Volgens mij van La Vache Quietieutieutei dingesquote:Op donderdag 6 november 2008 21:58 schreef timmmmm het volgende:
[..]
\
Je ava![]()
ik herken een zuscreatie!
quote:
quote:
Ja ik zag het, GMTA man!quote:Op donderdag 6 november 2008 22:01 schreef raaavi het volgende:
Racer
check deze en die daaronder
MTV EMA!!!
Ja, maar ze moeten het nog bekend maken.quote:Op donderdag 6 november 2008 22:01 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Heeft De Jeugd al gewonnen?
http://www.acronymfinder.com/GMTA.htmlquote:Op donderdag 6 november 2008 22:02 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Ja ik zag het, GMTA man!
Die new act nominees zijn ook triest trouwens.
En Perez deed je niets?quote:Op donderdag 6 november 2008 22:05 schreef Asskicker14 het volgende:
Take That? Fuck That! De gay-radar slaat op tilt hiero. Stelletje lul-zuigers.
Als je kijkt wat voor publiek er stemt voor die awardsquote:Op donderdag 6 november 2008 22:05 schreef Aventura het volgende:
Ik vraag me af wie er heeft verzonnen dat een zangeresje met 1 hitje zo'n grote show mag presenteren. Hoe kom je erbij.
En nog een Amerikaanse ook.quote:Op donderdag 6 november 2008 22:05 schreef Aventura het volgende:
Ik vraag me af wie er heeft verzonnen dat een zangeresje met 1 hitje zo'n grote show mag presenteren. Hoe kom je erbij.
Ze is heel populair op het moment, dus ach. Het zijn wel de MTV-awards, he? Hou daar rekening mee.quote:Op donderdag 6 november 2008 22:05 schreef Aventura het volgende:
Tsjah, nu hoop ik alleen maar dat ze zwaar aan de drugs raakt door haar 'succes' >_>quote:Op donderdag 6 november 2008 22:05 schreef Aventura het volgende:
Die heeft vast wat beters te doen..quote:Op donderdag 6 november 2008 22:05 schreef RacerDKB het volgende:
Zat Robbie Williams daar niet in ofzo?
Wijze woorden van onze eigen Rick Astley-look-a-like op Fok!quote:Op donderdag 6 november 2008 22:03 schreef --Christiaan-- het volgende:
Wat is zij totaal onboeiend.
Eerst Jamai, nu Rick. Ik vind het allemaal goed.quote:Op donderdag 6 november 2008 22:06 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Wijze woorden van onze eigen Rick Astley-look-a-like op Fok!
Daar hebben we Rick voorquote:Op donderdag 6 november 2008 22:09 schreef Yurithemaster het volgende:
Wat zou er gebeuren als er opeens iemand met een McCain shirt aan komt daar
Wou er net wat over zeggen!quote:Op donderdag 6 november 2008 22:09 schreef jack4ya het volgende:
Leuk al die Obama's bij een EUROPESE music award...
quote:Op donderdag 6 november 2008 22:07 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Eerst Jamai, nu Rick. Ik vind het allemaal goed.

Hey, niet gaan haten he?quote:
slaat idd ook nergens opquote:Op donderdag 6 november 2008 22:12 schreef Fakkan het volgende:
Waar gaat dit lied over?
That's not my name! Dat is het enige wat ik hoor.
quote:Op donderdag 6 november 2008 22:11 schreef RacerDKB het volgende:
Wie zijn de Ting Tings?
Zou ik ze moeten kennen?
[ afbeelding ]
Volgens mij ook ja. Maar Katie vergeef ik het.quote:Op donderdag 6 november 2008 22:14 schreef Desunoto het volgende:
Ligt het aan mij of begon ze een beetje te enthousiast te zingen en een beetje vals?
nog nooit van gehoordquote:Op donderdag 6 november 2008 22:13 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Hey, niet gaan haten he?
Ting Tings.
dat heb ik ookquote:Op donderdag 6 november 2008 22:18 schreef Sm0keZ het volgende:
Godver... m'n wekker gaat zo om 5 uur, maar ik weet zéker dat Rick komt als ik nu ga slapen!
laat je nummer achter , iemand belt je vast wel even wakkerquote:Op donderdag 6 november 2008 22:18 schreef Sm0keZ het volgende:
Godver... m'n wekker gaat zo om 5 uur, maar ik weet zéker dat Rick komt als ik nu ga slapen!
welke browser?quote:Op donderdag 6 november 2008 22:19 schreef Desunoto het volgende:
Die online stream werkt niet bij mijik krijg een 'Error loading configuration settings' of zo.
Ja echt een leugen dat. We hebben dat bericht op de site toch allemaal gelezenquote:Op donderdag 6 november 2008 22:23 schreef RacerDKB het volgende:
GODVERDOMME UNFORTUNATELY HE COULDNT BE HERE IK GELOOF ER GEEN ZAK VAN
Beter dan Lil Wayne met zijn andere robotstemmetjequote:
Oke, dat wel..quote:Op donderdag 6 november 2008 22:27 schreef J0ttem het volgende:
[..]
Beter dan Lil Wayne met zijn andere robotstemmetje
quote:Op donderdag 6 november 2008 22:27 schreef timmmmm het volgende:
Wat een kuttyfushoerenlijers, flutrickroll
Met een Palin 2012 shirt had ie de bom geweest..quote:Op donderdag 6 november 2008 22:27 schreef Dynd het volgende:
Hij komt net terug van jagen ofzo
Dat krijg je wanneer je jouw lul laat denken in plaats van jouw gezond verstand.quote:Op donderdag 6 november 2008 22:27 schreef Rikketik het volgende:
Ik vind Katy Perry echt tof, sorry.
Alleen als het om vrouwen gaat.quote:Op donderdag 6 november 2008 22:29 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Dat krijg je wanneer je jouw lul laat denken in plaats van jouw gezond verstand.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |