Voor je tanden valt dit erg mee hoor.quote:Op donderdag 6 november 2008 19:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat ziet eruit als iets wat HEEL erg ongezond is. Al heeft mijn tandarts wel een paar gloeiend lekkere assistentes
Nee dat is te voor de hand liggendquote:
quote:Op donderdag 6 november 2008 19:31 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja ho even
"broeder" is wat anders hoor
Ligt al ruim 9 weken in het ziekenhuisquote:Op donderdag 6 november 2008 19:32 schreef es70 het volgende:
[..]Sterker nog, ik heb daar niets van meegekregen...
quote:Op donderdag 6 november 2008 19:33 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ligt al ruim 9 weken in het ziekenhuis
hmm, eens denken... Ik deeeenk een spontane invasie van lieveheersbeestjes die heel toevallig al het zonlicht blokkeren.quote:Op donderdag 6 november 2008 19:33 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Nee dat is te voor de hand liggend
Het zou wel heel toevallig zijn als dat niet alleen hier, maar ook in Nederland het geval is..
Ik denk dat het iets met James Bond te maken heeft..quote:Op donderdag 6 november 2008 19:36 schreef Muck het volgende:
[..]
hmm, eens denken... Ik deeeenk een spontane invasie van lieveheersbeestjes die heel toevallig al het zonlicht blokkeren.
James Bond is niet echt meerquote:Op donderdag 6 november 2008 19:41 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ik denk dat het iets met James Bond te maken heeft..
Of niet dan..
quote:
Ik heb de zonquote:Op donderdag 6 november 2008 19:45 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]Dat is je eerste aanwijzing. Ga JIJ de echte vinden? WIE heeft de zon? Lees verder!
![]()
![]()
Thanksquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |