Dat zeg ik niet, ik zeg alleen dat ik persoonlijk, in mijn omgeving, geen problemen heb met marokkaanse jongeren.quote:Op vrijdag 7 november 2008 12:47 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
Precies, en zaken zoals die in het openingsbericht, en in andere topics... dat is allemaal stemmingmakerij... racisme... het maakt allemaal deel uit van een of ander groots opgezet complot waarbij zelfs het CBS betrokken is.
Want het is maar een enkel incident... vooral geen aandacht geven.
Zul je zien dat die kinderen er zelf om vroegen, dat de politie het gewoon uitlokte...
Wat dus totaal geen argument is.quote:Op vrijdag 7 november 2008 12:56 schreef remlof het volgende:
Dat zeg ik niet, ik zeg alleen dat ik persoonlijk, in mijn omgeving, geen problemen heb met marokkaanse jongeren.
Fijn hoor.. maar je gaat toch ook niet in draadjes over vreselijke ziektes posten dat jij nergens last van hebt?quote:Op vrijdag 7 november 2008 12:56 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet, ik zeg alleen dat ik persoonlijk, in mijn omgeving, geen problemen heb met marokkaanse jongeren.
Gefeliciteerd remlof! Jammer genoeg heeft deze mevrouw daar zo weinig aan.quote:Op vrijdag 7 november 2008 12:56 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik heb oa in Den Haag, Assen (veel Molukkers,) Dieren (veel Turken) en Tilburg gewoond en in het westen is zeker de meeste overlast. Waarom denk je trouwens dat oa Prem zo veranderd is?quote:Op vrijdag 7 november 2008 13:10 schreef remlof het volgende:
Ik ben toch echt benieuwd wie van de posters in dit topic zelf nare ervaringen heeft met allochtone probleemjongeren. Volgens mij blèren de meeste alleen maar met de meute mee, lekker schoppen tegen buitenlanders
Eén keer aan Antilliaan. En ongeveer 134 keer Marrokanen. Oh, ik woon in Den Haag.quote:Op vrijdag 7 november 2008 13:10 schreef remlof het volgende:
Ik ben toch echt benieuwd wie van de posters in dit topic zelf nare ervaringen heeft met allochtone probleemjongeren. Volgens mij blèren de meeste alleen maar met de meute mee, lekker schoppen tegen buitenlanders
Ik. Laatst nog. Ik fietste met m'n vriendin de straat uit en kwam bijna in botsing met een Marokkaantje op z'n fiets (omdat ie zo'n achterlijke wheelie deed). Toen ik zei dat hij moest uitkijken was het:quote:Op vrijdag 7 november 2008 13:10 schreef remlof het volgende:
Weet je wat, ik heb zelf een baan, en ik heb elke dag eten... dus hoef ik me niet meer te bekommeren om mensen zonder baan, en zonder voedsel.quote:Op vrijdag 7 november 2008 13:10 schreef remlof het volgende:
Da's alleen maar mooi. Ik bestrijd nergens dat je geen goede ervaringen kunt hebben met mensen van allochtone afkomst. Maar daar wordt de verziekte lampionnenoptocht geen millimeter minder door verziekt...quote:Op vrijdag 7 november 2008 12:42 schreef remlof het volgende:
Hier is ook minstens tweederde van niet-europese afkomst hoor, maar ik heb echt nooit problemen met ze, ze zijn vriendelijker dan de tokkies die echt alleen maar aan zichzelf denken.
Ik heb persoonlijk (gelukkig) geen enkele slechte ervaring met probleemjongeren; niet autochtoon en niet allochtoon. Maar ook daarvoor geldt: de verziekte lampionnenoptocht wordt geen millimeter minder door verziekt...quote:Op vrijdag 7 november 2008 13:10 schreef remlof het volgende:
Ik ben toch echt benieuwd wie van de posters in dit topic zelf nare ervaringen heeft met allochtone probleemjongeren. Volgens mij blèren de meeste alleen maar met de meute mee, lekker schoppen tegen buitenlanders![]()
Ik zeg toch nergens dat je niet mee mag praten over dit probleem? Ik vraag me alleen oprecht af wie er persoonlijk dergelijke ervaringen heeft.quote:Op vrijdag 7 november 2008 13:16 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
Weet je wat, ik heb zelf een baan, en ik heb elke dag eten... dus hoef ik me niet meer te bekommeren om mensen zonder baan, en zonder voedsel.
Ik heb geen kanker, dus geef ik ook maar geen geld meer aan de kankerbestrijding.
Is nu ineens het doorslaggevende argument geworden "je mag alleen meepraten als je persoonlijk ervaring met de zaak hebt"
Remlof, ben jij seksueel misbruikt? Heb jij een kind misbruikt? Nee? Nou dan mag je ook je mening niet meer geven over Dutroux, of Fritzl, of welke enge Pedo dan ook.
![]()
Ik schat je hoger in dan dat Remlof, dus ik ga er van uit dat je zwakzinnige argument niet goed is neergepend en je eigenlijk iets heel anders bedoelde.
Turken daarentegen zijn meestal wel aardige lui en zwaar ondernemend.quote:Op vrijdag 7 november 2008 13:24 schreef Elfletterig het volgende:
...
Er zijn structurele problemen met Marokkaans straattuig in veel Nederlandse steden. Je kunt mensen moeilijk verwijten dat ze daar oog voor hebben en er boos over zijn dat er zo slap tegen wordt opgetreden.
En wat als mensen er geen ervaringen mee hebben gehad? Wat doet dat er dan toe?quote:Op vrijdag 7 november 2008 13:31 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik zeg toch nergens dat je niet mee mag praten over dit probleem? Ik vraag me alleen oprecht af wie er persoonlijk dergelijke ervaringen heeft.
Het gekke is, de frequentie is juist heel hoog. Het haalt alleen nooit voorpagina's. Dat vind ik zeer dubieus.quote:Op vrijdag 7 november 2008 12:11 schreef Locusta het volgende:
[..]
En wat is de frequentie van beide soorten berichten dan?
Zou het een mogelijkheid kunnen zijn dat er juist meer op de berichten op de berichten van Marokkanen gereageerd wordt omdat ze vaker voorkomen?
En wat heeft dat voor nut dan? Zijn de mensen die wel een persoonlijke aanvaring met allochtonen gehad hebben ineens meer waard in een discussie? Zijn mensen die geen ervaringen hebben gehad met allochtonen ineens weg te cijferen als schapen die maar mee blaten met de massa?quote:Op vrijdag 7 november 2008 13:31 schreef remlof het volgende:
Ik zeg toch nergens dat je niet mee mag praten over dit probleem? Ik vraag me alleen oprecht af wie er persoonlijk dergelijke ervaringen heeft.
Ik heb vergelijkbare incidenten meegemaakt, maar dan met Nederlandse jeugd in Amsterdam.quote:Op vrijdag 7 november 2008 13:15 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Ik. Laatst nog. Ik fietste met m'n vriendin de straat uit en kwam bijna in botsing met een Marokkaantje op z'n fiets (omdat ie zo'n achterlijke wheelie deed). Toen ik zei dat hij moest uitkijken was het:
- Kankerleier!
- Je moeder is een hoer!
- Wij stelen lekker geld van jullie Nederlanders!
- Wij teren lekker op jullie kosten!
- Flikker!
- He kankerhoer, waarom ben je met die gore homo?
En ga nog maar even door.
Of twee jaar geleden, toen ik naar een studiegenoot toefietste. Stond er Marokkaantje op een brug stenen naar beneden te gooien omdat hij zich verveelde. Kon het nog net ontwijken.
Of een paar maanden geleden, toen m'n vriendin op Hoog Catharijne in haar kont werd geknepen door een Marokkaantje van 13 en een middelvinger van hem kreeg toen ze er wat van zei.
Of toen ik tijdens mijn studie bij de Free Record Shop werkte. Op een middag kwamen er vier jeugdige Marokkaantjes binnen, drongen bij iedereen voor en scholden een klant uit voor 'kankerhoer' toen ze er iets van zei. Toen we ze vervolgens vroegen of ze de winkel uit wilden gaan begonnen ze met CD hoesjes te gooien, totdat we er ze toen maar met geweld hebben uitgezet, maar niet nadat een collega van mij een trap tegen z'n hoofd kreeg...
Ik kan nog wel even doorgaan, net zoals velen van ons. Maar gelukkig heb jij nog nooit wat meegemaakt
quote:Op vrijdag 7 november 2008 13:42 schreef MicheldV het volgende:
[..]
Ik heb vergelijkbare incidenten meegemaakt, maar dan met Nederlandse jeugd in Amsterdam.
Turken doen het dan ook beter in Nederland dan Marokkanen. Vroeger werden ze vaak in één adem genoemd, tegenwoordig zie je (terecht) steeds vaker het onderscheid tussen deze groepen.quote:Op vrijdag 7 november 2008 13:32 schreef geenID het volgende:
Turken daarentegen zijn meestal wel aardige lui en zwaar ondernemend.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |