Ik heb de auto op een P+R neergezet. Echt heel tof, kost je niks (zowel het parkeren als de tram) want het zit bij de ticket inbegrepen. Als je over de E19 aan komt rijden afslag 5. Staat verder netjes aangegeven. Voor meer informatie even de website van het sportpaleis raadplegen.quote:Op woensdag 4 maart 2009 10:07 schreef Exterminator het volgende:
Even voor de AC/DC fans die naar het Sportpaleis zijn geweest.
Morgen ga ik naar Metallica toe in het Sportpaleis, waar kan je daar de auto parkeren? Hoef ik niet zo te zoeken in België
Mwah hij is toch overwegend positief, tsjah het was idd voorspelbaar. Maar welke bands spelen niet de hits die de fans willen horen? En ja de leeftijd.. ik ben blij dat ze er nog staan zodat ik nog van de muziek kan genieten. Daarbij heb ik ze 100% zien geven en dat stralen ze ook uit. Heb liever iemand van 60+ die alles geeft dan er 1 van 30 die een beetje lauw op het podium staat.quote:Op woensdag 4 maart 2009 22:48 schreef abcoude het volgende:
review ( met enigszins kritische tonen waar ik helemaal niet mee eens ben, voor mij was het fenomenaal) van het concert van zondag via een belgisch site
http://www.knack.be/focus(...)l?cid=rss#29;75;4939
Hoe vroeg moet je dan bij de Arena zijn wil je op een goeie plek staan ?quote:Op woensdag 4 maart 2009 10:31 schreef MrFl0ppY het volgende:
En flink balen voor de mensen waarbij het gisteren niet door ging!Als je naar de arena gaat, zorgen dat je vooraan staat, daar is het geluid nog redelijk.
Kan je het nog ff navragen?quote:Op zaterdag 7 maart 2009 20:45 schreef Tonio-mcdo het volgende:
Ik moet werken vanaf 18.15 dus ga ervan uit dat het half 7 opengaat.
Das lang van tevoren!quote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:36 schreef Tonio-mcdo het volgende:
Het is zoiezo altijd een beetje giswerk hoelaat het open gaat, maar 18.15/18.30 zoiets zal het woorden.
Kan ik jou nog wat drankjes afhandig maken?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 21:02 schreef Tonio-mcdo het volgende:
Ahoy hoopt jullie voor het concert nog wat drankjes afhandig te maken! Aangezien het tijdens het concert uitgestorven is bij de bars.
kost een biertje daar?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 21:02 schreef Tonio-mcdo het volgende:
Ahoy hoopt jullie voor het concert nog wat drankjes afhandig te maken! Aangezien het tijdens het concert uitgestorven is bij de bars.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |