Natuurlijk spelen ze die.quote:Op donderdag 26 februari 2009 19:22 schreef MrFl0ppY het volgende:
Als ze zondag whole lotta rosie spelen ga ik echt berserk!Doen ze dat niet dan ook! Maar dan net even iets anders
als ze zondag geen whole lotta Rosie spelen ga ik huilen denk ik.quote:Op donderdag 26 februari 2009 19:22 schreef MrFl0ppY het volgende:
Als ze zondag whole lotta rosie spelen ga ik echt berserk!Doen ze dat niet dan ook! Maar dan net even iets anders
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Whatever I want.
We salute you!!!quote:Op zaterdag 28 februari 2009 14:50 schreef tarzan1 het volgende:
For those about to rock.... tot mogen!
Ik ben er rond een uur of 4 a half 5, ff wat eten en dan naar binnen als de deuren open gaan, anders staan we ergens achteraan, ook geen zin inquote:Op vrijdag 27 februari 2009 19:05 schreef MrFl0ppY het volgende:
Hoe laat gaan jullie zondag allemaal? Ik wil eigenlijk wel vroeg gaan om een mooie plaats te bemachtigen. Dacht zelf aan een uurtje of 2 daar.
Dat dus, veel plezier!quote:Op zondag 1 maart 2009 12:55 schreef Apfelsaft het volgende:
Antwerpen-gangers veel plezier vanavond! Ik kan niet wachten tot de 13e
Dan stonden wij een paar rijen achter je. en 45 min van te voren in de rij gaan staanquote:Op maandag 2 maart 2009 11:35 schreef MrFl0ppY het volgende:
Zo! Wat een optreden!
Vriend en ik waren al vroeg gegaan (half 3 daar) om er zeker van te zijn dat we een goede plek konden bemachtigen. Wat blijkt nu, die belgen komen echt allemaal een uurtje of 2 van te voren! We stonden dus van half 3 tot 5 gewoon met de dezelfde 50 mensen. Maar goed, het was gezellig en we stonden bij het concert helemaal tegen het hek aan, iets rechts van het podium! Dat was echt super!
Ze rocken nog echt, zeker Agnus die gaat er nog voor de volle 110% voor! Wat een spektakel. Sfeer zat er ook goed in en bij Rosie (vet podium btw!) heb ik zelf nog maar even een pit gestart!
Super avond! Jammer dat het alweer voorbij is
Muzikaal sterk maar weinig dynamisch wat het geheel wat saai maakte. Die bassist ging wel helemaal los btw!quote:Op maandag 2 maart 2009 15:27 schreef abcoude het volgende:
Hoe vonden jullie het optreden van het support-act, The Answer, ik vond ze goed
Ikquote:Op maandag 2 maart 2009 12:05 schreef Professional het volgende:
Aan de reacties te zien krijgen we een goed optreden morgenavond.
Da's kudt.quote:Beste,
Het concert van AC/DC vanavond in het Antwerps Sportpaleis kan niet plaatsvinden. Eén van de bandleden is ziek.
Op dit ogenblik hebben we niet meer informatie. Zodra we meer weten, zal u het vernemen via e-mail en onze website www.sportpaleis.be/nl.
Onze excuses voor het ongemak ten gevolge van deze overmachtsituatie.
Met vriendelijke groet,
Tele Ticket Service
Buitenstaan in Belgie heeft sowieso niet veel nut, er wordt daar niet meet een "1ste ring" gewerkt waar hekken achter geplaatst worden.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 18:45 schreef Ewout1 het volgende:
RAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH
twee uur en half buiten gestaan, eerste rij
komt die security doodleuk vertellen dat het niet doorgaat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |