Ik heb de auto op een P+R neergezet. Echt heel tof, kost je niks (zowel het parkeren als de tram) want het zit bij de ticket inbegrepen. Als je over de E19 aan komt rijden afslag 5. Staat verder netjes aangegeven. Voor meer informatie even de website van het sportpaleis raadplegen.quote:Op woensdag 4 maart 2009 10:07 schreef Exterminator het volgende:
Even voor de AC/DC fans die naar het Sportpaleis zijn geweest.
Morgen ga ik naar Metallica toe in het Sportpaleis, waar kan je daar de auto parkeren? Hoef ik niet zo te zoeken in België
Mwah hij is toch overwegend positief, tsjah het was idd voorspelbaar. Maar welke bands spelen niet de hits die de fans willen horen? En ja de leeftijd.. ik ben blij dat ze er nog staan zodat ik nog van de muziek kan genieten. Daarbij heb ik ze 100% zien geven en dat stralen ze ook uit. Heb liever iemand van 60+ die alles geeft dan er 1 van 30 die een beetje lauw op het podium staat.quote:Op woensdag 4 maart 2009 22:48 schreef abcoude het volgende:
review ( met enigszins kritische tonen waar ik helemaal niet mee eens ben, voor mij was het fenomenaal) van het concert van zondag via een belgisch site
http://www.knack.be/focus(...)l?cid=rss#29;75;4939
Hoe vroeg moet je dan bij de Arena zijn wil je op een goeie plek staan ?quote:Op woensdag 4 maart 2009 10:31 schreef MrFl0ppY het volgende:
En flink balen voor de mensen waarbij het gisteren niet door ging!Als je naar de arena gaat, zorgen dat je vooraan staat, daar is het geluid nog redelijk.
Kan je het nog ff navragen?quote:Op zaterdag 7 maart 2009 20:45 schreef Tonio-mcdo het volgende:
Ik moet werken vanaf 18.15 dus ga ervan uit dat het half 7 opengaat.
Das lang van tevoren!quote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:36 schreef Tonio-mcdo het volgende:
Het is zoiezo altijd een beetje giswerk hoelaat het open gaat, maar 18.15/18.30 zoiets zal het woorden.
Kan ik jou nog wat drankjes afhandig maken?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 21:02 schreef Tonio-mcdo het volgende:
Ahoy hoopt jullie voor het concert nog wat drankjes afhandig te maken! Aangezien het tijdens het concert uitgestorven is bij de bars.
kost een biertje daar?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 21:02 schreef Tonio-mcdo het volgende:
Ahoy hoopt jullie voor het concert nog wat drankjes afhandig te maken! Aangezien het tijdens het concert uitgestorven is bij de bars.
quote:Op woensdag 11 maart 2009 22:09 schreef Sanne het volgende:
For those about to rock this friday, we salute you!
quote:Op woensdag 11 maart 2009 22:09 schreef Sanne het volgende:
For those about to rock this friday, we salute you!
Ik heb een hotelletje geboekt, dus misschien nog wel... hoe kom ik daar vanuit Ahoy?quote:Op donderdag 12 maart 2009 14:29 schreef WitchfinderGeneral het volgende:
Gaan er eigenlijk veel mensen van hier naar AC/DC morgen?
Er is ook nog een after party in Baroeg, vlakbij, wie gaat daar nog een biertje pakken?
quote:Op donderdag 12 maart 2009 14:32 schreef Johan25m het volgende:
Ik kan niet ophouden met mensen vragen wat ze vrijdagavond gaan doen om vervolgens triomfantelijk te melden dat ik naar AC/DC ga! Damn, zelden zoveel voorpret bij een concert gehad!
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 10:47 schreef BOKA het volgende:
Zin in.
Zijn jullie ook mensen aan het pesten door te vragen wat ze op vrijdag 13 maart gaan doen, om vervolgens te zeggen dat je naar AC/DC gaat.![]()
wel jammer dat de ze 'Stormy May Day' niet spelen, geniaal nummer vind ik dat...quote:Op maandag 2 maart 2009 08:55 schreef abcoude het volgende:
Geweldig optreden gisteren avond in het Sportpaleis, de nieuwe liedjes (voor mij was War Machine echt top!) waren ook gaaf om ze live te hebben kunnen horen !
setlist:
Rock n Roll Train
Hell Ain't a Bad Place To be
Shot Down in Flames
Back In Black
Big Jack
Dirty deeds done dirt cheap
Thunderstruck
Black Ice
The Jack
Hells Bells
Shoot to thrill
War Machine
Anything Goes
You Shook Me all night long
TNT
Whole lotta Rosie
Let There Be Rock
Toegift:
Highway To Hell
For Those About To Rock
Angus failquote:Op vrijdag 13 maart 2009 10:29 schreef theclansman het volgende:
vanavond EINDELIJK
AGNUS![]()
AGNUS![]()
AGNUS
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 11:11 schreef theclansman het volgende:
Let there be sound, and there was sound
Let there be light, and there was light
Let there be drums, there was drums
Let there be guitar, there was guitar,
Ik hoop het, dat is namelijk ook mijn verwachtte aankomsttijd.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 16:52 schreef Apfelsaft het volgende:
Ik ben er rond 19:00 uur, is dat vroeg genoeg om nog enigszins vooraan te staan?
1e ring bij vak Aa/Ab/Ac ?quote:Op zaterdag 14 maart 2009 01:04 schreef Tonio-mcdo het volgende:
Oh de sfeer was ook echt top!
Aan iedereen die er vandaag dus als publiek was, BEDANKT, heb in tijden niet zó genoten van mijn werk (Op een malloot na afloop bij de garderobe na)
Zag je die Angus-kloon ook, vanaf het podium gezien links vooraan? Met z'n rugtasje? Later werd ie afgevoerd wegens crowdsurfen.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 11:24 schreef DuranK het volgende:
Van bovenaf kon je trouwens heel mooi zien dat er een meisje rechts van het loopgedeelte uit haar dak ging. Had een gele trui aan en je zag heel die tieten mee schudden![]()
![]()
Linksvoor, ik kon alles echt supergoed zien.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 01:23 schreef Tonio-mcdo het volgende:
Waar stond/zat je?
Misschien heb ik je wel bier verkocht : D
Ja die zag ik ookquote:Op zaterdag 14 maart 2009 11:49 schreef Gert het volgende:
[..]
Zag je die Angus-kloon ook, vanaf het podium gezien links vooraan? Met z'n rugtasje? Later werd ie afgevoerd wegens crowdsurfen.
quote:Op zaterdag 14 maart 2009 11:52 schreef BOKA het volgende:
[..]
Linksvoor, ik kon alles echt supergoed zien.![]()
En dat meisje dat haar tieten liet zien.
Same problem.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 13:37 schreef Stoeprand het volgende:
Ik wil nog een keer, maar niet in de Arena![]()
Op hun DVD's hebben ze toch niet van die spectaculaire shows als gisteravondquote:Op zaterdag 14 maart 2009 16:10 schreef BroesWillems het volgende:
Het was echt F*cking Geniaal, hoewel ze nog steeds hetzelfde doen als op hun DVD's, is het geweldig om de meesters live te zien.
Ik vond Brian trouwens beter zingen dan bij 'No Bull'...
quote:Op zaterdag 14 maart 2009 15:00 schreef Pink_Floyd het volgende:
Concert: AC/DC in Ahoy:-ACDC-in-Ahoy.html
Muzikaal gezien was het wel leuk leuk, alleen de zang was helemaal niet mijn ding.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 22:10 schreef Stoeprand het volgende:
Wat vonden jullie trouwens van het voorprogramma? Achter mij liepen mensen die daar speciaal voor waren gekomen en dat ze daarna, toen AC/DC opkwam, net zo goed weg hadden kunnen gaan, 'want dat was niet zo bijzonder'
Ach, ik vond het voor programma wel handig. Des te blijer ik was toen de AC/DC-hel losbarstte, na dat voor programma uitgezeten te hebben.quote:Op zondag 15 maart 2009 21:45 schreef BOKA het volgende:
[..]
Muzikaal gezien was het wel leuk leuk, alleen de zang was helemaal niet mijn ding.
En ik snap niet dat ac/dc een voorprogramma moet hebben.
Wat bedoel je met ik heb de bootleg al ?quote:Op zaterdag 14 maart 2009 23:53 schreef theclansman het volgende:
na het ging wel vond het niet echt bijzonder ofzo.
heb trouwens de bootleg al![]()
![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |