dat heb ik ookquote:Op donderdag 6 november 2008 22:18 schreef Sm0keZ het volgende:
Godver... m'n wekker gaat zo om 5 uur, maar ik weet zéker dat Rick komt als ik nu ga slapen!
laat je nummer achter , iemand belt je vast wel even wakkerquote:Op donderdag 6 november 2008 22:18 schreef Sm0keZ het volgende:
Godver... m'n wekker gaat zo om 5 uur, maar ik weet zéker dat Rick komt als ik nu ga slapen!
welke browser?quote:Op donderdag 6 november 2008 22:19 schreef Desunoto het volgende:
Die online stream werkt niet bij mijik krijg een 'Error loading configuration settings' of zo.
Ja echt een leugen dat. We hebben dat bericht op de site toch allemaal gelezenquote:Op donderdag 6 november 2008 22:23 schreef RacerDKB het volgende:
GODVERDOMME UNFORTUNATELY HE COULDNT BE HERE IK GELOOF ER GEEN ZAK VAN
Beter dan Lil Wayne met zijn andere robotstemmetjequote:
Oke, dat wel..quote:Op donderdag 6 november 2008 22:27 schreef J0ttem het volgende:
[..]
Beter dan Lil Wayne met zijn andere robotstemmetje
quote:Op donderdag 6 november 2008 22:27 schreef timmmmm het volgende:
Wat een kuttyfushoerenlijers, flutrickroll
Met een Palin 2012 shirt had ie de bom geweest..quote:Op donderdag 6 november 2008 22:27 schreef Dynd het volgende:
Hij komt net terug van jagen ofzo
Dat krijg je wanneer je jouw lul laat denken in plaats van jouw gezond verstand.quote:Op donderdag 6 november 2008 22:27 schreef Rikketik het volgende:
Ik vind Katy Perry echt tof, sorry.
Alleen als het om vrouwen gaat.quote:Op donderdag 6 november 2008 22:29 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Dat krijg je wanneer je jouw lul laat denken in plaats van jouw gezond verstand.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |