http://www.acronymfinder.com/GMTA.htmlquote:Op donderdag 6 november 2008 22:02 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Ja ik zag het, GMTA man!
Die new act nominees zijn ook triest trouwens.
En Perez deed je niets?quote:Op donderdag 6 november 2008 22:05 schreef Asskicker14 het volgende:
Take That? Fuck That! De gay-radar slaat op tilt hiero. Stelletje lul-zuigers.
Als je kijkt wat voor publiek er stemt voor die awardsquote:Op donderdag 6 november 2008 22:05 schreef Aventura het volgende:
Ik vraag me af wie er heeft verzonnen dat een zangeresje met 1 hitje zo'n grote show mag presenteren. Hoe kom je erbij.
En nog een Amerikaanse ook.quote:Op donderdag 6 november 2008 22:05 schreef Aventura het volgende:
Ik vraag me af wie er heeft verzonnen dat een zangeresje met 1 hitje zo'n grote show mag presenteren. Hoe kom je erbij.
Ze is heel populair op het moment, dus ach. Het zijn wel de MTV-awards, he? Hou daar rekening mee.quote:Op donderdag 6 november 2008 22:05 schreef Aventura het volgende:
Tsjah, nu hoop ik alleen maar dat ze zwaar aan de drugs raakt door haar 'succes' >_>quote:Op donderdag 6 november 2008 22:05 schreef Aventura het volgende:
Die heeft vast wat beters te doen..quote:Op donderdag 6 november 2008 22:05 schreef RacerDKB het volgende:
Zat Robbie Williams daar niet in ofzo?
Wijze woorden van onze eigen Rick Astley-look-a-like op Fok!quote:Op donderdag 6 november 2008 22:03 schreef --Christiaan-- het volgende:
Wat is zij totaal onboeiend.
Eerst Jamai, nu Rick. Ik vind het allemaal goed.quote:Op donderdag 6 november 2008 22:06 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Wijze woorden van onze eigen Rick Astley-look-a-like op Fok!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |