vergoelijken of onder het kleed schuiven.
Wat heeft dat er in godsnaam mee te maken? Overigens lijkt het mij ook niet vreemd. Van dat Marokkaanse tuig lees je dit soort nieuwsberichten tegenwoordig ongeveer elke dag, terwijl er toch een stuk meer Nederlandse jongeren in Nederland wonen, dan Marokkaanse jongeren, of niet?quote:Op vrijdag 7 november 2008 11:46 schreef MicheldV het volgende:
(61 reacties)
(232 reacties)
Er zijn ook zat autochtone tokkies. Ik denk trouwens wel dat de bevolkingssamenstelling van bijvoorbeeld Zwolle of Arnhem wezenlijk afwijkt van een stad als Amsterdam of Den Haag. Als je bijvoorbeeld leest dat Mohammed de meest voorkomende jongensnaam voor Haagse baby's is, zegt dat wel iets....quote:Op vrijdag 7 november 2008 12:25 schreef remlof het volgende:
In de prachtwijk waar ik woon heb ik nog steeds meer last van autochtone tokkies dan van allochtone hangjongeren. En Arnhem zal toch niet zoveel anders zijn dan de randstad, of Zwolle?
Om over Rotterdam nog maar te zwijgen, waar onderhand weer allochtonen dan autochtonen wonen.quote:Op vrijdag 7 november 2008 12:37 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Er zijn ook zat autochtone tokkies. Ik denk trouwens wel dat de bevolkingssamenstelling van bijvoorbeeld Zwolle of Arnhem wezenlijk afwijkt van een stad als Amsterdam of Den Haag. Als je bijvoorbeeld leest dat Mohammed de meest voorkomende jongensnaam voor Haagse baby's is, zegt dat wel iets....
Hier is ook minstens tweederde van niet-europese afkomst hoor, maar ik heb echt nooit problemen met ze, ze zijn vriendelijker dan de tokkies die echt alleen maar aan zichzelf denken.quote:Op vrijdag 7 november 2008 12:37 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Er zijn ook zat autochtone tokkies. Ik denk trouwens wel dat de bevolkingssamenstelling van bijvoorbeeld Zwolle of Arnhem wezenlijk afwijkt van een stad als Amsterdam of Den Haag. Als je bijvoorbeeld leest dat Mohammed de meest voorkomende jongensnaam voor Haagse baby's is, zegt dat wel iets....
Precies, en zaken zoals die in het openingsbericht, en in andere topics... dat is allemaal stemmingmakerij... racisme... het maakt allemaal deel uit van een of ander groots opgezet complot waarbij zelfs het CBS betrokken is.quote:Op vrijdag 7 november 2008 12:42 schreef remlof het volgende:
Hier is ook minstens tweederde van niet-europese afkomst hoor, maar ik heb echt nooit problemen met ze, ze zijn vriendelijker dan de tokkies die echt alleen maar aan zichzelf denken.
Dat zeg ik niet, ik zeg alleen dat ik persoonlijk, in mijn omgeving, geen problemen heb met marokkaanse jongeren.quote:Op vrijdag 7 november 2008 12:47 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
Precies, en zaken zoals die in het openingsbericht, en in andere topics... dat is allemaal stemmingmakerij... racisme... het maakt allemaal deel uit van een of ander groots opgezet complot waarbij zelfs het CBS betrokken is.
Want het is maar een enkel incident... vooral geen aandacht geven.
Zul je zien dat die kinderen er zelf om vroegen, dat de politie het gewoon uitlokte...
Wat dus totaal geen argument is.quote:Op vrijdag 7 november 2008 12:56 schreef remlof het volgende:
Dat zeg ik niet, ik zeg alleen dat ik persoonlijk, in mijn omgeving, geen problemen heb met marokkaanse jongeren.
Fijn hoor.. maar je gaat toch ook niet in draadjes over vreselijke ziektes posten dat jij nergens last van hebt?quote:Op vrijdag 7 november 2008 12:56 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet, ik zeg alleen dat ik persoonlijk, in mijn omgeving, geen problemen heb met marokkaanse jongeren.
Gefeliciteerd remlof! Jammer genoeg heeft deze mevrouw daar zo weinig aan.quote:Op vrijdag 7 november 2008 12:56 schreef remlof het volgende:
[..]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |