Thanks, ben er erg blij mee.quote:Op vrijdag 19 december 2008 11:29 schreef Exterminator het volgende:
[..]
Excuseer
Gefeliciteerd met je kaarten
Nou, dan moet je niet op de tweede ring zitten. Daar zat ik en toen was het geluid zelfs bij Metallica nog niet echt goed. Veel galm waardoor het een herrie wordt. Zolang je op het veld staat is het te doen. De zitplaatsen zijn bagger.quote:Op vrijdag 19 december 2008 11:32 schreef Under_Score het volgende:
laatste keer in de arena bij metallica geweest, geluid was toen erg goed
slipknot en korn hadden wel baggergeluid, maar dat lag niet aan de arena
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 | Gefeliciteerd met uw kaarten voor AC/DC in de Amsterdam ArenA! Graag informeren wij u als volgt: Op de bevestiging die u van ons per e-mail heeft ontvangen staat door omstandigheden helaas geen vakomschrijving vermeld. Op de toegangsbewijzen die u thuis gestuurd krijgt, staan ingang/vak/rij/stoelnummer echter wel exact vermeld. Het ontbreken van de vakomschrijving is niet van invloed op de aan u toegewezen kaarten; met uw boeking heeft u gegarandeerd de op dat moment best beschikbare plaatsen gekregen. Overigens vragen wij u begrip voor het feit dat de verzending van de kaarten gedurende de Kerst- en Oud & Nieuw-periode langer kan duren dan u van ons zou mogen verwachten. Met vriendelijke groet, Eventim NL |
ik heb precies hetzelfde.. zal wel goed zijn hoorquote:Op vrijdag 19 december 2008 17:48 schreef Exterminator het volgende:
[ code verwijderd ]
Ik mag toch aannemen dat deze mail niet op mij van toepassing is aangezien ik veldkaarten/vrije plaatskeuze heb?
Als ik me niet vergis komt The Answer in het voorprogramma. Hebben ook in heel amerika met ze getourd. Op de AC/DC site staat er nix over maar op site van the answer wel. En die zijn suuuuper vetquote:Op vrijdag 19 december 2008 11:25 schreef Under_Score het volgende:
ja, dat wel. ben wel benieuwd naar het voorprogramma, wat zou er voor AC/DC aan kunnen, of beter nog durven
mijn god wat een gedoe, zat al vanaf 7 uur op de site, en om half 11 kwam er een 'geen verbinding' meldinggelukkig zonder problemen kaarten kunnen kopen.
nu slapen want ik heb de hele nacht gewerkt
Dat is in ieder geval op het 1e deel van de tour. Grote kans dat bij de zomertour er andere bands bij zijn.quote:Op zaterdag 27 december 2008 09:49 schreef DuranK het volgende:
[..]
Als ik me niet vergis komt The Answer in het voorprogramma.
Dat dus, en het feit dat het dus niet het enige concert is in NL. Denk wel dat Mojo zich heeft verslikt in de vraag.quote:Op woensdag 31 december 2008 09:30 schreef goldhorn het volgende:
er zit ook wel een verschil aan capaciteit tussen de ahoy en de arena.
In Ahoy kunnen iets van 10.000 - 15.000 mensen. In de arena tijdens de concerten zo'n 68.000 mensen.
Sorry dat ik het zeg maar de stem van de zanger klinkt echt baggerquote:Op zaterdag 27 december 2008 13:00 schreef MrFl0ppY het volgende:
Met oud jaar komt er om 18:30 een concert van AC/DC op tv. De precieze zender weet ik niet meer.
Dat is de bedoelingquote:Op woensdag 31 december 2008 18:44 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Sorry dat ik het zeg maar de stem van de zanger klinkt echt bagger
en ik denk ook niet dat er veel mensen zullen zijn met kaarten voor ahoy die ook naar de arena gaan...quote:Op woensdag 31 december 2008 09:32 schreef Aventura het volgende:
[..]
Dat dus, en het feit dat het dus niet het enige concert is in NL. Denk wel dat Mojo zich heeft verslikt in de vraag.
Ahoyquote:Op maandag 5 januari 2009 16:51 schreef PeRi het volgende:
Ik belde dus net die mevrouw over de kaarten in Antwerpen en die zei dat ze nog niet verstuurd zijn, voor beide concerten in maart niet. Pas in februari worden die verstuurd..
Mensen die al kaarten hebben ontvangen hier, was dat nu wel of niet voor Antwerpen? Ik dacht het wel toch?.
.
Ja, in Ahoy en in Antwerpen is het The Answer. In de Arena is nog niet bekend volgens mij.quote:Op maandag 5 januari 2009 19:17 schreef assie het volgende:
Is er al iets van en voorprogramma bekend???
quote:Op donderdag 29 januari 2009 @ 22:55 schreef feedmyfear het volgende:
Heb vandaag m'n kaarten voor het concert in Antwerpen ontvangen!
Ik heb ook nog niets...quote:Op donderdag 29 januari 2009 22:55 schreef feedmyfear het volgende:
Heb vandaag m'n kaarten voor het concert in Antwerpen ontvangen!
Same here, maarja misschien komen ze vandaag of morgen nog wel binnenvallen.quote:Op maandag 9 februari 2009 00:25 schreef tarzan1 het volgende:
Ik heb de antwerpen kaartjes ook nog niet
quote:De betaling van uw ticket(s) werd correct uitgevoerd.
U kunt nu uw ticket(s) via deze onderstaande link downloaden en afdrukken.
[link]
De mogelijkheid bestaat om uw ticket(s) meerdere keren binnen halen en af te drukken. Hou er rekening mee dat enkel de meest recent gedownloade tickets geldig zijn als toegangsbewijs.
Hartelijk dank voor uw reservering.
Met vriendelijke groeten,
Tele Ticket Service
Deze electronische bevestiging geldt niet als toegangsbewijs. Bewaar uw afgedrukte ticket(s) zorgvuldig.
AC/DC here we come!!!quote:
Natuurlijk spelen ze die.quote:Op donderdag 26 februari 2009 19:22 schreef MrFl0ppY het volgende:
Als ze zondag whole lotta rosie spelen ga ik echt berserk!Doen ze dat niet dan ook! Maar dan net even iets anders
als ze zondag geen whole lotta Rosie spelen ga ik huilen denk ik.quote:Op donderdag 26 februari 2009 19:22 schreef MrFl0ppY het volgende:
Als ze zondag whole lotta rosie spelen ga ik echt berserk!Doen ze dat niet dan ook! Maar dan net even iets anders
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Whatever I want.
We salute you!!!quote:Op zaterdag 28 februari 2009 14:50 schreef tarzan1 het volgende:
For those about to rock.... tot mogen!
Ik ben er rond een uur of 4 a half 5, ff wat eten en dan naar binnen als de deuren open gaan, anders staan we ergens achteraan, ook geen zin inquote:Op vrijdag 27 februari 2009 19:05 schreef MrFl0ppY het volgende:
Hoe laat gaan jullie zondag allemaal? Ik wil eigenlijk wel vroeg gaan om een mooie plaats te bemachtigen. Dacht zelf aan een uurtje of 2 daar.
Dat dus, veel plezier!quote:Op zondag 1 maart 2009 12:55 schreef Apfelsaft het volgende:
Antwerpen-gangers veel plezier vanavond! Ik kan niet wachten tot de 13e
Dan stonden wij een paar rijen achter je. en 45 min van te voren in de rij gaan staanquote:Op maandag 2 maart 2009 11:35 schreef MrFl0ppY het volgende:
Zo! Wat een optreden!
Vriend en ik waren al vroeg gegaan (half 3 daar) om er zeker van te zijn dat we een goede plek konden bemachtigen. Wat blijkt nu, die belgen komen echt allemaal een uurtje of 2 van te voren! We stonden dus van half 3 tot 5 gewoon met de dezelfde 50 mensen. Maar goed, het was gezellig en we stonden bij het concert helemaal tegen het hek aan, iets rechts van het podium! Dat was echt super!
Ze rocken nog echt, zeker Agnus die gaat er nog voor de volle 110% voor! Wat een spektakel. Sfeer zat er ook goed in en bij Rosie (vet podium btw!) heb ik zelf nog maar even een pit gestart!
Super avond! Jammer dat het alweer voorbij is
Muzikaal sterk maar weinig dynamisch wat het geheel wat saai maakte. Die bassist ging wel helemaal los btw!quote:Op maandag 2 maart 2009 15:27 schreef abcoude het volgende:
Hoe vonden jullie het optreden van het support-act, The Answer, ik vond ze goed
Ikquote:Op maandag 2 maart 2009 12:05 schreef Professional het volgende:
Aan de reacties te zien krijgen we een goed optreden morgenavond.
Da's kudt.quote:Beste,
Het concert van AC/DC vanavond in het Antwerps Sportpaleis kan niet plaatsvinden. Eén van de bandleden is ziek.
Op dit ogenblik hebben we niet meer informatie. Zodra we meer weten, zal u het vernemen via e-mail en onze website www.sportpaleis.be/nl.
Onze excuses voor het ongemak ten gevolge van deze overmachtsituatie.
Met vriendelijke groet,
Tele Ticket Service
Buitenstaan in Belgie heeft sowieso niet veel nut, er wordt daar niet meet een "1ste ring" gewerkt waar hekken achter geplaatst worden.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 18:45 schreef Ewout1 het volgende:
RAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH
twee uur en half buiten gestaan, eerste rij
komt die security doodleuk vertellen dat het niet doorgaat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |