Ik verwachte uitstekende 360 graden gedraaide ledematen.quote:Op donderdag 6 november 2008 18:33 schreef BigKahuna het volgende:
BREAKING NEWS! IK BEN AANGEREDEN!!!
Zie mijn topic
hey nieuw hier ?quote:
Kan jij niet de OP van Emimich in dat ONZ kuttopic van dagdag zetten?quote:
Verkapt ik-ben-boos-dat-ik-er-niet-bijhoorde-toen-en-nu-ook-niet postquote:Op donderdag 6 november 2008 17:11 schreef IQM het volgende:
[..]
Gebaseerd op de mening van iemand die zichzelf indeelt in kaste 1. Figures.
Het is een beetje het aloude 'Jij hoort erbij! Jij hoort er niet bij!'-riedeltje dat al vroeg op de basisschool wordt afgespeeld. Hoe schattig.
het was ook niet de bedoeling dat die van mij open bleefquote:Op donderdag 6 november 2008 18:46 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Kan jij niet de OP van Emimich in dat ONZ kuttopic van dagdag zetten?![]()
Hij faalt hard.
Omdat er geen ruk van klopt?quote:Op donderdag 6 november 2008 18:49 schreef postmortum het volgende:
De enige échte KLB-kaste (versie 06-11-08)
WAAROM STA IK ER NIET IN
Zeg, hedde ge stront in uwe ogen?quote:Op donderdag 6 november 2008 18:49 schreef postmortum het volgende:
De enige échte KLB-kaste (versie 06-11-08)
WAAROM STA IK ER NIET IN
Kaste 5 (Kansloos volk): Dayuum, LinkseFrieseVegetarier, postmortum, Teunebeun, Blind_Guardian, mooiboi89 (-), Sackboy (-1)quote:Op donderdag 6 november 2008 18:53 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Zeg, hedde ge stront in uwe ogen?
Linkje?quote:Op donderdag 6 november 2008 18:46 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Kan jij niet de OP van Emimich in dat ONZ kuttopic van dagdag zetten?![]()
Hij faalt hard.
quote:Op donderdag 6 november 2008 17:32 schreef GuyFawkes het volgende:
[ afbeelding ]
Zullen we deze allemaal inkleuren en kijken wie de mooiste heeft?
wobble en ik ben een groen blokje op het internet maar in het echt een jongetjequote:
Ah, vandaar.quote:Op donderdag 6 november 2008 19:01 schreef wobble het volgende:
[..]
wobble en ik ben een groen blokje op het internet maar in het echt een jongetje![]()
heb je een zusje ?quote:Op donderdag 6 november 2008 19:01 schreef wobble het volgende:
[..]
wobble en ik ben een groen blokje op het internet maar in het echt een jongetje![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |