Tan code.quote:Op donderdag 6 november 2008 14:45 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Mooi![]()
Ik heb niet zo eentje. Ik krijg een TAN code per SMS.
Ook handig. Maar niet zo kek.
Om vals te spelen bij Pokerenquote:
Dit is de oude schatquote:Op donderdag 6 november 2008 14:44 schreef PietjePuk007 het volgende:
De nieuwe zien er iets anders uit (minder hoeken).
Toen je nog nuttig was? Muts!quote:Op donderdag 6 november 2008 14:47 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Tan code.Dingdong herinnering.
![]()
Vroegâh, toen ik nog nuttig was, werkte ik op de girotel helpdesk
Nuttig voor algemeen gebruikquote:Op donderdag 6 november 2008 14:48 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Toen je nog nuttig was? Muts!![]()
Tan! Misschien komt LS ook nog wel even buurten.
Waar is die eigenlijk?
Ja, die heb ik hier voor me liggenquote:Op donderdag 6 november 2008 14:48 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Dit is de oude schat![]()
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 6 november 2008 14:47 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Om vals te spelen bij Pokeren
Maar wél leuk als je eenzaam bent. Dat je in je eentje op de bank zit, en het gevoel hebt dat je naar húis wil.quote:Op donderdag 6 november 2008 14:45 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Mooi![]()
Ik heb niet zo eentje. Ik krijg een TAN code per SMS.
Ook handig. Maar niet zo kek.
Ik kan op TV komenquote:Op donderdag 6 november 2008 14:47 schreef noekje het volgende:
[..]
Zie hem dan pimpen!
Maar verdien je er nu ook écht geld mee, met dat pokeren?
"Dat heb ik toch niet nodig brother!"quote:Op donderdag 6 november 2008 14:47 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Om vals te spelen bij Pokeren
Dan ga je dus geld van je ene rekening overmaken naar je andere zodat je bij iedere transactie iig nog een SMSje krijgt?!quote:Op donderdag 6 november 2008 14:49 schreef Gert het volgende:
[..]
Maar wél leuk als je eenzaam bent. Dat je in je eentje op de bank zit, en het gevoel hebt dat je naar húis wil.
Dan is zo'n SMS best gezellig.![]()
Zie, elk nadeel hep z'n voordeel.
Echt waar?? En ga jij dan ook laten weten wanneer en verdien je er nu al geld mee?quote:
Maar Heidi wordt wel mooi gesponsord door de Rabobankquote:Op donderdag 6 november 2008 14:50 schreef Dementor het volgende:
[..]
"Dat heb ik toch niet nodig brother!"
Volgnummer 58.quote:Op donderdag 6 november 2008 14:49 schreef Gert het volgende:
[..]
Maar wél leuk als je eenzaam bent. Dat je in je eentje op de bank zit, en het gevoel hebt dat je naar húis wil.
Dan is zo'n SMS best gezellig.![]()
Zie, elk nadeel hep z'n voordeel.
Ik werd eergister 1e van 700 spelers en heb nu 20 punten. Je kunt elke dag 1x meedoen.quote:Op donderdag 6 november 2008 14:51 schreef noekje het volgende:
[..]
Echt waar?? En ga jij dan ook laten weten wanneer en verdien je er nu al geld mee?
Ja idd geweldig die Postbank, vooral als ze de Tancodes naar een ander sturen waar je al jaren geen rekening meer mee deeltquote:Op donderdag 6 november 2008 14:52 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Volgnummer 58.
Uw Tancode is: 75469
Enig
Dan weet je welke code ervoor en welke erna komt.quote:Op donderdag 6 november 2008 14:54 schreef PietjePuk007 het volgende:
Wat moet je met een volgnummer?
Ja zoiets.quote:Op donderdag 6 november 2008 14:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dan ga je dus geld van je ene rekening overmaken naar je andere zodat je bij iedere transactie iig nog een SMSje krijgt?!
De enige bank die nog overeind staatquote:Op donderdag 6 november 2008 14:52 schreef Leandra het volgende:
[..]
Maar Heidi wordt wel mooi gesponsord door de Rabobank
Gezellig!quote:Op donderdag 6 november 2008 14:54 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja idd geweldig die postbank, vooral als ze de Tancodes naar een ander sturen waar je al jaren geen rekening meer mee deelt
Weet ik veel, dat zegt ie.quote:Op donderdag 6 november 2008 14:54 schreef PietjePuk007 het volgende:
Wat moet je met een volgnummer?
quote:Op donderdag 6 november 2008 14:54 schreef Dementor het volgende:
Dan weet je welke code ervoor en welke erna komt.
Gewoon 1 euro tussen je betaalrekening en spaarrekening heen en weer blijven sturen.quote:Op donderdag 6 november 2008 14:54 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja zoiets.
En het kán ook van iemand anders zijn hè, dat sms'je! Van een echt mens. De afgelopen 1432 keer was het weliswaar steeds een TAN-code, maar je weet maar nooit! Hoop doet leven! YES WE CAN!
Van de boeren hè....quote:Op donderdag 6 november 2008 14:55 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
De enige bank die nog overeind staat
Typisch mannen, gelijk met cijfertjes om de oren slaan, het liefst nog in bruto.quote:Op donderdag 6 november 2008 14:54 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik werd eergister 1e van 700 spelers en heb nu 20 punten. Je kunt elke dag 1x meedoen.
De hoogste had ik oktober 110 punten dus het moet kunnen.
Ze sturen het naar een mobiel nummer dat je zelf hebt opgegeven schat.quote:Op donderdag 6 november 2008 14:54 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja idd geweldig die Postbank, vooral als ze de Tancodes naar een ander sturen waar je al jaren geen rekening meer mee deelt
Juist, dat bedoelde ik dusquote:Op donderdag 6 november 2008 14:56 schreef Dementor het volgende:
[..]
Gewoon 1 euro tussen je betaalrekening en spaarrekening heen en weer blijven sturen.
Zo hard dat ik ervan moet huilen!quote:Op donderdag 6 november 2008 14:56 schreef Gert het volgende:
[..]
Ze sturen het naar een mobiel nummer dat je zelf hebt opgegeven schat.
En oei wat is het toch onhandig. een héle SMS met een nummer er in! |
Nee dán de random readers! Veel gezelliger en ALTIJD bij de hand.
Zijn ze toch nog ergens goed voorquote:
Alleen ratten en ergens-mannetjes.quote:
Als je kiest voor een SMS Tancode wel.... maar ze deden het ook nog met lijsten... dat je gelijk tig Tancodes op een briefje kreeg.quote:Op donderdag 6 november 2008 14:56 schreef Gert het volgende:
[..]
Ze sturen het naar een mobiel nummer dat je zelf hebt opgegeven schat.
En oei wat is het toch onhandig. een héle SMS met een nummer er in! |
Nee dán de random readers! Veel gezelliger en ALTIJD bij de hand.
Ze willen/gaan stoppen met tan codes op papier.quote:Op donderdag 6 november 2008 14:59 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als je kiest voor een SMS Tancode wel.... maar ze deden het ook nog met lijsten... dat je gelijk tig Tancodes op een briefje kreeg.
Dan is het op z'n minst slordig als ze die naar de verkeerde sturen.... iemand waarmee je een rekening gedeeld hebt, terwijl de rekening waar het om gaat nooit met die persoon gedeeld is en de rekening waar het om gaat nota bene met een ander gedeeld wordt
Wordt ook wel tijd trouwens, die codes op papier zijn natuurlijk zo achterhaald (en gevaarlijk) als de neten.quote:Op donderdag 6 november 2008 15:00 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ze willen/gaan stoppen met tan codes op papier.
Ik vind ze maar vervelend, ik voel me net een tassendrager van de Airforce 1 als ik ergens een nachtje blijf logeren.
quote:Op donderdag 6 november 2008 15:04 schreef Gert het volgende:
Ik krijg net een SMS binnen:
Uw TAN-code is 47683. Haai Gertemansje, Liefs van de Postbank : *
![]()
terug.
![]()
terug.
![]()
terug.
Ik denk van dat het van Jan kwamquote:
Gezellig samen in een blauw pakquote:
quote:Op donderdag 6 november 2008 15:19 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Gezellig samen in een blauw pak
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 6 november 2008 15:24 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zit Gert tegenwoordig in dat blauwe pak??
![]()
![]()
Past goed bij zijn statusquote:Op donderdag 6 november 2008 15:24 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zit Gert tegenwoordig in dat blauwe pak??
![]()
![]()
* Leandra denkt dat Gert gewoon stiekem Jan Mulder isquote:Op donderdag 6 november 2008 15:26 schreef Dementor het volgende:
[..]
![]()
En dan weet je niet wie wie is.
Dus heul spannend.
quote:Old Jokes Home:
Q: How many ears has Spock got?
A: Three - left ear, right ear and final frontier.
quote:Op donderdag 6 november 2008 15:37 schreef Dementor het volgende:
En dan de gehele opname bezitten en iedere ochtend in de trein luisteren.![]()
quote:The URL contained a malformed video ID.
De URL bevat een video-id met een onjuiste notatie.quote:Op donderdag 6 november 2008 15:37 schreef Dementor het volgende:
Kijk, daar heb je het alquote:Op donderdag 6 november 2008 15:40 schreef Dementor het volgende:
Totaal geen last van hier.
Ik gebruik Firefox.
Ik ookquote:Op donderdag 6 november 2008 15:40 schreef Dementor het volgende:
Ik gebruik Firefox.
Komt door fokquote:Op donderdag 6 november 2008 15:40 schreef Dementor het volgende:
Ik gebruik Firefox.
quote:
Ja of de hele opname op je laptop afspelen en dan zien dat de liefste geheel toevallig een liedje van hetzelfde album post in de SC.quote:Op donderdag 6 november 2008 15:37 schreef Dementor het volgende:
Haa helemaal in de war.quote:Op donderdag 6 november 2008 15:53 schreef Juud79 het volgende:
Noekje, ik zit mezelf te quoten. Sorry![]()
HQ Audioquote:
Op mijn werkboxjes is het geluid prima, gelukkig.quote:Op donderdag 6 november 2008 16:41 schreef HiDiHo het volgende:
HQ Audio
Zelfs met &fmt=18 is het bagger geluid![]()
Het is maar wat je prima noemt héquote:Op donderdag 6 november 2008 16:50 schreef Copycat het volgende:
[..]
Op mijn werkboxjes is het geluid prima, gelukkig.
Thanks, was vergeten de recorder in te stellen, maar morgenvroeg is het weerquote:Op donderdag 6 november 2008 16:49 schreef HiDiHo het volgende:
Little house on the prairie is begonnen
Geeft niets, ik vergeet het ook weleensquote:Op donderdag 6 november 2008 16:53 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Thanks, was vergeten de recorder in te stellen, maar morgenvroeg is het weer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |